Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Melkein kaikkein hauskinta tässä asiassa on se, että mun mielestä ne aloitteellisimmat naiset ovat olleet sieltä kauneimmasta ja viehättävimmästä päästä, mut juuri he 'painavat' sitä omaa viehätysvoimaansa alaspäin itse. Eli, eivät pidä itseään mitenkään erikoisena, tai erityisenä, vaikka minun tai väitän, että muidenkin miesten silmissä sitä ovat.

Sitten taas ne, joissa ei sitä viehätysvoimaa niin ole, ni korostavat muka sitä omaavansa ja heidän ei tarvitse 'alentua' tekemään aloitetta miesten suuntaan. Siis, nainen voi olla hyvännäköinen, mut se, että kuvittelee omaavansa olematonta viehätysvoimaa tekee siitä naisesta vastenmielisen katella.

Niin, oikeastaan se viehätysvoima on mielentilaasia. Ei se viehättäväkään nainen jokaisessa mielentilassaan välttämättä kovin viehättävä ole, mutta jos se myöntää olevansa epäviehättävä sillonku se itsensä sellaseksi tuntee, ni se tekee taas naisesta kiehtovan.

Erikoisia asioita, joihin on kohtuu vaikee yksselitteisesti vastata.
  2. Ei mulla muuta ollu.
  3. 1) MS-tauti vai hiv?

-hiv, sen voi saada mistä vaan ja huonolla tuurillakin ja sen voi itekin jotenkin elää.

2) Lapsi bandidoskerhoon kuuluvan kanssa vai lapsi helvetin enkeleihin kuuluvan kanssa?

-ihan sama, pääseeks sinne naiset edes jäseniksi? Mut, sanotaan näin, että ei olis merkitystä jos naisella olis entisessä elämässään lapsi jommankumman kerhon jäsenen kanssa, jos muuten kohtaa.

3) Menneisyydessä seksisuhde alamaailman kovimpiin nimiin kuuluvan kanssa, joka vapaana ja välit ok. vai menneisyydessä seksisuhde alamaailman kovimpiin nimiin kuuluvan kanssa, joka pitkään istumassa ja välit ei ok.?

-No toi välit ok ja silleen tyyppi.

4) Adolf Hitler löytyy äidin sukupuusta vai Adolf Hitler löytyy isän sukupuusta?

-tääkin on ihan sama. Adolf oli tietääkseni yksilö.

5) Lävistyksiä ja tatuointeja alapäässä vai lävistyksiä ja tatuointeja yläpäässä?

-lävistyksiä ja tatointeja yläpäässä, jos nainen lihoo ja laihtuu vuoronperään, ni se tatskakin voi olla aika karseen näkönen, mut esmes yläselässä se ei ni vaikuta.

6) Laittaa sinulle suuhun suukapulan ja antaa piiskaa joka toinen viikko vai laittaa kaulaasi piikkipannan ja antaa piiskaa joka toinen viikko?

-piikkipanta ja piiskaa joka toinen viikko

7) Harrastaa ammuntaa radoilla/metsästää ja kotona viisi asetta lupineen vai käynyt armeijan ja harrastaa värikuulapyssy sotaa?

-harrastaa ammuntaa/metsästää, kotona aseita lupineen, en suosi armeijan käyneitä naisia, mun mielestä armeijasta on naisellisuus kaukana

8) Ala-asteen opettaja vai ylä-asteen opettaja?

-ala-asteen opettajista on terveempi mielikuva, joten sellanen.

9) Pillupussi vai riippurinnat?

-mullon sivustyksessä ja/tai kokemuksessa aukko, että kuulin eka kertaa pillupussista, jotta valitaan sitte riippurinnat

10) Himo kuntoilija vai himo tupakoitsija?

-himokuntoilija, se innostais itteeki.

11) Uskovainen kohtuu alkoholin lipittäjä vai ei uskovainen alkoholisti?

-uskovainen kohtuu alkoholinkäyttäjä, ja vaikka ei käyttäs ollenkaan, ni sen ottaisin.