mohikaani valittaa alempana, että hänen yhteydet takkuaa. no, kun minulla meni tuossa taannoin tietokone korjaamolle, niin eikös silloin eräs "ritari" kertonut syyksi sen, että jumala oli rikkonut tietokoneeni.
miksi samaa logikkaa voisi käyttää myös nyt? eli jumala on suuttunut sinun suvaitsemattomista kirjoituksistasi ynnä paatoksesta ja juuri vuoksi sinun koneesi takkuaa.
heh heh heeh eheheh heh hee hehe hee...
mohikaanin takkuava yhteys
5
173
Vastaukset
- todé
Alkaako aiheet loppumaan sinullakin?
Jos Jumala kerran vaikuttaa ihmisten elämään rikkomalla uskovaisia pilkkaavien kirjoittajien tietokoneita, on asia mitä mielenkiintoisin ja sopii palstalla puitavaksi.
- todé
Työmies2 kirjoitti:
Jos Jumala kerran vaikuttaa ihmisten elämään rikkomalla uskovaisia pilkkaavien kirjoittajien tietokoneita, on asia mitä mielenkiintoisin ja sopii palstalla puitavaksi.
No teidät pitää sitten vain jatkaa ko. mielenkiintoisesta aiheesta. Ollos hyvät.
Huohhhhhh. Työmies2 kirjoitti:
että onkohan tietokoneet naispuolisia kun luojakaan ei saa selvää niiden logiikasta.
No Mohikaanilla on 8 megaa nopeutta ihan varmuuden vuoksi kuten nännit nunnalla.
ihan vaan Soneran kanssa yhdellä puelinsoitolla.
Jospa Herra antoi viisautta soittaa Soneralle, että pääsen taas paremmin kirjoittelemaan evankeliumin armonsanomaa.
Olisit kuule umppari huolissasi yhteydestäsi kaikkivaltiaaseen Jumalaan, pareminkin, kuin mun mitättömiin kone vaivoihin!
Onkohan sun mielessä kuitenkin , ehkä kirjoituksistani jäänyt kaihertamaan omaantuntoon
epäilyksen siemen, entä jos tuo kaikki mitä tällä palstalla todistellaan Jumalasta ja Jeesuksen sovituksesta, rististä, ylösnousemuksesta, Jeesuksen takaisin tulosta, kolkuttaa tuntoa, JOSPA TUO KAIKKI ONKIN TOTTA?
Yöllä herätessäsi nousee ensimmäisenä mieleen, jospa se uskovaisten Jeesus tulisikin? Niin miten kävisi umpparin?
Kysy vaan tuota, ja vastaa rehellisesti, että tarvitset evankeliumin tuoman pelastuksen siinä kuin vaikka pahin rikollinen!
Ei oma hyvyytes sinua taivaaseen vie. Ja jonnekin me jokainen tältä menemme.
Valmistaudu siis kohtaamaan Jumalasi, Jeesus on pelastaja!
Luulen, että olet jotain 45-50v. vähän on enää aikaa valita! Kunnes joudut Jumalasi eteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632