Johanneksen ilmestys 16. luku 2. jae kertoo, miten petoa (antikristusta) kumartaviin ihmisiin tulee PAISEITA! Tämä toteutuu KIRJAIMELLISESTI, kun mikrosiru eli pedon merkki asennetaan ihon alle!
http://www.piraattiliitto.org/uutiset/2007/09/takaisku-isoveliyhteiskunnalle-rfid-implantit-aiheuttavat-sy-p
Ilmestyskirja. Nyt!
10
269
Vastaukset
- frihet
Ilmestys kirjasta otetut aloitukset ja siitä keskustelu ei kiinosta ihmisiä.
Ilmestys kirjan lukeminenkaan ei monia kiinosta, vaikka Jumala juuri siinä kirjassa mainitsee, että sen tutkijat saavat siunauksen tutkiessaan Jumalan ilmoitusta.
Antikristuksen henki on jo vaikuttamassa, niin että se tekee Jumalan lapsetkin unisiksi.- RitariOlevainen
Ilmestyskirjaa yhä lahemmäksi, ja antikirstusta myös.
-Ainut Raamatun kirjoista, joka tapahtuu kronologisessa aikajanassa. tapahtumat ovat kirjoitetut tapahtuma järjestyksessä.
-Esm. kolmannen luvun jälkeen ei enää sanota, "Jolla on korvat, kuulkoon mitä Henki seukannalle sanoo." Sen jälkee on taivassa oviavoinna. Kristuksen morsian on päässyt kotiin,neljännestä luvusta eteenpäin olevissa tapahtumissa ei ole uskovat enää mukana.
-Seitasemänne luvun "suuri valkoinen joukko" on uskovatm jotka pelastuvat antikristuksen vaon aikana, koska tulevat suuresta ahdistuksesta, he todennäkoisesti ovat saaneet maksaa Jeesuksen todistuksen hengellään.
-Uskoakseni ehkä miljoonat luopiot ovat antaneet henkensä palastuksestaan, kun huomasivat , että se oli sittenkin totta,että Jeesus tuli, ja vei seurakunnan, ennen antikristuksen vainoja,Raamattu sanoo, "heillä on Jeesuksen todistus", ja ns. luopiot uskovat ja katuvat Pietarin tavoin, ja tietenkin Jeesus antaa armon käydä oikeudesta, ja niinpä tuo suuri valkoinen joukko joka tulee suuresta ahdistuksesta, on juuri tuo katuvien eksyneiden pelastunut, onnellinnen joukko!
-Miksi muuten todella, niikuin Frihet sanoi, ei tahdota keskustella eikä lukea Ilmestyskirjasta?
-Ja jos siitä joku joskus kirjoittaa, niin yleensä se henellistetään lähes täysin, joka on väärää kohtelua Ilmestyskirjaa kohtaan. - merim.raimo
luetaan uskomattumille ilmestyskirjasta 22:17...joka janoaa,tulkoon,ja joka tahtoo,ottakoon elämän vettä lahjaksi.
RitariOlevainen kirjoitti:
Ilmestyskirjaa yhä lahemmäksi, ja antikirstusta myös.
-Ainut Raamatun kirjoista, joka tapahtuu kronologisessa aikajanassa. tapahtumat ovat kirjoitetut tapahtuma järjestyksessä.
-Esm. kolmannen luvun jälkeen ei enää sanota, "Jolla on korvat, kuulkoon mitä Henki seukannalle sanoo." Sen jälkee on taivassa oviavoinna. Kristuksen morsian on päässyt kotiin,neljännestä luvusta eteenpäin olevissa tapahtumissa ei ole uskovat enää mukana.
-Seitasemänne luvun "suuri valkoinen joukko" on uskovatm jotka pelastuvat antikristuksen vaon aikana, koska tulevat suuresta ahdistuksesta, he todennäkoisesti ovat saaneet maksaa Jeesuksen todistuksen hengellään.
-Uskoakseni ehkä miljoonat luopiot ovat antaneet henkensä palastuksestaan, kun huomasivat , että se oli sittenkin totta,että Jeesus tuli, ja vei seurakunnan, ennen antikristuksen vainoja,Raamattu sanoo, "heillä on Jeesuksen todistus", ja ns. luopiot uskovat ja katuvat Pietarin tavoin, ja tietenkin Jeesus antaa armon käydä oikeudesta, ja niinpä tuo suuri valkoinen joukko joka tulee suuresta ahdistuksesta, on juuri tuo katuvien eksyneiden pelastunut, onnellinnen joukko!
-Miksi muuten todella, niikuin Frihet sanoi, ei tahdota keskustella eikä lukea Ilmestyskirjasta?
-Ja jos siitä joku joskus kirjoittaa, niin yleensä se henellistetään lähes täysin, joka on väärää kohtelua Ilmestyskirjaa kohtaan.Sä laitat ilmestyskirjaankin omat sanat.
"Kristuksen morsian on päässyt kotiin"
Missäs siellä kristuksella morsian on?- RitariOlevainen
Pe.ku kirjoitti:
Sä laitat ilmestyskirjaankin omat sanat.
"Kristuksen morsian on päässyt kotiin"
Missäs siellä kristuksella morsian on?katkeroitunutta ja eksynyttä reppanaa, ihan oikeasti, olet täysin epätoivoisessa tilassa henkisesti, täysin tasapainoton harhailija, sokeudessasi hoiput kohti surmapaikkaa, tässä pelastusrengas.
"9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään"."
-Tartu tuohon, ja olet ikuisesti pelastettu, jos et irtipäästä! RitariOlevainen kirjoitti:
katkeroitunutta ja eksynyttä reppanaa, ihan oikeasti, olet täysin epätoivoisessa tilassa henkisesti, täysin tasapainoton harhailija, sokeudessasi hoiput kohti surmapaikkaa, tässä pelastusrengas.
"9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään"."
-Tartu tuohon, ja olet ikuisesti pelastettu, jos et irtipäästä!meidän maallinen majamme kun on semmoinen reppana jolla aina on vihamielisyys Jumalaa vastaan, eikä sitä saa Jumalaan uskovaksi ei sitten millään!
Siitä kaiketi se johtunee, että uskovaistenkin lihaan tulee jopa yllättäen ja pyytämättä niitä ilikiöitä paiseita ja ajoksia sekä jos vaikka minkälaista syöpää ja juopaa. Siitä huolimatta Jeesus vakuutti, että älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta pelätkää sieluanne vahingoittavaa syntiä!- frihet
RitariOlevainen kirjoitti:
katkeroitunutta ja eksynyttä reppanaa, ihan oikeasti, olet täysin epätoivoisessa tilassa henkisesti, täysin tasapainoton harhailija, sokeudessasi hoiput kohti surmapaikkaa, tässä pelastusrengas.
"9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään"."
-Tartu tuohon, ja olet ikuisesti pelastettu, jos et irtipäästä!ja janovat, että kuulisivat Jumalan äänen, mutta kun Pyhä Henki on poistunut, niin eivät voi löytää.
Sanoohan Raamattukin, että he etsien etsivät, mutteivät löydä..., näin omin sanoin.
Hirvittävä oli se aika, kun areopaakilla vaihdettiin sahasauhoja kun kristittyjä teurastettiin ja uusia tuotiin teurastettavaksi, mutta ei ne tulevat vihan päivätkään miellytä, kun kuolemaakin etsitään vapahtamaan.
Tosin Kristuksessa on vielä armo tarjolla, kunpa se vain kelpaisi, ihmetyttää se tällästä pientä kulkijaa, että kun rahatta tarjotaan iankaikkisuutta Jumalan yhteydessä, niin sekään ei kelpaa, vaikka muuten ollaan niin rahan ahneita, että ulkopuoliset pitävät seurakunnan rahoista huolta paremmin kohta kun seurakuntalaiset, sen ainakin voi todeta palstan pilkaajien kirjoituksista.
Aika vähenee ja tulipa Jeesus sit tänään tai tuonnempana, tulisi näin tärkeä asia olla kunnossa.
Tuota hääpukua tarjotaan tänäänkin ja se on vältämätön jos häihin havittelee.
Nyt hiukka lepoa ja katsotaan mitä sit seuraa. RitariOlevainen kirjoitti:
katkeroitunutta ja eksynyttä reppanaa, ihan oikeasti, olet täysin epätoivoisessa tilassa henkisesti, täysin tasapainoton harhailija, sokeudessasi hoiput kohti surmapaikkaa, tässä pelastusrengas.
"9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään"."
-Tartu tuohon, ja olet ikuisesti pelastettu, jos et irtipäästä!Mistä kohdasta ilmestyskirjaa tai raamattua löydät väitteellesi Jeesuksen morsiamesta tukea.
RitariOlevainen kirjoitti:
katkeroitunutta ja eksynyttä reppanaa, ihan oikeasti, olet täysin epätoivoisessa tilassa henkisesti, täysin tasapainoton harhailija, sokeudessasi hoiput kohti surmapaikkaa, tässä pelastusrengas.
"9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään"."
-Tartu tuohon, ja olet ikuisesti pelastettu, jos et irtipäästä!Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. [Jes. 52:1; Gal. 4:26; Hepr. 12:22; Ilm. 3:12 | 2. Kor. 11:2; Ilm. 19:7]
Ilm. 22:17
Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Joka tämän kuulee, sanokoon: "Tule!" Joka on janoissaan, tulkoon. Joka haluaa, saa lahjaksi elämän vettä. [Jes. 55:1; Joh. 7:37; Ilm. 21:6]
2. Kor. 11:2
"Vartioin teitä intohimoisesti Jumalan puolesta. Olenhan kihlannut teidät yhdelle ainoalle miehelle, Kristukselle, ja tahdon tuoda teidät hänen eteensä kuin puhtaan neitsyen". [Ef. 5:27; Kol. 1:28]
Ef. 5
31 "Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi." [1. Moos. 2:24]
32 Tämä on suuri salaisuus; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa". [Ilm. 19:7]
vaan kukin uskonsa ja voimansa määrän mukaan rakastamalla, niin kuin Jeesuskin rakasti maailmaa ja antoi lihallisen ruumiinsa kuolemaan niiden puolesta, jotka eivät Isää vielä tunteneet. "Jeesuksen todistus" on tämä:
"Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät"!
Olemmeko samaan valmiit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461