Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

524

Kommenttia

3502

  1. Kävelevä petturi USA

    Viime vuosisadan puolella NL ja USA neuvottelivat Sveisissä. Jenkit epäili yhtä omista neuvottelijoista luovuttavat tiet
    Maailman menoa
    0
    26
  2. Kävelyä harrastava vakooja

    Aikoinaan käytiin neuvotteluja NL-USA euroopassa, oliko Wien ja Salt?? Amerikkalaiset epäili yhtä omista neuvottelijoist
    Yleistä politiikasta
    0
    26
  3. Vankilassa www.instagram.com/navalny/

    Onko Navalny vankilassa ja millaisessa? Sisoaalinen media toimii?
    Maailman menoa
    0
    26
  4. Taleban ja ETIM

    Kiinan ulkoministeri Wang Yi vannottikin Talibania, että se ei tukisi Itä-Turkestanin itsenäisyysliikettä ETIMiä, jota K
    Maailman menoa
    0
    25
  5. LG Dual sim-korttien asetukset

    Omistan LG kahdella sim-kortilla varustetun kännykän. Homma toimii hyvin mutta. 1 paikassa on normaali saunalahden liitt
    Liittymät ja palvelut
    0
    24
  6. Varsovan liitto ja MI6 Puolassa

    Muistelen lukeneeni Iso-Britannian tiedustelu palveli MI6 toiminnasta toisen maailman sodan jälkeen Puolassa. Ne lähetti
    NATO
    0
    24
  7. Suoliston leikkaus

    Luin netistä viime sodan tapahtumista ja haavoittuneista. Henkilö oli haavoittunut vatsaan. Sirpale oli rikkonut suolia
    Yleistä terveydestä
    0
    24
  8. Venäjä sulaa, tuleeko suo vai mitä?

    https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000006044905.html Venäjästä 65% on ikiroudassa. Jos se sulaa niin rupeaako Itä Venäjä l
    Ilmastonmuutos
    5
    24
  9. Hakkarainen ja lippu kenttä euroopassa

    Muistan nähneeni Hakkaraisen kuvan somessa. Siinä Teuvo seisoi jollain torilla mitä ympäröi EU-maiden liput. Paikalla lu
    Perussuomalaiset
    0
    24
  10. Pienen pieni kiinalainen joka mahtuu...

    Vähän aikaa sitten oli lehdessä (paperi sellainen) juttu kännyköistä. Englannin vankiloissa on suosittu jotain pientä ki
    Muut kännykkämerkit
    1
    23
  11. Kekkonen määräsi ennen muinoin...

    Kekkonen määräsi suurlähettiläät kirjoittamaan raportit suomi vieraan maan silmin. Tämä vieras maa oli keksitty B... ta
    Yleistä politiikasta
    0
    23
  12. Intti Norjassa

    Miten Norjassa valitaan ne jotka menee palvelukseen? Onko se hyvä vai huono juotua inttiin sielä? Mitä hyötyä siitä on j
    Maanpuolustus
    0
    23
  13. Vain akun kesto

    Jos akun kesto on ainoa kriteeri niin minkä kännykän ostan?
    Kännykät
    0
    22
  14. Mun Face kaverit ja juoppo eno

    Siis mulla on kymmenen kaveria facessa. Ne näkee toisensa mikä on hyvä. Mutta sit mulla on juoppo eno joka kommentoi kai
    Nettideittailu
    5
    21
  15. Fillarin huolto Espoossa, noutopalvelu?

    Fillarihuolto Espoon Koskelontiellä, onko kokemusta? Millainen paikka, hakevat ja tuovat pyörän kotoa.
    Pyöräily
    0
    21
  16. Facebook kaverit

    Minulla on facebookissa kymmenen kaveria. Haluaisin että yksi ei näe kaikkia muita kavereitani. Kuin voin rajata tuon yh
    Yleistä somesta
    0
    19
  17. Suoravastaus Facebookissa.

    Olen kommentoinut jotain juttuja Facebookissa. Kirjoitellut jotain siihen alimmaiseen tyhjään valkoiseen laatikkoon jot
    Sosiaalinen media
    0
    18
  18. Venäjän passi

    Lukeeko Venäjän passissa missä henkilö asuu?
    Yhteiskunta
    0
    18
  19. mailbox.org ja erikoisuudet

    Omaan mailbox.org sähköpostin, se onsuomi24 peruja. - Kun vastaan saamaani viesteihin niin viestin alareunassa on aina p
    Apua aloittelijalle
    0
    18
  20. Facebookin viestit

    Voinko mitenkään kopioida facebookin kirjeen vaihdon esimerkiksi tekstin käsittely ohjelmaan? On viestitelty kauan ja ha
    Sosiaalinen media
    0
    16