jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
Sellon kirjasto 2. kerros nainen kivellä
Kävin sielä katselemassa kun oltiin kylässä Espoossa. Leppävaaran sellon kirjaston kakkos-kerroksessa. oli patsas. Naine1260Linnunradan käsikirja ja Norjan vuonot
Kirjassa Linnunradan käsikirja liftareille mainitaan kaveri joka sai palkinnon muotoilutyöstään. Kohde oli Norjan vuonot4260Prepaid liittymien erot?
Onko eri operaattoreiden prepaid liittymillä eroja miten niillä voi maksaa tuotteita ja palveluita?1256Latausliittymä.
Voin siirtää soneran maksuliittymän Elisan latausliittymäksi numeron säilyttäen. - Voinko siirtää elisan latausliittymän2253Stockholm vit ja muita hyviä värejä
Telkasta tuli ruotsalainen remppaohjelma. Kohteena oli vanha talo Tukholmasta. Siinä oli käytettiin väriä "Tukholman val4253Rautaristi ja naiset talossa
Rautaristi (Cross of Iron) on Sam Peckinpahin ohjaama sotaelokuva vuodelta 1977. Elokuvassa on kohtaus tilanteesta linj12250Ruotsin itäiset maakunnat
Aikoinaan suomi oli ruotsin iäinen maakunta. Täällä oli porukkaa ruotsinarmeissa. Oliko niillä jotain omia tunnuksia? T19250Venäjän erikoisjoukot
On tullut katsottua muutama armeijan erikoisjoukoista kertova juttu. Viimeiksi taisi olla Iso-Britannian ja Irlannin arm4249- 18248
Repun korjaus
Minulle on jäänyt perintönä Savotta Satulareppu tyylinen putkirunkoinen reppu. Runko on kunnossa mutta tekstiili ei. Ko4244Sain viesti Natalialta, kuten moni muukin
Kiinnostava tarina englanniksi. Mukana kaunis kuva. Vastasin uteliaisuuttani. Takaisin tuli vielä pitempi kirje. -Mitä22243Ikuinen hautapaikka
Onko monelle tärkeää miten kauan saatte maata haudassa ennen kuin Uusi asukas pannaan siihen samaan paikkaan. Itseäni e1243- 6239
007 vaaran vyöhykkeellä Timothy Dalton mutta oliko Roger Moore?
Elokuva 007 vaaran vyöhykkeellä on James Bond elokuva. Elokuvassa James Bondia näyttelee ensimmäistä kertaa Timothy Dalt3239Missä Asikkala
Sielä on Päijät-Häme Siis Heinola Hollola Kärkölä Lahti Orimattila Sysmä Mutta missä Asikkala?3238Tili ja pankkikortti
Hei Nyt olisi minulle tarjolla (17 500 000,00 GBP) Lontoon rahaa. Miten voisin avata tilin ja saada pankkikortin ilman h3236Muukalaislegioona vai muualle?
Ranskan legioonaan voi pyrkiä olematta ranskan kansalainen. Onko muita maita joiden armeijaan voi pyrkiä olematta asiano5234Onko rikos olla ilmiantamatta?
Naapuri kävi poikansa luona kylässä. Pyydettiin sitä juhannukseksi mökille. Ei lähtenyt. Minä olin mukana. Sielä seisot1234Seuraava James Bond
Hän on seuraava James Bond vedonlyöntitilastojen mukaan Vedonlyöntimarkkinoilla on jo pitkään arveltu, kuka on seuraava2233Joudun töissä monesti kuvatuksi. Taustan vuoksi.
Jos teksti vaikkapa henkilö kortissa on 5mm korkeata. Miten kaukaa voi nykyisellä kännykällä kuvata että kuvasta voi vie9232