Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Asuin+nykyisen+vaimoni+kanssa+opiskeluaikaan+kimpassa.+Kelan+takia+meillä+kummallakin+oli+Hoassilla+oma+solu.+Naimme+keskenämme+ja+myös+vieraissa+sai+käydä.+Vaimo+sanoi+haluavansa+kokemusta+mustista+miehistä.+En+pitänyt+ajatusta+pahana.+Sain+itsekin+vierasta+kun+halusin.+Vaimo+tutustui+samassa+rapussa+asuvaan+mustaan+kaveriin.+Ja+pikku+hiljaa+myös+sen+mustiin+kavereihin.+Itsekin+pääsin+mukaan+noihin+illan+istujaisiin+sopivalla+juonella.+Oli+hämmentävää+katsoa+mustien+miesten+sperman+pulppuavan+naisen+pillusta.+Kiihottavaa+oli+sen+kirnuaminen+omalla+kullilla.Yllätys+oli+kuitenkin+vaimon+halu+saada+rakastella+ilman+ehkäisyä.+Keskustelimme+toiveen+seurauksista.+En+voinut+taata+mitään+jos+en+olisi+biologinen+isä.+Isäksi+tulisi+joko+minä+tai+naapurin+musta+solu.+Mustille+ei+kerrottaisi+ehkäisyn+hiipumisesta.+En+pystynyt+kuitenkaan+salaamaan+asiaa+niiltä+kauaa.+Haluttiin+pitää+ryhmä+suljettuna.+Homma+kiihotti+minua+niin+suuresti.+Naapurit+suostuivat+ilo+mielin.+Isäksi+tullut+pitäisi+lapseen+sitten+myös+yhteyttä.+Jätettiin+kierukka+uusimatta+sen+menettäessä+hiljaa+tehoaan.+Katsottaisiin+miten+kävisi.Raskaus+alkoi+sitten+aikanaan.+Menin+neuvolaan+ystävänä.+En+siis+tulevana+isänä.+Samoin+synnytykseen.+Ehkä+hassuin+ja+pervessein+hetki+oli+lasketun+ajan+täytyttyä.+Yritimme+saada+synnytystä+käynnistettyä+yhdynnällä.+Siis+sperman+pitäisi+käynnistää+synnytys.+Naimme+vuorotellen+ja+ajattelimme+että+suihkunkautta+laitokselle.+Alapesu+jäi+kun+kiire+tuli.+Epäilen+kätilön+tajunneen+ettei+siinä+sisältä+valuneen+spermaan+riittänyt+yksi+mies.+Mutta+terve+lapsi+tuli.