Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maailma voi olla mätä ka jokaisesta meistä voi ongelmien keskellä tulla mätä.
Pahojen ongelmien keskellä jokainen reagoi omalla tavallaan.
Omaiset ei koskaan pääse kokonaan yli muistoista ja toiset omaan tahtiin henkisten voimavarojensa mukaan.
Tämä länsimaiselta ilmiöltäkin kuulostava tragedia laittaa miettimään tätä pelkästään kilpailemiseen perustuvaa arvomaailmaa jossa lopulta jokainen voi olla häviäjä.
Maailmassa on alueita joissa tragediat on mittasuhteiltaan valtavia, jokapäiväisiä ja syytkin voivat olla materiaalisia ja niitä saa hakea myös kahden maailman yhteentörmäyksestä joista toinen oli muutaman kymmenen vuotta edellä teknisessä kehityksessä ja ne tragediat ei meidän tietoon tule eikä me niistä välitetä.
Me ihmiset olemme eläimiä vaikka kuvittelemme olevamme jotain muuta.
07.11.2007 19:15
kun kerran kauneussyistä on Jumalan luomat.
07.11.2007 12:59
On jo todistettu pastoraalikirjeiden olevan väärennöksiä.
Tiede on on tuonut pikkuhiljaa vääjäämättä asiaa esille mutta edelleenkin joudutaan rinnalla mainitsemaan myös uskovaisten näkemys asiasta koska kristityissä länsimaissa ei haluta ärsyttää mörisevää karhua.
07.11.2007 12:06
ainuttakaan pastoraalikirjettä vaan ne on kirjoitettu n. 100 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen.
Kirjeet Timoteukselle ovat siis väärennöksiä.
Paavali itse ylensi itsensä Jeesuksen Apostoliksi ja joutui kirjeissään puolustautumaan epäilijöitä vastaan.
On aika kieromaista nimittää itsensä Kristuksen apostoliksi kuolleen Jeesuksen suulla ja vieläpä pahimman vihamiehen suulla jota koskaan ei ole suostunut edes tapaamaan.
07.11.2007 11:34
että onkohan tietokoneet naispuolisia kun luojakaan ei saa selvää niiden logiikasta.
No Mohikaanilla on 8 megaa nopeutta ihan varmuuden vuoksi kuten nännit nunnalla.
06.11.2007 21:56
"tämä poika oli nimeltään Seet ja hänestä polveutuu Daavidin suku ja sittemmin Jeesus"
Etkö muista että välillä oli pelkästään Nooan perhe joten kaikki muutkin on sen mukaan Seetistä lähteneet.
06.11.2007 20:15
Laajakaistassa on erikseen meno- ja tulokaistat.
Teoriassahan voi olla samakin nopeus mutta et kai ole niin hullu että olisit erikseen pyytänyt myös lähtevälle liikenteelle saman nopeuden kun sitä ei tarvi kuin palvelinkoneet jotka jakaa tiedostoja.
Esim. Soneran 8 megan liittymässä on vakiona 1 mega lähtönopeutta.
06.11.2007 12:52
että 8Mbit:n nopeus on satoja kertoja suurempi kuin nämä kyseiset sivut tarvitsevat avautuakseen nopeasti.
Olet vaan hätiköiden tuhlaamassa rahaasi.
Ja kun itse kirjoitat ja lähetät viestin niin tuo 8Mbit ei ole se lukema jota tarvit vaan se yhteysnopeutesi toinen lukema eli lähtevän liikenteen lukema.
06.11.2007 01:49
Amalekilaiset on kansa raamatussa eikä mikään luonto tai synti.
06.11.2007 01:17
mutta eikö sulla tule rahan sijasta mieleen että elät itse jatkuvassa aviorikoksessa joka on raamatun mukaan erittäin tuomittavaa.
Jumala on antanut asiasta määräykset ja uusitestamenttikin sen kieltää.
Matteus sanoo että vain haureus oikeuttaa sinut tuohon rikokseen.
Matt.5:32 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden, ajaa hänet aviorikokseen. Ja aviorikoksen tekee myös se, joka nai miehensä hylkäämän naisen.
05.11.2007 13:09
Turha sulle on tuota kyllä jatkuvasti selittää mutta kahdeksalla megalla kulkee yhtä nopeasti pienen kaupungin viestit.
Ja voisit perehtyä myös paremmin raamattuun jotta se aukenisi sulle kun tapanasi on vääristellä Jumalasi sanaa.
Raamatun kansasta Alamakilaisista sanot että he ei ole ihmisiä eikä kansa.
http://www.koivuniemi.com/raamattuhaku?kirjat=kr&hakuehto=amalekila
05.11.2007 12:53
Et sitten tiedä Raamatun kansoista.
Amalekialaiset oli ihmisiä eikä syntejä.
4.Moos.13:30 Amalekilaiset asuvat Etelämaassa ja heettiläiset, jebusilaiset ja amorilaiset asuvat vuoristossa, ja kanaanilaiset asuvat meren rannalla ja Jordanin varsilla."
http://www.koivuniemi.com/raamattuhaku?kirjat=kr&hakuehto=amalekila
05.11.2007 01:56
voi olla yhteyttä.
Vahinko kun en nähdyt ohjelmaa.
Olikohan heppu lukenut käyttöturvallisuustiedotteen?
http://kappa.ttl.fi/kemikaalikortit/khtml/nfin0485.htm
04.11.2007 21:49
Olen kirjoittanut että "Jeesus varasti varsan" ja se jae löytyy kyseisen otsikon alta.
Itse en ole koskaan väittänyt Jeesuksen varastaneen vaan raamattu kyllä kertoo niin tai kertoo vieläpä pahempaa kun määräsi toiset varastamaan.
04.11.2007 21:28
Ei näytä olevan niin pientä viestiä asiasta että tosikko ei suuttuisi.
Hiukan yli vuoden palstaa seuranneena olen huomannut että useat helluntailaiset ei ymmärrä myöskään pienintäkään huumoria.
Muutamalla totisella torvensoittajalla kun on vielä tapana vastata viestiin sen mukaan kuka sen on kirjoittanut.
04.11.2007 20:27
vaan toivoa että se alkaisi vielä joskus avautumaankin sulle.
04.11.2007 14:27
tuskin ovat Jeesuksia.
04.11.2007 13:57
mutta sanoisin että luonnosta löytyy kyllä evoluution kehittämiä aineita jotka sellaisenaankin voivat toimia jopa paremmin kuin teolliset tuotteet jotka nekin on yleensä luonnon antimista jalostettuja.
Onhan se havaittu että mainitsemasi terva esimerkiksi on ollut pihkan muodossa käytössä haavojen hoidossa ja on tehokas kun se on sellainen myrkky että bakteerit ei läpi mene mutta toisaalta haittavaikutuksiakin voi sen takia ilmetä.
Eli pihkan tapauksessa se on vähän kuin ohjuksella kärpästä ampuisi ja ennen se oli pakko
Luontohan on lääkeaineita ja terveyteen vaikuttavia aineita pullollaan ja sen takia mekin voimme täällä kirjoitella.
Esim. marjoissa ja muissa syötävissä kasveissa niitä on ja ne on meille välttämättömiä ja sopivia siitä johtuen että elimistömme on sopeutunut niihin miljoonien vuosien aikana mutta jos käyttää jotain sellaista johon ei ole tottunut niin heikosti voi käydä.
Sinun reseptejä ei kannata kenenkään käyttää ilman perusteellisesti tutkittua tietoa.
Jos olet kuullut homeopatia-lääkkeistä niin ne on puhdasta huijausta.
http://www.skepsis.fi/palkinto/huuhaa_2006.html
04.11.2007 13:53
sitä raamatun mukaan Jeesusta pyydellä tuohon tapaan toisilta ihmisiltä kuten nyt palstalaisilta vaan siltä itseltään.
Minä olen kai sen verran enemmän lukenut raamattua että nuo asiat on jo avautuneet sieltä mulle ja kaikki se muukin sanoma kaikessa kauheudessaan.
04.11.2007 13:10
Yhden Ruotsalaisen viestin malliksi ja ihan tältä palstalta.
Siinä on "Halle" ja kaiken lisäksi kokonaisuudessaan se sanoma mitä hän ajaa eli ei mitään.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000024452154#22000000024452154
04.11.2007 12:49
1190 / 1222