Helluntailaisten rukoushuone on poltettu Viitasaarella. Tein asiasta avauksen aamusella, ja kas: aiheesta ei saakaan keskustella! Kysymys kuuluu nyt: Miksei saa? Minä en ainakaan ole halunnut muuta kuin pohtia, kuka ja mistä syystä polttelee lahkonne rakennuksia.
Viitasaari - kielletty aihe?
22
1453
Vastaukset
mä pyrin siihen vaan, tuolla alempana, että jos kerran stb ja ritari on käräyttänyt sut, että juttelet itsesi kanssa täällä(en mä kyllä ihan noin vaan usko niitä), niin siihen pyrin, että voit keskustella mun kanssa.
Onko sulla mitään linkkiä tosta aiheesta, josta nyt teit avauksen?- poikalapsi
Ritari ja Stb eivät ole käräyttäneet minua mistään. Se, ttä Ritari ei erehdystään myönnä millään, kertonee lähinnä häenen kieroudestaan ja moraalittomuudestaan: vastuuta hän ei osaa eikä halua kantaa, vaikka seriffinä aikoinaan minua parjasikin.
Ei ole linkkejä. - kaaleppi..
neljällä eri nikillä on sen perämiehen koneelta kirjoitettu just tälle palstalle ja tää "siveyden sipuli" väittää nyt että ei varmasti ole niin pikkuisen pitää jo miettiä mitkä tämän sukunsa häpeätahran motiivit on. Nyt on hyvä väittää kun blogit ei enää ole tallessa mutta ei namis pysty kumoamaankaan asiaa. Sen "miehen" nimimerkki on muuten Harry.
- poikalapsi
kaaleppi.. kirjoitti:
neljällä eri nikillä on sen perämiehen koneelta kirjoitettu just tälle palstalle ja tää "siveyden sipuli" väittää nyt että ei varmasti ole niin pikkuisen pitää jo miettiä mitkä tämän sukunsa häpeätahran motiivit on. Nyt on hyvä väittää kun blogit ei enää ole tallessa mutta ei namis pysty kumoamaankaan asiaa. Sen "miehen" nimimerkki on muuten Harry.
Taaskaan et todistanut ainoaakaan valheelliista väitteistäsi, perämies.
Onneksi et ole isäni. Häpeäsisin sinua silmät päästäni, kusipää.
ja vastuunkantaminen on sama asia. Usko pois.
- poikalapsi
Siis valheellisen "tiedon" levittely on sinusta vastuun kantamista? Millä perusteella?
poikalapsi kirjoitti:
Siis valheellisen "tiedon" levittely on sinusta vastuun kantamista? Millä perusteella?
En ois uskonut.
Mä en ymmärrä oikeesti missä tässä nyt mennään...
En mä oikeesti sitä tarkottanut, halusin vaan nähdä miten sä reagoit.
Eihän se oikein ole, mutta ei me voida sille mitään. Ihmiset on mitä on..- kaaleppi..
poikalapsi kirjoitti:
"opettajan" kysymys kuuluu että "siis häh" niin ei se sun sivistyksestä kerro muuta kuin että aito maalaismies sankkoon paskonu ja pihalla kulkenut kusella. Buahahahahahah. Eihän se kuitenkaan pitäisi vaivata että me vain muutama yli viidestämiljoonasta suomalaisesta tiedetään sinut valehtelijaksi. Eihän se sua pitäisi liikuttaa suuntaan eikä toiseen. Eikä sun henkilöllisyyttä moni tiedä koska suurin osa täällä on luotettavaa väkeä eikä kerro sun nimeä kenellekkään. Mutta ajattele puolet maailman ihmisistä on naisia ja puolet miehiä eli ei tartte olla mikään älynjätti kun tajuaa että toisilleen ne on tarkoitettu. Sinä vaan painut iltaisin punkkaan "miehesi" kanssa hyihyi
- poikalapsi
kaaleppi.. kirjoitti:
"opettajan" kysymys kuuluu että "siis häh" niin ei se sun sivistyksestä kerro muuta kuin että aito maalaismies sankkoon paskonu ja pihalla kulkenut kusella. Buahahahahahah. Eihän se kuitenkaan pitäisi vaivata että me vain muutama yli viidestämiljoonasta suomalaisesta tiedetään sinut valehtelijaksi. Eihän se sua pitäisi liikuttaa suuntaan eikä toiseen. Eikä sun henkilöllisyyttä moni tiedä koska suurin osa täällä on luotettavaa väkeä eikä kerro sun nimeä kenellekkään. Mutta ajattele puolet maailman ihmisistä on naisia ja puolet miehiä eli ei tartte olla mikään älynjätti kun tajuaa että toisilleen ne on tarkoitettu. Sinä vaan painut iltaisin punkkaan "miehesi" kanssa hyihyi
Ette te mitään "tiedä" minua valehtelijaksi, koska en ole valehtelija. Henkilöllisyyttäni ette myöskään tiedä. Älyn jätti sinä et ole, sen olen jo aikaa sitten älynnyt.
Olet aika tyypillinen hellari. Otan osaa. - kaaleppi..
poikalapsi kirjoitti:
Ette te mitään "tiedä" minua valehtelijaksi, koska en ole valehtelija. Henkilöllisyyttäni ette myöskään tiedä. Älyn jätti sinä et ole, sen olen jo aikaa sitten älynnyt.
Olet aika tyypillinen hellari. Otan osaa.sinä teet jotain mitä normaali mies ei tee myönnä kakkareijän kaivaja se eikö?
- poikalapsi
kaaleppi.. kirjoitti:
sinä teet jotain mitä normaali mies ei tee myönnä kakkareijän kaivaja se eikö?
Olet aika infantiili, kun nyt tuolla kakkatasolla olet. Sinä tet itse hyvin moraalitoomia asioita: levittelet mm. perättömiä juttuja ja puhut siivottomia.
- todé
Kyllähän tuosta nyt saa keskustella, jos jollakulla on paukkuja ja intressejä puida asiaa.
Kirkkoja poltellaan silloin tällöin. Edellinen pätsi taisi olla Porvoossa, jossa Herran huonetta paloi about 10 miljoonan euron edestä.
Kirkon polttajalla lienee aina jotakin hampaankolossa kristillisyyttä vastaan. Mikä lie ollut tässä tapauksessa se motiivi, joka antoi sabotaasille vauhtia? Vastaus on vissiin nähtävissä huomisen iltalehdissä, mikäli Euroviisuilta ja jääkiekolta jää palstatilaa.- poikalapsi
Saapa tai ei: joku arvon keskustelijoista kuitenkin poistatti avaukseni. Ehkpä vika oli taas kerran siinä, että avaaja olin minä?
Minusta tuhotyöt tulee aina selvitellä pohjiaan myöten, olipa kohteena mikä tai kuka tahansa. Se siitä mielikuvistuhevosta. no, nyt sitten päästiin asiaan. PL sanokin että yritti jo heti aamusta virittää keskustelua tuosta tulipalosta...
Mutta tuntuu että kukaan ei halua puhua koko asiasta.
Miksköhän ei?
Ehkä kun siinä ei oo enää mitään, mikä kiinnostais.
Hulluja pyromaaneja on liikenteessä vaikka kuinka paljon. Mitä sitten?- todé
poikalapsi kirjoitti:
Saapa tai ei: joku arvon keskustelijoista kuitenkin poistatti avaukseni. Ehkpä vika oli taas kerran siinä, että avaaja olin minä?
Minusta tuhotyöt tulee aina selvitellä pohjiaan myöten, olipa kohteena mikä tai kuka tahansa. Se siitä mielikuvistuhevosta.selvitellä, vaikka sinun avauksesi onkin poistettu.
Sitä en vain ymmärrä, miksi se on poistettu. Joskus tuntuu, että viestejä, jotka ovat ihan ok, poistellaan vain yhdestä ainoasta pyynnöstä, kun taas jotkut aivan järettömän asiattomat ja sikamaiset letkautukset saavat olla ja elää aivan rauhassa. - poikalapsi
todé kirjoitti:
selvitellä, vaikka sinun avauksesi onkin poistettu.
Sitä en vain ymmärrä, miksi se on poistettu. Joskus tuntuu, että viestejä, jotka ovat ihan ok, poistellaan vain yhdestä ainoasta pyynnöstä, kun taas jotkut aivan järettömän asiattomat ja sikamaiset letkautukset saavat olla ja elää aivan rauhassa.Tuosta poistoihin suuntaamastasi kommentista olen samaa mieltä. Linjaa ei ole, tai se on käsittämätön.
- kaaleppi..
poikalapsi kirjoitti:
Minusta tuhotyöt tulee aina selvitellä pohjiaan myöten, olipa kohteena mikä tai kuka tahansa. Se siitä mielikuvistuhevosta.peräveivari että aika pieni juttu se hellari jutun polttaminen. Palo lähteny sen yhteydessä olleesta vuokralukaalista. Kerro nyt siitä "miehestäsi" onko se uskollinen kuinka usein te sitä "rakastelua" harrastatte eikö tää ole asiallista kyselyä? Etkö sinä sanonu että mitä tässä rakkaudessa on pahaa. Vastaa nyt joskus peräreikäruikki!
- poikalapsi
kaaleppi.. kirjoitti:
peräveivari että aika pieni juttu se hellari jutun polttaminen. Palo lähteny sen yhteydessä olleesta vuokralukaalista. Kerro nyt siitä "miehestäsi" onko se uskollinen kuinka usein te sitä "rakastelua" harrastatte eikö tää ole asiallista kyselyä? Etkö sinä sanonu että mitä tässä rakkaudessa on pahaa. Vastaa nyt joskus peräreikäruikki!
Kyllä sinä kuule itse olet peräreikäruikki, jos joku semmoinen on.
Rakkaudessa ei ole mitään pahaa. Sinun kysymyksesi ovat kuitenkin alatyylisiä, torkeitöä ja niin helluntailaisen uskonnonj riivaamia, etten niihin katso asialliseksi vastata täällä enkä missään muuallakaan, arvon peräreikäruikki.
Sinä saat vapaasti esitellä yksityiselämääsi kaikkine yksityiskohtineen ihan missä tahdot, ruikki. Törkyä joutaisit kuitenkin ladella jossain muualla kuin julkisella palstalla. - olet noin
kaaleppi.. kirjoitti:
peräveivari että aika pieni juttu se hellari jutun polttaminen. Palo lähteny sen yhteydessä olleesta vuokralukaalista. Kerro nyt siitä "miehestäsi" onko se uskollinen kuinka usein te sitä "rakastelua" harrastatte eikö tää ole asiallista kyselyä? Etkö sinä sanonu että mitä tässä rakkaudessa on pahaa. Vastaa nyt joskus peräreikäruikki!
äärettömän utelias toisten peräreijistä, infantiili.
- kuka, mikä, ketkä
Joko polttaja on saatu kiinni?
- seurakunnan tuttu.
Kyseessä joku ilmeisesti laitoshoidosta hiljattain palannut laitapuolen kulkija, jolle seurakunta oli tarjonnut majoituksen. Asui siis temppelin yhteydessä olevassa asunnossa. Oli saatu kiinni palopaikalta yöllä aggressiivisessä tilassa ja viety sairaalaan.
- eihän vain
seurakunnan tuttu. kirjoitti:
Kyseessä joku ilmeisesti laitoshoidosta hiljattain palannut laitapuolen kulkija, jolle seurakunta oli tarjonnut majoituksen. Asui siis temppelin yhteydessä olevassa asunnossa. Oli saatu kiinni palopaikalta yöllä aggressiivisessä tilassa ja viety sairaalaan.
Oliko se nasse taas seonnut ja noin pahasti?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015