Pappi saarnassaan julisti, kuinka luontokkin julistaa Jumalan suuruutta ja kuinka sen voi nähdä jopa ruohossa ,kun se saarnaa elämää.
Maanantaina pikku poika käveli papin talon ohitse ja huomasi papin leikkaavan ruohomattoa ja sanoi papille, että miksi pappi lyhentää saarnoja.
Eli siinä työmiehelle taas pohtimista, kun on ehkä jo jalka traumasta päässyt, toivotaan ainakin
Kesä on tullut ja nyt illalla papin poika laulaa Ruotsin puolesta euroviisuissa, ehkä huonolla menestyksellä, mutta siinähän sitä on yksi miete taas palstalle, tosin tuo Salo nimi ei ole hänellä missään yhteydessä suomalaisuuteen, vaan svenne on vain nyt ottanut tuollasen nimen, joka myös on Katriineholmin ystävyys kaupungin nimi, meinaan Salo.
Et hyvät illan jatkot lähden tästä kohta konferensiin, joka tällä kertaa on ruottalaisten helareiden järjestämä ja viettävät 100- vuotis juhlia tän viikon lopun aikana.
Ensi viikolla sit juhlitaan suomalaisten helareiden konferenssissa, joten juhlat senkun paranee.
Hiukan kevennystä työmiehillekin
frihet
2
136
Vastaukset
- Peku `
Ketäs työmiehiä Frizzy tarkoitat ja mikä kevennys?
työmies2:lla on?
Tai älä sittenkään vastaa, Risto.
En oikeastaan haluakkaan kuulla. Mä vastaan tähän vaan nyt siksi, koska yhden kerran kirjoitit tänne että oot rukoillut mun puolesta.
Sehän on hyvä asia. Harmi, että en kerennyt lukemaan niitä, kun oot näköjään poistanut ne kaikki.
Ja sitten kirjoitit että oot yrittänyt soittaa mulle.
Mulla on ollut vähän toi rytmi sekaisin, ja oon sen takia laittanut puhelimen kokonaan pois päältä. On pitänyt nukkua.
Mutta nyt se toimii taas.
Soittele!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136