alentaa itsensä, menee puoli alasti tai mitä vaan esim televisioon. Ei kaikki naiset menisi mutta jotkut, pilaavat maineensa ym, en ymmärrä.
En ymmärrä miksi naisihminen
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sellaista murehdit, vai ajattelitko itse mennä?
- Anonyymi
Maria Veitola kysyi, miksi Paula Vesala oli elokuvassa alasti saunan lauteella haarat levällään, kun vieressä istuva miesnäyttelijä istui polvi toisen päällä vehkeet näkymättömissä. Ei saanut vastausta.
Kyllä se minustakin on naisen alentamista. En ole katsonut elokuvaa.- Anonyymi
Louhimiehen käskystä tietenkin. Eikös se ole sellainen ohjaaja, joka ei välitä muiden mielipiteistä. Pitihän sille elokuvalle mieskatsojia haalia sillä, että pääsevät tirkistelemään Vesalaa.
Jotkut kokeen sen ylentämisenä. Jos pääsee alastomana televisioon täytyy olla kaunis ja haluttu.
- Anonyymi
Minusta ihminen ei ole kaunis ja haluttu tuolla konstilla vaan aivan muilla keinoin. Kuin nainen muutkin olisivat noin alhaisia, kuin kaikenmaailman videoiden ja alastonkuvien naiset. Minulla on ainakin kunnioitukseni omaa itseäni kohtaan.
- Anonyymi
Tissityrkkyys on levinnyt suomeenkin jo ajat sitten. Ei kovin uutta kaula-aukon alla.
- Anonyymi
Ihan alastomina me tähän maailmaan synnytään, se on rättikauppiaiden koukku saada meidät olemaan aina vaatteet päällä. Telkuun nyt en menisi nakuilemaan, mutta kotona ja mökillä nakuilen ihan oman mieleni mukaan.
- Anonyymi
Samat oireet minullakin. Esimerkiksi nyt istun yläosattomassa jotakuinkin ikkunan ääressä.
Verhot laitan vain yöksi. Mutta en tunne tuskaa. Olen mies.
Eihän sekään Padasjoen Nakukymppi mikään salainen tapahtuma ole ollut.
Onko siis pahempaa nakuilla telkkarissa kuin livenä?- Anonyymi
Jos se on siksi kun täytyy maksaa vuokra, vesi, sähkö, ruoat, nettimaksut, kännykän maksut , auton kulut, lasten päivähoitomaksut ym ym. Ja joku ohjelman tekijä ei anna täysissä pukeissa olevalle palkkiota jolla edes kuukauden pääsisi eteenpäin ilman velanottamista.
Hytinäx1- Anonyymi
Vaikka kuolisin en genitaaleja tv ssä esittelisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa kuolleen ihmisen genitaaleja haluaisi tirkistellä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, minut vaikka ottaa hengiltä jos pitäisi minun tai tyttären mennä niihin parittelufilmeihin joita on tv ssä kin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, minut vaikka ottaa hengiltä jos pitäisi minun tai tyttären mennä niihin parittelufilmeihin joita on tv ssä kin.
Kyllä
onkohan omainen äiti puoliso ylypiä naisesta joka haarukka koloineen ruudun edessä ja mieshoro siin
- Anonyymi
Miten se alentaa ihmistä, jos varsi on kaunis ja tahtoo näyttää sitä mullekin. Heillä, jotka niin haluavat tehdä, on toisenlainen mieli, he ovat ylpeitä ulkoisista avuistaan eivätkä pidä sitä maineensa pilaamisena.
Maailmassa on oikeasti pahoja juttuja, eikä ihmisen alastomuus kuulu niihin. Paitsi ahdasmielisten mielestä. - Nm. Avarru - Anonyymi
En ymmärrä minäkään, miksi jättäisin silmänruokaa käyttämättä silloin kun sitä on tarjolla :DDD
- Anonyymi
Kaunis on kaunista katsella, rumia römpsiä en katselisi, enkä riippareita.
- Anonyymi
Monella on niin heikko itsetunto tai identiteetti naiseudestaan, että he tarvitsevat jatkuvaa ihailua ja hokemaa tyyliin "OI, kuinka kaunis/seksikä/hottis olet". Ei ole merkitystä sillä, onko kehon osat omia vai teetettyjä, hiukset omat vai lisukkeineen jne.jne. ELi he rakentavat itsetuntoaan aivan väärälle pohjalle.
Mitään muuta syytä en ole koskaan kuullut, selityksiä sitäkin enemmän. Toki se on tapa ansaita rahaa myöskin! - Anonyymi
Mistähän syystä vain nainen alentaa itsensä kun alasti itsensä näyttää, samaa kommenttia en koskaan ole kuullut alastomasta miehestä????? Vielä on asenteissa paljon tekemistä.................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472