Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Jokamiehenoikeus, yksityis tie, pihatie

Jokamiehenoikeudella voi kävellä missä vain peltoja ja pihaa lukuunottamatta. Entä pihatie, kuulin sellaisen väitteen e
    Vaellus
    2
    243
  2. Tavaaminen englanniksi

Hei Onko missään miten tavataan englanniksi. Siis vaikka nimi tai osoite. Miten kirjaimet lausutaan. Terveisin V-ä-i-n-
    Aikuisopiskelu
    0
    240
  3. Onko rikos olla ilmiantamatta?

Naapuri kävi poikansa luona kylässä. Pyydettiin sitä juhannukseksi mökille. Ei lähtenyt. Minä olin mukana. Sielä seisot
    Laki ja rikos
    1
    238
  4. Simpauttajassa Otto

Katselin elokuva version ja vitutti se Oton kohtalo. Kävikö kirjassa yhtään parempi tuuri? Vai mitä hänelle tapahtui?
    1
    234
  5. Panssarivaunun torjunta

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006357997.html Katselin kuvasta niin sanottua "Naton tappajaa". Varmasti suojattua ka
    12
    231
  6. Vanhan tavaran myynti - Verottaja

Laitoin kysymyksen Verottajalle - Kysy verokortista Kiitos palautteestasi. Voit nyt sulkea chat-ikkunan. 25.6.2019 13:
    Antiikki
    4
    230
  7. Hieno päivä tänään.

30.3. Ahvenanmaan demilitarisoinnin ja neutralisoinnin juhlapäivä
    Ahvenanmaa
    9
    227
  8. Mikä asu Harryn päällä kirkossa?

Asuhan vaikutti sotilaspuvulta mutta en nähnyt arvomerkkejä? Oliko asu virallinen?
    Kuninkaalliset
    2
    227
  9. Karttakuvien päivitys googlessa

Miten usein ne kuvat satelliitista päivitetään googlessa?
    Vaellus
    0
    227
  10. Farkkujen erikoisliike

Onko Helsingissä farkkuihin erikoistunutta vaate kauppaa?
    Miesten muoti
    0
    226
  11. Eri lajien Kimeeri ja varaosat ihmiselle

Jos voisitte tehdä kahden lajin Kimeerin niin mitkä lajit sekoittaisitte? - Hesarissa Kira Gronow HS Julkaistu: 6.3. 2:0
    Biologia
    3
    225
  12. suomi24 englanniksi

Mikä olisi suomi24 sivuston englannin kielinen vastine? Olisi hauska lukea ja vastailla englannin kielisille.
    Yleistä mediasta
    3
    225
  13. Ennen muinoin Ruotsin lipun alla

Joskus aikoinaan Suomi oli Rruotsin itäinen maakunta. Täällä oli porukkaa Ruotsin armeissa. Ruotuarmeijan rykmenttejä m
    Sodat ja konfliktit
    0
    225
  14. Vittu joo - Fuck yeah

Kan finsk-svensk kultur vara utan svenska? Voiko suomen-ruotsalaista kulttuuria olla ilman ruotsinkieltä? - Terveisin Mi
    Finlandssvenskarna
    0
    224
  15. Kaksikieliset perheet

Jos down lapsi syntyy perheeseen jossa vanhemmilla on eri äidinkielet. Miten hyvin lapsi oppii kaksikieliseksi?
    Kehitysvammaiset
    2
    224
  16. Pin koodin vaihto saunalahdessa.

Voiko elisan prepaid liittymän pin koodin vaihtaa?
    Saunalahti
    3
    222
  17. Voittomatka

Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen
    Tallinna
    7
    221
  18. Hyttinen tuomittiin teosta vajaan 10 vuoden vankeuteen.

Lue myös: Anni Törnin tappajan liki 10 vuoden tuomio piti oikeudessa – miesystävä surmasi raskaana olleen naisen ja kätk
    Oikeudenkäynnit
    9
    221
  19. Vanha kaveri Facebookissa

Voinko määritellä Facebookissa yhden kaverin siten että muut kaverit eivät näe hänen olevan minun kaveri?
    Yleistä somesta
    1
    220
  20. Ihmiselle varaosia

Hesarissa oli juttu biotekniikan kehityksestä Hesarissa Kira Gronow HS Julkaistu: 6.3. 2:00, Päivitetty 6.3. 6:21 - On k
    Evoluutio
    1
    220