jormalaiset

![]()
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Jokamiehenoikeus, yksityis tie, pihatie
Jokamiehenoikeudella voi kävellä missä vain peltoja ja pihaa lukuunottamatta. Entä pihatie, kuulin sellaisen väitteen e2251Venäläisten nimien kirjoitus
Valeriy vai Valeria, mitä eroa noilla nimillä? Mies vai nainen, onko se yksi selitteinen vai käykö kummallekkin? Kumpaa0246Voittomatka
Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen7244Tavaaminen englanniksi
Hei Onko missään miten tavataan englanniksi. Siis vaikka nimi tai osoite. Miten kirjaimet lausutaan. Terveisin V-ä-i-n-0243Eri lajien Kimeeri ja varaosat ihmiselle
Jos voisitte tehdä kahden lajin Kimeerin niin mitkä lajit sekoittaisitte? - Hesarissa Kira Gronow HS Julkaistu: 6.3. 2:03243- 9242
Ennen muinoin Ruotsin lipun alla
Joskus aikoinaan Suomi oli Rruotsin itäinen maakunta. Täällä oli porukkaa Ruotsin armeissa. Ruotuarmeijan rykmenttejä m0239Onko rikos olla ilmiantamatta?
Naapuri kävi poikansa luona kylässä. Pyydettiin sitä juhannukseksi mökille. Ei lähtenyt. Minä olin mukana. Sielä seisot1238Vanhan tavaran myynti - Verottaja
Laitoin kysymyksen Verottajalle - Kysy verokortista Kiitos palautteestasi. Voit nyt sulkea chat-ikkunan. 25.6.2019 13:4237Simpauttajassa Otto
Katselin elokuva version ja vitutti se Oton kohtalo. Kävikö kirjassa yhtään parempi tuuri? Vai mitä hänelle tapahtui?1235- 3235
Panssarivaunun torjunta
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006357997.html Katselin kuvasta niin sanottua "Naton tappajaa". Varmasti suojattua ka12235Mikä asu Harryn päällä kirkossa?
Asuhan vaikutti sotilaspuvulta mutta en nähnyt arvomerkkejä? Oliko asu virallinen?2230- 0230
- 0229
suomi24 englanniksi
Mikä olisi suomi24 sivuston englannin kielinen vastine? Olisi hauska lukea ja vastailla englannin kielisille.3229Keskustelua valaiden kanssa
Näkikö kukaan MTV3:n kevennyksen 25.11.2022. Kevennykset: Päälle hypännyt ryhävalas innoitti brittimiehen kirjoittamaan2229Ihmiselle varaosia
Hesarissa oli juttu biotekniikan kehityksestä Hesarissa Kira Gronow HS Julkaistu: 6.3. 2:00, Päivitetty 6.3. 6:21 - On k1228Palanut auto, entisöiminen
Välillä näkee kuvia pensaikoista löytyneistä ruosteisista autoista. Niistä on sitten rempattu ja entisöity tosi hienoja3228Kaksikieliset perheet
Jos down lapsi syntyy perheeseen jossa vanhemmilla on eri äidinkielet. Miten hyvin lapsi oppii kaksikieliseksi?2227