Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Etpä tuota selittänyt , kun kyselit vain kysymyksiä.
    Ois ollut mukava lukea mitä nuo muut on vastannut, mutta nuo sinun kysymyksensi jäivät vaivaamaan minua.
    Tai no..jos tarkemminin mietin esseetäsi niin päällimäiseksi jäi mieleeni tuo väitteesi siitä että Jeesuksen ristinkuolema ei ollut Häneltä rakkauden osoitus meitä kohtaan.
    Olen itse joutunut elämässäni tilanteeseen että jumalaton mieheni tahtoi jättää mut uskoni takia.
    Uskoin rakastavaan Jeesukseen...
    Hän käski mun valita Jeesus tai hän. Valitsin hänet mutta ei uskonut, väitti että lähen rukouskokouksiin kuitenkin ja siksi jätti minut.
    Tilanne oli niin mahdoton, kun olin 3.lapsen jälkeen sterilisaationkin tehnyt, että mielenterveyteni petti.
    Työntekoa ei voinut ajatella...
    Sekosin täysin..tänä aikana(kun en oikeen enää tajunnu missä mennään)ihmiset, työtätekevät, jopa esimiesasemassa olevat ihmiset ovat näyttäneet minulle..todellisen luonteensa...
    Minua on lyöty. Raiskattu. Minua en viillelty veitsillä. Autoni on tuhottu, asuntoni on sytytetty tahallaan palamaan. Vaatteetkin varastettiin pyykkituvalta.
    Tällaisia ihmiset ovat kulissien takana nimim."piinan". Sellaisia he ovat kun et puolustaudu.
    Jeesus oli tällainen ihminen- puolustuskyvytön.
    Sinun on helppo puhua hänen päälleen ja silloin sinä puhut.
    Jumala, joka sinutkin vielä tuomitsee, antoi ainoan poikansa elämään elämän. Se ei ollut mikään surkea elämä, vaikka surkeita auttoikin.
    Ja sitten Hänet tapettiin.
    Sinäkään et voi tietää oman lapsesi kohtaloa. En minäkään.
    Olen tehnyt saman kuin Isä-jätin 2 tytärtäni isälleen...heillä on omakotitalo ja hevonen...asiat hyvin.
    Jonain päivänä he kuolevat. En voi suojella heitä siltä.
    Poika on mulla.
    Elämäni nykyisin aaika hyvin.
    Mutta oon satavarma että Herra ei ole muuttunut. Hän on sama eilen tänään ja iankaikkisesti. Hän vihaa syntiä niin paljon, että sallii meidän elämän päättyvän.
    1.Mooseksen kirja...siellä on määritelty synnin seuraus:kuolema.
  2. kuvitella se kuu.
  3. ei voi muuta sanoa...
  4. Sun kysymys 1."Voiko uskoon syntyä sairaana, kuten luterilaiset opettavat"...Risto, voisit kai tarkentaa kysymystä, ehkä käsitin sen väärin, mutta mulle tuli mieleen nyt tällainen"vastaus"...en kerro nimiä mutta sen kyllä saan kertoa, että teen työtä nykyisin sellaisessa vanhainkodissa, johon pääsee hoitoon vain sellaiset vanhat ihmiset, joilla on jotakin varallisuutta.
    Erään kerran olin vaihtamassa yhtä mummoa yöpukuun ja sen huonosta laadusta tuli sitten juttua. Kysyin sitten häneltä, että mitä sinä täällä oikeasti tykkäät olla ja hän meni hiljaiseksi.
    Sitten hän talutti minut huoneeseen, jossa jo nukuttiin. Hän vastasi kysymykseeni sanoen:"Katsoppas, siinä ne ryövärit nyt nukkuvat."
    Tarviiko mun tätä nyt enempää valaista? Ymmärrät varmasti mitä mä ajan takaa..eli ett uskoon voi syntyä "sairaana." Monet luulee tajuaavansa, mutta eivät.
    Kysymys 2.Taisin siis siihen jo vastata...voi se nyt vioittua. Uskon käsi.
    Kysymys 3.Mulle kävi niin.
    Kysymys 4.Tää on ajankohtaista kun kuulin kuinka täällä kun hukkui yks isä, niin hänen vaimo teki itsarin...tänään kuulin, kun kioskille olin menossa niin naapurilta. Se oli sen kiskan myyjän äiti...Enpäs tiedä kohtaloaan. Varmaan sopinut Jumalan kanssa ennen kuin lähti...
    Kysymys viitosta ei sulla näköjään sitten ollutkaan.
    Kysymys 6.Kyllähän sille(uskolle) voi tapahtua joku tapaturma.
    Ja mitä tulee tohon sun lopputextiisi ja niihin texteihin joita alkuillasta luin, niin kaikesta tuosta tuli mieleeni kirjoittaaa sulle nyt tää, että minusta on hyvä se, kun aina nostat esiin sen päivämäärän, jolloin itse teit ratkaisun Jumalan puolelle.
    Sovintohan tapahtuu yhdessä hetkessä...eikä sillä tavoin kuin kuulee että uskoon muka jotenkin kasvetaan.
    Musta on upeaa, että kerrot niin kuin se Raamatussa on. Uskoontulohan merkitsee sovintoa Jumalan kanssa.
    Sä kirjoitit kauheesti alkoholismista ja Jeesuksen ihmeistä ja siitä taas kuinka joku teidän seurakunnassa on todistanut parantuneensa maksa ja haimasyövästä.
    Taivaaseenhan tässä kaikki ollaan matkalla...ja muistan sun kirjoittaneen kuinka sinä itsekkin uskot Jumalan olevan Sana. Ja siltä pohjalta ajattelen tuota noita Raamatunjakeita, jotka jaksoit laittaa...
    Mulle joskus merkitsi paljon Renen(se helluntailainen laulaja),joka kiertää puhumassa ja on parantunut just nimenomaan maksasyövästä myös.
    Jäin niihin jakeisiin, jotka luin Raamatusta ihmeistä ja mietin Renen ihmeen todenperäisyyttä.
    Niihin aikoihin mulla oli jostain syystä mielessä se jae, kun Raamatussa on:"Jeesus on sama eilen tänään ja huomenna."
    Rukouksessa kysyin Häneltä:"oletko?"
    Kaikki uskoni oli kiinni siitä. Jos Hän on, Hän parantaa minutkin.
    Vaadin Herraani, koska en halunnut mitään valhetta elämääni.
    Uskon, että Hän tiesi, että vihani nimenomaan valhetta kohtaan ei sammuisi...ja että Hän olisi minulle valhetta "parantumisihmeineen", jollei Hän vastaisi.
    Hän vastasi ja parannuin vakavasta sairaudesta.
    Mutta nyt oon luopunut...jospa se ihme oli lääkärien papereilla vaan...
    Ihme on ihme..vaikee uskoa, aina epäilee...
    Toi viimeinen jae, kun kirjoitit...surullista mutta totta, edes ihme ei saa ihmistä pois synnistä.