Minä olisin halunnut tavata Louis Armstrongin. Hänestä henkii uskomaton karisma, positiivisuus ja hyväntahtoisuus.
Katselen Youtubesta hänen esityksiään melkein päivittäin ja olen aivan myyty. Harmi ettei aikakelloa voi ruuvata taaksepäin.
Kenet haluaisit tavata?
16
1132
Vastaukset
- welhotar53
Leonard Cohenin,todella karismaatinen laulaja!
- lisäksi
henkilön jonka on tällä hetkellä Paavi Roomassa Vatikaanissa.
- hellyyttäkin
Tässä elämäni vaiheessa haluaisin aloittaa uuden vaiheen ja tuntea vielä rakkautta ja hellyyttä. Toiseksi; Elviksen musiikki on osa varhais aikuisuutta ja hänen live konserttiinsa jos lipun joku ojentaisi.
ja vain harvat näyttävät onnistuvan. Olikohan tällä markkinatalouden luomalla kertakäyttökulttuurilla ja "vain paras on kyllin hyvää minulle" -ajattelulla osuutta asiaan? Vai ovatko koetut pettymykset saaneet ihmiset sulkemaan ovet uusilta mahdollisuuksilta?
Toivon sinun toiveesi toteutuvan. ;))
ja pohdiskestella yhdessä heidän kanssaan monenlaisia asioita. Oikeastaan tapaisin mielelläni moniakin edesmenneitä läheisiäni, jos se olisi mahdollista.
Oletteko muuten sitä mieltä, että ihmiset jollain tasolla kuoleman jälkeen vielä kohtaavat?- lupiini
mielelläni tavata äidinisäni. Hän kuoli jo kauan ennen syntymääni, mutta äitini kertoi aina isästään erityisellä lämmöllä ja siitä jäi minulle ikuinen kaipuu. Isovanhemmistani vain äidinäidin ehdin nähdä ja hänet kauan, koska eli 96-vuotiaaksi.
- tavata
Kyllä nyt todella haluaisin tavata miehen jolta saisin ja voisin antaa hellyyttä ja rakkautta.Hän olisi sinut menneisyytensä kanssa ja olisi valmis sitoutumaan.Eli tavallisen,hyvän itsetunnon omaavan miehen.
- eukotar
Hetken luulin että minä itse olin kirjoittanut tuon. Haluaisin vain yksinkertaista asiaa: rakastaa ja tulla rakastetuksi. Onko se nyt paljon vaadittu. Jos pitäisi valita lottovoiton ja rakkauden välillä valitsisin oitis love, love (kuinkahan paljon se lottovoitto oliskaan..).
- haluaisin
tavata vielä tässä iässä terveen, sivistyneen ja luotettavan miehen, jonka kanssa olisi mukava vaikka haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta, eikä vain haaveilla vaan tehsä siitä arkipäivää.
- kiva tavata
eräs Partasen Eila Iisalmesta.
- Fridanna
Minä haluaisin tavata ensimmäisen rakastumiseni kohteen. Opin tuntemaan vain, miltä rakkaus tuntui, mutta kohde jäi vieraaksi. Olin aivan liian nuori kyselemään mitään. Hän elää vielä, mutta en kerro kuka hän on.
tavata koulukavereita. Oltiin vuosina 1961-62 eräässä sisäoppilaitoksessa tuolla Hämeen puolessa. Meitä oli liki kaksikymmentä likkaa ja yksi poika, vuosi oltiin yhdessä ja muutaman olen jälkeen nähnyt ja niistäkin tapaamisista on jo varmaan neljäkymmentä vuotta.
Kirjeiden kirjoittelukin jäi jo aikoja sitten ja nimet ja osoitteet ovat vaihtuneet.
Ihan on utopiaa tapaaminen, kun kaikki oltiin ympäri Suomea, ei ole koulukavereistakaan yhtään löytynyt.ihmisiä, joita haluaisin vielä tavata.
Yksi heistä on alaluokkani opettaja.
Sen ihanampaa ihmistä ei varmaan olekaan
kuin hän oli.
Huolti meidät lapset talvellakin useitten
kilometrien pituiselle kotimatkalle.
Katsoi että kaikilla oli myssyt ja lapaset
hyvin päälle puettuina.
Pelkkiä hyviä muistoja koulunkäynnin
alkutaipaleelta.Isäni joka oli minulle esimerkki miehestä, hänen ohjauksessaan opin monta taitoa joista olen saanut monta tyyväisyyden hetkeä osatessani ja taitaessani,
Äitini josta tuli vanhemmiten paras ystäväni.
Aviomieheni jonka kanssa jaoin elämäni ehkä parhaat hetket ja vuodet, niistä en olisi halunnut luopua.
Pienen lapsenlapseni jonka silmissä loisti enkelin katse, hän ei ollut tästä maailmasta, hän oli enkeli jo syntyessään ja siirtyessään sinne keltaistensa joukkoon jo 3 kk ikäisenä. Sitä hymyä jonka hän minulle lahjoitti ensi kerran tavattuamme, en koskaan saa silmistäni.
Kurssi- ja ammattitovereitani joista moni on jättänyt lähtemättömän muiston omalla persoonallisuudellaan yhteistoiminnassamme.
Ystäviä täältä keskustelupalstoilta, muutamia olen tavannut, moniin haluaisin tutustua vaikka kahvikupin äärellä. Jos liikutte täällä päin, poiketkaa... sovitaan että kolme koputusta ja ovikellon soitto...
Ennen sanottiin että kaupparatsu soittaa kolmesti!
Julkisuuden henkilöistä Elvis ehdottomasti! Kuolematon kuningas mitä tulee stemmoihin!- haluaisin
tavata Mark Levengoodin ja Jonas Gardellin. Olen lukenut heidän kirjojaan ja seurannut TV:stä ovat ihania molemmat.
olisi todellakin tapaamisen arvoinen henkilö.
Olin kai kolmentoista ikäinen kun kirkonkylämme
elokuvateatteriin tuli Elviksen elokuva esitykseen.
No sellaiseen turhuuteenhan ei vanhemmilta rahaa
herunut, joten piti keksiä jotain muuta.
Niinpä rahan jonka olisin tarvinnut viikonlopun
bussilippuun, että pääsin kotiin, käytinkin elokuva-
lippuun. Ja sitten lauantaina oli edessä 18 km
marssi kävellen kotiin. Mutta kyllä kannatti!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812