Mikä ruumiinosa...

Anatomia-mies

Mikä ruumiinosa ja/tai fyysinen ominaisuus miellyttää sinua eniten vastakkaisen sukupuolen edustajassa? Saa vaikka pistää top-3:sen jos on vaikea valita!

Yritetään keksiä muita vastauksia kuin ne sukupuolielimet.

48

2016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SengaSengana.

Pitkät solakat jäsenet.

Karvaisuus (ihon tuntu niin eri).

Lihakset tuntuu/näkyy (ihon tuntu, tuntu niin eri).

• Silmät, takapuoli ja hiukset.

• saimi-hellevi

mitä miehessä katsoo
      1. Haukkarit
      2. Rintalihakset
      3. Pakarat

Ja littee ihana vatsa pitää olla!
      =)

• Papeete1

Top-3

1. Hartia/haukkari-osasto
      2. Ylipäätänsä timmi ja vahva kroppa
      3. Vantteruus tai jäntevyys

• sarvikuonokas

1. Kasvot
      2. Pylly
      3. Iho

• SengaSengana.

ei hiukset ja jäntevyys ole ruumiinosia!!!
      Uusiksi!

• Mitkä ovat gallupissa hyväksyttyjä ruumiinosia? Jos hiukset eivät käy, niin kelpaako vaikkapa rasvamaksa?

• Perse tietty, mutta kai se pitää jättää tästä ulkopuolelle.

Paksu tukka, korvat ja silmät. Ja kyllä reidet ja sääretkin. Ja kädet tietty.

Tuli vähä liikaa ominaisuuksia, mut en vaan osaa päättää.

• täh?!?

korvat? Ite en kyllä kiinnitä yleensä kauheesti huomiota miesten korviin, paitsi jos ne ei nyt oo mitenkään hirveesti tavallisuudesta poikkeavat. Millaset korvat susta on naisella kauniit? :)

• haluaa että
        täh?!? kirjoitti:

korvat? Ite en kyllä kiinnitä yleensä kauheesti huomiota miesten korviin, paitsi jos ne ei nyt oo mitenkään hirveesti tavallisuudesta poikkeavat. Millaset korvat susta on naisella kauniit? :)

naisella(kin) on painijan kukkakaalikorvat. Kunnon rustot olla pitää. :p

• täh?!? kirjoitti:

On vaikee vastata. Mut mä tykkään siroista naisista, ni sellaset sirot korvatkin sit. Tai, sellaset sopusuhtaset, mut mielummin poiketen pienempään, kuin suurempaan siitä sopusuhtasuudesta.

Mä oon tällänen piilopervo. Korvat on sen kokonaisuuden kannalta erittäin tärkeet. Pienet korvat kuuntelee paremmin kuin suuret.

• pitääpä pistää korvan taakse
        relaxed_eyes kirjoitti:

On vaikee vastata. Mut mä tykkään siroista naisista, ni sellaset sirot korvatkin sit. Tai, sellaset sopusuhtaset, mut mielummin poiketen pienempään, kuin suurempaan siitä sopusuhtasuudesta.

Mä oon tällänen piilopervo. Korvat on sen kokonaisuuden kannalta erittäin tärkeet. Pienet korvat kuuntelee paremmin kuin suuret.

"Pienet korvat kuuntelee paremmin kuin suuret."

Juu, voihan tuossa väitteessä olla perää. Mulla on pienet korvat ja mua on sanottu hyväksi kuuntelijaksi :)

• ...........

Kaula ja kädet

• la.ra

Sitä saisi mielellään olla jonkin verran...

Ei se silti siihen (tai sen puutteeseen) kaadu, Poikaystävälläkin on lähempänä sikspäkkiä (leipomuksistani huolimatta) ja silti mä siitä tykkään.

• SengaSengana.

Yksi tuttu lapsi oli loikoillut sängyllä isänsä kanssa ja laulanut "isäällääää ooon isoooo maaahaaa" sitten se oli hetkeksi jäänyt miettimään hiljaa vähän kuin pohtien, että onkos se näin, ja ruvennut laulamaan entistä lujempaa ja jämäkämmin samaa laulua :D

• la.ra
        SengaSengana. kirjoitti:

Yksi tuttu lapsi oli loikoillut sängyllä isänsä kanssa ja laulanut "isäällääää ooon isoooo maaahaaa" sitten se oli hetkeksi jäänyt miettimään hiljaa vähän kuin pohtien, että onkos se näin, ja ruvennut laulamaan entistä lujempaa ja jämäkämmin samaa laulua :D

Ei sen iso tarvitse mun makuuni olla, mutta sellainen sopiva. Että siitä saisi vähän kiinni... Ei missään nimessä mikään piukea omena, siis!

• Godmother*

silmäilen:

1. silmät
      2. käsivarret
      3. niska

• rusalkaa

1. Silmät, suu ja hampaat -->hymy
      2. Lihakset...kyllä vaan miehinen voima pistää minut sanattomaksi, vaikka ite olenkin sitkeä eukko.
      3. Rentous, sekä henkinen että fyysinen...kyky heitäytyä vapaalle. Mitkää koko ajan vakavasti jäykät ei pärjää minun kanssa. Pitää kestää yllätyksiä/pettymyksiä.

Aloin oikeen miettimään. Minua viehättää suunnattomasti sellainen, että on ristiriita..tarkoitan positivisessa mielessä. Siis iso ja oikee järeä mies saattaa olla äärimmäisen hellä. Tai sitten pikkunen ukko onkin sitkeä ahertaja. Olkoot tää havaitsemani 'ristiriita' mikä tahansa.

• rusalkaa

Alun pitäin oli mielessä...miksiköhän jätin pois listasta? Käsillä saa niin paljon aikaiseksi. Jostain syystä tutkin miehen käsiä katseellani...aika usein.

Tämäkin on jännä juttu. Joku hurjissakin töissä kouransa kovettanut osaa olla äärimmäisen hellä ja koskettaa ihanasti...niin ja toisinkin päin: Olen pettynyt pitkäsormisiin miehiin.

• scale

kekata top 3.

1.Lantion kaari
      2.sopivan kokoiset rinnat (ei liian isot)
      3.sääret

Helkkarin hankalaa pitää joitakin yksittäisiä kehon osia järjestykseen.

• (n)

niistä tulee poweria. Voisin katsella erään miehen silmiä vaikka kuinka kauan, miten jonkun pauloihin voi jäädäkin. Vaan onneks ei voi :D

• Tumma Kauris

Nainenhan on parhaimmillaan fyysisesti aivan upea pakkaus, joten yksittäisiä juttuja on vaikea nostaa esille. Kauniit kasvot, perse ja reidet ovat mulla sellaisia kestosuosikkeja. Se on myös ihan sietämättömän seksikästä, kun nainen ruskettuu kesällä ja kulkee sitten ympäriinsä käsivarret ja olkapäät paljaina.

Yleensäkin paljas, terveennäköinen iho on seksikästä. Naisten kesävaatetus on jotain aivan mahtavaa ja sellainen kondiksessa oleva kaunotar jossain kesämekossa tai topissa on kyllä henkeäsalpaava näky.

• Aurinko79-

Tärkein on aina kokonaisuus mutta ensimmäisenä kiinnitän huomiota silmiin ja sen myötä tietty kasvoihin, sitten käsiin ja hartioihin.

• hmmm.....

"Yritetään keksiä muita vastauksia kuin ne sukupuolielimet."

Yrittäkää te. Tissit, häppärit ja häpykumpu.

• Lilli_-

1.silmät
      2.hymy eli suu ja hampaat
      3. hartiat

• Hossi

1. suu
      2. silmät
      3. vatsa

• rusalkaa

Vai tulkitsinko väärin jotain kirjoituksia... :)

• Hossi
        rusalkaa kirjoitti:

Vai tulkitsinko väärin jotain kirjoituksia... :)

Pahasti ole metsään mennyt sinun tulkintasi :)

• rusalkaa
        Hossi kirjoitti:

Pahasti ole metsään mennyt sinun tulkintasi :)

Onneksi olkoon :)

• veit heti

ykkösvaihtoehdon, niin miehessä 3 parasta fyysistä ominaisuutta ovat:

1. iso koko. Mitä äijempi, sen parempi
      2. suuret kädet
      3. rintakehä

• huulet, kaula ja sit paljaat kainalot :P

• Aurinko79-

Sulla oli tuo kainalojuttu :) Siitähän oli joskus jotain puhettakin...

• Aurinko79- kirjoitti:

Sulla oli tuo kainalojuttu :) Siitähän oli joskus jotain puhettakin...

parane unohtaa, minkäs teet =D

• Aurinko79-
        suminagashi kirjoitti:

parane unohtaa, minkäs teet =D

Tuohan on ihan mielenkiintoinen kohta vartalossa... Oikealla tavalla esittynä se voi olla hyvinkin eroottinen :)

• Aurinko79- kirjoitti:

Tuohan on ihan mielenkiintoinen kohta vartalossa... Oikealla tavalla esittynä se voi olla hyvinkin eroottinen :)

näin se on ;)

• Aurinko79-
        suminagashi kirjoitti:

näin se on ;)

polvitaive. Sitä hyväilemällä pääsee lähes orgasmiin asti.

• Aurinko79- kirjoitti:

polvitaive. Sitä hyväilemällä pääsee lähes orgasmiin asti.

paikat, joissa iho on erittäin ohut myös paljon herkempiä. Ilmeisesti sä toivot aina pienen pientä huomiota polvitaipeille ja sinne suuntamille =)

• Aurinko79-
        suminagashi kirjoitti:

paikat, joissa iho on erittäin ohut myös paljon herkempiä. Ilmeisesti sä toivot aina pienen pientä huomiota polvitaipeille ja sinne suuntamille =)

Just noissa paikoissa missä iho on ohut, kosketus tuntuu tosi ihanalta. Pitää vaan osata koskettaa sellaisella tavalla ettei ala kutiamaan... :)

• Aurinko79- kirjoitti:

Just noissa paikoissa missä iho on ohut, kosketus tuntuu tosi ihanalta. Pitää vaan osata koskettaa sellaisella tavalla ettei ala kutiamaan... :)

oikeestaan niin, että kun keho on valmis ottamaan kosketusta vastaan, niin se ei kutia tai tunnu muutenkaan epämiellyttävältä verrattuna siihen, jos yhtä äkkiä tökäsee yllätyksenä johonkin arkaan kohtaan =D

• Aurinko79-
        suminagashi kirjoitti:

oikeestaan niin, että kun keho on valmis ottamaan kosketusta vastaan, niin se ei kutia tai tunnu muutenkaan epämiellyttävältä verrattuna siihen, jos yhtä äkkiä tökäsee yllätyksenä johonkin arkaan kohtaan =D

Täytyy olla tarpeeks rento, jotta kosketus tuottaa mielihyvää kutiamisen sijaan mutta täytyy tunnustaa että on mulla muutaman kerran mennyt kikatuksen puolelle vaikka oisin ollut rentokin kun sisäreisiin on koskettu... Mulla on yliherkät alueeni :)

Kokovartalohieronnassakin purin nyrkkiäni ja kikattelin "sisäänpäin" ku kutitti niin hemmetisti kun vähänkin hierottiin reisiä... Siellä mä jännitin tosin ihan hirveesti, olin ku rautakanki :)

• Kettulaatikossa

Miehellä:

Hiukset, pitkät ja paksut on parhaat
      Kasvot kaikkinensa
      Hartiat

• kokonaisuus

mutta kun nyt yksi täytyy valita, niin kasvot.

• - Kasvot (erityisesti miellyttävät silmät ja hymy saavat tämän tytön kertakaikkiaan sulamaan..)
      - Kädet (miehen käsissä on vaan jotain maagista, kontrastina omilleni..)
      - Hiukset (tykkään upottaa sormeni miehen tuuheisiin hiuksiin, ei silti kaljukaanhaittaisi..)

Tietysti tykkään miehestä omanlaisenaan kokonaisuutena, mutta en esim. huomaa pientä pelastusrengasta häiritsevänä kun kasvot ovat miellyttävät. Ja vaikkei se olekaan varsinaiseti ruumiinosa niin miehen puhdas ominaistuoksu vaikuttaa fyyisistä ominaisuuksista siihen että ihastun..

• Danskuu

Kädet: sormet/nyrkki/ranne

Silmät

Huulet

• Neiti.21

No kyllähän se on se kokonaisuus mikä joko herättää kiinnostuksen tai ei, mutta silmät ja kädet/hartiat tuli nyt ensimmäisenä mieleen.

• kukka

Kun se on kokonaisuus oikeesti niin vaikea sanoa, mut ehkäpä:

Kasvot pitää olla miellyttävät, sitten hartiat on yksi miehekäs juttu mut kyllä pepulla ja vatsalihaksillakin on merkitystä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      75
      1438
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      967
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      882
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      90
      828
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      704
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      50
      619
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      47
      613
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      608
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      50
      574
    Aihe