https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000006044905.html
Venäjästä 65% on ikiroudassa. Jos se sulaa niin rupeaako Itä Venäjä lillumaan Pohjoiseen jää mereen vai mikä sen estää. Onko Uralin takana vain hyllyvä hetteikkö?
Venäjä sulaa, tuleeko suo vai mitä?
5
56
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kuokka ja Jussi ojittaa sen. Nou hätä.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Siinä sitten ojaa piisaa. Routasta maata pitkin voi ajella. Suossa se on hankalampaa.
Senpä vuoksi venäläisillä on kaikissa kulkuneuvoissaan leveät suolla liikkumista helpottavat telaketjut. Nyt odotellaan toveri Ivan Ivanovitsin keksivän juniin soveltuvat ketjut.
- Anonyymi
Jäätyneestä suosta tulee sula suo. Ikävää on se, että samalla pääsee ilmakehään isoja määriä metaania, joka jo tällä hetkellä vastaa viidesosasta kasvihuonekaasujen aiheuttamasta säteilypakotteesta.
en.wikipedia.org/wiki/Permafrost#Climate_change_effects - Anonyymi
Ei sula ainakaan talvella. Kukaan ei varmasti tiedä 20-30 vuoden tilannetta.
Saattaa jopa kylmetä koko maailma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459