Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
luovamies
luovamies
luovamies
Vapaa kuvaus
Etsin älykästä seuraa. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 19v sitten
2
aloitusta ·
84
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Keittiöpsykologi+voisi++vastata,+että+jokainen+ihminen+on+yksilö.
Ja+jokainen+hetki+on+erilainen.
Onko+kyseessä+jokin+vertailukilpailu,+kun+kysyt?+Mitä+väliä.+Voihan+ihminen+saada+orgasmin+ilman+että+häneen+edes+kosketaan.
Aloittaja+on+ilmeisesti+kykenemätön+keskustelemaan+aiheesta+puolisonsa+kanssa,+kun+kirjoittelee+tänne.+Vai+onko+hän+kuullut+aiheesta+miesten+pukuhuoneessa?
Juttele+puolisosi+kanssa.+Kysy+mistä+hän+pitää+ja+mistä+ei.+Kysy+myös+hänen+fantasioista.
Kerro+sitten+mistä+sinä+pidät.
Tsemppiä!
22.01.2019 16:03
Yksi+keino+purkaa+tilanne+on+kirjoittaa.
Sovi+tietysti+ensin+asiasta+miehen+kanssa.
Eli,+ensin+sinä+kirjoitat+paperille+miltä+sinusta+tuntuu.
Sitten+hän+vastaa+omalle+paperille+miltä+sinun+viestisi+tuntuu+ja+miltä+asiat+hänestä+näyttävät,+eli+miltä+hänestä+ylipäätään+tuntuu.
Ja+sitten+sinä+vastaat+miltä+hänen+vastaus+sinusta+tuntuu.
Ja+niin+edelleen.
Kannattaa+kokeilla.
12.06.2018 08:21
Minä+
en+ole+aivopesty.+Minä+olen+suomalaisen+kulttuurin+ja+historian+tuote.+Minut+on+kasvatettu+siihen,+että+työ+on+ihmisen+elämän+sisältö.+Kaikki+muu+on+p....+
Siis+että+työ+on+ihmisen+elämän+sisältö.+Mutta+siihen+liittyy+muutakin.+Esiopetus+päiväkodissa,+9-10+vuotta+peruskoulussa,+ammatillinen+ja/tai+akateeminen+opiskelu,+työ,+asuntovelka,+autovelka,+mökkivelka,+lasten+harrastemaksut,+ulkomaan+matkat,+lasten+lapsista+huolehtiminen,+sydänkohtaus,+polttohautaus.
Minä+en+ole+aivopesty.+Tätä+minä+haluan.+Tästä+minä+nautin.+Näin+tekivät+vanhempani,+ja+näin+teen+minäkin.+Näin+on+hyvä.
22.02.2018 11:04
Edellinen kirjoitti äkillisestä tapauksesta.
Minulla vesipumppu hajosi kellarissa äkillisesti. Talo oli vuodelta 1924. Vakuutus korvasi.
24.02.2016 09:49
Kukaan ei riitele yksin. Mene terapiaan.
16.12.2015 10:03
Yhtä tuntematonta kuin kuolema, on myös syntymä. Milloin Sinä synnyit? Silloinko kun isäsi löysi äitisi? Vai silloinko kun siittiö hedelmöitti munasolun? Entä milloin tajusit ensimmäisen kerran, että Sinä olet Sinä etkä äitisi maitorauhasen jatke? Kuinka monta minäkuvaa Sinulla on? Ja niiden lisäksi on monta toisten rakentamaa kuvaa Sinusta. Kun samaistut minäkuvaasi, niin aivan taatusti alat pelätä sen katoamista. Ethän ole vielä edes tutustunut itseesi. Sen kun teet, niin...
12.11.2015 14:01
Akateemisuus on tekniikkalaji, niin kuin pujottelu. Luetaan kirja, lainataan siitä muutama ajatus ja lisätään oma näkemys. Siinä kaikki.
22.04.2015 09:32
Rakennusmiehen virheet peittää maalari, virkamiehen virheet piilottaa byrokratia ja lääkärin virheet hautausmaa.
21.04.2015 08:26
Rakastuminen on aina tervettä.
Mikä on rakastumisen vastakohta? Onko se tervettä?
Ilman rakkautta kuolemme kuin ilman happea jota hengitämme.
02.04.2015 10:02
Pyydä mukaasi luotettava asiantuntija, joka tsekkaa voiko talossa asua. Yleensä normaali ihminen jo haistaa, jos on hometta ja lahoa. Jos on tuuletus toiminut, niin siitä vaan asumaan.
20.03.2015 07:59
Pidä itsesi miehenä, älä örvellä.
20.03.2015 07:57
Puhutko kokemuksesta, vaka vanha?
Vaimoni ja ystäväni ovat selvänäkijöitä.
Eivät tee bisnestä.
24.07.2014 14:20
Mies, katso peiliin, ja valitse samanlainen kaunokainen vaimoksesi.
15.07.2014 10:18
Varo ettei lähetä laskua vielä vararenkaan puuttumisestakin!
28.05.2014 13:29
Lue Piilo-opetussuunnitelma.
Jos olet jo lukenut, niin lue se uudelleen.
Oppettajan työ jos mikä on ammatti, missä täytyy uudistua.
Itse asiassa opettajien pitäisi olla 10-20 vuotta nykyajasta edellä, hehän luotsaavat ihmisiä tulevaisuuteen.
Tsemppiä!
15.04.2014 10:53
Voisivatko kirjoittajat pysyä aiheessa?
Jos aloittaja vertaa puulämmitystä, öljylämmitystä ja sähkölämmitystä, niin tottakai hän on aivan oikeassa sen suhteen, että helpointa ja vaivattominta on viime mainittu.
Mitä sitten maksaa takkatulen ääni, tuoksu ja lämpö? Se riippuu tietysti aloittajan mainitsemasta seikasta, eli mistä puun hankkii. Meillä on pienellä, puolen hehtaarin tontilla sen verran puita, että saamme 10 kuutiota talvikuukausien lämmitykseen, eli kuudeksi kuukaudeksi. Se riittää. Totta on, että puiden pilkkominen vaatii työtä, mutta jos ei hyötyliikunta kiinnosta, niin sitten on asuttava esim. kerrostalossa.
Hyvää kevättä kaikille!
04.03.2014 10:06
Kiitos Automobile Petanque.
Ei todellakaan tarvitse välittää niistä kommenteista mitä sellaiset ihmiset kirjoittavat, jotka eivät nauti automatkailusta. Heille löytyy toki vaihtoehtoja!
Aloittajalle ja muille epäilijöille sanon, että se suurin "vastoinkäyminen" on omien (tai puolison) korvien välissä.
Ajat lauttaan Helsingistä. Olet lomalla. Ajat lautasta Tallinnaan tai Travemundeen. Olet lomalla. Nautit maisemista. Nautit ajamisesta. Pysähdyt syömään kun on nälkä. Pysähdyt yöpymään kun väsyttää.
Ruoka, bensa ja yöpyminen on yleensä halvempaa kuin Suomessa, joten budjetti
määräytyy vaatimustason mukaan. Ylärajaa ei ole, mutta miksi yöpyä kalliissa hotellissa, kun kotimajoituksessa tapaa paikallisia ihmisiä ja saa yleensä myös nauttia paikallista ruokaa.
Matkakilometrit riippuvat aikataulusta ja mielenkiinnon kohteista. Päivä lautalla Saksaan, toinen päivä Saksan läpi ja sitten oletkin jo Alpeilla.
Kukapa lähtee lomalle ikävyyksiä etsimään? Rohkeasti vaan baanalle! Siellä se elämä odottaa!
29.01.2014 09:20
Hei,
tärkeämpää kuin itse auton (merkin ja vuosikerran) valinta, on hyvän huoltajan ja korjaajan löytäminen. Kun löydät henkilön, joka osaa korjata autoasi edullisesti, luotettavasti ja nopeasti, niin voit hengittää rauhassa.
Toinen kysymys on sitten tarpeistasi: kuinka suuri on perheesi ja millaiseen ajoon tarvitset autoa? Vietkö lapset kouluun ja harrastuksiin? Menetkö töihin autolla?
04.01.2014 09:40
En halua niihin maihin missä kidutetaan, sorretaan naisia ja lyödään lapsia. Listalle nousevat mm. Turkki ja Venäjä.
19.04.2013 12:28
Tottakai lapset ovat yhteisiä.
Ja lapset ovat itsenäisiä ihmisiä, joilla on oma elämän polkunsa.
Ei lapsia omisteta, niin kuin autoja. Tai vaatteita.
Sinä kasvat lasten kanssa. Tai sitten et. Voithan sinä taantuakin.
Sinä päätät.
15.04.2013 10:52
1 / 5