jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
Paavo Arhinmäki muistelee
Joskus oli telkassa haastattalu Paavo Arhinmäki ja joku Kristillisten mieskansanedustaja. -Toimittaja: Oletteko ollut hu029Facebookin viestitys
Hei On tullut kirjoiteltua yhden kanssa Facebookissa. Voinko mitenkään kopioida koko kirjoittelun sieltä pois.028Kekkonen määräsi ennen muinoin...
Kekkonen määräsi suurlähettiläät kirjoittamaan raportit suomi vieraan maan silmin. Tämä vieras maa oli keksitty B... ta028Intti Norjassa
Miten Norjassa valitaan ne jotka menee palvelukseen? Onko se hyvä vai huono juotua inttiin sielä? Mitä hyötyä siitä on j028Hakkarainen ja lippu kenttä euroopassa
Muistan nähneeni Hakkaraisen kuvan somessa. Siinä Teuvo seisoi jollain torilla mitä ympäröi EU-maiden liput. Paikalla lu028Kävelevä petturi USA
Viime vuosisadan puolella NL ja USA neuvottelivat Sveisissä. Jenkit epäili yhtä omista neuvottelijoista luovuttavat tiet028Taleban ja ETIM
Kiinan ulkoministeri Wang Yi vannottikin Talibania, että se ei tukisi Itä-Turkestanin itsenäisyysliikettä ETIMiä, jota K028Varsovan liitto ja MI6 Puolassa
Muistelen lukeneeni Iso-Britannian tiedustelu palveli MI6 toiminnasta toisen maailman sodan jälkeen Puolassa. Ne lähetti027Suoliston leikkaus
Luin netistä viime sodan tapahtumista ja haavoittuneista. Henkilö oli haavoittunut vatsaan. Sirpale oli rikkonut suolia027Venäjä sulaa, tuleeko suo vai mitä?
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000006044905.html Venäjästä 65% on ikiroudassa. Jos se sulaa niin rupeaako Itä Venäjä l527Planeettojen väliset matkat
Niin moinen matka vie muutaman ihmisen iän. - Mutta entäs radio signaali. Jos olisi joku joka vastaisi sielä kaukana nii1726LG Dual sim-korttien asetukset
Omistan LG kahdella sim-kortilla varustetun kännykän. Homma toimii hyvin mutta. 1 paikassa on normaali saunalahden liitt025- 025
Pienen pieni kiinalainen joka mahtuu...
Vähän aikaa sitten oli lehdessä (paperi sellainen) juttu kännyköistä. Englannin vankiloissa on suosittu jotain pientä ki124Mun Face kaverit ja juoppo eno
Siis mulla on kymmenen kaveria facessa. Ne näkee toisensa mikä on hyvä. Mutta sit mulla on juoppo eno joka kommentoi kai524Fillarin huolto Espoossa, noutopalvelu?
Fillarihuolto Espoon Koskelontiellä, onko kokemusta? Millainen paikka, hakevat ja tuovat pyörän kotoa.023mailbox.org ja erikoisuudet
Omaan mailbox.org sähköpostin, se onsuomi24 peruja. - Kun vastaan saamaani viesteihin niin viestin alareunassa on aina p023Suoravastaus Facebookissa.
Olen kommentoinut jotain juttuja Facebookissa. Kirjoitellut jotain siihen alimmaiseen tyhjään valkoiseen laatikkoon jot021Facebook kaverit
Minulla on facebookissa kymmenen kaveria. Haluaisin että yksi ei näe kaikkia muita kavereitani. Kuin voin rajata tuon yh021- 021