AmmattiliitotVastattu 19 v

Irtisanottu takaisin töihin???

Tässä tällainen kuvitteellinen tilanne. Liisa ja Sanna irtisanoutuvat TEHYn ohjeiden mukaisesti. Molemmat ovat teho-osastolla sairaanhoitajina. Työnantaja ottaa tilalle vuokratyöntekijät Matti ja Kaisan. Huomaa, että ty…
LuterilaisuusVastattu 11 v

Maallistunut kirkko

Seksumessuilla papit. Seuraavaksi seksimessut kirkossa? Täällä uskovaiset pystyvät vain haukkumaan niitä, jotka tuovat esille kirkon virheet. Argumenttejä ei ole, on vain suoraa vittuilua tai epäsuoraa moittimista. Totu…
BiEi vastauksia

Eka kertaa Torniossa?

Olen satunnaisesti tyttöilevä Nyt haluaisin seksiä. Ei oikein löydy täältä seuraa. Mistä löytäisin sopivan miehen tai ttapon naisen? Itse olen 172/80 kokoinen 47 v mies

Seuroissa nauhottaminen

Suomen lain mukaan tilaisuudessa jossa olet läsnä ja sinun on sallittua olla läsnä saat nauhoittaa kaiken mitä siellä puhutaan. Itse en löytänyt laista kohtaa, jossa olisi sanottu ettei kyseinen laki koske VL ihmisiä. S…
KreikkaVastattu 11 v

Päiväksi Marmarikseen

Lähteekö satamasta useita eri laivoja Marmarikseen. Siis Rodoksen kaupungista? Ostetaanko liput edellisenä päivänä? Paljon maksaa liput? Onko tietoa paljon maksaa taksi Marmariksen satamasta linnoitukselle/vanhaan kaupu…
AmmattiliitotVastattu 19 v

TNJ

Antaakohan TNJ Tehylle luvan allekirjoittaa mahdollinen tuleva sopimus? Taitaa äänin 3-3- kieltää allekirjoittamisen...
KreikkaVastattu 11 v

Marmaris ja passi

Kauanko passin pitää olla voimassa kun Rodokselta käy Turkin Marmariksella? Itsellä kuukauden. Pitääkö hakea uusi passi?
LentäminenEi vastauksia

Loppuviikon lakko

Koskahan varmistuu meneekö tämä häirikkö IAU laittomaan lakkoon taas loppuviikosta. Pitäsi nostaa laittomien lakkojen korvaukset silel tasolle mitä vahingot ovat, Jos matka peruuntuu, laitat Finskille korvausvaatimuksen…

Palstan ylläpiäjä

Tämä on erikoinen palsta. Mistään ei näe kuka on palstan ylläpitäjä. Olen tehnyt palstan ylläpitäjästä ilmoituksen suomi24 johdolle. Hän rikkoo sananvapauslakia. Myös tätä palstaa koskee sananvapauslaki. Jos kyseenalais…

Mistä saa keskustella?

Mistähän täällä saa keskustella. Olen avannut muutaman asiallisen avauksen, joissa kysyn mihin lestadiolaisten tietyt käytännöt perustuvat. Raamattu ei niitä tue. Järjestelmällisesti ne on poistettu. Onko tosi, etteivät…
Suomen Kansa EnsinVastattu 7 v

SKE Ja laiton vaalikeräys

Ohjeiden mukaan ehdokas ei saa kerätä itse valituksea. Gerthrud kuitenkin joka strrimillä kertoo jokaisen ehdokkaan henkilökohtaisen tilin jonne rahaa voi lahjoittaa. Olen poliisihallinnolle ilmoittanut tästä laittomast…
LakiVastattu 15 v

Metsäpalstaongelmia

Ostin vuosi sitten metsäpalstan pohjois-suomesta. Aikaisemmin tällä palstalla on ollut 2 omistajaa ja palstat on jakanut metsäautotie. Aikaisempi omistaja on ostanut molemmat palstat ja minä ostin molemmat itselleni. On…