Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. Tuttua on..juuri noin se menee..Ei viitsi ostaa kotiin mitään uutta,tulee ajatelleeksi,että on lapsille helpompaa viskata suoraan kaatopaikalle,kun ei ole mitään uutta..On mielessä,että pitää siivota kaikenlaiset paperit roskiin,ettei jälkipolvi ihmettele,miksi niitäkin on säästetty.. Liikaa miettii semmoisia,joilla ei ole mitään merkitystä,kun todella noutaja tulee..Eihän se ole enää oma ongelma silloin..Ihmisten kanssa ei jaksaisi seurustella,tulee ajateltua,eihän ne oikeasti välitä.. Sitten ,kun tällaiset ajatukset tulee mieleen,onneksi alkaa miettiä,että vaikka niin onkin,voin itse sitä välittämistä jakaa..Vielä,olen selvinnyt masennuksesta,mutta kyllä välillä on lujassa.. Minä ,onneksi jaksan vielä lukea,saan muuta ajateltavaa..
    On myös sellaisia menoja,jotka pitää hoitaa,kun on luvannut..Onneksi ,olemme sitä ikäluokkaa,jotka aina pitävät sanansa..Ihmeellistä on sekin,kun kaikenlaiset ikävät muistot putkahtavat mieleen,vaikka mielestään, on ne haudannut syvälle,mielen uumeniin..TV-ohjelmiakin,kun katselee,niin tulee mieleen ,omia kokemuksia..On vaikeaa vanheneminenkin,vaikka ei tässä pitäisi mitään,kamalia murheita enää olevan..Mutta ei..nyt murehtii lapsiensa elämää ja lastenlapsien..Miksi pitää olla aina jostain huolissaan..
    Muistan,kun aikoinaan sairastin vatsahaavaa (olen vatsahaava- luonne) niin lääkäri sanoi,että en kai valvo ja murehdi.. Sanoin,että juuri niin teen..Hän kysyi: Onko siitä jotain hyötyä.. Jaa'a,hyvä kysymys.. Eipä taida olla..Yksin ei pitäisi olla..Pitää hakeutua ihmisten ilmoille,kun iskee masennus.. Mutta nyt toivottelen;Oikein mukavaa iltaa! t.Irkku
  2. On vähän pimeähkö päivä ja + 3 astetta,ihan sopiva..Jaa'a ,että tanssit olisi.. Pitää tulla,tottakai.
    Minäkin olen tässä jo kolme vuotta kirjoitellut..Hyvin on otettu vastaan ja jos minua ei ole näkynyt,niin joku on kirjoittanut viestiä,että onko kaikki hyvin..Minusta,täällä on ihania ihmisiä..
    eikä se ole mitään imartelua ,vaan tosiasia..Kiva tulla lukemaan kuulumisia..ja välillä nauramaan,kun on hauskoja kirjoituksia..Kyllä tämä piristää päivää ,aina! Ihmettelen kovasti,miksi tämä herättää, niin paljon, närää..Ainakin minua ahdistaa,kaikenlainen riitely.. On kokemusta..
    edesmennyt mieheni,yritti kovasti,saada jotain kinaa aikaseksi.. Sitten jo kyllästyi ja väitti,että olen tylsä,kun ei kunnon riitaakaan saa aikaseksi.. Minä vaan nauroin ja sanoin,että en tartu syöttiin..Oikeastaan,meidän kannattaa myös olla tarttumatta syöttiin ..hih...hih...siis täällä..
    Tein eilen lihamureketta,oli hyvää..kaikki maistuu,jos ei usein tee samaa..Nyt keitin perunoita ja söimme sitä..Koneellisen pesin pyykkiä,joten sekin on selvä.Teemalta tulee jotain Klassillista musiikkia .. Jori meillä arvostaa tuollaista musiikkia.. Nytkin istuu nojatuolissa ja keskittyneesti kuuntelee..On Haydnin muistokonsertti.. Kaunista on..Illalla tulen sitten tähän..Ensin sätissä,kuuntelemme "Lauantain toivottuja" klo 18.05 Radio Ykköseltä.. Siis Chat 70+;ssa..
    Eikö hienoa,että meillä on jotain yhteistä.. Aika taitavia miehiä on mukana,jotka tunnistavat musiikkia ja koska on tehty ja esiintyjät.. Minä en muista..On kait aina ollut niin paljon tekemistä,ettei ole keskittynyt radioon.. Alussa meitä oli vain muutama,nyt tulee monia jo mukaan..Tulkaa tekin,jos ehditte.. YLE-Areena-Nettiradiot-Radio1..tuosta löytyy , tietokoneelta..Siitä on tullut jo traditio..ei muissa ikäryhmissä ole tämmöistä..Sitten tulen
    tansseihin.. Nyt juon kahvit ja syön kakkua,,ei ainakaan lihota.. Me näemme taas..Iloa päiväänne! t.Irkku
  3. On vähän viileää,joten ensityökseni,pistän kynttilät palamaan ja takkaan tulen..Noin..
    Sitten kahvia tulemaan ja teevettä.. Jos joku t ykkää kaakaosta ,niin O'Boyta löytyy ja maitoa..Mitähän vielä...Korvapuusteja ja kaurakeksiä,olisi tarjolla..vielä kupit pöytään..eiköhän nyt ole kaikki kunnossa.Tervetuloa kahville,kunhan heräilette..
    Minut herätti ns. suonenveto (lihaskouristus)..Tekipä kipeätä..Piti nousta ja kävellä hetken,enkä sitten enää viitsinyt alkaa nukkua..Nyt tuntuu,että talvi on tullut,kun lämpöä ei ole enää,pakkasenpuolelle on mennyt mittari..Ihana sää oli eilen aamulla,kirkasta ja kuulasta -2 astetta,mutta iltapäivällä tuuli niin kovaa,että tukka meinasi lähteä hih...Hyvä ,kun pääsi eteenpäin.. Tytär kävi ja toi karpaloita..Tein heti rahkaa ja hänkin tykkäsi kovasti.. Sain myös kesäkurpitsan..Mitähän siitä tekisi.. Olen välillä paistanut, ihan voissa ja pistänyt sekaan tomaattia ja basilikaa..nam..Kiva,kun kaupoissa on vielä,kotimaisia tomaatteja..Ulkolaiset ovat mauttomia..Myyjän kanssa,eilen juteltiin hinnoista..Hän juuri hinnoitteli tuotteita..Sanoi ,ettei siitä alennuksesta ollut mitään hyötyä,kun tulee tukusta uudet tavarat,niin hintoja on vähän korotettu.. Se siitä alennuksesta.. Semmoista se on aina.. Meidän lähellä ,ei ole Lidliä,pitäisi bussilla mennä..Onkohan siellä vähän edullisempaa..Kamalan pitkälle,ei viittsisi lähteä ostamaan ruokaa..Nyt menen antamaan nuorukaiselle aamukahvit ja toivottelen teille;
    Oikein mukavaa torstaipäivää ja iloista mieltä! t.Irkku