Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla ei kiristä muu kuin pipo tällä hetkellä ja syyn löytää tuolta jostain! Mutta hällä väliä!
Nyt otan jotain väkevämpää, kun tähän asti on mennyt Fanta-linjalla. Olisko Cuba Libre mitään tai miten se kirjoitetaan - joka tapauksessa rommi-colaa tarkoitan.
Mustaa pilveä on tuolla etelän suunnalla, mutta tuskin sieltä mitään sadetta tulee. Joten kannetaan taas vettä kylki vääränä ja kädet venyy polviin...
Ei muuta kuin hellurei ja hellät tunteet!
23.06.2007 21:55
pankkikortti, ei voi tehdä eurojonoja, enkä muutenkaan oikein tajua mitä tarkoitat.
Vaikka sanoin rahan arvon hämärtyneen, en silti ole mikään tuhlari. Olen aina tottunut katsomaan mihin markkani laitan, enkä paljon tarpeetonta ostele euroillakaan.
Kyllä nyt meni hyvät neuvot hukkaan!
23.06.2007 21:42
Hiljaista on täälläkin. Poikkesin katsomaan. kun meidän "Pystiksemme" on niin hiljainen, että ei siellä yksin viitsi istuksia.
Maistanpa vähän simaa ja päästän kisumirrit hiukan ulos, ei kai ne karkaa...
Hyvää on sima ja pusunkin uskalsin ottaa.
--------
No niin kisuliinit, tulkaapas sitten sisälle, en uskalla teitä ulos jättää - kalaa näkyy vielä olevan, annan tuosta tilkkasen kermaakin, happaneehan se, kun ei kukaan käy ja harva kai enää kaffeeseensa kermaa laittaa.
Kiitos trahteerauksista ja hei!
(Sopii sitä poiketa meilläkin päin!)
23.06.2007 15:45
Onhan se hyvä tietää, ettei vallan karsaasti katsota, kun sinne tulee mielipiteinensä.
Olen siellä aina silloin tällöin käynyt kuin myös seitsemänkymppistenkin palstalla.
En osaa pitää mitään ikärajoja, onhan sitä oikeassakin elämässä kanssakäymistä kaiken ikäisten kanssa.
23.06.2007 15:25
vuodesta muistuu mieleen lapsuuden onnelliset kesät.
Kauniita, aurinkoisia ja lämpimiä olivat kesäpäivät. Heinäpellolla kuljettiin paljain jaloin, heinän sänki pisteli jalkapohjia ja mansikat tuoksuivat ojan pientareilla.
Voin vieläkin aistia sen tuoksun ja tunnelman...
Kuinka ne kesät olivatkin niin aurinkoisia poutakesiä - ei silloin koskaan satanut!
23.06.2007 12:33
melkein kuin entinen markka, ainakin jossain hinnoissa. Hyvä esimerkki on kahvikupin hinta, ennen sen sai markalla ja nyt on hinta euron.
Minulla on ainakin jollain lailla hämärtynyt koko rahan arvo - ei osaa enää arvioida hintoja markoissakaan ja euroissa ajatellen voi hinnat tuntua halvoilta.
"Vanhuuden" oireita varmaan!
23.06.2007 10:14
Ihan virkkuna tässä ollaan, ei väsytä. Niitäkin varmaan löytyy, että on huono olo näin juhannuspäivän aamuna.
Mistä sinä niitä ruiskaunokkeja löydät, minä en ole nähnyt vuosikausiin niitä muuta kuin jossain kylvetyissä kesäkukkaseoksissa - onko nykyajan ruispellossa niitä? En ole käynyt kenenkään pellolla katsomassa.
Kiitos kahvista ja hei!
23.06.2007 10:07
tuolla jo Wivikin kirjoitti.
Juhannusheilan jälkeen on seuraukset näkyvissä yhdeksän kuukauden päästä - niin väitti tämän päivän sanomalehti! Liekö enää niin nykyaikana!
22.06.2007 21:15
onko täällä ketään?
Istunpa hetkeksi ja otan siiderin, mitä tässä muuta. Ilta on mitä kaunein ja kaikki on täällä "peräkylässä" omissa oloissaan - ei ole paljon liikettä.
Naakat ja harakat pitävät meteliä - siinä on sitten linnun laulutkin!
Niistä kukkasista - lupiineja on monessa paikassa tien vierustat täynnä ja minä joskus yritin niitä istuttaa, niin eivät viihtyneet. Mahtaisko lähteä kasvuun, jos syksyllä kylväisi siemeniä tuonne tien viereen?
Onpa onneksi jukeboksi vielä tuolla nurkassa, laitan soimaan Reijo Kallion Suvivalssin ja siten hiippailen tieheni.
22.06.2007 21:10
on jonoa ovellasi? Vai oletko jo parhaan valinnut ja ajanut muut pois?
Ellei ole ketään näkynyt, niin poimi nyt ainakin ne seitsemän kukkaa tai yhdeksänkö niitä tarvitaan ja laita tyynysi alle, niin eikö se ylkä sitten unessa näyttäydy.
22.06.2007 20:52
itseni aika köyhäksi, jos ei olisi sukulaisia, joihin pitää yhteyttä. Isän puolen sukulaiset asuvat sen verran kaukana, että harvemmin nähdään enää, mutta äidin puolen serkut ovat hyvinkin läheisiä, melkein kuin sisaria ja veljiä.
Eilen viimeksi pidettiin sukukokusta parin kanssa, kun sattumalta torilla tavattiin.
Miehenkin serkuista osa on tullut ystäviksi.
Ei ole sukulaisten kanssa tarvinnut edes perinnöistä riidellä.
22.06.2007 12:50
että löytyy muitakin kotona juhannuksen viihtyviä. Tuntuu, etä kaikilla on meno päällä ja kaikki haluavat vesien äärelle.
(Maakravun mietteitä)
Ensimmäisen kerran tänä kesänä aion keittää uusia perunoita - isännän lähetin ostamaan niitä ja savumuikkuja - maiskis! Illalla tietysti grillataan, sehän kuuluu juhannukseen.
Tavataan Krisse illalla terassilla - tervetuloa muutkin!
22.06.2007 08:58
kokeillut netistä sitä Keventäjien juttua?
Miltä tuntuu - onko tehonnut?
22.06.2007 08:50
Sydämet unohtui!
♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪ ♥
21.06.2007 19:32
Joko kaikki on juhannuksen vietossa?
Kaunista juhannusta on luvassa ainakin tänne päin - mulle tosin on yks hailee millainen sää on.
Olen jo viettänyt niin monta juhannusta kotona, että ei enää osaa minkään lähteäkkään.
Täällä kai sitten päivystän, jos joku ohimennen poikeaisi!
Hauskaa juhannusta kaikille Pystybaariin kurkkaajille!
21.06.2007 19:29
yli-ikäinen, olen kuusvitonen ja joskus tänne kirjoittelen - annatteko porttikiellon ;)
20.06.2007 10:10
hyvä syy on, että jos satut tulemaan katumapäälle jonkun kirjoituksesi jälkeen, voit poistaa sen. Siinä vain poistuu sinun jälkeesikin kirjoitetut viestit.
20.06.2007 10:04
saat miehen armaan,
tiedän, että niin käy varmaan....
♥ ♥ ♥ ♥
19.06.2007 20:42
mitään - ikä tekee tehtävänsä. Kyllä iho muuttuu, varsinkin käsivarsista sen huomaa, etenkin alapuolelle, vain miten sen sanoisi on tullut jotain "kuvioita", kasvoissa ei niinkään ole mitään ryppyjä. Meikkejä en ole koskaan paljon käyttänyt, enkä enää senkään vertaa, vaikka nyt kai vasta pitäisi "pakkeloida".
Luonnollistahan se vanheminen on, mieli vain pysyy samanlaisena kuin silloin nuorenakin, mitä joskus vähän masennus iskee.
Olin kyllä paniikissa kuusikymmentä täyttäessäni, että seitsemännellekymmenelle mennään, mutta niin se vaan elämä jatkuu.
19.06.2007 18:54
Tervetuloa takaisin - kuten huomaat kaivattu on!
Vieraat ovat hyviä kun tulevat ja vielä parempia kun lähtevät vai miten on?
Olin juuri pyörälenkillä ja nyt kyllä Jaffa maistuu, ei mitään väkevämpää näin päivällä.
Muutenkin täällä ollaan paremmin oltu kaffe ja limu linjalla viimeaikoina.
Ja sitten Olivia opettelemaan ♥:n tekoa...
19.06.2007 15:51
99 / 123