Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se siis tarkoitti sitä, että koko +60-palstan kirjoittajat boikotoisivat palstaa, ei koskenut vain Pystybaaria, jos joku nyt niin luulee.
Oli vähän huono ilmaisu minulta!
29.09.2007 16:27
Olenkin ihmetellyt missä mies on!
Tuolla jossain joku kirjoitti, että viikon kesti, mutta tiedä häntä.
29.09.2007 16:21
Yöllä alin lämpötila +8 astetta ja iltapäivällä vähän yli +17 astetta.
Joko lehdetkin on kaikki pudonneet, että kannattaa haravoida - ennen se on turhaa, aivan turhaa...
29.09.2007 16:09
olettaisin!
29.09.2007 14:59
ja siellä sanottiin, että nyt ollaan boikotissa!
Missä pimennossa nyt on oltu, en minä ainakaan ole sellaisesta mitään kuullut.
Se olisi ehdottomasti pitänyt ilmoittaa myös meille, jotka täällä kirjoittelemme!
Ja sanonpa taas, että kissan viikset sellaisille boikotoimisille!
29.09.2007 14:58
Roman jne. Suomessa asuva saksalainen?
En ole sattunut huomaamaan missään kyseistä kirjaa. En kirjakaupoissa käy kuin alennusmyyntien aikaan, kirjakerhosta sitten tilailen lukemista.
Kirjastokin on jäänyt vähemmälle, pieni sivukirjasto, niin ei sieltä paljon uutuuksia löydä.
29.09.2007 14:50
se ollut sopimaton. Mulle kävi samanlaisesti, kun erehdyin täällä jostain ketjusta kertomaan.
Se vaan on nyt sitä!
Hyviä öitä kaikille!
28.09.2007 23:11
Kyllä se kuule täällä oli, mutta eipä näy enää!
28.09.2007 20:59
etten sinua sitten huomannut, olisit pitänyt vähän kovempaa ääntä niistä Åke Karan vehkeistä.
Jos minäkin sitten siiderin ottaisin, kun seuraakin löytyi, kyllä sen kirjan tuolta löytää myöhemminkin.
Kaino pyyntö, niitä pähkinöitä voisit tuoda naposteltavaksi tänne Pystikseen, ovatko samanlaisia kuin "kaupan" pähkinät!
28.09.2007 20:56
Mihin kaikki ovat kadonneet?
Tyhjää täynnä koko Pystis, ikävää...
Eipä täällä paljon yksinään huvita istuskella. Lienee paras mennä ja ottaa kirja käteen,
Jude Deverauxin "Ensimmäinen kosketus" on aluillaan ja alku ei näytä kovin lupaavalta.
Mitäs muut lukutoukat lukevat?
28.09.2007 20:48
Taas on niin hieno syyspäivä, että on pitänyt olla ulkohommissa. Männynneulasia olen haravoinut ja kauhulla odotan aikaa kun meidän vaahteroista putoaa lehdet, vaikka ovat ne helppoja haravoida, jos vertaa koivun ja omenapuiden lehtiin.
Omenapuiden lehtiä haravoin aika laiskasti, vetoan siihen, että saavat jäädä ravinteiksi nurmikolle.
Arvakkaas mitä! Eilen lensi kaksi eri kurkiparvea tästä yli.
Toisessa oli kaksi ja toisessa kolme auraa, mahdoton arvioida lukumäärää, kun katsoi niin kymmenkunta oli pieni pätkä siinä aurassa. Oli niitä satoja, satoja, en ole koskaan nähnyt niin suurta
joukkoa kerralla.
Lehdessä olikin, että eilen oli oikein niiden muuttopäivä.
On kurkiaurat lentäneet
jo yli pääni pois.
Mukaansa eivät mua ottaneet
ne maihin kaukaisiin.
Älkää pelätkö, en tule laulamaan karaokea, en siis harjoittele sitä varten!
28.09.2007 14:01
juuri tuo silitys ja mankelointi on jäänyt monelle vähemmän tärkeäksi, tai onhan niitä sitten päinvastaisiakin tapauksia.
Mikä onkaan ihanampaa kuin mennä nukkumaan juuri narulta otettuihin puhtailta tuoksuviin lakanoihin ilman mitään silityksiä. Tämä tosin vain kun on ulkona saanut ne kuivaksi.
Ne suursiivouksetkin ovat jääneet vähemmälle - ei enää tarvii joka nurkkaa hammasharjalla jynssätä.
En tiedä onko mikään enää niin tärkeätä, ei edes se puutarhan hoito - mennään vain päivä kerrallaan.
28.09.2007 13:43
asiat ovat tällä mallilla, kun Suomi on liian lainkuuliainen, eikä pidä siellä puoliaan!
28.09.2007 13:33
kun äänestettiin EU:n puolesta.
Itse äänestin vastaan ja niin teki varmaan suurin osa maanviljelijäväestöstä, vaikka Aho siellä meitä sinne vei.
Miksi Suomen pitää olla niin kuin pässi narussa vietävissä minne vaan.
Ja aina ensimmäisten joukossa, niinhän kävi markankin kanssa. Ihan hyvin oltaisiin voitu pitää oma raha kuten Ruotsissakin. Norja oli niin viisas, että jäi omilleen.
Nyt direktiivi direktiivin perään sieltä tulee ja tuottajilla ainakin paperisota on sellainen, että heikkopäistä hirvittää.
Mutta sielläpä ollaan, ei se valittamisesta parane ja aina vaikeammaksi menee.
Tuntuu, että jo kaikissa nippeliasioissakin, vaikka mitä tekisi, niin on EU:n direktiivit vastassa.
28.09.2007 13:29
että aikanansa kottiin, ei siellä mittään aamuöihin luuhata!
Joskus pääsi unohtumaan.
27.09.2007 21:28
oli joku joka valvoi...(mikä laulu?)
Onko joukossa muita, jotka valvovat täyden kuun aikaan? Minä valitettavasti kuulun niihin kuuhulluihin, en sentään ulvo kuutamoon, enkä naurakkaan, sen saa tehdä Naurava kulkuri.
Lyyliltä piti kysymäni, että olitko tosiaan niin hienona, että ihan korkokengissä ja pitkässä hameessa sitä naapurin tätiä holhoomassa?
Täytyy uskoa, että olet todella Lyyli Tyylikäs!
Mitähän keksittäisiin ensi viikonlopuksi?
Sitä karaokea on toivottu, kenen vain saisi sitä vetämään?
Katotaan nyt, jos jostain löytyisi halukkaita.
Illan jatkoja kaikille ja katsokaahan Big Brothersia!
27.09.2007 21:17
on hieno asia tulla mummuksi. Minä olen jo ollut kuudenkymmenen, kun tulin mummuksi. Ensimmäisen lapseni sain 29-vuotiaana.
Olen ajatellut, että aikaisemmin olisi pitänyt aloittaa, niin ehtisi nähdä lapsenlapsensa kasvavan aikuiseksi ja kenties olisi vielä nähnyt lapsenlapsensakin. Tai mistä sen tietää, kuinka vanhaksi elää.
Ensimmäistä hoidin pari vuotta äidin mentyä töihin, toista en enää muutamaa vuotta myöhemmin olisi jaksanut vakituisesti hoitaa.
Ole onnellinen, että saat lapsenlapsesi nuorena!
27.09.2007 17:44
Pystybaarin uudelle emännälle! Toivon, että asiakkaat löytävät tänne taas kuten ennenkin - vähän hillittyä varmaan täytyy menon olla nykyään tässä pääkadulla, mutta eiköhän se siitä.
Hyvä se on, että on pienemmät tilat, on sitten halvempi vuokrakin, kun kuitenkin aika tiukoilla ollaan.
Toivotaan, että Pertta-täti poikkeaa useammin niitä saturaisia levittelemässä.
Kaukaa on ensimmäiset vieraat tänne löytäneet, tai onhan Pertta-täti pienen aikaa ollut vaihteeksi kotimaassakin kaikki Vinku-Intiat kierettyään.
Saunassa olen jo käynyt, joten otanpa sitten taas sen siiderin.
Hyvää jatkoa toivottelen ja häippäsen kotia päin!
26.09.2007 19:40
kuinka monta poistettiin?
26.09.2007 10:50
Kysyn jo toistamiseen (ensimmäinen viesti meni hukkaan!) että hämähäkkejäkö ne sinun hämppärisi on?
Sää on pilvipoutainen ja lämmin, intiaanikesä taisi loppua lyhyeen.
Enempää en viitsi toistamiseen kirjoittaa ja mitään uutta ei ole tapahtunut tietääkseni - vanhan toistoa vaan!
26.09.2007 10:48
69 / 123