Oletko sinkku, seurusteletko, naimisissa?
Siviilisääty-utelu
43
200
Vastaukset
- varma tieto
Suurin osa rekatuista on sinkkuja.
- Ratikkakuski..
Olen kuminukkeftissiavoliittossa.
Harmittaa tuo menestys naisten kanssa:( vain pieni sävelkorvanpuute vei mahdollisuuteni onneen.
Katsos kun Englannin laivastossa on minun korvalle liian vaikeat vihellyspillimerkit landgongivahdilla, joka ilmoittaa minkäarvoinen upseeri astuu laivaan, joten en voi muutenkaan sivarina päästä Englannin kuninkaalliseen laivastoon upseeriksi ja prinssin on ehdottomasti oltava meriupseeri edustustehtävisään, Englannin merivoimat on suuri mahti.
Englannin kuninkaalliset saavat eniten EU:n maataloustukea.........
Siellähän valtavat kartanot.......ja minullakin olisi prinssinä ruhtinaalliset tulot
pelkällä meriupseerin puvulla.......
VOI ITKU SENTÄÄN, KUN SYNNYIN KYRÖSKOSKELLA ILMAN SÄVELKORVAA
http://www.youtube.com/watch?v=DsQ66JEWF4sTulehan, Anselmi, taas pois puskasta. Vaikka kyllähän minä ymmärrän, että jopa sinua itseäsi jo hävettää suoltamasi satuilut. Sinun on vissiin jotenkin vaikeaa hillitä itseäsi?
- Geenio Mente
Mu siviilisääty on tiskijukkana bändärityttöjen casanova
huoletonta elämää, vaikka veneeriset taudit ovatki aina riesana
http://www.youtube.com/watch?v=zOtnPxhiEtI&NR=1 - Natalie Cardone
Minä olen nuori leski
CIA:N agentit murhasivat minun mieheni kapitalisti Ratikan toimesta, ettei menettäisi voittojaan sokeriruokoviljelmitään
http://www.youtube.com/watch?v=wfo1KPU9h3w- cs
Ratikkakuski kirjoitti:
Naisen nimimrkki muuten sopii Anselmille kuin nenä päähän. Saat plussapeukun. ;-)
Minä olen ammattiupseerina ollut vähän kaikkkea
Hienoja romansseja exottisten neitosten kanssa eri sotatantereilla ja nyt sinkkuna Turun tavoiteilluin poikamiesmiljonääri ja tietyskin miesten kadehtima
jo siitäkin syystä, että minut koulutettiin vittuilemaan ja simputtamaan ja samalla
psygkolgista silmää havaitsemaan, jos koulutettava sotilas omaa kanttia kestää
tosisodassa, kun vittuilut tuleekin vajojen tykistökekitysenä.
Löllöt merkantit takaisin sivariin marjanpoimijoiksi ja lujatahtoiset MIEHET
eliittitaistelijoiksi.
He pysyvät tyyneinä, kuin viilipytty repiessään vanjojen kirjurit paljain käsin kauhustava vapisevan komppanian kirjurin
hähähähhääääääääääääää
http://www.youtube.com/watch?v=EN5fL_Hi_NU cs kirjoitti:
Minä olen ammattiupseerina ollut vähän kaikkkea
Hienoja romansseja exottisten neitosten kanssa eri sotatantereilla ja nyt sinkkuna Turun tavoiteilluin poikamiesmiljonääri ja tietyskin miesten kadehtima
jo siitäkin syystä, että minut koulutettiin vittuilemaan ja simputtamaan ja samalla
psygkolgista silmää havaitsemaan, jos koulutettava sotilas omaa kanttia kestää
tosisodassa, kun vittuilut tuleekin vajojen tykistökekitysenä.
Löllöt merkantit takaisin sivariin marjanpoimijoiksi ja lujatahtoiset MIEHET
eliittitaistelijoiksi.
He pysyvät tyyneinä, kuin viilipytty repiessään vanjojen kirjurit paljain käsin kauhustava vapisevan komppanian kirjurin
hähähähhääääääääääääää
http://www.youtube.com/watch?v=EN5fL_Hi_NUAnselmi hei, laivakokilla ja meriupseerilla ei ole paljoakaan tekemistä toistensa kanssa.
- c'babe
Ratikkakuski kirjoitti:
Anselmi hei, laivakokilla ja meriupseerilla ei ole paljoakaan tekemistä toistensa kanssa.
:) imarteleeko sua tuollainen yrityksen määrä? :) Minua ainakin imartelisi. Toi Anzyraattori on jo legenda eläessään. Tiedätkö kuka hän on oikeasti sinun mielestä?
- UPSEERI cs
c'babe kirjoitti:
:) imarteleeko sua tuollainen yrityksen määrä? :) Minua ainakin imartelisi. Toi Anzyraattori on jo legenda eläessään. Tiedätkö kuka hän on oikeasti sinun mielestä?
sivari Ratikalle
Laivakokokilla ja meriupseerilla voi olla tekemistä toistensa kanssa vaikkapa vain yksin onanoidessaan
Onko merkantti ratikka upseeri?
On upserri= officer l klerk= konttorirotta
Msitäs sivari sen tietäisikään, ellen minä selittäisi - c'babe
UPSEERI cs kirjoitti:
sivari Ratikalle
Laivakokokilla ja meriupseerilla voi olla tekemistä toistensa kanssa vaikkapa vain yksin onanoidessaan
Msitäs sivari sen tietäisikään, ellen minä selittäisiJaaha :)
UPSEERI cs kirjoitti:
sivari Ratikalle
Msitäs sivari sen tietäisikään, ellen minä selittäisiNo siis juuri tällaista kommenttia sinulta odotinkin. ;-)
- cs
c'babe kirjoitti:
Jaaha :)
Kukas c´bae on? Tunnetko minut?
Sitten osaat puhelinnumeronkin kysyä tidustelusta ja soittaakin
- inkku oon
oon inkku
miul ei oo mitään, eli taidan olla sinkku?
On tässä jo kohta pari vuotta mennyt kohtalaisella menestyksellä seukaten...
Avoliitossa eli asun kumppanini kanssa yhdessä.
- cs
Niin varmaankin
onhan sinulla mese kotona
hähäää - tinka..
cs kirjoitti:
Niin varmaankin
onhan sinulla mese kotona
hähäääMä en omista messengeriä ts.ei ole käytössä moista. Ja joo netin kautta tutuksi, mut koht vuosi jo yhdessä.
- .
Ratikka osn sivari ja vain merkantin jobi
Che Guevarakin oli lääkäri, juristi ja sotilas
Kaikki tervejärkisetsuomalaiset miehet ovat sotilaita resrvissä ainakin
ja sotilasarvo vaihtelee
Älä ole noin juntti ja tynnyrissä kasvanut puusilmä- Tarja iso-H
Ratikkaa potuttaa, kun anzzylla on korkeampi sotilasaarvo kuin Kataisella
ja huomattavasti tärkeämpi sotilastehtäväkin Tarja iso-H kirjoitti:
Ratikkaa potuttaa, kun anzzylla on korkeampi sotilasaarvo kuin Kataisella
ja huomattavasti tärkeämpi sotilastehtäväkinTarja-Anselmi ei ole vieläkään hoksannut, etten minä ole sotilasarvon perään. Pääasia on, että olen vapattu, enkä enää viimeisimmän ylennykseni jälkeen lähde telttailemaan jäyhälle Pohjanmaalle. ;-)
Ps. Mitä helvetin tärkeitä sotilastehtäviä reserviläisillä muutenkaan on? Siis oikeasti. Miettikäähän nyt vähän.- cs
Ratikkakuski kirjoitti:
Tarja-Anselmi ei ole vieläkään hoksannut, etten minä ole sotilasarvon perään. Pääasia on, että olen vapattu, enkä enää viimeisimmän ylennykseni jälkeen lähde telttailemaan jäyhälle Pohjanmaalle. ;-)
Ps. Mitä helvetin tärkeitä sotilastehtäviä reserviläisillä muutenkaan on? Siis oikeasti. Miettikäähän nyt vähän.On kyllä tärkeää tehtävää sota valmiuksien vuoksi.
Mutta itsekin välilä harmitta , ku ei saa upseeripasiin merkintää opertiivisista tehtävistä, eikä ole lupaa kertoa edes Halskalle tai puolustusministerille
vankeuden uhalla.
Oli kiusalista kertoa omalle muijalle, että menen kertaamaan ja silti saatoin päästä kotiin ja ämmä epäili pettämistä, vaikka tulin univosrmussa kotiin yöksi, mutten saanut sanoa missäpäinkään olen päivä ja öitä viettänyt - cs
cs kirjoitti:
On kyllä tärkeää tehtävää sota valmiuksien vuoksi.
Mutta itsekin välilä harmitta , ku ei saa upseeripasiin merkintää opertiivisista tehtävistä, eikä ole lupaa kertoa edes Halskalle tai puolustusministerille
vankeuden uhalla.
Oli kiusalista kertoa omalle muijalle, että menen kertaamaan ja silti saatoin päästä kotiin ja ämmä epäili pettämistä, vaikka tulin univosrmussa kotiin yöksi, mutten saanut sanoa missäpäinkään olen päivä ja öitä viettänytNo nut pääsin kotiin...
Muija sai lähteä, vitu n ämmä...
Raautaa rajalle... cs kirjoitti:
On kyllä tärkeää tehtävää sota valmiuksien vuoksi.
vankeuden uhalla.
Oli kiusalista kertoa omalle muijalle, että menen kertaamaan ja silti saatoin päästä kotiin ja ämmä epäili pettämistä, vaikka tulin univosrmussa kotiin yöksi, mutten saanut sanoa missäpäinkään olen päivä ja öitä viettänytÄlä Anselmi puhu paskaa. Faija on eversti ja paras kaverini on komentajakapteeni. Sihen nähden sinä olet nolla niin sotilaana kuin ihmisenäkin, joten lakkaa joutavanpäiväisyyksien korostaminen. Yritä nyt vihdoin keksiä jotain fiksumpaa. (Huoh...)
- torvi kuski
Ratikkakuski kirjoitti:
Älä Anselmi puhu paskaa. Faija on eversti ja paras kaverini on komentajakapteeni. Sihen nähden sinä olet nolla niin sotilaana kuin ihmisenäkin, joten lakkaa joutavanpäiväisyyksien korostaminen. Yritä nyt vihdoin keksiä jotain fiksumpaa. (Huoh...)
"Älä Anslmi puhu paskaa""
hehheh
Eikö se mielikuvitukaveri kometjakapteenina vois katsoa kantakirjaani?
Tai eversti isukki.
Sano vielä, katsoo oikean Anselmin, ne kaksi muuta ovat kuolleet ja toinen vieläpä Sumen armeijan tehtävissä.
Yksi komentajakapteeni kerran hämmästyi, kun tulin laivastoasemalle, kun oli luk enut kaimankirjaa ja se kaima oli kuollut
Onkos Ratikan äiti ratsuvaen värikki eli kornetti?
Ratikka on niin äitiinsä tullut, sillä kornetti takoittaa myös torvea
Naimisissa.
- palstamuija..
Palstan kanssa vai?
Sinkku vai pitäis sanoo eronnut
- c'babe
Osa-aika single.. kai jotain tuollaista. Enimmäkseen yksin. En kain muuten täällä olisi :)
- kilux
Naimisissa ihanan Naisen kanssa. Parempaa ei kukaan voi saada.
- cs
HÄRTSIKKA!!
Onko hän sinun vaimo nyt? Kerro heti, että olen elossa ja hyvissä voimissa.
Hän katosi yhdessä katasrofitilanteessa ja minäki luulin, että hänkin menehtyi
Hän on varmastia sama nainen noista tuntomerkeistä päätllen, eikä muita maailmassa olekaan,'
Miten hän voi nyt? Kerro terveiset,että tulen kylään pian! - .
cs kirjoitti:
HÄRTSIKKA!!
Onko hän sinun vaimo nyt? Kerro heti, että olen elossa ja hyvissä voimissa.
Hän katosi yhdessä katasrofitilanteessa ja minäki luulin, että hänkin menehtyi
Hän on varmastia sama nainen noista tuntomerkeistä päätllen, eikä muita maailmassa olekaan,'
Miten hän voi nyt? Kerro terveiset,että tulen kylään pian!Kilux = relax
- oikea Marjelie
Lopetahan taas tuo kummittelu. Olen nukkunut koko illan.
Öitä! - frost-free
Emmä tiäviel mut mä roudailen kotiin baarien vessoista natsipaskoja! :D
/www.youtube.com/watch?v=0aEICBL1ICI hitto mie oon vieläkin sinkku :(
- niuhis :)
Aviossa.
kyllä.
mur :P- kundi.kundine
nii tääki
- Ella Goog
Eronnu, karannu, seurusteleva sinkku kinkku.
Seurustelen.
- rapiskarpalo
naimisissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174166
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104860
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810