Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

524

Kommenttia

3502

  1. Stockholm vit ja muita hyviä värejä

    Telkasta tuli ruotsalainen remppaohjelma. Kohteena oli vanha talo Tukholmasta. Siinä oli käytettiin väriä "Tukholman val
    Maalaus
    4
    248
  2. Ruotsin itäiset maakunnat

    Aikoinaan suomi oli ruotsin iäinen maakunta. Täällä oli porukkaa ruotsinarmeissa. Oliko niillä jotain omia tunnuksia? T
    Historia
    19
    248
  3. Eliniän piteneminen

    Joskus aikoinaan oli juttua englantiaisesta tiedemiehestä. Uskoi että syöpätutkimus keksii lopulta keinon pysäyttää solu
    Yleistä terveydestä
    0
    246
  4. Venäjän erikoisjoukot

    On tullut katsottua muutama armeijan erikoisjoukoista kertova juttu. Viimeiksi taisi olla Iso-Britannian ja Irlannin arm
    Sodat ja konfliktit
    4
    245
  5. Rautaristi ja naiset talossa

    Rautaristi (Cross of Iron) on Sam Peckinpahin ohjaama sotaelokuva vuodelta 1977. Elokuvassa on kohtaus tilanteesta linj
    Elokuvaklassikot
    12
    243
  6. Snipping tool

    Hei Nyt on windows 11. Snipping tool hävisi. Miten saan sen näytön alareunaan?
    Apua aloittelijalle
    3
    243
  7. Sain viesti Natalialta, kuten moni muukin

    Kiinnostava tarina englanniksi. Mukana kaunis kuva. Vastasin uteliaisuuttani. Takaisin tuli vielä pitempi kirje. -Mitä
    Nettideittailu
    22
    242
  8. Ikuinen hautapaikka

    Onko monelle tärkeää miten kauan saatte maata haudassa ennen kuin Uusi asukas pannaan siihen samaan paikkaan. Itseäni e
    Maailman menoa
    1
    242
  9. Sellon kirjasto 2. kerros nainen kivellä

    Kävin sielä katselemassa kun oltiin kylässä Espoossa. Leppävaaran sellon kirjaston kakkos-kerroksessa. oli patsas. Naine
    Kuvanveisto
    1
    242
  10. Latausliittymä.

    Voin siirtää soneran maksuliittymän Elisan latausliittymäksi numeron säilyttäen. - Voinko siirtää elisan latausliittymän
    Liittymät ja palvelut
    2
    240
  11. Repun korjaus

    Minulle on jäänyt perintönä Savotta Satulareppu tyylinen putkirunkoinen reppu. Runko on kunnossa mutta tekstiili ei. Ko
    Varusteet
    4
    240
  12. Missä Asikkala

    Sielä on Päijät-Häme Siis Heinola Hollola Kärkölä Lahti Orimattila Sysmä Mutta missä Asikkala?
    Päijät-Häme
    3
    236
  13. Muukalaislegioona vai muualle?

    Ranskan legioonaan voi pyrkiä olematta ranskan kansalainen. Onko muita maita joiden armeijaan voi pyrkiä olematta asiano
    5
    233
  14. Teräasen julkisella paikalla?

    Millaista teräasetta saa kantaa mukanaan julkisella paikalla?
    Laki
    6
    233
  15. Tili ja pankkikortti

    Hei Nyt olisi minulle tarjolla (17 500 000,00 GBP) Lontoon rahaa. Miten voisin avata tilin ja saada pankkikortin ilman h
    Talousrikokset
    3
    231
  16. Joudun töissä monesti kuvatuksi. Taustan vuoksi.

    Jos teksti vaikkapa henkilö kortissa on 5mm korkeata. Miten kaukaa voi nykyisellä kännykällä kuvata että kuvasta voi vie
    Digikamerat
    9
    230
  17. Onko rikos olla ilmiantamatta?

    Naapuri kävi poikansa luona kylässä. Pyydettiin sitä juhannukseksi mökille. Ei lähtenyt. Minä olin mukana. Sielä seisot
    Laki ja rikos
    1
    230
  18. 007 vaaran vyöhykkeellä Timothy Dalton mutta oliko Roger Moore?

    Elokuva 007 vaaran vyöhykkeellä on James Bond elokuva. Elokuvassa James Bondia näyttelee ensimmäistä kertaa Timothy Dalt
    James Bond
    3
    230
  19. Venäjän erikoisjoukot, jos joku on ollut?

    Siis kun on tullut katsottua muutama armeijan erikoisjoukoista kertova juttu. Viimeiksi taisi olla Iso-Britannian ja Irl
    Pietari
    1
    228
  20. Seuraava James Bond

    Hän on seuraava James Bond vedonlyöntitilastojen mukaan Vedonlyöntimarkkinoilla on jo pitkään arveltu, kuka on seuraava
    2
    228