Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

56

Kommenttia

295

1. 3
    169
  2. Jalkahoito

Hei! Olisiko suositella Tallinnasta paikkaa, missä saisi hieronnan ja jalkahoidon? Sellaisen mihin voisi mieskin mennä.
    Tallinna
    9
    163
  3. Goodwinin pihviravintola

Moikka! Onko kokemusta kyseisestä ravintolasta. Kunnon naudanlihapihvi mielessä katselin kyseisen paikan netttisivuja.
    Tallinna
    2
    152
  4. Mp kuljettajat, typerin tielläliikkujakunta

Puskurissaroikkujia, Hurjia ohituksia ja kaistojen välissä kaahaamista, niistä on kunnon motoristit tehty. Mitä voi aut
    Moottoripyöräily
    50
    138
  5. Kreikan taloudellinen tilanne

Miten luulette/uskotte Kreikan taloudellisen tilanteen näkyvän tulevan kesän matkailussa? Nouseeko hinnat?
    Yleistä Kreikasta
    5
    137
  6. Tutkittua tietoa sähkötupakasta

Kannattaa tulostaa kyseinen HS lehden juttu mukaan lennolle. Jos koneessa on joku ääliö joka ei ymmärrä että sähkötupakk
    Yleistä lentämisestä
    4
    129
  7. Palstan ylläpiäjä

Tämä on erikoinen palsta. Mistään ei näe kuka on palstan ylläpitäjä. Olen tehnyt palstan ylläpitäjästä ilmoituksen suom
    4
    118
  8. Maallistunut kirkko

Seksumessuilla papit. Seuraavaksi seksimessut kirkossa? Täällä uskovaiset pystyvät vain haukkumaan niitä, jotka tuovat
    Luterilaisuus
    12
    115
  9. Mistä saa keskustella?

Mistähän täällä saa keskustella. Olen avannut muutaman asiallisen avauksen, joissa kysyn mihin lestadiolaisten tietyt kä
    Vanhoillislestadiolaisuus
    6
    114
  10. Eka kertaa Torniossa?

Olen satunnaisesti tyttöilevä Nyt haluaisin seksiä. Ei oikein löydy täältä seuraa. Mistä löytäisin sopivan miehen tai
    Bi
    0
    98
  11. Metsäpalstaongelmia

Ostin vuosi sitten metsäpalstan pohjois-suomesta. Aikaisemmin tällä palstalla on ollut 2 omistajaa ja palstat on jakanu
    Laki
    2
    77
  12. Päiväksi Marmarikseen

Lähteekö satamasta useita eri laivoja Marmarikseen. Siis Rodoksen kaupungista? Ostetaanko liput edellisenä päivänä? Palj
    Kreikka
    4
    69
  13. Marmaris ja passi

Kauanko passin pitää olla voimassa kun Rodokselta käy Turkin Marmariksella? Itsellä kuukauden. Pitääkö hakea uusi passi?
    Kreikka
    1
    60
  14. http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-14271701142

Lentokone tippunut Alpeila
    Lentäminen
    9
    58
  15. SKE Ja laiton vaalikeräys

Ohjeiden mukaan ehdokas ei saa kerätä itse valituksea. Gerthrud kuitenkin joka strrimillä kertoo jokaisen ehdokkaan henk
    Puolueet
    1
    49
  16. Loppuviikon lakko

Koskahan varmistuu meneekö tämä häirikkö IAU laittomaan lakkoon taas loppuviikosta. Pitäsi nostaa laittomien lakkojen ko
    Lentäminen
    0
    43
  17. 3 / 3