Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minähän olen vain vaatimaton hanavastaava ollut tähän asti ja nykyään siinäkin vain osa-aikaisena tietyistä syistä.
Talonmieheksi taidan ruveta, kun saranat ovat taas niin ruosteessa, niin ruosteessa, ettei millään meinannut ovi aueta.
Pohpoikakin taitaa olla jollain mirrin silitysreissulla Porissa päin, ei sitäkään silloin näy, kun apua kaivattaisiin. Eikä ole Pertta-tädin Remontti-Reiskatkaan mitään Pystiksen hyväksi tehneet.
Juu juu, muistan kyllä ne anteliaat juomarahat, voisihan sitä jonkun vaikka palkata.
Niin se lauantai-illan show - enpä uskalla sanoa mitään, sitä pitää kysyä Rouva Olivialta, mitä on tulossa.
Pöytävarauksen kyllä hoitelen ja pistän muistiin.
Tervetuloa sitten lauantai-illalla.
Ps. Onko Pertta-täti unohtanut ne juhlat, jotka silloin kerran pääsi meiltä unohtumaan? Voisko niitä millään laittaa uusiksi nyt, kun kaikki remontit ovat tehty?
17.10.2007 21:49
Minä vielä tuonne vanhaan Pystikseen kävin rämpimässä, en huomannut, että muutto oli tehty. Ei tainnut nuo mainosvalot silloin vielä olla palamassa.
Onhan se kiva taas olla "ihmisten ilmoilla".
Toin lisää luettavaa, jos kiinnostaa - lehtiä ja muutaman kirjan.
Otanpa siiderin ja odottelen, jos vaikka seuraa jostain ilmestyisi.
Kävin muuten onnittelemassa ihan omavaltaisesti Pystiksen puolesta naapurissa olevaa Kahvipirttiä, siellä oli juhlat ylimmillään.
Kolme vuotta pirtti täytti ja kovin taajaan tuntui pirtin ovi käyvän.
Meillä ei vielä ole ensimmäinenkään vuosi täynnä!
17.10.2007 21:13
haluaisi missään autiolla saarella yksin enkä kaksinkaan olla, ihan hyvä juttu olisi, että kaikki samalle saarelle ajauduttaisiin...
Mikäs siellä olisi olla ja elellä.
17.10.2007 21:00
Vähän myöhässä taidan olla, mutta tuon kuitenkin Parhaat Onnittelut teille kaikille, jotka Kahvipirttiä pidätte ja erikoisesti ehtoisalle emännälle, tuolta Pystybaarin puolelta.
Ihailtavan vireää on toimintanne. Toivotan edelleen teille hyvää jatkoa!
17.10.2007 20:35
paino virhepaholainen asialla, taitaa minulla olla lukihäiriö!
17.10.2007 19:40
kun tuolla etusivulla luvataan siirtää koko Pystis autiolle saarelle!
Olisi se tietysti kiva, jos joutuisi sinne autiolle saarelle, että ölosi tälläinenkin paikka olemassa, mutta ei sitä autioksi voisi sen jälkeen sanoa.
Koko Pystiksen sakki (Tyylikkään Lyylin) sinne ottamana ja Olivian Paul Ankan koko levytuotanto
sekä tämä Pystiksen hyväksi tunnettu juomavarasto niin mikäs siellä olisi ollessa.
17.10.2007 19:36
Ekana kai ottaisin isännä mukaan, sillä hän on aika kätevä käsistään ja kai sitten pitäisi jotain työkalujakin ottaa, siis "kalupakki" myös mukaan. Sitten kai ne kirjat olisivat kolmantena, että saisi ajan kulumaan.
Toivottavasti ruokapuolen saa hoidettua luonnon antimilla.
Jos ajautuisimme samalle saarelle kaikki, eiköhän se helpottaisi elämää, kun yhdellä olisi yhtä ja toisella toista, niin hätäkös meillä!
17.10.2007 16:12
tavata koulukavereita. Oltiin vuosina 1961-62 eräässä sisäoppilaitoksessa tuolla Hämeen puolessa. Meitä oli liki kaksikymmentä likkaa ja yksi poika, vuosi oltiin yhdessä ja muutaman olen jälkeen nähnyt ja niistäkin tapaamisista on jo varmaan neljäkymmentä vuotta.
Kirjeiden kirjoittelukin jäi jo aikoja sitten ja nimet ja osoitteet ovat vaihtuneet.
Ihan on utopiaa tapaaminen, kun kaikki oltiin ympäri Suomea, ei ole koulukavereistakaan yhtään löytynyt.
17.10.2007 15:59
Olen mallia xxl ja arvakkaa vaan, löytyykö sovinnolla mitään kivaa päälle pantavaa.
En käsitä ottavatko liikkeet niitä isoja kokoja huonosti varastoon, vai missä vika.
Kummanko on mukavampi etsiä sopivaa vaatetta pienen vai ison, itselleni se ainakin joskus tuntuu painajaiselta.
Alennusmyynteihin ei kannata ajatella menevänsä, ei varmaan löydy mitään.
Musta hame tai housut ja pleiseri, topilla ja huiveilla vaihtelua, siinä meikäläisen vaatetus.
Kesällä täytyy väkisinkin keksiä jotain muuta, jos on pakko paremmin pukeutua.
16.10.2007 16:07
Ei tietenkään niitä salasanoja lehdessä lueteltu, vaan niitä sivustoja mistä kaappauksia on tehty.
16.10.2007 11:03
tulin tänään Pystikseen katsomaan jos vaikka kuinka kiihkeitä lemmen öitä on itsekukin viettänyt ja sitä täällä innolla kertoilee.
Mutta kyllä se vaan niin on, ett' kell' onni on, se onnen kätkeköön!
Asiasta toiseen, oletteko nyt sitten kaikki vaihtaneet salasananne? Minä en ole, kun muistaisi aina tämän nykyisenkin niin hyvä olisi.
Ei ainakaa päivän TS:ssa mainittu Suomi24:ää,
kun lueteltiin niitä kaapattuja salasanoja.
Oli kyllä, että kuukausittain pitäisi salasana vaihtaa!
Kahvista ja säästä en nyt viitsi puhua mitään, mutta sumuista on ja lämpötila 8,7 astetta - vieläkään ei ole asteen merkki löytynyt.
16.10.2007 10:30
että me täällä lukijoita kaivataan ja niitä varten löpisemme.
Sano sinä, mitä varten aina silloin tällöin tulee näitä haukkuja lukijoilta, eihän näitä ole pakko lukea, jos ei kiinnosta.
Kirjoittajia mahtuisi kyllä enemmänkin.
Sovitaanko, että sinä vaikka tulet huomenna aamulla kertomaan miten yösi meni, vai onko hiljaista sillä puolella, että haluaisit ikäänkuin tirkistellä toisten yöelämää?
15.10.2007 20:16
Alkuun täällä tosiaan tuntee varmasti jokainen arkuutta kirjoittamiseen ja pelkoa niistä vastauksista.
Ei niistä auta välittää, rohkeasti mukaan vaan ja tekemään kiinnostavia aloituksia, kyllä se siitä!
15.10.2007 18:12
On sitä varmaan aika moni täällä esittänyt niitä tyhmiä kysymyksiä, niin myös allekirjoittanut - niinpä en ainakaan minä voi auttaa, kun aina olen Hoo Moilasena, kun jotain häikkää koneella tulee. Onneksi minulla on poika lähellä tukihenkilönä.
Täältä tulee vaan myötätuntoa ja toivon sinun saavan apua ongelmaasi.
15.10.2007 17:49
Kyllä minä ainakin pääsin ihan normaalisti...
15.10.2007 16:15
on monenlaista ja itse kun olen kevyen musiikin kuuntelija, tietysti ehdotin tanssimusiikin esittäjiä ja nyt tuli mieleeni noista Iirosta ja Lenni-Kallesta, että voipi olla ettet laisinkaan tykkää iskelmistä.
15.10.2007 11:15
kaikki rakkaat ystävät, hyvää yötä.
14.10.2007 22:30
perussävy yleensä on kaipaava ja ikävöivä.
Tanssiorkesterien levytykset ehkä olisivat enemmän iloista musiikkia, Yölinnun musiikki ainakin on sellaista vetävää ja Finlandersilta löytyy hyviä kappaleita.
Vaikea sanoa yksittäisiä esittäjiä, löytyyhän niiltäkin joukkoon jotain iloistakin.
14.10.2007 20:15
Lueppas muutama näitä ketjuja niin huomaat täällä joskus muutakin olleen kuin huomenen toivotuksia. Jossain vaiheessa täällä jopa herätimme yleistä pahennusta alkoholin käytöllä.
Minä en voi ottaa kaljaa, kun se alkaa närästää, mutta nytkin tulin siiderit saunan jälkeen nauttimaan.
Olin muuten aikoinani hanavastaava, mutta olen jäänyt työttömäksi, kun ei teitä kaljaa haluavia ole paljon näkynyt. Niin että mitä saisi olla - talon tapana on ollut tarjota ensimmäiset uusille asiakkaille?
Ole hyvä ja hauskaa iltaa!
En kyllä takaa, löytyykö täältä seuraa - toivottavasti!
13.10.2007 18:57
Minähän sanoin minulle riitävän luterilaisen uskonnon ja tarkoitin sillä, että en tarvitse heidän uskontoansa.
Tiedän hyvin, että he ovat oma "kastinsa"!
13.10.2007 15:35
64 / 123