Koska olet viimeksi

v

harrastanut itsekritiikkiä kirjoitustesi suhteen?

22

142

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinka.tiger

Sehän ol vuona 2008, millonka mie suutun ja läksin suutuspäissään koko palstalta ku mun kevätesikko-nimmarii haukuttii ja tul paha mieli=(

• Öömm TOTA:.!1%#?+

.

mut siis enää ei ilmeisesti ole paha mieli????????

.

• tinka.tiger
        Öömm TOTA:.!1%#?+ kirjoitti:

.

mut siis enää ei ilmeisesti ole paha mieli????????

.

Kyl on viekii vähäsen paha mieli ku kukkaa ei oo pyytäny anteeks=(

• Korjataan asia:.!1?+
        tinka.tiger kirjoitti:

Kyl on viekii vähäsen paha mieli ku kukkaa ei oo pyytäny anteeks=(

.

tässä välittömästi eli koko palsta pyytää sinulta anteeksi :)

.

• tinka.tiger
        Korjataan asia:.!1?+ kirjoitti:

.

tässä välittömästi eli koko palsta pyytää sinulta anteeksi :)

.

Hömm... jooo

• käsittääkseni:.?+#%
        tinka.tiger kirjoitti:

Hömm... jooo

.

me emme täällä palstalla ole toisemme vihollisia

.

• tinka.tiger
        käsittääkseni:.?+#% kirjoitti:

.

me emme täällä palstalla ole toisemme vihollisia

.

Kekäs ma sit oon?

=O)

• tinka.tiger kirjoitti:

Kekäs ma sit oon?

=O)

Haha. Hauskaa meitsin apinoimista. Ei mitään tästä mä tykkään. :-)

• -- tuntematon---

Vastaus aloituksen omituiseen kyselyyn, että arvioinko kriittisesti kirjoituksiani: Koko ajan. Käytän usein esimerkiksi "anteeksi"- sanaa, jos huomaan olevani väärässä ja teen kirjoituksissani useinkin pilaa itsestäni, joskaan älyltäni pilkatuksi en halua tulla, kun en koskaan itse pilkkaa ketään muuta kirjoittajaa sellaisella perusteella, vaan tekstien sisällön perustella arvostelen. Toki asiallisesti kirjoittaminen on vaikkapa minulle paljon vaikeampaa, kuin esimerkiksi toisensa näistä anonyymikeskusteluista erottaville ja tunnistaville rekisteröityjä nimimerkkejä käyttäville saittijäsenille, vaikka verbaalisesti hyvä kirjoittaja minäkin olen ja vaikka erityisen hyvät käytöstavat omaava, koska minä en voi tietää, toisin kuin rekisteröityneet, että mitä näiden julkisten anonyymikeskustelujen selän takana puhutaan, enkä etenkään voi tietää aloitustenne motiiveista. Tällä perusteella, muuten, olettaisin, että jokainen asiallinen rekisteröitynyt noudattaisi muita suurempaa moraaliarviointia teksteissään, mutta toisin näkyy tällä saitilla näemmä se asia olevan, kun kerran tällä hilluu feikit ja idiootit ihan nimissä.

• Tekisi mieleni vähän kritisoida kappalejakoasi. Vai loukkaannutko, jos sanon, että kappalejaon puutetta. Voihan akateemikollakin olla lukivika ja tämä voi olla siksi täysin asiaton viesti...

• --tuntematon---
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tekisi mieleni vähän kritisoida kappalejakoasi. Vai loukkaannutko, jos sanon, että kappalejaon puutetta. Voihan akateemikollakin olla lukivika ja tämä voi olla siksi täysin asiaton viesti...

Jätin siinä tahallani noudattamatta kappalejakoa ja sitä paitsi minun tekstejäni vääristellään, eli älyllisesti aivan äärimmäisen tyylikkäitä tekstejäni on hullut sotkeneet puuroksi tällä palstalla, joten ei maksa vaivaa teille kirjoittaa erityisen hyvin.... Ja sitäpaitsi: Jos olisin hulluja ronkkijoita varten, jotka minua sivullista mitä ilmiselvimminkin haluavat mustamaalata, erottanut kappaleen "Toki"-sanasta lähtien, voisitte te hullut aivan mielisairaasti ja vapaasti sotkea tuonkin vastineeni aloitukseen anteeksipyynnöksi omista kirjoituksistani, ja teihin nähden mulla ei ole mitään anteeksipyydettävää.

Sekopäät ja hullut, jotka leimailee mielisairaiksi keksustelupasltoilla sivullisia ja alkaa vaikka väittää, että joku muista kirjoittajista mitään tietämätön sivullinen muka keskustleisi "yksinään", nolauksilla, niin nämä te on niin hulluja, että korkeintaan maa kutsuu ja ihan mitä tahansa ei saa tuntemattomistakaan väittää.

Minulla ei ole lukivikaa ja en ole akateemikko. Akateemikkoja on maassa muutama. Akateemista koulutusta omaava kylläkin olen ja senkin tiedostan ikävän hyvin, kun vertaan ilmaisuani vaikkapa sinun herjaajan, tai teidän muiden teksteihin. Joskaan akateemisuuskaan ei takaa sivistystä: on minunkin kimpussani hillunut tällä ja muilla tän foorumin palstoilla jos vaikka minkä maan rekisteröidyillä nimimerkeillä esiintynyttä "opettajaa", jotka ovat opettaneet minulle kiitettävän äidinkielen tyypille, että miten muka lauserakenteet tai pilkut laitetaan paikoilleen, mutta sitäkin voisi arvostaa korkeintaan vasta sitten,jos arvostelisivat minua kanssaan tasavertaisesta asemasta, eli ei minua sivullista viatonta muista kirjoittajista mitään tietämätöntä anonyymia tietoisesti naurettavasta pätemisasemastaan käsin tällaisella netin anonyymipalstalla yhteisötietoisina, vaan vasta sitten, jos ruippisivat kimpussani siten, että minäkin tietäisin, minkä henkilöiden kanssa keskustelen.

En katso, että mun tarvitsee kirjoittaa täydellistä kieltä tällaisilla palstoilla. Lähinnä moraalikäsitystäni vastineina teksteihin olen pyrkinyt tuomaan esiin ja muuta tän saastan edessä ei voi tehdä. Kun kukaan muu ei _ikinä_ sano tai puutu; ainakaan rekisteröityneistä kukaan ei näemmä puutu, että ei saa julkisella palstalla kirjoittaa aloituksissa rasistisia, perättömiä väitteitä, mainostusta tai herjausta tai esiintyä näillä palstoilla muutenkan väärillä naamoilla tai nimillä ja kun kirjoittajat keskimäärin ei sitäkään tajua, että mikä on ero yleistyksen ja yksilömielipiteen välillä, niin mitäs vittu minä tässä voisin muuta tehdä, kuin kritisoida. En ole tottunut niin huonoihin ilmaisijoihin ja niin alhaiseen yleiseen sivistystasoon, kuin näilla palatoilla valtaosalla kirjoittajista on. Masentavinta on ollut ehkä tajuta, että ei siis niin yhtäkään hyvää kirjoittajaa: olettekö rekisteröidyt feikki- identiteettipaskat vääristelyillänne ja paskanpuhunnallanne häätäneet kaikki kiinnostavat kirjoittajat pois, vaiko miten on? Minä en tunne tätä saittia sisältä päin. Jokatapauksessa mun tuttuja ei tietoni mukaan tällaisilla kirjoita.

• Miksi kritisoida itseään jos teidät voi laittaa palkatta tekemään sen?

• -- tuntematon---

Oletko hullu? Käytät pilakuvaa ja sekoilet muutenkin, anonyymisti peeloilet... Katoin profiiliasi taannoin " 35 v. mies Kotkasta", oli tekstinä, kun klikkasin rekisteröityä nimimerkkiäsi tältä palstalta. Hyi vittu: siellä amissontaläjästä lähtee varmaan monenlaista herjaaja-kokkovaimikäkukkomiestä... Niin amista, niiiiiin amista, on juttunne.

• c'babe

En harrasta kaikkija lajeja. Vaihdan nimmarin :)

• c'babe

Ou Nou! Tuli virhe! D:

• perfektionisti iskee
        c'babe kirjoitti:

Ou Nou! Tuli virhe! D:

.

No niin sieltä se perfektionisti pilkistää silmäkulmasta

.

• c'babe
        perfektionisti iskee kirjoitti:

.

No niin sieltä se perfektionisti pilkistää silmäkulmasta

.

Ehheheeaaahhhahaa :',D
        JA Erityisesti se. Tää on niin rankkaa!!! :D

• Viikko tai pari sitten, kun ymmärsin Dazun kommentin tuhannen päissäni väärin ja poistin viestini. Onneksi tämä ei ole mikään Facebook.

• En varmasti koskaan.....

Tietysti joskus aina jokin kommentti(aika monikin, mm. tämä) harmittaa, että mitäpäs hyötyä tuonkin kirjoittamisesta oli.

• KoppavaHoro

Juuri nyt. Olisin kirjoittanut jotain muuta, mutta sitten harjoitin itsekritiikkiä ja tämä on tulos. Melkein kaksi riviä tekstiä, jonka informaatioarvo on nolla.

• Shiis mitä?! Kyllähän mä mielessäni kritisoin enemmän, kun ääneen. Olipa kohde minä tai joku muu. Eli vastaan kaikenaikaa. :-)

Mut kun sille vaan ei mahda mitään, että mä olen kuten Makke, fiini ja aina oikeessa. Muut vaan örveltää ja tekee virheitä alituiseen. En mä vaan sellaseen sorru.

• y.b ulos kirj.

Joka päivä. Mutta täällä -en koskaan :D
      Pitää olla joku itsekritiikki-vapaa paikka ihmisellä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      91
      1272
    2. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      76
      1035
    3. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      46
      737
    4. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      153
      685
    5. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      656
    6. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      633
    7. Vähän hirvittää

Että pystynkö täyttämään odotuksesi… jos oikeasti tutustutaan.
      Ikävä
      36
      630
    8. Me (n & m)

Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T
      Ikävä
      14
      569
    9. Ihanimmat palstalaiset

kautta aikojen äänestys!
      Sinkut
      78
      558
    10. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      554
    Aihe