Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7148

  1. mutta nyt pääsin vastaamaan.
    Niin...monet kai luulee, että se on se budhalaisten oppi se oikein, koska se on se helpoin.
    Kaikki pääsee taivaaseen koska jeesus on kuollut meidän syntiemme puolesta.
    Sehän selittäisikin kaiken-senkin että monet kuolevat jo ennen kuin ehtivät edes syntyäkkään. Sielunvaellukseen on kai jotenkin turvallisinta uskoa. Ja siis siihen että täällä ollaan oppimassa.
    se mitä kirjoitit historiasta niin tiedän että ennen kristinuskon saapumista Suomeen palvottiin aurinkoa.
    Hautojen päälle kasattiin isoja ja mustia kiviä merkiksi jumalille että syntiä ollaan tehty ja tehdään mutta ethän unohda meitä kun mekään emme unohda sinua.
    Muutenkin kaikkeen jumalanpalvomiseen liittyi ennen kaikkea luonto.
    Sama se on vieläkin.
    Kirkkoja ja luostareita ja kaikkea mihin Luoja sääntöineen liittyy kartellaan. Jokainen kun tahtoo olla oman onnensa seppä.
  2. Ei sun ois tarvinnut.
  3. Pentecostal.1
  4. työmies2:lla on?
    Tai älä sittenkään vastaa, Risto.
    En oikeastaan haluakkaan kuulla. Mä vastaan tähän vaan nyt siksi, koska yhden kerran kirjoitit tänne että oot rukoillut mun puolesta.
    Sehän on hyvä asia. Harmi, että en kerennyt lukemaan niitä, kun oot näköjään poistanut ne kaikki.
    Ja sitten kirjoitit että oot yrittänyt soittaa mulle.
    Mulla on ollut vähän toi rytmi sekaisin, ja oon sen takia laittanut puhelimen kokonaan pois päältä. On pitänyt nukkua.
    Mutta nyt se toimii taas.
    Soittele!!!