Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Melkolailla normiviikonloppu oli, tietty lukuunottamatta äitienpäivähössötyksiä.

Niin, paitti akka oli perjantaina bilettämässä ja mä sit nukuin pikkusen kanssa kahdestaan. No siinäkään nyt ei sinänsä mitään ihmeellistä ollut. Mutta aamulla heräsin siihen kun kissa jonka olin nakannut illalla ennen nukkumaan menoa pihalle, niin lykkäs paskaa mun nenän edessä meidän sängyssä. Hitto, että lens kissa lujaa ja oli ruikkua makkarissa sen jälkeen. Ilmassa paskantava kissa sotkee aika paljon. Tämän episodin jälkeen nakkasin sen pihalle ja samalla näin koiramme köpöttelevän pihalla vaikka sen piti olla sisällä.

Saamarin koira oli kevätkiimassaan avannut oven ja päästänyt kissit sisälle ja itte painellut kylille kun isäntä oli nukkumassa.

Toisaalta, ei tuokaan nyt niin ihmeellistä ole... Mutta oli se poikkeavaa vrt. normiviikonloppuun.
  2. Naimisissa.
  3. Ehkä kuukauden
  4. Toisten typeryydestä?
  5. Slovakian