Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7148

  1. Annoin sulle peukun.mullakin paino nousi taas melkein puoli kiloa kun söin vain porkkanan ja raejuustoa.(onnittelut rouva Irmeli Maija)
    Ja parin tunnin päästä siitä kunnon ruokaa +100g.
    Aattelinpa pitää paaston n.klo18-12:20,kun kirkosta saa kermakakkua..
  2. Voi kuinka kaunista
  3. Tiedän.