Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Farkkujen erikoisliike

Onko Helsingissä farkkuihin erikoistunutta vaate kauppaa?
    Miesten muoti
    0
    214
  2. Veljekset vankilassa

Oletetaan että Porvoon ampujaveljekset saavat vakilatuomion. Niin pääsevätkö he istumaan samaan vankilaan? Jos niin voi
    Vankilat ja vankeinhoito
    5
    212
  3. Panssarivaunun torjunta

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006357997.html Katselin kuvasta niin sanottua "Naton tappajaa". Varmasti suojattua ka
    12
    210
  4. Kuka perii kun perijä kieltäytyy

Kaverin puolesta kyselen. Pena kuolee kohta, ikä kysymys. Omaisuutta ehkä 200.000,- arvosta. Tehnyt testamentin missä ka
    Perintö ja testamentti
    36
    210
  5. Voiko kielen oppia kuuntelemalla?

Näkikö kukaan MTV3:n kevennyksen 25.11.2022. Kevennykset: Päälle hypännyt ryhävalas innoitti brittimiehen kirjoittamaan
    Kielet ja käännökset
    7
    210
  6. Kirjeshakki

Olen shakkia pelaava mies. Haluaisin seurustella naisen kanssa jolla on vakisuohde myös toiseen mieheen. Haaveissani voi
    Avoin suhde
    0
    209
  7. Hieno päivä tänään.

30.3. Ahvenanmaan demilitarisoinnin ja neutralisoinnin juhlapäivä
    Ahvenanmaa
    9
    209
  8. Kolme geeniä kasvatti aivoja

https://natgeo.fi/tiede/ihminen/aivot/kolme-geenia-pani-aivot-kasvamaan#cxrecs_s - Voisiko ihmisen kolme geeniä siirtää
    Biologia
    12
    209
  9. Mikä asu Harryn päällä kirkossa?

Asuhan vaikutti sotilaspuvulta mutta en nähnyt arvomerkkejä? Oliko asu virallinen?
    Kuninkaalliset
    2
    207
  10. Lapinrata? Pitäisikö tehdä ja minne?

Sitä rataahan minä?
    Yleistä Lapista
    2
    202
  11. Kaksikieliset perheet

Jos down lapsi syntyy perheeseen jossa vanhemmilla on eri äidinkielet. Miten hyvin lapsi oppii kaksikieliseksi?
    Kehitysvammaiset
    2
    202
  12. Pin koodin vaihto saunalahdessa.

Voiko elisan prepaid liittymän pin koodin vaihtaa?
    Saunalahti
    3
    201
  13. Rantatontti

Kun jäätiköt sulaa niin meren pinta nousee 7 metriä. Missä menee rannikolla uusi ranta viiva. Talojen pohja kuvissa on j
    Maailman menoa
    3
    200
  14. Pilleritä kuukautiskipuihin

Miten nuorena voi saada ehkäisypillerit jos valittaa kivuliaita kuukautisia?
    Ehkäisy
    0
    199
  15. Oman käden oikeus omaan kehoon?

Onko omalla kädellä oikeus kosketella omaa kehoa seksuaalisesti?
    Oman käden oikeus
    3
    198
  16. Taitettava pyörä ja Kuljetuslaukku, Biltema

Ostikohan kukaan alla mainittua pakettia? Jos niin miten hyvin toimi? Mahtuiko pyörä kuljetuslaukkuun? - Taitettava py
    Pyöräily
    16
    198
  17. Voittomatka

Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen
    Tallinna
    7
    195
  18. Prepaid-liittymä ja vastaaja

Jos haluan niin saako prepaid liittymään vastaajan? Mutta edellyttääkö se henkilötietojen antamista?
    Saunalahti
    0
    194
  19. Vanhan tavaran myynti - Verottaja

Laitoin kysymyksen Verottajalle - Kysy verokortista Kiitos palautteestasi. Voit nyt sulkea chat-ikkunan. 25.6.2019 13:
    Antiikki
    4
    194
  20. Ei Kiinalainen kännykkä

Siis mikä merkki vain joka ei ole Kiinalainen tai jota ei ole koottu Kiinassa. Onko sellaisia olemassa?
    Kännykät
    8
    194