Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
okaro
okaro
okaro
Vapaa kuvaus
Oletpa utelias Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 20v sitten
25
aloitusta ·
15548
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minun+kamerat+nyt+vain+sattuvat+olemaan+Canoneita.+En+edes+yritä+väittää,+että+tuo+SX730+HS+olisi+paras+pokkari+hommaan.+Ykköspokkarini+on+G9+X+Mark+II,+joka+hakkaa+kyllä+puhelimeni+tuuman+kennon+takia.+Kyse+oli+siitä,+että+esitettiin+väite,+että+mikä+tahansa+pokkari+hakkaa+puhelimet.+Näin+ei+ole.
Katsoitko+kuvia.+Puhelimen+kuvassa+ei+juuri+ole+kohinaa,+koska+käsittely+on+sen+verran+rankkaa.+Toki+kamera+käytettävyydessä+ohittaa+puhelimen+ja+siksi+kuvaankin+pääasiassa+kameralla.+En+vain+naiivisti+väheksy+puhelinta.+Esimerkiksi+puhelimen+superlaajakulma+on+kätevä,+Ei+aina+tarvitse+kantaa+järjestelmää+vain+siksi,+jos+sattuisi+tarvitsemaan+superlaajakulmaa.+Itse+olen+pannut+kameroihin+ja+tarvikkeisiin+yli+6000+€+vuodesta+2005.+Peilikamera+en+koskaan+ole+omistanut.
15.12.2021 20:52
Toki,+tämä+on+se,+missä+polkarit+vielä+voittaa.+SX730+HS:ssa+on+40x+zoom.+Puhtaassa+kuvanlaadussa+kuitenkin+kamera+voittaa+pikkukennoiset.
14.12.2021 19:53
Ei+pidä+paikkaansa.+Kännyköissä+on+paljon+parempi+valovoima+ja+softa+aivan+eri+tasolla.+Rahaa+panna+kehitykseen+on+paljon+enemmän,+kun+jokaista+kameraa+kohden+myydään+sata+älypuhelinta.+Lisäksi+alle+viisi+vuotta+vanhoja+kameroita+ei+juuri+ole.+Canon+on+julkaissut+10+kompaktikameraa+vuodesta+2017+alkaen.+Ennen+tuli+15+vuodessa.
Tässä+on+kuka+Canon+PowerShot+SX730+HS:llä+(julkaistu+huhtikuussa+2017)+sekä+Huaei+Nova+5T:llä.+Puhelin+vasemmalla.+Kamera+oli+279++€+ja+puhelin+249+€
https://photos.app.goo.gl/89W5tLUc5h34CB6BA
Jos+ei+suurenna+puhelimen+kuva+pärjää+hyvin+järkkärille.+ja+kyse+on+sentään+yökuvista.
Nykypuhelimet+myös+osaavat+ultralaajakulmaa.+Mikään+kompakti+ei+pysty+siihen.
14.12.2021 18:12
En+tiedä+missä+ongelma+on,+mutta+en+käyttäisi+Exceliä+suoraan+tikulla+oleviin+tiedostoihin+vaan+kopioisi+tikulle+ja+tikulta.+Kun+sanot+Onedriven+kautta,+tarkoitatko+selainta,+erillistä+sovellusta+vai+Onedriven+kautta+päivitettyjä+tiedostoja?
Olethan+asentanut+Office+uudelle+koneellesi?
13.12.2021 07:00
Kovo+tarkoittaa+laitteistoa.+Kovalevyt+toki+voivat+hajota.+Siksi+otetaan+varmuuskopioita.+TV:n+hajoaminen+ei+mitenkään+vaikuta+asiaan.+Ostetaan+uusi+TV+tai++katsotaan+tietotoneella.+Tiedostoja+voi+myös+kätevästi+kopioida+tabletille+tai+puhelimeen.
11.12.2021 12:03
Ohjelma,+jota+käyttäjä+ei+käytä.+Yleisesti+pitäisi+olla+minimimäärä+ohjelmia,+koska+päivitysten+takia+puhelimessa+on+mukana+tulevista+ohjelmista+kaksi+versiota.+Alkuperäinen+ja+päivitetty.+Jos+vielä+ohjelmaa+ei+käytä,+on+se+tuplaloukkaus.+Toki,+jos+puhelimessa+on+tarpeeksi+tallennustilaa,+ei+tuo+juuri+haittaa.
11.12.2021 11:07
Nykyään+on+täysin+turhaa+muutella+niitä+DVD:ksi.+Tekee+tiedostot+ja+panee+kovalevylle+ja+sitten+TV:hen+kiinni+ja+voi+koska+tahansa+katsella+etsimättä+mitään+levyjä.
11.12.2021 11:02
Asentamalla+Dropboxin+kuvakaappaukset+menevät+automaattisesti+dropbox+kansioon+ja+sieltä+sitten+pilveen.+Dropbox-linkin+voi+sitten+jakaa.
06.12.2021 13:28
Vastaat+12+vuotta+vanhaan+viestiin.+Siinä+ajassa+asiat+voi+muuttua.+Siis+väitätkö,+että+pankit+ilmoittavat+ulosottoon+tilin+saldosta?+Vai+pollaavatko+niitä+päivittäin?
05.12.2021 15:29
Pankin+sivulle+vai+sovellukseen?
01.12.2021 21:03
En+tiedä+trollaatko.+Et+sinä+sitä+lukijaa+tarvitse+vaan+sen+passin.+Tarkastaja+käyttää+omaa+lukijaansa.+Kuvakaappausta+ei+voi+ottaa,+koska+passia+tarkastava+ei+saa+tallennella+niitä+mihinkään.
01.12.2021 00:04
Tuossa+voi+vaihtaa+jälkimmäisestä+kaikki+etumerkit+ja+sitten+laskea+yhteen+(itse+vähentäisin,+mutta+kun+käskettiin+laskea+yhteen).
Näin+y+katoaa+ja+x+voidaan+laskea.+Sitten+x+sijoitetaan+jimpasn+kumpaan+yhtälöön+ja+y+ratkaistaan.+Ensi+vaiheessa+saadaan+3x+=+2+eli+x=2/3.+Toisessa+vaiheessa+saadaan+4/3+x+++y+=+-3.+y+=+-4+1/3.+Sijoittamalla+toiseen+yhtälöön+voidaan+tulos+tarkastaa.
Toki+voi+myös+kertoa+toisen+kahdella,+jolloin+x+katoaa.
30.11.2021 23:42
Noin+voi+käydä,+jos+puhelimessa+on+vähän+RAM+muistia.+Kokeile+sulkea+kaikki+muut+sovellukset+tai+jos+rebuuttaa+puhelin.+Minulla+puhelimessa+on+6+GB+muistia+eikä+ongelmia+ole+S-pankin+kanssa.
Voit+kokeilla+myös+eri+selainta.
30.11.2021 23:32
2018+ostettu,+tosin+2017+malli.
28.11.2021 15:24
Still+kameroiden+aukot+mitataan+geometrian+mukaan+ottamatta+huomioon+valonläpäisyä.+Näin+on+aina+ollut.+Valokuvissa+valotus+ei+ole+niin+tarkkaa+kuin+elokuvissa.
28.11.2021 15:20
Katsoitko+videon?+Lähes+kaikki+kamerat+huijaavat.+Sitä+ei+mitenkään+voi+itse+kameraa+käyttämällä+tutkia,+koska+kamera+täysin+hallitsee+ISO:a+ja+valotusta.+Pitäisi+verrata+jossain+kontrolloiduissa+olosuhteissa.+Lisäksi+pitää+ottaa+objektiivin+T-arvon+ja+F-arvon+suhde+huomioon.
26.11.2021 23:22
Toki+voi+tehdä.+Se+tallennus+toimii+siellä+taustalla.+TV:n+voi+myös+sammuttaa+tallennuksen+aikana.+Minun+LG:ssäni+tallennuksen+aikana+voi+katsoa+vain+tallennettavaa+ohjelmaa,+kovalevyltä+tao+lähteistä.+Muita+kanavia+tai+appseja+ei+voi+käyttää.
26.11.2021 23:19
Tuossa+on+DVB-C+viritin,+joten+toimii+kaapelissa.+Luultavasti+pitää+palauttaa+tehdasasetukset.+Sillä+sen+jaa+siihen+tilaan,+kuin+kaupasta+tullessa,+joten+pitäisi+toimia.+Jos+ei+toimi,+niin+kannattaa+ottaa+töpseli+seinästä+tunniksi.
26.11.2021 23:16
DIN+olisi+mukava,+kun+menee+todella+suuriin+arvoihin.+ISO+102400+alkaa+tuntua+jo+oudolta.+Mitä+se+oikein+tarkoittaa.+Kun+säätö+on+1/3+aukon+portain+DIN+on+kätevä.
26.11.2021 22:33
Harvapa+nykyään+käyttää+erillistä+valotusmittaria.+Siihen+se+homma+perustuu.+Kun+kamera+täysin+itse+hoitaa+koko+valotuksen+on+periaatteessa+sama+minkä+ISO+arvon+se+näyttää+käyttäjälle.+Käyttäjä+sitten+on+tyytyväinen,+kun+kohisee+ISO+1600:llakin+niin+vähän.+
https://youtu.be/QVuI89YWAsw
26.11.2021 22:29
15 / 778