Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. Ahdistava uskonto.
  2. Tiestä. Pata kattilaa soimaa. Sinä vainoat Eenokkia jolla on paljon inhimillisempi oppi. Minä en arvoita oppeja hengellisesti kuten sinä vaan sydämellä, ajatellen sitä mikä on ihmiselle parasta.

Eenokin oppi on se että ihminen ei tarvitse tekoja kelvatakseen rakastavalle Jumalalle.

Se on armoa, jos sen haluaa hengellisellä termillä ilmaista. Armoa ja rakkautta.

Hän vastustaa ratkaisukristillisyyttä ja upotuskasteita jolloin ihmisen teko ja suoritus lisää Jumalan rakkauden määrää.

Ihminen on ihminen - ja Jumala on Jumala.

Sinun evankeliumi on että kärsi, mene ahtaaseen porttiin, kuten MINÄ, ja loppuikäsi olet onnellinen etkä tee enää syntiä.

Se on inhimillisen opin mikä Eenokilla on täysi vastakohta ja herättää minussa vain pelkoja. En halua mihinkään ahtaaseen porttiin. Olen mukavuudenhaluinen ihminen, haluan että elämäni on onnellista.

Väitän ettei kukaan halua ahtaaseen porttiin paitsi joku masokisti.

Oppisi on elämälle vieras myös siinäkin että väität että et tee syntiä. Toisaalta sanot ettet ole täydellinen mikä on ristiriitaista synnittömyysajatuksesi kanssa.

Sinun evankeliumi on pelottava, ja elämälle vieras.

Eenokin armoa ja rakkautta-oppi, se on paljon kiehtovampi ja vie minua lähemmäs oletettua Jumalaa.

Sinun oppisi ahtaasta portista saa minut pelkäämään Jumalaa ja pitämään häntä lähes sadistina.

Muutenkin sinun tekstisi on ylhäältä alas-ota jeesus vastaan kun sinulla ei ole ja minulla on-höttöä joka kertoo vain sinun luonteestasi: kuvittelet olevasi ylempänä muita.

Tästä on muutkin sinulle sanoneet ja ompa joku sanonut sinua paatuneeksikin.

Olen huomannut sen että olet paatunut. Olet kuin kiveä koko mies.

Siksi tämäkin kirjotus on turha. Heität sen ylimielisesti pois mielestäsi ja jatkat itsekehussa ja muiden alentamisessa.

Kuten teit viestissä eenokillekin.

Sinä et ole yhtään häntä parempi.
  3. Muistaakseni sari73.
  4. Teapotille henk.koht.

Olet yllätysten mies. Yksityisesti viestitit että olet valmis pyytämään julkisesti anteeksi jos en ole ollut kolmipiste ja esiintynyt homon äitinä.

Odotin sitä. Sen sijaan sinä kuitenkin aloitit mykkäkoulun, sanomalla ettei arvollesi sovi vastata minulle tms.

Eli en odota tähän vastausta, mutta jos kuitenkin päätät vastata olkoon se lupaamasi julkinen anteeksi pyyntö!
  5. "heidän kanssaan ei saa olla ihminen, vaan pitää olla epäihminen."
    "Täällä ei pyhyyksiä ole, eikä tule, joten ollaan ihan tavallisia ihmisiä."

Minulta viedään oikeus siihenkin, asialla teapot. Teekannu, suomeksi. Tylsiä pitkiä monologeja "jumalasta", pyhyyksistä ja hengistä. Niissä hänen kirjoituksissaan ei ole mitään tolkkua.

Kuitenkin hän ottaa asiakseen syytellä minua sekavaksi ja laittaa suuhuni sanoja joita en ole sanonut.

Nyt ollaan tilanteessa jossa hän kirjoitti että poliisi kyllä löytää ne viestit joita hän ei(yllätys, yllätys)löytänyt.

Olen mukamas esiintynyt homon äitinä jollakin puskanikillä, kalastaakseni jotain myötätuntoa homoille. Siis todella törkeää, mielipuolisia syytöksiä suorastaan.

Anteeksi vain teapot. Yksityisviestejäs on postilaatikko täynnä, ja niissä haukut minua sekopääksi.

Katsoppas peiliin, teapot.

SEmper fidelis... aivan oikein kyseenalaistit aloittajan tarkoitusperät. Jo hänen vastausviestissään minull näkyy hänen TEKOPYHYYS.

Teepot puhuu rakkaudesta mutta teoillaan kieltää kaiken sensuuntaisen olemassa olon.

On hyvin omahyväinen ja ylimielinen."Yleensä en auroran viesteihin vastaa"... hän on ilkeä. Et sinä semper, kun vain tuot valoon sen minkä luulisi kaikkien näkevän. Teapot on aiheetta ylpeä itsestään.

jk.nyt lähden perumaan kunnianloukkaus-syytettä. Tämä kääntyi teapotin vuoksi turhan pian siihen että nyt hän toivoo poliisin löytävän "sekopäääviestejäni."

Tilanne meni yksityisviesteillä entistä pahemmaksi. Sitä en jatka.

Perun kuitenkin syytteen, teapot ei ole sen arvoinen. Pelkkä ilkeä uskis, joka keksii tarinoita, väittäen niitä todeksi. Uskoo ken uskoo.

Minä en halua enään uskoo, jos jumala rakastaa tuollaisia valhettelijoita!

Semper, pidän sul peukkuja, yritä kestää. Nyt sinä olet uskovien silmätikku. Ei auta vaikka seisoisit päälläsi, loppuelämäs joudut piikkien ja nälvimisten uhriksi. Se ei ole sinun vikasi.

Uskovien luonne...