laila64

laila64 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

hei, olen iloinen , kotonaviihtyvä, tanssitaitoinen kippsakka tyttönen. Kesää odottelen ja tanssilavojen aukeamista. Suosikkibändit/artistit: Yölintu, karitapio, Markku Aro, Topi Sorsakoski, agents ja jorma kääriäinen Suosikkileffat: Poliisiopistot, Kotimaiset vanhat elokuvat, kaunis maailma Lempikirjat: rakkaushömppä Vapaa-aikanani: käsityöt, leipominen, tv:n katselu, Koira ja kissat Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: koti ja rakentaminen, tori, paikkakunnat Katson tv:stä mieluiten: kotimaiset elokuvat, csi:t ja salkkarit Kotieläimet: 2 kissaa ja englanninbulldoggi A En pidä: suomen talvesta ja hyttysistä Parhaat matkakohteet: tnak Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia

Liittynyt 19v sitten
15 aloitusta · 14 kommenttia
Hei, ja kiitos Teille kaikille jotka olitte luke neet ja vastanneet, ja miten ihmeenpaljon se voi mieltä kohentaa ja saa taas uuttavoimaa kun asiansa julkisesti kertoo ja saa aitoa vastakaikua. Kiitos siitä. Laitoin eilen kirjoittamisen jälkeen lapun jääkaapinoveen , että katso onko kirjoitusten vastaukset suomi24- keskustelut-ikäryhmät- +50 . Että muistan aamulla katsoa. Tämä tästä jäi ettei muista eilistä kunnolla, no asun talossa jossa on vanhoja ihmisiä , jos ei itse muista kysyy heiltä et mitenkäs minä olen kotiin tullut..hahhaah ja KENEN KANSSA????ahahaahah varmaan vastaus löytyy jos ei itse muista. No mutta näin elämä menee ja vie tuulissa. Joten kyllä tästä voi selvitä ja halvaushan parani ihan muutamassa kk. Meinasin lähteä tänään tanssimaan .. saasnähän kuin ämmän käy. Pirtsakkaa pääsiäisen jatkoa Kaikille ! t.laila