juhaahmet
Moi! Olen persoonallinen kansainvälinen mies. Elämän koulua tässä on käyty jo 31 vuotta. Kukaan ihminen ei ole täydellinen ja maailma ei ole virheetön paikka.Toivottavasti jokainen meistä hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja osaa nauttia elämästä omalla tavallaan. Rauhaa ja terveyttä kaikille! Rakastakaa toisianne,läheisiänne,perhettänne ja ystäviänne! Kommentteja saa laittaa toki. Mielipiteitä on monia.
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 159 kommenttia
- Hyvää juhannusta sinullekin, h-x ja muille palstalaisille! =)
On ollut mielenkiintoista lueskella ja kommentoidakin välillä näillä seksipalstoilla. Harmittaa vaan nuo kaikenmaailman huijausviestit, mitä tänne postataan lähinnä ulkomailta tai ulkomaalaisten huijareiden tekeminä ainoastaan rahan saaminen tarkoituksena.
PS. Asus, eli Asko on ollut pidemmän aikaa hiljaa/vaisu. Onko hän jättänyt palstan lopullisesti?
Hyvää kesää kaikille ja nauttikaa seksistä laillisesti ja turvallisesti jokainen omalla tavallaan joko oman kumppanin kanssa tai irtosuhteissa! =) Ei ole pettämistä harrastaa omaa kivaakin silloin tällöin parisuhteessa! - Lähde ulos viihteelle, lavatansseihin, kuntoilemaan, harrastuksiin! Olet avoimella mielellä liikkeellä ja sosiaalinen ja rento olemus messissä.
- Minusta normaali mies ei voi seukata ilman seksiä. Hän on joko täysin tai varsin kokematon ja huonon itsetunnon omaava, jos ei halua seksiä. On voinut tulla pettymyksiä seksin suhteen tai sitten hän kokee, ettei ole tarpeeksi kyvykäs seksiin tai ei koe peniksensä riittävän sinulle. Sinussa tai sinun ulkonäössä ei varmasti ole vikaa. Tuohon on vaikeaa antaa ratkaisevaa neuvoa teidän suhteen kannalta. Joko yrität vielä puhua hänen kanssaan asiasta tai tyydyt seksittömään suhteeseen hänen kanssaan tai otat rakastajan tai eroat kokonaan hänestä ja otat kokeneen miehen tilalle.
- Olen sinun kanssasi samoilla linjoilla ja hyvänä ystävänä olet aiheesta huolestunut. Ystäväsi tekee rakastumisen huumassa jopa järjettömiäkin ratkaisuja, kun jättää tyyliin kaiken muun elämänsä taakseen paitsi miehensä, mutta toivottavasti ei "teko kopsahda omaan nilkkaan". Et toki voi mitään aikuisille ihmisille, kun täysi-ikäiset saavat päättää itse elämästään. Olet ystävänä tehnyt sen, minkä voit, eli olet yrittänyt puhua "järkeä päähän".
- Moi! =) Käviskö 40v mies kaveriksi?
- Mukavaa lukea, että kuusikymppisetkin nauttivat seksistä. Niin sitä pitää! =)
- Ei kuulosta hyvältä pidemmän päälle tuollainen. Katso lähempää joku toinen mies!
- Moi! Oletko nainen vai mies?
- Hyvää joulua sullekin! =) Olet huumor`miehiä selvästikin, kun olen monet naurut saanut nauraa sinun ja Asuksen välisistä keskusteluista.
- Ei pidä yleistää ja revitellä tuolla asialla! Kyllä tatuoitu ihminen voi olla aivan yhtä fiksu ja älykäs kuin tatuoimattomatkin. Se on jokaisen henkilökohtainen asia, onko/haluaako tatointeja/lävistyksiä. Ei se tee ihmisestä huonompaa eikä muuta kenenkään perusluonnetta.
- Jos haluat uuden kaverin tai jutteluseuraa, tässä olis 39v mies Vantaalta. Kiinnostaako tutustua?
- Hei vaan! Luin tänään ekaa kertaa koko keskusteluketjun läpi. Sinulla oli vaikea tilanne parisuhteessa tyttöystäväsi kanssa. Sait muilta lukijoilta hyviä kirjoituksia ja ehdotuksia. Minäkin olen ehdottomasti sitä mieltä, että teit aivan oikean ratkaisun, vaikka ero on aina vaikea asia, mutta tuossa tapauksessa ei ollut oikein enää muuta vaihtoehtoa kuin ajatella itseä ja järjellä. Voimia sinulle ja onnea uuden etsintään! =)
- Älä mainosta! Mene hoitoon!
- Ole/Olkaa hyvät vaan! =) No kundikaverisi on niin nuori vielä, että henkinen puoli ei ole vielä niin vahva, mutta kyllä se siitä vahvistuu. En minäkään ollut henkisesti niin kypsä kakskymppisenä kuin kolmekymppisenä, kun ei ollut vielä niin paljon kokemuksia naisista, työelämästä ja elämästä yleensä. Hyvää talven jatkoa teille ja tsemiä elämään! =)
- Kelpaisko miesseura? ;)
- Sano poikaystävällesi, että ei se armeija kestä kuin puoli vuotta. Se on lyhyt aika elämästä ja kyllä armeija tekee pojasta miehen, sano mun sanoneen. Kyllä muakin koetteli henkisesti armeija, ei niinkään fyysisesti, monta kertaa, mutta päätin, että kyllä mä siitä selviän, ja selvisin. Voimia teille molemmille kovasti ja jos rakastatte aidosti toisianne, kestätte molemmat kyllä tuon ajan!
- Hauskaa joulua kaikille palstalaisille sukupuoleen ja kokoon katsomatta! =) Jouluterveiset erityisesti sinulle h-x ja Askolle! Teidän ansiostanne olen saanut monet naurut nauraa, kun teillä on mahtavat jutut. Kiitos teille siitä ja oikein hyvää uutta vuotta myös teille ja kaikille muillekin! =)
- Voin antaa sulle helpotusta, jos haluat. Laita mailia!
- Haluatko kokeilla kanssani suuseksiä?
- Täällä olis sulle salaista seuraa, jos kiinnostaa tumma komistus. Saisit vähän piristystä suhteeseesi.