juhaahmet
Moi! Olen persoonallinen kansainvälinen mies. Elämän koulua tässä on käyty jo 31 vuotta. Kukaan ihminen ei ole täydellinen ja maailma ei ole virheetön paikka.Toivottavasti jokainen meistä hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja osaa nauttia elämästä omalla tavallaan. Rauhaa ja terveyttä kaikille! Rakastakaa toisianne,läheisiänne,perhettänne ja ystäviänne! Kommentteja saa laittaa toki. Mielipiteitä on monia.
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 159 kommenttia
- ohut pyyhe ympärillä siellä kyllä voi olla,että silleen,mutta ei kyllä uikkareilla yleensä olla,tosin turisteilla on vähn vapauksia
- mielipiteeseen omien kokemuksieni perusteella. Itse olen kokenut tuon kahdessa edellisessä suhteessa, että näiden molempien ex-naisteni parhaat ystävät olivat selvästi kateellisia meille, kun seurustelimme. Sen huomasi heidän käytöksestään ja puheistaan, varsinkin sen toisen kaverin kohdalla, mitä hän oli puhunut mun ex-tyttöystävälle musta ja hän ei ollut kiinnostunut kuuntelemaan mitään minusta, mitä ex-naiseni hänelle joskus puhui. En tiedä, onko tämä nimenomaan yleisempää naisten keskuudessa. Molemmissa tapauksissa nämä ex-naiseni ja paras kaverinsa olivat olleet paljon tekemisissä keskenään ennen meidän seurustelua. Sitten kun minä tulin kuvioihin mukaan, ex-naiseni luonnollisesti käyttivät minuun enemmän aikaa kuin kaveriinsa molemmissa suhteissa. Siinä on yksi syy kateuteen ja mustasukkaisuuteen.
- Etelä-Turkissa on tähän aikaan vuodesta noin 20 astetta lämmintä,voi olla hieman sen ylikin.
- ensi kesän jalkapallon EM-kisoja,kun Turkki selviytyi sinne hienosti. Harmi kun Suomi ei päässyt ihan,vaikka oli ekaa kertaa todella lähellä. No ehkä vielä tulee Suomenkin mahdollisuus päästä futiksen lopputurnaukseen. Toivon Turkin voittavan koko turnauksen ensi kesänä ja se on mahdollistakin,koska Turkki on mielestäni Euroopan ja samalla maailman huippua lajissa.
- että kyllähän tällaiset lääkkeet aiheuttaa helposti riippuvuutta. Joskus nuorempana käytin ahdistukseen kyseistä lääkettä hetken ja kyllä se siihen auttoi,vaikka aiheuttikin kovasti väsymystä. Ei sen käyttö kyllä ulospäin näy mielestäni. Turvallinen ja tarpeellinen lääke,jos on ahdistusta tai vastaavaa.
- Kissat ovat maailman kauneimpia ja hienoimpia eläimiä. Itselläni on ollut kolme kissaa ja niistä on ollut paljon iloa. Ne ovat suht helppohoitoisia ja niitä on ihana silittää ja paijata. Kissat ovat hyvinkin fiksuja ja hauskojakin söpöläisiä. Yx kissa noutaa palloa kuin koira ja toinen makaa patterin päällä joka talvi. Kun otatte kissan,muistakaa,että kissoja tulee hoitaa hyvin ja kasvattaakin,eikä saa laiminlyödä ihmisen vastuuta lemmikin kasvattajana ja hoitajana,sillä kissat ovat ihmisen armoilla.
- Kaikenlainen tekno(diskotekno,tanssitekno,hardcore tekno,trancetekno jne.) ovat parasta musiikkia sekä kuunnellen että tanssien. Olen 13 vuotta kuunnellut ja tanssinut kyseistä musaa. Parasta on just hyvä melodia ja bassonjytke nopeessa biitissä. Siinä on menoa ja meininkiä.
- Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Kyllä kaukosuhdekin voi toimia yhtä hyvin,jos on luottamusta toiseen ja molemmilla myös omat elämät. Näin se pitää ollakin. Itsellä on nyt ollut kaukosuhteen poikasta viitisen viikkoa,kerran nähty ja ens viikonloppuna nähdään melkeen koko viikonloppu. Olen innoissani,toivottavasti tässä jutussa tunteet syvenee entisestään. Melkein joka päivä ollaan pidetty yhteyttä,mesessä ja puhelimessa. Toivon,että tästä kehkeytyisi kunnon hyvä parisuhde. =) Etäisyyttä ei ole kuin alle 200 kilsaa. Ei ole paha etäisyys.
- Uskonnon opetus pitäisi poistaa kouluista pakollisena aineena,koska minusta se on uskonnon tyrkyttämistä ja aivopesua lapsille. Se on turhin aine koulussa. Uskonto voi olla valinnainen aine koulussa,koska Suomessa on kuitenkin uskonnonvapaus,joka tarkoittaa myös oikeutta harjoittaa eri uskontoja. Minusta on väärin,että viattomia lapsia aivopestään uskonnoilla. Puhutaan jumalasta,jeesuksesta,raamatusta jne. Ihminen on keksinyt uskonnot itse aikoinaan saadakseen jumalasta itselleen henkisen turvan omalle mielelleen. Kuitenkin maailmassa on aina ollut sotia uskontojen takia ja viattomia ihmisiä on kuollut. Minä itse uskon tieteellisiin selityksiin esim. maailman ja aurinkokuntamme synnystä. En ole ikinä uskonut jumalaan. Tämän kaiken voin sanoa sydämestäni,koska Suomessa on uskonnonvapaus ja sananvapaus. Olen samaa mieltä Kössönömin kanssa näistä asioista.
- Joo,pitää paikkaansa. Voisin kirjoittaa suunnilleen samoin. =)
- En itse erityisemmin pidä penikseni puremisesta ja näykkimisestä,pikemminkin se sattuu. Mielestäni naisen pitää olla hellä,samoin kuin miehen,mutta mielipiteitä on monia.
- Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa ja annan hänelle kaiken tukeni. Mulla on elämänkokemusta ikänikin puolesta ja myös seksistä ja rakastelusta on riittävän paljon kokemusta,että voin sanoa,että kyllä se taito ja tunne ratkaisee,ei se koko. Tätä ovat sanoneet myös kaikki naiset,joitten kanssa olen puhunut aiheesta. Minulla on suunnilleen yhtä pitkä penis aloittajan kanssa eli keskimittainen,eikä kukaan nainen ole pettynyt. Pikemminkin kaikki naiset ovat olleet tyytyväisiä ja nauttineet seksistä kanssani. Tosin omaan kuulemma paksun siittimen ja riittävästi taitoa sitä käyttää. Tämän kaiken uskallan sanoa omalla nimimerkilläni,en häpeä sitä yhtään. Minulla on hyvä itsetunto ja niin on myöskin aloittajalla. Terveisiä vaan hänelle sinne ja olet täysin oikeassa. En pidä noista provosoijista,koska ne ei tiedä,mitä puhuvat,ja väitän,että ne ovat jotain alaikäisiä teinejä tai muuten vaan kokemattomia nuoria,joilla on huono itsetunto ja voivat pahoin elämässä muutenkin. Haluan vielä sanoa,että seksi on tosi tärkeää parisuhteessa,mutta rakkaus on sitäkin tärkeämpää. Parasta seksi on silloin,kun siinä on tunnetta mukana ja halua käyttää omaa mielikuvitustaan. (Mielenkiintosta nähdä,kuinka moni provosoi tätä kirjoitustani. Tosin se ei hetkauta mua pätkääkään,koska tiedän,mistä puhun.) =)
- Naisen pitää olla miestä runkatessa hellävarainen. Minä en ainakaan tykkää,jos naisella on liian rajut otteet,koska siitä tulee sukukalleus kipeäks. Se ei muutenkaan tunnu hyvältä,jos ollaan liian kovakouraisia seksissä. Minä arvostan helliä ja varmoja otteita ja kosketuksia,aluksi hitaasti ja rauhallisesti ja sitten myöhemmin voi vatkata vähän nopeammin muistaen kuitenkin olla hellä miehelle.=)
- Siitä ei vielä kokemusta ole,vaikka seksistä ja suuseksistä onkin paljon kokemusta tähän ikään mennessä. Olisin kyllä valmis kokeilee sitäkin,kun oon saanu ennenkin suihinottoa yleisillä paikoilla. =) Ehkä taksikuskit ei tykkäis siitä,paitsi jos miestaksikuskikin sais saman hoidon. =) Ehkä tulen vielä yllätetyksi tässäkin asiassa.
- se ei ole mikään ongelma ottaa suihin sulta,ainakin sillon jos se on juuri pesty. Näin se kyllä on. Mun naiset on ottanu multa suihin aina ja mielellään usein,vaikka ei olis juuri pestykään. Mun mielestä sulla on oikeus esittää sun toivomuksia ja vaatiakin hänen miehenään sitä,koska se on yks miehen suurimmista nautinnoista. Sano mun sanoneen. Keskustelkaa aiheesta!
- olemassa,jotka ovat seksin ja suuseksin suhteen niin avoimia,eikä pidättyväisiä. Teidän miehenne ovat onnekkaita ja varmasti onnellisia. Mäkin haluan löytää tuollaisen naisen,vaikka ei seksi ole ainoa tärkeä asia maailmassa,mutta tärkeä kuitenkin ihmiselle luonnollisesti. Olette ihania naisia ja kaikkea hyvää teille. =) Käyttäkää vapaasti mielikuvitusta seksissä ja nauttikaa siitä,mitä teette ja saatte! =)
- Turkkilaiset pitävät usein suomalaisista,koska me olemme toisillemme kaukaista sukua,sillä aikoinaan sekä suomalaiset että turkkilaiset lähtivät Ural-vuorten takaa. Jos taas puhutaan suomalaisista naisista ja turkkilaisista miehistä,täytyy myöntää,että kyllähän se usein niin on,että tummat ja komeat turkkilaiset miehet kiinnostavat vaaleita suomalaisnaisia ja toisinpäin.
- Moicca! Tuollaisen naisen minäkin haluan,joka rakastaa suihinottoa valtavasti. Se on hyvä,kun on tuollaisiakin naisia vielä olemassa. Mä oonkin sitä mieltä,että jos ihminen rakastaa toista ihmistä,niin "vain taivas on rajana" eli esim. seksissä ei pitäis olla mikään asia suuri ongelma. Kaikkea kannattaa aina kokeilla.
PS.Kyllä mulla ainakin tulee lisää nautintoa suihinotosta,jos nainen ääntelee samaan aikaan,jolla se ilmaisee nauttivansa hommasta. - Meikäläinen rakastaa suuseksiä älyttömästi,melkeinpä enemmän kuin itse yhdyntää. Kiitos exäni,joka oli todella hyvä suihinottaja ja hän otti aina loppuun asti ja myös nieli usein. Itsekin tykkään hyväillä naista oraalisesti. Olispa mulla taas tulevaisuudessa taitava suihinottajanainen,niin kuin sinä ja exäni sekä muutenkin avoin seksin suhteen. Mulla on vähän ennakkoluuloja,että monet naiset eivät tykkää ja halua lutkuttaa miestä orgasmiin tai eivät ylipäänsä pidä suihinotosta. Toivottavasti olen asiassa väärässä. Nautitaan seksistä! Onhan se yksi ihmisen välttämättömistä tarpeista.