millichin
"Vain ne epäonnistuvat, jotka eivät ole yrittäneetkään"
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia7 aloitusta · 20 kommenttia
- ja voimia teille sinne.
- kauniita unia ja oman kullan kuvia.
- munkin puolesta:)
- on 4kpl FCI 9 ryhmään kuuluvaa.
- tämä toinen narttu tekee sitä että pyörii ja pyörii ja mietiskelee olisko tässä nyt se hyvä paikka tehdä kakat, tämä rituaali voi kestää useita minuutteja ja toistua jos paikka jostain syystä ei neitiä miellytäkkään. Ja nämä molemmat tytöt kyllä kantaa noita ruokia välillä ihan olohuoneeseen saakka.
Tuli mieleen meidän jo edesmennyt koira (iso,uros, sekarotuinen) tuli vanhemmiten jotenkin pöntöksi kun se meni välillä puun juurelle ja nosti konttia niin sitte se kakkaski siinä takakinttu pystyssä. oli kyllä aika huvittavan näköistä.... - kyllä mäkin ajattelin sitte ultrata, utelias kun olen niin pitää päästä vähän ennakkoon kurkkimaan:)
Ajattelin vaan tota hintaa kun joku sanoi että se on tosi kallista, mutta ei toi 50e nyt niin kovin kallis hinta mun mielestä ole ja tietääpä sitte. - että juuri ekassa juoksussa sukupuolielimet turpoavat kaikkein eniten ja jäävätkin sitten pikkuisen isommiksi mitä oli ennen juoksua, toisessa juoksussa sitten ei turpoa enää niin paljon.
- paras on matin mainio ja suomessa tehtyä....
- kurssin alkuvuodesta ja oli kyllä hyvä tietopaketti kaikkineen tietoineen meillä se tais kestää neljä päivää aloi sunnuntaina klo: 12-18 ja sitte oli maanantaina 18-20 ja tiistaina 18-20 ja torstaina 18-20 torstain vimppa tunti oli sitte se kokeen suoritus. Tietoa oli koiran sairauksista, genetiikasta, rakenteesta, synnytyksestä ja siihen liittyvistä asioista, ruokinnasta..... ja paljon muuta. Kannattaa mennä saa kyllä todella paljon hyvää tietoa koirista ja voi mennä ihan vaikka ei koirista paljoa tietäisikään, siellähän sitä oppii :)
- oliko topi aivan ihana mulle kanssa tollanen:)
- tänne munkin puolesta:)
- kävin sen kasvattaja kurssinkin jo helmikuussa 2006 ja heti hain nimeä kun todistus tuli joten joo jonkin aikaa kesti.
- jossakin kääpiökoira yhdistyksen lehdessä ollut ikäraja se 15kk.
Kannattaa mun mielestä melkein ootella ainakin sinne kolmanteen juoksuun jos ne juoksut ei ole sitten ihan hirveesti myöhässä... - Varmasti tosi ihania ne pikkuiset, siinä sitten vipinää riittää:)
Minkä kokoinen pentulaatikko teillä on koirille?
Mun kun tarris kanssa sellaista ruveta kohta jo väsäämään kun ajattelin tolle vanhemmalle nartulle ens vuonna pentuja.... - suomeen on tuotu myös ainakin yksi chini kennelliiton jalostus järjestelmästä kun kävin kurkkaamassa. Tai siis ainakin kaksi kun minulla on täällä n.6kk narttu pentu tuolta kennelistä. Ajattelin sinulta vaan kysyä kun siellä oli noita griffoneitakin josko sinä jotakin tietäisit tästä kennelistä. Mutta kai se on sitten ihan ok kenneli.
- FC1:bordercollie
FC2:kääpiöpinseri
FC3:venäjäntoyterrieri
FC4:ei mitään
FC5:pohjanpystykorva
FC6:ei mitään
FC7:punainen irlanninsetteri
FC8:kooikerhondje
FC9:japanese chin (tietty, mulla on jo niitä)
FC10:saluki - mitään karvatonta koiraa.
- 1.vuonna niitä rokotuksia mahda olla peräti kolme?
Siis 12-viikkoisena 16-viikkoisena ja sitten n.yksi vuotiaana. - toinen chini tyttö painoi 7 viikkosena semmoset 800g ja nyt kun ikää alkaa olemaan 1v semmoset 2.5kg.
Että pienen pieniä nekin. - pienille pennuille.
On varmaan tosi ihania?