jormalaiset

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
LG Dual sim-korttien asetukset
Omistan LG kahdella sim-kortilla varustetun kännykän. Homma toimii hyvin mutta. 1 paikassa on normaali saunalahden liitt038Suoravastaus Facebookissa.
Olen kommentoinut jotain juttuja Facebookissa. Kirjoitellut jotain siihen alimmaiseen tyhjään valkoiseen laatikkoon jot037Aktiivimallia osoittamassa
Aktiivimalli 2018 mielenosoitus. Tilaisuudessa jaettiin ämpäreitä. Onko sinulla sellainen. Voisitko pohjasta katsoa miss037Rakastunut useampaan?
Onko yleistä että tyttö ihastuu useampaan poikaan ja pojat hyväksyy sen.236Prepaidin maksuseteli normiliittymään
Eli jos on normaali maksuliittymä. Voiko siihen käyttää r-kioskilta ostettua prepaid liittymän lataus seteliä jos operaa036Kävelevä petturi USA
Viime vuosisadan puolella NL ja USA neuvottelivat Sveisissä. Jenkit epäili yhtä omista neuvottelijoista luovuttavat tiet036Hautajaiset Kanarialla
Meidän Pappa on kova Kanarian käviä. Käynyt sielä vuosittain niin kauan kuin minä muistan. Aikansa kullakin. Mutta ei se036Tiedemies Teukka Brysselissä. Mitä tauluja
Katselin eilen ohjelmaa Brysselistä. Mikä se juttu oli ulkona? Tauluja vierekkäin, kaikki muut omalla kielellä mutta suo035Intti Norjassa
Miten Norjassa valitaan ne jotka menee palvelukseen? Onko se hyvä vai huono juotua inttiin sielä? Mitä hyötyä siitä on j034Mun Face kaverit ja juoppo eno
Siis mulla on kymmenen kaveria facessa. Ne näkee toisensa mikä on hyvä. Mutta sit mulla on juoppo eno joka kommentoi kai533Varsovan liitto ja MI6 Puolassa
Muistelen lukeneeni Iso-Britannian tiedustelu palveli MI6 toiminnasta toisen maailman sodan jälkeen Puolassa. Ne lähetti033Kävelyä harrastava vakooja
Aikoinaan käytiin neuvotteluja NL-USA euroopassa, oliko Wien ja Salt?? Amerikkalaiset epäili yhtä omista neuvottelijoist033- 032
Suoliston leikkaus
Luin netistä viime sodan tapahtumista ja haavoittuneista. Henkilö oli haavoittunut vatsaan. Sirpale oli rikkonut suolia031Facebook kaverit
Minulla on facebookissa kymmenen kaveria. Haluaisin että yksi ei näe kaikkia muita kavereitani. Kuin voin rajata tuon yh030Taleban ja ETIM
Kiinan ulkoministeri Wang Yi vannottikin Talibania, että se ei tukisi Itä-Turkestanin itsenäisyysliikettä ETIMiä, jota K030Kekkonen määräsi ennen muinoin...
Kekkonen määräsi suurlähettiläät kirjoittamaan raportit suomi vieraan maan silmin. Tämä vieras maa oli keksitty B... ta029Hakkarainen ja lippu kenttä euroopassa
Muistan nähneeni Hakkaraisen kuvan somessa. Siinä Teuvo seisoi jollain torilla mitä ympäröi EU-maiden liput. Paikalla lu028- 026
Facebookin viestit
Voinko mitenkään kopioida facebookin kirjeen vaihdon esimerkiksi tekstin käsittely ohjelmaan? On viestitelty kauan ja ha025