jari.martikainen
Nuorekas mies joka on itsenäinen, rauhallinen, mukava tyyppi
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia2 aloitusta · 38 kommenttia
- Hullujas' puhelet !!!!!
- Minua on auttanut AA !!! Yli seitsemän vuotta raittiutta sen avulla.
- Kyllä tuollaiset asia "helposti" unohtaa, mutta olisiko kumminkin syytä harkita jäädä pitkälle pitkälle sairauslomalle?
- Luin ihan kauhuissani Sinun "painajais" tarinaa, olisikohan ollut laskuvarjoa?
- Tervehdin mutta en haluakkaan tehdä lähempää tuttavuutta.
- HepoHessi Tyttö? Onnea!
- En voi muuta kuin ihmetellä, on nainen aikamoinen, kerrassaan, saa hakea yhtä idioottimaista!!!
- niipä, minä saan olla aina tipaton! jos otan niin se koituu turmioksi, hyvää vuotta 2009
- Miten Sinä saat Turkin kielesta Romantiikkaa??? Vai onko se Romantiikka puhujassa
- Kylläpä Sinä herkästi pankkia vaihdat,,, Novalta ainakin tuli uutisilmoitus asiasta. Päivityksen viivästyminen joka aiheutti häiriön (noin tunti) Hyvää pyhäpäivän jatkoa
- Hyvä kun saa melaa mekkoon,,,, Ala-arvoista tuossa asemassa olevalta henkilöltä, vaihtaa miestä kuin mustalainen hevosta!!!!
- Tuossa virassa olevalta henkilöltä odottaa kyllä parempaa käytöstä. Ala-arvoista, kerrassaan Huo....vaa! On Tanjan pisteet tippuneet miinuksen puolelle ja roimasti, eikö tosiaan ole järkeä enää ????
- Niin maku asiaa, minä henkilökohtaisesti pidin enenmmän juuri Nicke&kump. tanssista
- Onko Rakkautta vai tyhmyyttä!!! Hullun hommaa, Luulin että Tanja on fiksu ihminen niin nyt on mennyt maku koko Ihmiseen täysin. Samaan koppiin Vanhasen ja Kanervan kanssa,,, Hyvä kun maailman lehdet kirjoittelee,,,Ovat kaikki kolme tehneet itsestään naurun alaisia,,, Makeat naurut päälle!!!
- Mulla on ollut kortti jo alusta lähtien juuri maksuhäiriön takia. Viime vuonna kaksi viikkoa Virossa, oli tosi hyvä siellä ei paljon tarvinnut käteistä ja siellä toimii.
- Kerroin vain mielipiteeni,,,,,
- Olin ns. innoissani kun nyt digibox'n aikaan miekin rupesin katsomaan kyseistä ohjelmaa. Se on kyllä hyvin syvältä haettu juttu, ei juuri mielenkiintoa ja vielä tämmöinen tehtävä!!! Eipä ole paljon järkeä käytetty,ihan sama tuleeko koko roskaa,,,
- Ihanaa kun voi aamulla tulla aikaisin työhön ja pääsee kolmelta pois, hyvin kerkiää rannalle, sannalle,,, Paistaisi nyt pitkälle syksyyn,,,,,Ihanaa