Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. Ok. "hellari83 on siis mielenvikainen. Jess nythän se selvisi. Kiitosta vaan :)"

Kyllä osaa ihmiset olla häijyjä.
  2. Ok.
  3. Uskomatonta...

Sinun kunniaasi on loukattu, kun luonnettasi on arvioitu noin. Ymmärrän sua, minuakin on sanottu jeesuksen tappajaksi, siksi kun yks kaveri vaati todisteen olenko puhunut totta että olen juutalais-sukua. Se johti siihen että kieltäydyn uskomasta olevani juutalainen ts.jeesuksen tappaja, en ole edes elänyt silloin kun Jeesus oli, turhaa syyllisyyttä se kaikki aiheutti.Sen jälkeen olen kääntänyt aina kanavaa jos näen sieltä vilauksenkin aiheesta.

Aina täytyy olla varpaillaan, ettei vain ketään loukkaa, heti ollaan laatimassa rikosilmoitusta, suurinpiirtein kaavakkeet valmiina taskussa kuulostellaan, ja etsitään vikaa(?) Minusta tuntui viime ketjussa että se"keskustelu"oli enemmänkin sitä että kirjiottajat tahallaan provosoivat, ja esiintyivät ikäänkuin susina lampaiden vaatteissa, haluten tietää pilkkaanko heidän jumalaansa, tai häiritsenkö uskonrauhaa.

Myös minun nimeni paikkakunta reposteltiin tällä palstalla julkisesti, sen jälkeen naapuri sai uhkauksia, ja miestäni pyydettiin tappelemaan ja suojelemaan naapuria. Kuka minua suojeli?
    Nettitikku ja pullollinen keltaista nestettä ilmestyi linnunpönttöpuuhun(nimitänsitäsiksi, pihapuuta)ja olin tosi hädässä. Minua joku vertasi loukkuun jääneeseen eläimeen.
    Aloin miettiä ihmisarvoa, etsiydyin eri järjestöihin, joissa puolustettiin ihmisarvoa, maksoin niistä isot rahat, mutta mikään ei muuttunut!
    Opiskelin ja mietin uudestaan "mikä on ihmislapsi"(psalmi joku numeroa en muista), "että häntä kaitset"""Voiko kanaemo unohtaa poikasensa, en minäkään voi sinua unohtaa".

Luin paljon psykologiaa, toivoin että siitä joku hyöty olisi, olen ammattinimikkeeltä senmoinen että jokainen joka minut tuntee tietää minun lukeneen psykologiaa, ja pohtineen paljon ihmistä, mutta minulle on järkytys ollut että sain siitä täydet pisteet. Ikäänkuin tietäisin ihmisestä kaiken. en tiedä mitään, en ole tietoinen siitä mikä johtaa ihmiset paatuneisuuteen.

Myös minua on sanottu pahaksi, tunteettomaksi, rakkaudettomaksi. Yritin sinä iltana itsemurhaa. Minua on syytetty asioista joita en ole tehnyt. Aivan hulluja asioita sanottiin minun tehneen n.7 vuotta sitten, ja siksi ajattelin että jonkun täytyy minua pelätä, ja tuon maailmaan vain turvattomuuden tunnetta, ja yritin kuolla. Sitten tulin järkiini tosin, se itsekäs syy miksi halusin kuolla oli että en kestä nähdä pettämistä. En halua että minuakaan petetään, valhein. Minulle on uudettu päin naamaa"Sä kuvittelet kaiken, mielenvikainen hullu akka." Sellainen ei ole normaalia ketään ei saa kiusata.

Eilen näin ihmeen.
    Lapsia talo täys, ja identtiset kaksoset, pilkkupaitoineen. Olin siinä vain, ja niitä täydellisiä olentoja, lapsia oli talo täynnä. Sylissä, ja joka puolella, onnellisia pieniä ihmisiä joille kaiken A ja O oli että sai ruokaa ja oli hauskaa.
    Muistin taas miksi olen olemassa. Rakastaalsemo myötä ja vastamäessä. Ja että saisin myös itse olla o n n e l l i n e n . Vapaa.

No, sitten muistin tämän tietokoneen, ja sen miten paljon rahaa tähän on mennyt, ja sen miten minua on varoitettu etten ssaa kirjoittaa, tai muuten kaikki tutut lukevat nämä. Muistin kaikki virheet joita tein, ja miten tästä eteenpäin. Muistin miten olen puhunut ihmisille että ahdistaa kun kaikki tietää minut, .... Tätä ne varoittelijat tarkoitti, he tiesi että mua alkaa ahdistamaan se.

Ei enää auta vaikka soittaisin ja pyytäisin sulkemaan koko tän systeemin.
    Niin etten enää pääsisi katsomaan onko mun pelleilyt nostettu ihmeteltäviksi.
    Voitte katsoa mut samaan sarjaan kun Eroen, poikalapsen jne. Olen vain yks osa palstan historiaa, ja yks niitä kirjoittajia joita sai vapaasti mollata, mutta minä en saanut sanoa vastaan enkä puolustautua enkä reagoida. Mää vaan leikin uskonuhria joka oli mielisairas, se oli mun paikka. Muttanyt en sitä enää haluaisi olla.

Haluan saada vanheta arvokkaasti, ei irvokkaasti.

Ps. kuulin juttua että eräs joka soittaa tänne joka kirjoitukseni jälkeen on muuttunut vihamieliseksi mua kohtaan. Kirjoita tähän mitä ajattelet, älä selän takana vihjaile ja puhu.
    Ps.2. Voimia sinulle mikko ent.tomumaja. kaikki kääntyy vielä hyvästi
  4. En usko. Haluaisin kyllä tulla uskoon, ja että jumala antaisi jonkun todisteen, itsestään.
    Oikeassa olet noin muuten..
  5. Hei. Se minkälainen malli on kotoa vaikuttaa siihen miten aikuisena kukakin käyttäytyy myös näissä asioissa.

Omat vanhempani menivät tosi nuorina naimisiin:n.20-vuotiaina. Samoin heidän sisaruksensa. Isäni on lestadiolaisperheestä.

Ei tullut kuuloonkaan erot. Se on vasta tämän sukupolven ongelma ollut, näin sen näen. Ja johtuen nimenomaan kulttuuritaustastamme, se on ongelma.

Ennen v.1900 ei ollut edes ehkäisyvälineitä. Se jo vaikutti paljon. Ihmisluonne ei ole muuttunut mihinkään, kukaan nainen tuskin haluaa yh:ksi.. Ja näin oli tuolloin..

Pakkoavioliitto oli sana jota käytettiin niistä perheistä joissa nimenomaan mies oli "joutunut naimisiin"koska oli saattanut jonkun vahingossa raskaaksi.
    Suvun ja ympäristön paine piti hänet siinä tilassaan... Kristinusko on osaltaan ollut syy, aina, naisten heikompaan asemaan, sillä Raamatusta moni lukee että nainen on se jonka on oltava hiljaa, ja jonka on oltava tietynlainen... esm. pitää olla pitkät hiukset jne. Siitä kirjasta ne asenteet on tulleet ja naisen on ollut pakko alistua.

Onneksi nykyisin ei tarvitse. Naisen mallina ei toimi enää se "äiti". Tai hoiva-alalla toimiva "sisar hento valkoinen".Politiikassa, päättäjinä on naisia, opettajina on naisia, ja enää ei merkitse se sukupuoli, eikä ne normit, joita ennen on naiselle miesten tahdosta asetettu, vaan nyt merkitsee äly, ja se mitä ihmisellä on annettavaa tälle yhteiskunnalle.

Se on hieno asia. Sanon näin, siksi, koska minulla on kaksi tytärtä.

Itse tunnustautuisin tässä feministiksi, olen OIKEUDENMUKAISUUDEN puolella. Ihailen niitä jotka ovat kyenneet nousemaan kaiken tämän roolijaoittelun yläpuolelle, ajamaan yhteisiä etuja.. kuten Jutta Urpilainen. Niin feministi en ole ettenkö ihailisi myös joitan miehiä.
    Heitä jotka kulkevat niitä ns.omia polkujaan, omaa tietään, samalla ikäänkuin uuden ajan periaatteella.. heitä miehiä jotka kunnioittavat sitä OMAA TOTUUTTAAN.

Täytyy osata olla rohkea että siihen pystyy. Ei tarvitse langeta naisena palvomaan kauneutta, ei tarvitse miettiä mitä sillä saa....

Voi vaan olla, rehellisesti se mikä on, ja niin löytää rakkauden. Jumalan, joka on rakkaus. Jumala ajattelee sielua, ei ruumista. Muuten Hän ei voisi olla rakkaus.
  6. Hyvää juhannusta!