jormalaiset

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
- 0214
Veljekset vankilassa
Oletetaan että Porvoon ampujaveljekset saavat vakilatuomion. Niin pääsevätkö he istumaan samaan vankilaan? Jos niin voi5212Panssarivaunun torjunta
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006357997.html Katselin kuvasta niin sanottua "Naton tappajaa". Varmasti suojattua ka12210Kuka perii kun perijä kieltäytyy
Kaverin puolesta kyselen. Pena kuolee kohta, ikä kysymys. Omaisuutta ehkä 200.000,- arvosta. Tehnyt testamentin missä ka36210Voiko kielen oppia kuuntelemalla?
Näkikö kukaan MTV3:n kevennyksen 25.11.2022. Kevennykset: Päälle hypännyt ryhävalas innoitti brittimiehen kirjoittamaan7210Kirjeshakki
Olen shakkia pelaava mies. Haluaisin seurustella naisen kanssa jolla on vakisuohde myös toiseen mieheen. Haaveissani voi0209- 9209
Kolme geeniä kasvatti aivoja
https://natgeo.fi/tiede/ihminen/aivot/kolme-geenia-pani-aivot-kasvamaan#cxrecs_s - Voisiko ihmisen kolme geeniä siirtää12209Mikä asu Harryn päällä kirkossa?
Asuhan vaikutti sotilaspuvulta mutta en nähnyt arvomerkkejä? Oliko asu virallinen?2207- 2202
Kaksikieliset perheet
Jos down lapsi syntyy perheeseen jossa vanhemmilla on eri äidinkielet. Miten hyvin lapsi oppii kaksikieliseksi?2202- 3201
Rantatontti
Kun jäätiköt sulaa niin meren pinta nousee 7 metriä. Missä menee rannikolla uusi ranta viiva. Talojen pohja kuvissa on j3200Pilleritä kuukautiskipuihin
Miten nuorena voi saada ehkäisypillerit jos valittaa kivuliaita kuukautisia?0199Oman käden oikeus omaan kehoon?
Onko omalla kädellä oikeus kosketella omaa kehoa seksuaalisesti?3198Taitettava pyörä ja Kuljetuslaukku, Biltema
Ostikohan kukaan alla mainittua pakettia? Jos niin miten hyvin toimi? Mahtuiko pyörä kuljetuslaukkuun? - Taitettava py16198Voittomatka
Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen7195Prepaid-liittymä ja vastaaja
Jos haluan niin saako prepaid liittymään vastaajan? Mutta edellyttääkö se henkilötietojen antamista?0194Vanhan tavaran myynti - Verottaja
Laitoin kysymyksen Verottajalle - Kysy verokortista Kiitos palautteestasi. Voit nyt sulkea chat-ikkunan. 25.6.2019 13:4194Ei Kiinalainen kännykkä
Siis mikä merkki vain joka ei ole Kiinalainen tai jota ei ole koottu Kiinassa. Onko sellaisia olemassa?8194