Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

6993

1. Minä+olen+harmaa,+hiljainen+köyhä+leski.+Kaameaa+olisi+jos+tälleen+keskiikäisenä+kuolisin.+Tai+joku+muu+keskiikäisistä+ystävistäni.+Onhan+niitä+mennyt...+Mutta+sitä+olisi+toivonut,+ja+toivoo+itsenikin+kohdalla+että+tulee+vielä+hyviä+vuosia.+Olen+vasta+Lucian+päivänä+48v.ja+täynnä+tulevaisuuden+suunnitelmia.++Unelmia..+Osaksi+niiden+avulla+olen+onnellinen+ja..+Pisti+silmään+tuo"leski"ja+"köyhä"...++Jokaisen+elämä+on+arvokas.+Ja+ainutlaatuinen,+ihana+lahja...
  2. Oletpa+nokkela.
  3. 😂😂😂
  4. 0i,+rakastan+sienikastiketta!+Joo+niin+en+ymmärtänyt+mitä+tarkoitit+kun+kirjoitit+että+pyhä+Henki+pysyttelee+alallaan..+Niin+mikä+raamatun+mukaan+pyhän+Hengen+tehtävä+on?+Muistan+lukeneeni+Jeesuksen+sanat+että+pyhä+Henki+on+puolustaja.+En+sitten+tiedä+miltä+hän+puolustaa.+Pelkään+pahuutta+sairauksia+ym.+Muuten+tulee+mieleen+miten+Jumala+on+yksilöllinen.+Minulle+ei+raamatun+luku+ei+edes+Paavalin+kirjeet+tuota+mitään+hyviä+fiiliksiä+aina,+sinulle+tuottaa.+Mulla+taas+jää+kokouksien+ylistyslaulu+jää+soimaan+päähän..+Ylistän+siis+kotonakin.+Sulle+taas+seurakunnat+on+vaikea+paikka.+On+mullakin+eräänlainen+katkeruus+tiettyjä+ihmisiä+kohtaan+ns.+Ykköskierrokselta..+Jumala+on+salattu.+Muuten+repisimme+Hänetkin+kappaleiksi.