jormalaiset

![]()
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Jokamiehenoikeus, yksityis tie, pihatie
Jokamiehenoikeudella voi kävellä missä vain peltoja ja pihaa lukuunottamatta. Entä pihatie, kuulin sellaisen väitteen e2243Tavaaminen englanniksi
Hei Onko missään miten tavataan englanniksi. Siis vaikka nimi tai osoite. Miten kirjaimet lausutaan. Terveisin V-ä-i-n-0240Onko rikos olla ilmiantamatta?
Naapuri kävi poikansa luona kylässä. Pyydettiin sitä juhannukseksi mökille. Ei lähtenyt. Minä olin mukana. Sielä seisot1238Simpauttajassa Otto
Katselin elokuva version ja vitutti se Oton kohtalo. Kävikö kirjassa yhtään parempi tuuri? Vai mitä hänelle tapahtui?1234Panssarivaunun torjunta
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006357997.html Katselin kuvasta niin sanottua "Naton tappajaa". Varmasti suojattua ka12231Vanhan tavaran myynti - Verottaja
Laitoin kysymyksen Verottajalle - Kysy verokortista Kiitos palautteestasi. Voit nyt sulkea chat-ikkunan. 25.6.2019 13:4230- 9227
Mikä asu Harryn päällä kirkossa?
Asuhan vaikutti sotilaspuvulta mutta en nähnyt arvomerkkejä? Oliko asu virallinen?2227- 0227
- 0226
Eri lajien Kimeeri ja varaosat ihmiselle
Jos voisitte tehdä kahden lajin Kimeerin niin mitkä lajit sekoittaisitte? - Hesarissa Kira Gronow HS Julkaistu: 6.3. 2:03225suomi24 englanniksi
Mikä olisi suomi24 sivuston englannin kielinen vastine? Olisi hauska lukea ja vastailla englannin kielisille.3225Ennen muinoin Ruotsin lipun alla
Joskus aikoinaan Suomi oli Rruotsin itäinen maakunta. Täällä oli porukkaa Ruotsin armeissa. Ruotuarmeijan rykmenttejä m0225Vittu joo - Fuck yeah
Kan finsk-svensk kultur vara utan svenska? Voiko suomen-ruotsalaista kulttuuria olla ilman ruotsinkieltä? - Terveisin Mi0224Kaksikieliset perheet
Jos down lapsi syntyy perheeseen jossa vanhemmilla on eri äidinkielet. Miten hyvin lapsi oppii kaksikieliseksi?2224- 3222
Voittomatka
Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen7221Hyttinen tuomittiin teosta vajaan 10 vuoden vankeuteen.
Lue myös: Anni Törnin tappajan liki 10 vuoden tuomio piti oikeudessa – miesystävä surmasi raskaana olleen naisen ja kätk9221Vanha kaveri Facebookissa
Voinko määritellä Facebookissa yhden kaverin siten että muut kaverit eivät näe hänen olevan minun kaveri?1220Ihmiselle varaosia
Hesarissa oli juttu biotekniikan kehityksestä Hesarissa Kira Gronow HS Julkaistu: 6.3. 2:00, Päivitetty 6.3. 6:21 - On k1220