Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
että aloin "määräilemään", mutta kun tuolla etusivulla jo tarpeeksi nokitellaan monessa ketjussa, pelkäsin sen jatkuvan täällä.
Vaikka eipä kai tänne kukaan tule mitään sanomaan...
Hyvää yötä!
12.10.2007 22:39
täällä nyt enää sitä keskustelua jatkaa.
Eikö tuolla puolustajia ollut puoleen jos toiseenkin - tai syyttelijöitä miten vaan.
12.10.2007 21:02
uusi palstalla, kun et tiedä poistoista.
Täällä on tosiaan ollut viime aikoina vähän tuulista, kun viestejä on poistunut - asiallisiakin.
Nyt tuntuu aika rauhalliselta, ei varmaan tästä ketjusta ole montaa lähtenyt.
Koita pysyä mukana jatkossakin, kyllä täällä mukavaakin on, kun löytyy joku sopiva aloitus.
12.10.2007 20:12
jo mailman kahreksas ihme jos se Aulis löytyy. Niin kauan ko mää oon näillä palstoilla pyäriny sitä on haettu eikä viälä oo löytyny.
Kyl se Rauha sissuinen on ko se sitä aina vaan kyselee. Kyl mää luulen et se on mennyttä kalua koko miäs.
12.10.2007 15:50
miten merkkaavat, mutta minä ainakin sain ne pysymään pois, kun sanoin muutaman kerran, että minulle riittää tämä luterilainen uskonto.
Kyllä jotenkin on mennyt tieto perille, eivät enää häiritse.
12.10.2007 14:44
ja sinä nyt vielä takkoja laittelet!
Luuletko, että otetaan takka kainaloon, kun lähdetään?
Mua harmitti, kun en huomannut sen sarjan alkua, ajattelin kanssa, että olisi ehkä ihan katsottava juttu.
Kesken kaiken en enää viitsinyt ruveta katsomaan.
Enkä käsitä, mutta kuin tulee hiukan sellainen olo kuin pahanteossa olisi, kun heti aamusta alkaa tv:tä katsomaan, vaikka ei mitään muutakaan tekemistä olisi.
Olen, olen kyllä jotain katsonut aamuisinkin!
Krisse vähän taisi saada vipinää palstaan...
12.10.2007 13:59
että ihmnen tulee vanhetesaan kärttyisemmäksi ja sen täytyy jossain purkaa huonoa oloaan.
Täällä nimettömänä ja kasvottomana se on sitten helppo tehdä.
Kun lukee palstoja niin edellisen vuosikymmenen palstalla ei niinkään ilkeillä, mutta kyllä meitä vanhemmat sen näkyvät osaavan.
En millään tavalla halua puolustella näitä haukkujia, tuli vain mieleeni,
Minulla on mies, jolle saan osoittaa pahantuulisuuteni, tosin vastakaikua ei sieltä suunnalta tule.
12.10.2007 13:16
aamulla, kun sanoin kauniin päivän tulevan. Paistoihan aamupäivällä aurinko, mutta iltapäivällä kun hankkiuduin vihdoinkin haravan varteen, ei aurinkosta tietokaan ja kylmä tuuli heitteli iloisesti vaahteran lehtiä ympäriinsä.
Tulihan niitä lehtiä sieltä pois, mutta yksi vaahtera taitaa talvenkin pitää lehdistään kiinnni. Joten kyllä vielä on hommia tiedossa.
11.10.2007 17:22
Kaunis päivä näyttää olevan tulossa.
Tämä likka lähtee taas tuonne "liikemaailmaan".
Lääkärissä pitää käydä ja ruokaostokset suorittaa.
Ei mitään vakavaa - astman lääkäri luulee minulla olevan, itse sitä en oikein usko, oireet ovat niin vähäisiä ja toisaikaisia.
11.10.2007 08:45
Minulla on jo varmaan kymmenen vuotta niitä roskia leijunut silmän edessä. Lääkäri totesi vain, että sen kanssa on vaan elettävä, sille ei voi mitään. Samoin niitä salamoita välähtelee.
Kyllä sitä vähän säikähti ennen kuin selvisi mitä se on.
Minulta ei kielletty mitään nostamista ja kantamista eikä se sen pahemmaksi ole tullut. Kaihikin on jälkeen leikattu molemmista silmistä.
Kyllä sen kanssa pärjää, tietysti ne roskain leijumiset vähän häiritsee.
11.10.2007 08:34
sata viestiä saada ketjuun ennen kuin muutetaan,
näyttää niin kovin huonosti menneen tällä kävijämäärällä!
Minä taidan aina olla jarruttelemassa muuttoa
milloin milläkin syyllä...
10.10.2007 17:00
minulla se kukki ja tuli muutama marjakin maistiaisiksi. Hyviä olivat ja saman havainnon tekivät tänä vuonna linnut ja minä jäin nuolemaan näppejäni.
Marjat ovat mustikan kaltaisia, ehkä makeampiakin.
Marjatuomipihlajaa eli saskatoonia viljellään jo teollisuuteenkin, en käsitä miten saavat marjat varjeltua linnuilta.
10.10.2007 16:05
Kuinka monta tähteä on Otavassa.
Vastaus: Kauko Simonen.
10.10.2007 12:57
Huomenta niille muutamille, jotka täällä käyvät.
Mitähän ne höpinät lumen tulosta ovat?
Meillä paistaa aurinko ja lämmintäkin on muutama aste. Tyypillistä syysilmaa.
Vaahteroista alkaa suurin osa lehdistä olla maassa ja siinä sitä urakkaa, kun niitä pitäisi saada johonkin piiloon.
Taidan vielä lykätä ensi viikkoon homman, toivottavasti sitä lunta ei ennen tule.
Mottoni on: Älä tee tänään sitä minkä voit jättää huomiseksi! ;)
10.10.2007 10:02
kun rouva Kotilainen on palannut tänne "ihmisten ilmoille".
Kaikki on pelkkää aurinkoa - juu juu, paistaa meillä aurinko, +8 astetta vain on lämmintä.
Kerran jo kyselin asteen merkistä ja se mulle neuvottiin, valitettavasti koneessani se ei ole ykkösen vasemmalla puolella, siinä on § ja ½ merkit! Entä muilla?
09.10.2007 15:45
Luuletko, että kukaan meikäläisistä olisi
löytänyt kyseistä ketjua jostain opiskelijapalstalta?
Varmaan vähemmän kuuskymppiset siellä käyvät,
uskoisin ainakin niin!
09.10.2007 11:54
Ihan istumaankin voit mennä. Onko täällä niin hämärää, ettet huomannut pöytiä ja tuoleja. Pöydillä ovat kauniit Folkin ompelemat liinatkin, että sillai!
09.10.2007 11:49
Tänne se sinut ketjuinesi lennätti tämä meidän sheriffimme!
Toivottavasti olet löytänyt tänne sinäkin.
Netin käytöstä vielä, ostoksia tulee täältä tehtyä ja esim. kirjakerhon kuukauden kirja on kätevä perua.
Melkein päivittäin koneella tulee käytyä ja osallistuttua keskusteluihin.
Tämän Suomi24:n lisäksi Marttain keskustelufoorumilla tulee vierailtua.
Vaihteleehan se ajan käyttö täällä eri päivinä, ajankuluhan se on, ellei muuta keksi.
Onhan netissä kiva surffailla, kun tietäisi enemmän kiinnostavia linkkejä.
Olen löytänyt ystäviäkin palstalta, joiden kanssa vaihdetaan ajatuksia sähköpostin välityksellä.
09.10.2007 11:43
paljon vaadittu, jos selittäisit heti mihin milloinkin ketjun satut heittämään?
Kukaan ei kyseistäkään ketjua mistään varmaan ole hakenut.
Ja miksei se saanut olla täällä?
Kiitos kuitenkin tästäkin vähästä!
09.10.2007 11:30
tyydyttävä tuli, vaikka olisin luullut enemmän murteista tietäväni - saamen kieli on "hebreaa".
09.10.2007 11:21
65 / 123