Iranilaisnaista kun oltiin jo melkein viemässä kotimaahan jossa kuolemantuomio odottaa, otti kirkko onneksi asiansa itselleen. He ottivat naisen suojiinsa. Tuossa olisi rukousaihetta että kurdinainen saisi Suomesta oleskeluluvan, onhan täällä tilaa.
Nyt ulkomaalaisvirasto ja muut tahot kitisevät ettei kirkko saisi sanoa mielipidettään valtiovaltaa kohtaan. Saa sanoa! Emme elä DDR: ssä emmäkeä Kiinan kansantasavallassa.
Päivi Räsänen puolustaa kirkon menettelyä mielipiteen kuuntelemisessa. Muutenkin tuolla naisella on särmää ja hyviä mielipiteitä. Sitäpaitsi hän on uskossa.
Päivi Räsänen jälleen oikeassa!
36
1381
Vastaukset
- seuraan mielenkiinnolla
Osaat todella olla ajan tasalla, mitä maailmalla tapahtuu. Hyvä Amos7, jatka samaan malliin. Äläkä välitä kaikista tilkuttajista, kyllä tänne mahtuu niin monelaista. Kaikki eivät pysy asiassa, vaan osa menee jopa henkilökohtaisuuksiin. Täällähän pitäisi kuitenkin pystyä keskustelemaan hengellisistä asioista. Jeesus on Herra.
- Amos7
On se kumma kun heikommassa asemassa olevaa ei saisi puolustaa. Heti on pahan akseli liikkeellä ja tulee mukamas; tee parannus ja muuta soopaa. Usein nuo puskaleidit on itse parannuksen tarpeessa, vaan totuus käännetään epämieluisena naapuriin. Heti kun näpäyttää sormille, lähtee Ylläpidolle viestiä.
Minä ainakin puolustan heikompaa ja annan kannatuksen niille, jotka saavat paremmin äänensä kuuluviin!- Laupias Saamarilainen
Entäs sitten kun heikommasta on tullut vahvempi?
Miten luulet sitten käyvän, kun suomalaiset ovat vähemmistönä omassa maassaan? - parannus.
Kuka lienee laittanut ylläpidolle viestiä siitä vakavasta varoituksesta, joka nyt on poistettu? Siitä, jossa sinua kehotettiin tekemään parannus. Sinä. Se parannus on edelleen tekemättä ja sydämesi täynnä syntiä. Kovuutta, ylpeyttä, vihaa, tuomiohalua. Olet edelleen vaarallisen lähellä paatumusta. Ota nämä Herralta tulleina tiedon sanoina ja anna hänen verensä puhdistaa sinut. Ja ymmärrä, että minulla ei ole mitään tekemistä sinun kuvittelemasi ties minkä puskaolennon kanssa.
- kikero.
Kirkon pitää kunnioittaa esivaltaa, muuten ei tule hevonvittua mistään...
- suniksen sanat
Olet taitava!
- Oikeutta...........
Kun tietämättä millään tavoin syntyjä syviä, julistetaan karkoitusyritys vääräksi.
Eli ei häntä takuulla oltu karkoittamassa vaan mielijohteesta. - krisu1967
vaimoni sairastui vakavasti ulkomaanmatkalla meidät noudettiin ambulanssisuihkarilla takaisin suomeen. Mukana oleva lääkäri kertoi että aiemmin samana vuonna afganistanista oli päässyt lähtemään eräs äiti kuolemansairaan lapsensa kanssa. He saapuivat Helsinki-vantaa lentokentälle jossa heitä turvapaikanhakijoina tiukasti kuulusteltiin ja samaiselta lääkäriltä pyydettiin lapsen terveydentilasta lausuntoa. Hän ykskantaa ilmoitti että lapsi kuolee ellei saa välitöntä hoitoa. Tapahtuneesta on jo 6 vuotta eli tuona aikana Al gaida hallitisi maata. Nainen halusi pois maasta kahdesta syystä.
Lopputulos oli etteivät syyt riittäneet turvapaikan hakuun ja näin ollen äiti lapsensa kanssa palautettiin afganistaniin.
Siis näin toimii Suomen valtio ja rajavartiolaitos.- RitariOlevainen
poliittisiin päätöksiin, mutta esm. tämän kurdinaisen kohdalla, eikö armo voisi käydä aoikeudesta, varsinkin, jos kuoleman tuomio kotimaassa odottaa vain rodullisita syitä. Inhimillisyyttä mukaan politiikkaan.
-Räsänen on hyvä monessa asiassa, parempi edeltäjiään! - todé
ei päätä turvapaikoista lentoasemilla, eikä sillä ole oikeutta käännyttää turvapaikanhakijaa noin vain ilman ulkomaalaisviraston käsittely(j)ä.
RitariOlevainen kirjoitti:
poliittisiin päätöksiin, mutta esm. tämän kurdinaisen kohdalla, eikö armo voisi käydä aoikeudesta, varsinkin, jos kuoleman tuomio kotimaassa odottaa vain rodullisita syitä. Inhimillisyyttä mukaan politiikkaan.
-Räsänen on hyvä monessa asiassa, parempi edeltäjiään!Onhan tuo tullut tiedotusvälineissä selväksi että kirkolla ei ole tietoa naisen taustasta.
Päätöksentekijöillä kun ei ole oikeutta luovuttaa turvapaikan hakijan tietoja muille tahoille.
Eli nainen voi olla vaikka terroristi.
Onhan näitä huonoja esimerkkejä miten voi sen seulan läpäistä kun jostain teikäläisten järjestöstä löytyy suojelua.
Yksi teikäläinen turvapaikan saanut pastorihan on epäiltynä kansanmurhastakin.- säälittävä tyyppi
todé kirjoitti:
ei päätä turvapaikoista lentoasemilla, eikä sillä ole oikeutta käännyttää turvapaikanhakijaa noin vain ilman ulkomaalaisviraston käsittely(j)ä.
onko lahkolaiset kaikki tuommosia?
- frihet
Pe.ku kirjoitti:
Onhan tuo tullut tiedotusvälineissä selväksi että kirkolla ei ole tietoa naisen taustasta.
Päätöksentekijöillä kun ei ole oikeutta luovuttaa turvapaikan hakijan tietoja muille tahoille.
Eli nainen voi olla vaikka terroristi.
Onhan näitä huonoja esimerkkejä miten voi sen seulan läpäistä kun jostain teikäläisten järjestöstä löytyy suojelua.
Yksi teikäläinen turvapaikan saanut pastorihan on epäiltynä kansanmurhastakin.Hui ku alko pelottaa, jääkö se sinne Suomee pitkäkski aikaa???
Ek sä peku voi mattoo sen typykän perään, ei sii perää vaan perään, ettei se tekis mitään tuhmaa???
Tosin kun tiedämme että rasistisimmat löytyvät Suomesta, nii en ihmettele pelkojasi.
En minä nyt nii tosissaan pelkää, kun minulla on riski vaimo ja mahtava koirakin tässä vieressä.
Vaimon työpaikallekin niitä "peljettäjiä" tuli yli 200 pari viikkoo sitten, et ei meiltä irakilaiset lopu, ens kättelyssä.
Mitäs vikaa ulkomaalaisissa on?
Vaimoni sanoi juuri, et eivät tuolla pakolais keskuksessa edes työtä pelkää, kuten svenne-nuoret.
Kyl ne tuppaa mustelmia saada, kun ne koti-maahan pääsevät, meinaa, ku ne ei siellä tykkää, et välillä käy pohjolassa haistelemassa läntistä ilmaa.
Et annetaan niitte vaan olla, kyl ne tänne mahtuu ja ruokaaki ne osaa laittaa. - Amos7
frihet kirjoitti:
Hui ku alko pelottaa, jääkö se sinne Suomee pitkäkski aikaa???
Ek sä peku voi mattoo sen typykän perään, ei sii perää vaan perään, ettei se tekis mitään tuhmaa???
Tosin kun tiedämme että rasistisimmat löytyvät Suomesta, nii en ihmettele pelkojasi.
En minä nyt nii tosissaan pelkää, kun minulla on riski vaimo ja mahtava koirakin tässä vieressä.
Vaimon työpaikallekin niitä "peljettäjiä" tuli yli 200 pari viikkoo sitten, et ei meiltä irakilaiset lopu, ens kättelyssä.
Mitäs vikaa ulkomaalaisissa on?
Vaimoni sanoi juuri, et eivät tuolla pakolais keskuksessa edes työtä pelkää, kuten svenne-nuoret.
Kyl ne tuppaa mustelmia saada, kun ne koti-maahan pääsevät, meinaa, ku ne ei siellä tykkää, et välillä käy pohjolassa haistelemassa läntistä ilmaa.
Et annetaan niitte vaan olla, kyl ne tänne mahtuu ja ruokaaki ne osaa laittaa.Frihet on syytä olettaa ettei Pekku käy ihan kuin ikäisensä.
- Amos7
Täällä minua kiusaa eräs synnin vuoksi mielenterveytensä menettänyt himojen heiteltävä naisparka. Ei aina jaksa olla niin hengessä ettei välittäis, mutta tuo saa palkkionsa jos ei tee parannusta.
- kunnian mies
Keskitypä vaan omiin himoihisi joiden riivaamana yrität nostattaa vainajatkin haudoistaan. Häpeä!
- Amos7
kunnian mies kirjoitti:
Keskitypä vaan omiin himoihisi joiden riivaamana yrität nostattaa vainajatkin haudoistaan. Häpeä!
Tavallisesti en vastaile provoihin mutta tuo on jo noin härskiä että! Sunis ei ole kuollut!
Se ei ilikiä omalla nicillään kirjottaa kun on julistanut itsensä kuoliaaksi. Siksi ne tuhannet Suomen sanat on ahkerassa käytöksessä.
Minua ei hävetä yhtään enkä koskaan käskystä häpeä! - kunnian mies
Amos7 kirjoitti:
Tavallisesti en vastaile provoihin mutta tuo on jo noin härskiä että! Sunis ei ole kuollut!
Se ei ilikiä omalla nicillään kirjottaa kun on julistanut itsensä kuoliaaksi. Siksi ne tuhannet Suomen sanat on ahkerassa käytöksessä.
Minua ei hävetä yhtään enkä koskaan käskystä häpeä!Että et käsitä omaa parastasi etkä osaa käyttäytyä niin kuin evankelistan tulee osata käyttäytyä. Et sinä mikään evankelista ole, olet vaan ottanut mukavalta kuulostavan tittelin kun et kehtaa myöntää olevasi tyhjäntoimittaja.
- Jeesus myötä...
Amos7 kirjoitti:
Minua ei hävetä yhtään enkä koskaan käskystä häpeä!Menehän Aamos nukkumaan että jaksat taas huomenna rähjätä!
- sunisfani
Jeesus myötä... kirjoitti:
Menehän Aamos nukkumaan että jaksat taas huomenna rähjätä!
---
- Ikävystynyt
kunnian mies kirjoitti:
Että et käsitä omaa parastasi etkä osaa käyttäytyä niin kuin evankelistan tulee osata käyttäytyä. Et sinä mikään evankelista ole, olet vaan ottanut mukavalta kuulostavan tittelin kun et kehtaa myöntää olevasi tyhjäntoimittaja.
Sinäkään et käsitä omaa parastasi, kun uskallat arvostella Jumalan miehiä:Ja vielä se tyhjän toimittaja taidat olla itse?,,,,,,vai vielä kunnian miehiä,,,,,,hmn
- poikalapsi
Siis MILLOIN Päivi Räsänen on muka ollut oikeassa? Hän - koulutukseltaan lääkäri - on antanut eduskunnassa valheellisesti ymmärtää mm., että lesbot voivat muuttua heteroiksi. Siinä on meillä LÄÄKÄRI! Sen akan kipsattavaksi en koipeani antaisi, enkä muutenkaan uskoisi satuilijan soopaan.
Sitä en tiennytkään, että Räsäs-akka on hellari.
Räsänen vastustaa ihmisoikeuksia. Koko puolue on äärioikeistolaisin Suomessa. Kukaan terve ei äänestä' moisia pellejä. Tavoitteethan KD:llä ovat samat kuin uudella islamilaisten puolueella, joka varmaan on myös avajan mielestä oikeassa tavoitteessaan...- Amos7
Päivi Räsänen on henkilö josta et pidä. Ymmärrän, onhan Päivi nainen ja naiset ei sinua kiinnosta. Päivi Räsäsellä on erittäin terveitä mielipiteitä ja hänessä on särmää.
Olen kuullut Hämeenlinnassa hengellisessä tilaisuudessa kun Päivi todisti uskostaan. Hän on uskossa.
Sinäkö yhä väität ettei homoudesta voi muuttua jos niin haluaa?
Todista kerrankin väittesi muulla kuin SETA,n roskalla! - ups.
Amos7 kirjoitti:
Päivi Räsänen on henkilö josta et pidä. Ymmärrän, onhan Päivi nainen ja naiset ei sinua kiinnosta. Päivi Räsäsellä on erittäin terveitä mielipiteitä ja hänessä on särmää.
Olen kuullut Hämeenlinnassa hengellisessä tilaisuudessa kun Päivi todisti uskostaan. Hän on uskossa.
Todista kerrankin väittesi muulla kuin SETA,n roskalla!lapsikastettu? Eikö hän ole lutikka?
- Ikävystynyt
No eiköhän vain Poikalapsi vetänyt sen> homoutensa tähänkin? No on se kumma, että Lääkäritkin on hänet tuominneet tekosistaan hmn,,,ei mee pojulla hyvin ja viel noin kiivaasttikin kun ottaa,,,,,,,,,siis sen sairautensakin
- poikalapsi
Amos7 kirjoitti:
Todista kerrankin väittesi muulla kuin SETA,n roskalla!Minä en tosiaankaan pidä epärehellisistä ja syrjintää kannattavista ihmisistä.
KUKAAN homo ei ole heteroksi muuttunut. Jos olisi, te lahkolaiset olisitte ko. henkilön moneen kertaan esitelleet. Keksi uusia juttuja, kun Räsäsen akkaa tuet. HÄN ei ole sopiva lääkäriksi, kun moista sontaa suoltaa. JOKAINEN koulutettu läähäri oikeasti TIETÄÄ, ettei seksuaalinen suuntaus ole mikään valinta. - USKOSSA!
ups. kirjoitti:
lapsikastettu? Eikö hän ole lutikka?
ON LAPSIKASTETTU EIKÄ OLE OIKEA USKOVA!!!
- Amos7
poikalapsi kirjoitti:
Minä en tosiaankaan pidä epärehellisistä ja syrjintää kannattavista ihmisistä.
KUKAAN homo ei ole heteroksi muuttunut. Jos olisi, te lahkolaiset olisitte ko. henkilön moneen kertaan esitelleet. Keksi uusia juttuja, kun Räsäsen akkaa tuet. HÄN ei ole sopiva lääkäriksi, kun moista sontaa suoltaa. JOKAINEN koulutettu läähäri oikeasti TIETÄÄ, ettei seksuaalinen suuntaus ole mikään valinta.Et ole sivistynyt kun arvoisaa puolueenjohtajaa ja lääkäriä noin nimittelet. Tuo asenne kertoo sinun vaikeasta traumasta ja tiukkapipoisuudesta.
Milloin Päivi Räsänen on sanonut homon muuttuneen?
Hän on sanonut että uskoo homon olevan synnynnäistä kun todistettavasti löydetään geeni. - uskova lähimmäinen
Amos7 kirjoitti:
Et ole sivistynyt kun arvoisaa puolueenjohtajaa ja lääkäriä noin nimittelet. Tuo asenne kertoo sinun vaikeasta traumasta ja tiukkapipoisuudesta.
Milloin Päivi Räsänen on sanonut homon muuttuneen?
Hän on sanonut että uskoo homon olevan synnynnäistä kun todistettavasti löydetään geeni.Jumalan silmissä jokainen ihminen on yhtä arvokas, on siis aivan yhtä sivistymätöntä nimitellä toista ihmistä hänen sivistystasostaan riippumatta. Tätä sääntöä sinä Aamos rikot jatkuvasti, sinä joka olet olevinasi evankelista (?) !!! Sinun evankeliointitapasi miellyttää perkelettä.
- muistetaan
Amos7 on ajan tasalla kirjoituksissaan. Onko nainen tullut uskoon?
- ei-hampaaton
uskonvainosta ei voida puhua. Mikä lie elitaso soluttautuja, Iranista. Ensin tulee naiset ja sitten perheet perässä valloittamaan Suomen islamille. Kirkko varmaan kääntyy ennen islamiin kuin pystyy voittamaan yhden väärään vauvakasteen armoon.
- Amos7
ei-hampaaton kirjoitti:
uskonvainosta ei voida puhua. Mikä lie elitaso soluttautuja, Iranista. Ensin tulee naiset ja sitten perheet perässä valloittamaan Suomen islamille. Kirkko varmaan kääntyy ennen islamiin kuin pystyy voittamaan yhden väärään vauvakasteen armoon.
Vaikka nainen olisi mitä hän voi pelastua, jos ei ole jo pelastunut.
- frihet
ei-hampaaton kirjoitti:
Tutustu muihin kultuureihin, kun suomalaisuus, niit et noin rasistisesti ota hädän alaisia ihmisiä.
Miten olisit Jeesuksen luullut tekevän, tuollaisen tilanteen edessä??? - Amos7
frihet kirjoitti:
Tutustu muihin kultuureihin, kun suomalaisuus, niit et noin rasistisesti ota hädän alaisia ihmisiä.
Miten olisit Jeesuksen luullut tekevän, tuollaisen tilanteen edessä???joillakin elämä on kodin työpaikan ja lähiöpubin välillä, niin ei se sivistys päätä vaivaa.
- tähtipöllö
Mielestäni ev.lu.kirkko levittelee ja paisuttelee muslimin naisen asiaa julkisuudessa törkeästi, eikä kaihda paljastella ja kertoo mitä milloinkin keksii, eikä varmastikaan voi tarkistaa puolueettomasti ovatko asiat edes totta. Näyttää, että kirkko yrittää tehdä naisesta omatekoisesti syntipukin.
Minusta median käyttö näin häikäilyttömästi, ei tunnu luottamusta herättävältä, miksi käyttää julkisuutta pelinappulana? Jos ovat oikeassa, se ei tarvitse tätä pelleilyä? Kuka viranomainen voisi enää ottaa heidän puheitaan todesta, kun he kuitenkin tekevät omanpäänsä jälkeen. Minusta piispojen tulisi osoittaa kunnioitusta viranomaisia kohtaa ja siten olla esimerkkinä kansalle. Eihän viranomaiset voi tuoda julkisuuteen salattavia eikä henkilökohtaisia tietoja, sillä he syyllistyisivät virkarikokseen.
Luulen, että piispat sahaavat omaa oksaansa tuolla öykkäröinnillään. Miespapit on jo median tuomion saanut ja elinikäisen leiman, kun ovat jatkaneet omantunnon syihin vedoten kieltäytymistä yhteistyöstä naispappien kanssa.
Media on heidät leimannut milloin miksikin, eikä armoa tunneta eikä anneta. Nyt voidaan ihmetellä miten omia pappeja vainotaan... mutta muslimi naisen puolesta ollaan valmiit vaikka mihin?
Jos kirkko hoitaisi edes sille annetut tehtävät suomalaisia kohtaan, joilla on elämässään paljon suurempia kriisejä. Ilmeisesti siitä ei saa mediaa heräämään, eikä näitä kyseenalaista mainetta.
Näköjään tälläkin palstalla ei saa olla erimieltä piispojen kanssa. Todellisuudessa vain viranomaisilla voi olla tarpeeksi tietoa, siksi heille tulee antaa työrauha. Minusta piispojen on turha esiintyä suurina asiantuntijoina, kun eivät sitä ole enää edes omalla alallaankaan.- Amos7
Minä olen TV,n tietojen varassa. Jos sinulla on oikeaa infoa anna tulla.
Minä pidän sinun suorasta tyylistäsi kirjoittaa. Ala kirjoittamaan enemmänkin.
Tottakai kirkkoa ja mitä tahansa liikettä saa arvostella. Yksi varma harhan tuntomerkki on, että se ei kestä arvostelua.
Eiku jatketaan tähtipöllö!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461