Vapaa kuvaus

Moi! Olen persoonallinen kansainvälinen mies. Elämän koulua tässä on käyty jo 31 vuotta. Kukaan ihminen ei ole täydellinen ja maailma ei ole virheetön paikka.Toivottavasti jokainen meistä hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja osaa nauttia elämästä omalla tavallaan. Rauhaa ja terveyttä kaikille! Rakastakaa toisianne,läheisiänne,perhettänne ja ystäviänne! Kommentteja saa laittaa toki. Mielipiteitä on monia. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

159

  1. mielipiteeseen omien kokemuksieni perusteella. Itse olen kokenut tuon kahdessa edellisessä suhteessa, että näiden molempien ex-naisteni parhaat ystävät olivat selvästi kateellisia meille, kun seurustelimme. Sen huomasi heidän käytöksestään ja puheistaan, varsinkin sen toisen kaverin kohdalla, mitä hän oli puhunut mun ex-tyttöystävälle musta ja hän ei ollut kiinnostunut kuuntelemaan mitään minusta, mitä ex-naiseni hänelle joskus puhui. En tiedä, onko tämä nimenomaan yleisempää naisten keskuudessa. Molemmissa tapauksissa nämä ex-naiseni ja paras kaverinsa olivat olleet paljon tekemisissä keskenään ennen meidän seurustelua. Sitten kun minä tulin kuvioihin mukaan, ex-naiseni luonnollisesti käyttivät minuun enemmän aikaa kuin kaveriinsa molemmissa suhteissa. Siinä on yksi syy kateuteen ja mustasukkaisuuteen.
  2. Meikäläinen rakastaa suuseksiä älyttömästi,melkeinpä enemmän kuin itse yhdyntää. Kiitos exäni,joka oli todella hyvä suihinottaja ja hän otti aina loppuun asti ja myös nieli usein. Itsekin tykkään hyväillä naista oraalisesti. Olispa mulla taas tulevaisuudessa taitava suihinottajanainen,niin kuin sinä ja exäni sekä muutenkin avoin seksin suhteen. Mulla on vähän ennakkoluuloja,että monet naiset eivät tykkää ja halua lutkuttaa miestä orgasmiin tai eivät ylipäänsä pidä suihinotosta. Toivottavasti olen asiassa väärässä. Nautitaan seksistä! Onhan se yksi ihmisen välttämättömistä tarpeista.