Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. Toivottavasti pysyvät, tällaiset kauniit,syksyiset päivät,nautinnollista..Nyt,kun on muodissa,kaikenlaiset
    "Teemapäivät",niin mekin voisimme keksiä jotain teemaa..Jos se meiltä onnistuu,kun oli jo "asiantuntija-
    lausuntoja",meidän älymme tilasta..Kiva seurata,miten luonto muuttuu,silmiemme edessä..Kun kävelemme,
    niin matkan varrella,on yksi komea koivu,siitä näemme hyvin,miten syksy etenee,kuten keväällä myös,
    kevään etenemistä..Vähän on jo lehtiä pudonnut puista..ei vielä kovin paljoa kuitenkaan..
    Täällä,voimme jutella lapsista,koska monilla on lapsenlapsia ja neljättäkin sukupolvea..Voimme jutella vanhuksista,koska olemme jo nähneet tuttavistamme ja sukulaisistamme,miten eritavalla hoidetaan eripaikkakunnilla..On vaikeaa pystyä vaikuttamaan asioihin,kun emme hakeudu politiikkaan mukaan..
    Aina kansalaisialla on oikeus ,tehdä aloitteita ja laittaa kuntiin menemään,mutta en tiedä auttaako..
    Pitäisi olla suuri määrä asukkaita,samaa mieltä asioista,niin ehkäpä sitten..Vaaleissa,on eläkeläisillä usein oma edustaja,mutta harvoin saa riittävästi ääniä,että pääsee mukaan..Murteista..On hauskaa,jos joku kirjoittaa murteilla.Uskoisin,että on aika vaikeaa,puhuminen on varmasti helpompaa?Onhan täällä pirtissä,todella taitavia murteiden käyttäjiä..Jos kirjoittelemme ruuista,sehän on aivan luonnollista,syömmehän joka päivä ja miehetkin mielellään laittavat ruokaa..Onhan se mielenkiintoista,mitä saa aikaiseksi..Mitähän vielä on semmoista,mikä aiheuttaa närää..Ehkäpä kertomukset ahkeroinnista,marjojen poimimisesta,sienestämisestä..Minusta hienoa,että luonnonantimia kerätään talteen,etteivät jää mätänemään metsiin..Minä olen laiska kerääjä,kun ei ole tässä lähellä,pitäisi lähteä bussilla johonkin..Siis ,täällä Kahvipirtissä,käsittelemme,elämän koko kirjoa,vaikka olemmekin jo
    ikä-ihmisiä,niin emme dementoituneita,vaikka on ollut sellaisia kirjoituksia..Ei kukaan sano,mitä pitää kirjoittaa..Ihan vapaaehtoisuudenpohjalla tämä toimii..Ihana päivä,sitä jatkamme.. ILOA! t.Irkku-höppänä
  2. Kuu,tosiaankin, loistaa taivaalla..Yöllä ,ei ole nyt satanut.. Eilen satoi..
    Nyt sytyttelen kynttilöitä,pistän kahvia tulemaan ja teevettä..
    Eiköhän tästä lähde päivä rullaamaan..Katan pöydän,kupit ja pullat esille, noin.. Tulkaahan kahville,kun ehditte..Pitää tänään lähteä taas,kauppa-reissua tekemään. Kunhan saan pojan tuonne,Päivätoimintaan..
    Lähdöt ovat hankalia,väsyn siihen.. Katselen sitten hetken TV:tä,rentouttaa..Eiköhän ,tämäkin päivä,jotenkin suju. No,menen taas
    katsomaan,mitä on tekeillä..Mukavaa päivää kaikille! t.Irkku