jari.martikainen
Nuorekas mies joka on itsenäinen, rauhallinen, mukava tyyppi
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia2 aloitusta · 38 kommenttia
- Maku asia Soberanoa itse ostan
- Hei ootko käynyt milloin lääkärissä? Sairasta hommaa huh huh
- Mitä tuota suotta alusvaatteita :)
- Espanjassa on hyvä valikoima sekä naisille että miehille. Ostan sieltä nykyään melkein kaikki kengät :)
- Miksi ihmisten pitää pilkata ??? Asiallinen ja iselleen mukava vaatetus, lentosukat ja juoda pitää muistaa. Jos pystyy nukkumaan niin mixei :) oikeen levollista ja turvallista matkaa !!!!
- http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/suuseksin-salat---nain-viet-miehen-taivaisiin/2010/09/1196522
- Tässäkö tämä Suomen seksitietoisuus on, Voi helvetti en paremmin sano ,,,, Oraali seksi on sitä parhainta esileikki juttua n m n n ja m m suhteessa
- mua ainakin naurattaa ihan sikana
- Kiitos vinkistä :)
- Joku kirjoitti mitä järkee on juoda holitonta olutta ,,,, minä raittiina alkoholistina haluan silloin tällöin juoda holitonta olutta ruuan, saunan tahi seurustelun merkeissä. Näköjään Suomessa se on jotain "ihmeellistä" juoda holitonta :) Käyn jonkin verran Espanjassa ja siellä on ravintoloissa useita eri merkkisä 0,00%(zero, zero) olutta ja siellä ei kukaan ihmettele jos tilaan holitonta. Olen kaljani (joka on myös alkoholijuoma), viinini ja viinani juonut. Hyvällä mielellä juon holitonta ja silti osaan pitää hauskaa ym. ilman viinaa. Juokoon ne jotka osaavat minulla se meni aina överiksi ja siksi parempi kun en ota sitä ensimmäistäkään :)
- Minulla auttoi karvojen ajelu
- Minulla on ainuastaan postiivisia kokemuksia. Saanut paljon kulttuuria, hyvää ruokaa ja aurinkoa. Tosin veljeni asuu siellä niin emme juuri käy niissä ns. turisti paikoissa vaan siellä missä paikalliset käyvät. Erittäin hyviä Tapas-paikkoja ym. Matkailu avartaa ja myös minulla on ennakko kuvitelma paikasta. Suomi-juntti-kylä Espanjassa. Myös kiva on käydä Gibraltar on Britannian merentakainen alue. Se sijaitsee Pyreneiden niemimaan eteläosassa Espanjan rannikolla Gibraltarinsalmessa-
- Olikohan hän kaivanut vanhan rippipuvun päälle kun oli niin piukea ??? Tai sitten on tainut tulla kiloja pojalle lisää ,,,,
- Joku kirjoittaa ttä "tippiä" ei tarvitse antaa ,,,, röyhkeää minun mielestä. Tippi on hyvästä pavelusta ehdoton. Jos on varaa mennä syömään hienosti niin on kohteliasta jättää juomarahaa. ex-tarjoilija :)
- Minä join kepeästi asunnon, auton ja kaikki osakkeet ,,,, nyt vuokralla, raittiina ja uusi elämä maistuu :)
- Onko tää Nalle joku fuck'n jumala jota kansa kumartaa ja pokkaa ????? Shit
- Kuka sen kieltää ???? Kysymys on ruuasta ei juomasta ;)
- Olet oikeassa ,,, suoraan sanoen ihan perseestä
- Kyllä minä ainakin olen omia eväitä vienyt ihan kotoa asti. Espanjan ihanaa kinkku/juusto leipiä. Nestettä tarkastuksen jälkeen ostanut.
- Kusipää, mikä kusipää