kasvun tälläkin palstalla. Ihminen menee kovaksi, kuin kivi tälläisessä yhteiskunnassa, jossa ei ole arvoja, jotka olisivat pehementämässä ihmisen ajatuskuvioita ja tämä johtuu suuresta lankeemukseta, joka tapahtui muutama vuosikymmen sitten.
Moniko hallituksessa, eduskunnassa, tai muissa instanteissa tunnustaa uskoaan ja kysyy Jumalalta ohjeita. Eipä taida moni enää niin tehdä, mutta ei siitä kovin monta vuosikymmentä ole, kun Jeesuksesta puhuttiin avoimesti heidänkin joukossa, jotka olivat päättävässä asemassa.
Tälläkin palstalla saa nähdä, miten ihmiset ovat käyneet kylmiksi ja välinpitämättömiksi ja vastuuttomiksi toisistaan. Täällä nakellaan jos mitä lokaa silmille, eikä ollenkaan mietitä seurauksia. Joukossa voi olla ihmisiä, jotka eivät jaksa kestää ihmisten ilkeyttä ja sen ilkeyden takia mitä täältä saavat, saattavat masentua.
Kaiken lisäksi, kun tämän pitäisi olla uskovaisten palsta ja täältä pitäisi löytyä lohdutusta, niin sitten täältä saakin vastahengen lyöntejä, mutta jokainen lyöjä vastaa aikanaan, joka ikisestä lyönnistään.
Elämä on lyhyt, hetken kestävä ja huomenna se on monien osalta ohi. Miten he aikansa käyttivät ja voivatko he mennä tuomioistuimen eteen helpottunein mielin, vai valtaako pelko heidät, se riippuu täysin heidän omista valinnoistaan.
Tiedän, että muutamille täällä jatkuvasti kirjoittaville on turha sanoa, että lopettakaa tuo typeryys, jossa te toisianne lyötte ja muitakin, jotka sattuvat tänne tulemaan.
Harmikseni olen saanut todeta, että uskovaiset, jotka selkeästi ilmentävät elävää uskoa, lähtevät hyvin usein tältä palstalta poissa näiden kehittymättömien takia. Ihmettelen sitä, että he eivät koe olevansa voimassa, joka ei mitään hätkähdä. Ehkäpä heillä on kasvu vielä kesken ja he tulevat takaisin voimakkaina ja rakastavina, sillä juuri nuo ihmiset, jotka ovat ilkeitä, ovat niitä aitovierien kulkijoita, jotka tarvitsevat tietoa Jeesuksen rakkaudesta jokaista kohtaan, joka tahtoo siihen rakkauteen päästä.
Uskovaisille sanon, että älkää välittäkö aivan mitään ilkeilijöiden puheista, sillä he eivät teille kykene ikinä mitään tekemään, eivätkä edes ymmärrä omia tekojaan ja sitä, että heidän sielunsa elää pimeydessä. Uskokaa vain ja kirjoittakaa sitä enemmän tänne, mitä enemmän teitä pilkataan ja muistakaa, että Jeesusta pilkattiin ennen teitä. Kutsukaa jokaista valoon ja rauhaan.
Älkää vastatko kenellekään samalla mitalla, eli ilkeilemällä, vaan pysykää totuudessa ja vapaudessa. Emme me tänne tule kirjoittelemaan terveiden takia, vaan sairaiden ja sidottujen takia Jeesus meidät tänne lähettää ja antaa voiman kutsua aitovieriltä ihmisiä omaan turvaansa.
Huomaatteko
8
234
Vastaukset
- joista
usein puhun, siksi koska Jeesus lähettää minua puhumaan niistä tälle palstallekin, ovat annettu suojaksemme.
Nyt, kun maailma elää jakaantuneena langenneisiin ja heihin, jotka ovat syvässä ja elävässä uskossa, on ihmisten elämässä näkyvissä täysi kahtia jakaantuminen, eli he jotka tunnustavat uskoa Jeesukseen ja Jumalan käskyjä, ovat hyvin vapaita, pelottomia ja rauhallisia ja he, jotka eivät tunnusta uskoa Jeesukseen ja Jumalan käskyjä, ovat rauhattomia ja monien ongelmien sitomia.
Miksi me, jotka tunnustamme Jeesuksen uskon ja Jumalan käskyt olemme niin täysin eri asemassa, kuin muut. Siksi, että Jeesus pitää jokaisesta omastaan huolen ja ne käskyt, jotka ovat sisäämme kirjatut varoittavat meitä lankeamasta, sillä käskyjen rikkominen tuo ongelmia ja onnettomuutta.
Ajatellaanpas vaikka, että rikkoo käskyä, "älä valehtele", eli siis valehtelee. Siitä on seurauksena sisäinen rauhattomuus, koska siitä teosta puuttuu kaikki siunaus. Se synti tuo onnettomuutta monessa muodossa, sillä ihminen kaipaa kuitenkin elämäänsä rauhaa ja puhtautta, mutta joka sen käskyn rikkoo, ei voi sitä saada, sillä hän joutuu vastaamaan siitä rikkomuksesta jo usein täällä maan päällä, eli kiinni joutumisen vaara on suuri ja siitä rikkomuksesta on vastattava tuomion päivänä.
Vaikka tämä esimerkiksi ottamani käsky ei kuulu kahteen suurimpaan käskyyn, joiden hylkääminen tuo paljon suuremman onnettomuuden, käy tämä kuitenkin esimerkiksi siitä, miten Jumalan Tahtoa vastustava hankkii itselleen onnettomuuden.
Jumala antoi käskyt turvaksemme ja rajoiksi, joiden yli ei tule mennä.Muuten hyvä kirjoitus mutta rikot itse tuota "älä valehtele"-käskyä.
Meillä monilla muilla tuo ei ole käsky vaan hyvä tapa joka kuuluu yleissivistykseen.
Toki minä sen tiedän että et valehtele tahallaan vaan se valehtelu tapahtuu ilman että sitä tiedostat.- se tiedät
Pe.ku kirjoitti:
Muuten hyvä kirjoitus mutta rikot itse tuota "älä valehtele"-käskyä.
Meillä monilla muilla tuo ei ole käsky vaan hyvä tapa joka kuuluu yleissivistykseen.
Toki minä sen tiedän että et valehtele tahallaan vaan se valehtelu tapahtuu ilman että sitä tiedostat.Peku, koska olet itsellesi jumala, niin sinä tiedät kaiken. Et kylläkään tiedä totuuden mukaan, vaan oman elämän katsomuksesi ja itsesi kautta ja mukaan.
Me, jotka elämme Jeesuksessa, saamme siihen VOIMAN ylhäältä, emme siis elä omasta voimastamme Jumalan Tahdossa, vaan Jumalan VOIMASTA elämme Hänen Tahdossaan.
Tätä sinun on mahdoton ymmärtää, koska sinulla ei ole muuta Jumalaa, kuin sinä itse itsellesi.
- merim.raimo
pimeydellä jota ei siis voi verrata valkeuteen.On "karmeaa" kun tuodaan imelästi esille Jumalan Rakkautta,niin että sen voi ottaa vastaan ilman parannuksen tekoa.Paljon vaarallisempia ovat ne "opettajat" joidenka oppi liippaa niin läheltä Jumalan totuutta kuin mahdollista.
- olen
täysin samaa mieltä, että he ovat paljon vaarallisempia tälläkin palstalla, jotka kirjottavat kirjainta, joka kuolettaa, tai eksyttävät uskoon, jossa armo tunnustetaan, mutta ei tunnusteta Jumalan VOIMAA, joka tekee armosta ihmisen kykeneväksi elämään Jeesuksen uskossa ja Jumalan käskyissä.
Jumala antoi meille kaksi suurta käskyä, eli nämä: Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimäistä niin, kuin itseäsi ja nämä pitävät muut käskyt sisällään, eli rakkaus on lain täyttymys ja koska Jeesus täytti, ei kumonnut, vaan täytti lain, saamme me elää täytetyssä laissa vapaina ja rauha vallitsee meitä. Rakkaus ei riko ketään vastaan.
- nettirabbi
Kirjoitit täyttä asiaa, mutta tämä foorumi ei edusta ihmisiä joidenka uskon elämä olisi kaikinpuolin kunnossa. Täällä on ihmisiä joilla ei ole ollut koskaan seurakuntayhteyttä tai he ovat ajautuneet siitä pois. Monet eivät koskaan etsineetkään mitään hengellistä kotia tai uskovien yhteyttä. On myös ihmisiä, jotka tietävät mielestään kaiken, mutta eivät ole esim. koskaan osallistuneet yhteenkä helluntailaisten pitämään tilaisuuteen. Tämä ei ole siis virallinen helluntailaisuutta ja siihen liittyvää teologiaa edustava foorumi. Täällä siis vierailee ja kirjoittaa kaikenlaiset ihmiset ns. "eri sosiaaliluokista" käsityksiään helluntailaisuudesta. Täällä voit osoittaa rakkautta vain itse, et voi vaatia sitä yleisesti - se on täällä mahdotonta. :(
- mutta...
eikö se olekin jokaisen Jumalan lapsen tehtävä välittää sitä rakkautta, minkä Jeesukselta saa.
Itsekään en kuulu helluntailaisiin, vaan olen vain lähetettynä täällä silloin tällöin kirjoittamssa. Yleensä huomaan, että Jeesus vaikuttaa minut muutamaksi päiväksi, tai toisinaan jopa muutamaksi viikoksi kirjoittamaan jollekin palstalle, esim. tälle ja sitten saan käskyn siirtyä muualle kirjoittamaan Hänen opetuksiaan.
Tiedän toki, että täällä käy laidasta laitaan ihmisiä, mutta heidän täytyy olla Jumalalle rakkaita, koska Jeesus kerta toisensa jälkeen omiaan lähettää tänne julistamaan valkeudesta, joka on tullut maailmaan Jeesuksen kautta ja jota Hänen omiensa tulee Ilmentää.
- paikkansa.
Täällä nakellaan jos mitä lokaa silmille, eikä ollenkaan mietitä seurauksia. Joukossa voi olla ihmisiä, jotka eivät jaksa kestää ihmisten ilkeyttä ja sen ilkeyden takia mitä täältä saavat, saattavat masentua.
Tuo pitää erittäin hyvin paikkansa. Aloitin lukemaan palstaa v 2005 ja minulle tuli erittäin ahdistunut ja paha olo, lukiessani uskovien "homokirjoituksia". Nykyisin olen jo tottunut tilanteeseen ja luen niitä kirjoituksia tarpeeseeni saada viihdettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461