Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puolukat on olleet kypsiä jo jonkin aikaa ja itse ostin tutuilta 30 kiloa kun en itse ehdi poimimaan.
Puolukat on näistä yleisistä marjoista mielestäni parhaita ja terveellinenkin se on kun ei tee sitä virhettä että jossain jalostusvaiheessa lämmittää niitä ja siemenet ja kuoret on ne terveellisimmät osat.
13.09.2007 02:37
Minäkin kirjoittelin eilen Amoksen viestin alle ja siellä seisoo vieläkin 2.8.2002
Se vaan Suomi24-palvelimen kello on välillä väärässä.
12.09.2007 09:10
Mistä kohdasta ilmestyskirjaa tai raamattua löydät väitteellesi Jeesuksen morsiamesta tukea.
11.09.2007 13:59
Sanot että kukaan ei kiellä ja samaan syssyyn itse kiellät.
Vai että Jeesuksen ylösnousun juhlaa olisi alettu viettää jo kauan ennen Jeesusta ....heh.
Mithra oli roomalaisten Jumala jo paljon ennen kristinuskoa ja kristittyjen toimesta se tuhottiin.
Kristytyt ottivat suuren osan opeistaan Mithralaisilta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mithralaisuus
11.09.2007 13:55
Edelleenkin puhut muista asioista ja apostolien teot on myöhemmin kirjoitettua kirkkohistoriaa.
11.09.2007 02:03
En kai voisikaan noita omasta päästäni kirjoittaa kun en ole elänyt kolmeatuhatta vuotta ja vieläpä paikan päällä tapahtumien keskipisteessä.
11.09.2007 01:55
Sä laitat ilmestyskirjaankin omat sanat.
"Kristuksen morsian on päässyt kotiin"
Missäs siellä kristuksella morsian on?
11.09.2007 01:08
Siinähän oli hyvä opetus siitä kuinka fiksulle annettu turha pelote voi iskeä omaan nilkkaan.
10.09.2007 17:42
nimelläs näytä sinäkään kirjoittavan.
Eihän täällä juuri kukaan nimellään kirjoita.
Rekisteröintihän on vain palveluntarjoajan ja asiakkaan välinen asia joista muut ei saa tietoa.
Rekisteröinti tai ei niin ne on samoja asioita sillä kukaan ei niitä oikeita nimiä näe paitsi palveluntarjoaja tarvittaessa ja sekin on vaitiolovelvollinen.
Rekisteröimättömän nimi saadaan yleensä tarvittaessa myös selville jos on syytä epäillä rikosta ellei ole kirjoitellut jostain yleiseltä koneelta.
10.09.2007 11:35
Väität ylemmässä viestissä että Pietari ei koskaan käynyt Roomassa ja nytkö hänet on sitten Paavi teloittanut.
Keisarihan se Roomassa tuomion määräsi ja se tuli Rooman polttamisesta.
10.09.2007 11:24
Pastori ei nyt ole aiheesta saatika raamatusta perillä.
Sä vaan puhut muista asioista ja kehotat lukemaan myöhemmin kirjoitettua kirkkohistoriaa.
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat Matteus 5:17–18
09.09.2007 22:37
täytti lain mutta ei kumonnut siitä piiruakaan.
09.09.2007 22:00
Siellähän se uudessa testamentissa seisoo Jeesuksen sanoina että laista ei muuteta piiruakaan.
Oletkos sinä todé "synnin vuoksi mielenterveytensä menettänyt himojen heiteltävä naisparka".
Kuten Amos tuolla alhaalla Aksun ketjussa kirjoittaa edellisen kinastelunne jälkimainingeissa.
09.09.2007 21:58
Onhan katoliset mailman suurin yhtenäinen uskonryhmä ja heidän mielestään ensimmäinen Paavi on Pietari.
Tuossa lista:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_paaveista
Ja siellähän se Roomassa Pietari ristiinnaulittiin Rooman palon jälkeen.
Pietarinaukion laidassa vatikaanissa seisoo apostoli Pietarin kunniaksi rakennettu Pietarinkirkko josta Paavi hallitsee alamaisiaan.
09.09.2007 21:19
Onhan tuo tullut tiedotusvälineissä selväksi että kirkolla ei ole tietoa naisen taustasta.
Päätöksentekijöillä kun ei ole oikeutta luovuttaa turvapaikan hakijan tietoja muille tahoille.
Eli nainen voi olla vaikka terroristi.
Onhan näitä huonoja esimerkkejä miten voi sen seulan läpäistä kun jostain teikäläisten järjestöstä löytyy suojelua.
Yksi teikäläinen turvapaikan saanut pastorihan on epäiltynä kansanmurhastakin.
09.09.2007 21:00
täysin uskonnotonta voi olla kun aina niitä hihhuleita löytyy mutta melkein voi olla.
Tässä on viime aikoina uskonnollisuus vähentynyt jo merkittävästi ja se ei silti luo tilaa millekään ääriliikkeelle kuten islamille tai helluntailaisille vaan ihan päinvastoin.
Kun uskonnottomien tietoyhteiskunnan edustajien osuus kasvaa koko ajan niin se on myrkkyä kaikille uskonnoille ja pienikin ateistimäärä voi tehdä siitä pullataikinailmiön ja pienikin määrä suitsii uskontojen leviämistä.
Eiköhän tulevaisuuden visio ole se että yhteiskunta on uskonnoton ja jotkut harvat pitää omia Jumaliaan puu-ukon muodossa vaikka ovenpielessä onnea tuomassa kuten ennenkin ja se on aika tervettä touhua.
Tokihan siinä monet veriset kahakatkin käydään välillä ennen kuin visiot toteutuu.
09.09.2007 11:25
Et sitten kertonut missä kontrollissa itse olet Jumalasi taholta.
Minuahan ei asia koske mutta eikös se Jumala tarkkaile teikäläisten ajatuksiakin.
09.09.2007 11:05
Kannattaa perustella ja antaa todisteita väitteensä tueksi.
Tolla tavalla ei kukaan sinua usko ja muukin uskottavuus pienenee.
09.09.2007 11:00
sen helluntailaisen räminäryhmän väitteitä:
Poliisiauto sammui aktiolaisen laskiessa kätensä konepellille.
Poliisit lähti kyynelsilmin kun heille oli julistettu evankeliumia (oikeasti poliisi hajoitti sen luvatta kokoontuneen aktion-jengin).
Kiroileva mies lensi selälleen aktionilaisen sanoessa "Jeesuksen nimessä saatana väisty".
Leikkipuiston pikkutyttö antoi elämänsä Jeesukselle.
09.09.2007 00:20
Muuten hyvä kirjoitus mutta rikot itse tuota "älä valehtele"-käskyä.
Meillä monilla muilla tuo ei ole käsky vaan hyvä tapa joka kuuluu yleissivistykseen.
Toki minä sen tiedän että et valehtele tahallaan vaan se valehtelu tapahtuu ilman että sitä tiedostat.
08.09.2007 23:11
1206 / 1222