Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+"Jumalan+valittu+kansa"-ideologia+lähtee+paljon+kauempaa+juutalaisten+omista+kirjoituksista,+mutta+heille+se+ei+tarkoittanut+samaa+asiaa.
+Lutherin+oppiin+kuului+jo+juutalaisten+oppien+tuhoaminen+tuhoaminen.
Jo+ennnen+juutalaisia+sumerilaiset+pitivät+itseään+Jumalan+valittuna+kansana"
Sumerilaisten+älyttömyyksistä+me+kärsitään+edelleenkin.
Heiltä+on+lähtöisin+nykyinen+60-järjestelmä+ja+360+astetta+ympyrässä.
Olisi+paljon+helpompaa+jos+minuutissakin+olisi+100+sekuntia,+eli+teemua+ja+ympyrässä+vaikka+100+astetta.
Joitain+ihmisiä+Jumala+on+rankaissut+vielä+pahemmin+kun+heillä+on+käytössä+tuumat,+jaardit+ja+gallonat.
18.12.2021 22:46
"Meillä+ei+ole+tilastoja+sairaaloista"
Ei+teillä+olekaan+tilastoja,+kun+ette+niitä+halua,+mutta+kaikilla+muilla+on.
Niistä+on+selkeät+tilastot+kaikkien+luettaviksi.
16.12.2021 23:31
Juu,+minä+olen+maininnut+näillä+palstoilla+ainakin+sata+kertaa,+että+äärikristityt+näkee+yleensä+luvut+väärinpäin.
Velatkin+on+heillä+saatavia.
Heillä+on+ajatusmaailma+kaatunut+katolleen.
16.12.2021 23:28
Juu,+selkeä+väärennös.
Huomioon+pitää+ottaa+sekin,+että+lähes+kaikki+kuolleet+rokotetut+ovat+vanhuksia+iäkkäimmästä+päästä+ja+joilla+on+muita+sairauksia+enemmän.
Rokotetut+kuolleet+ovat+iältään+yleensä+nuorempia+ja+vähemmän+perussairauksia.
Sairaalahoitoa+tarvitsevissa+ero+rokotettujen+hyväksi+on+monikymmenkertainen.
Syys-lokakuussa+sairaalahoitoa+vaativia+kokotettuja+oli+vain+10+ja+rokottamattomia+203.
Tehohoitoa+vaativia+rokottamattomia+oli+suhteessa+peräti+33-kertainen+määrä+ja+muuta+sairaalahoitoa+vaativia+19-kertainen+määrä.
16.12.2021 22:51
Juu,+ja+joululaulu+kertoo+Jeesus-lapsen+syntyvän+uudelleen.
Minkähän+takia+pitää+syntyä+moneen+kertaan?
14.12.2021 20:50
Juu,+ja+se+harrastus+paljastuu+kun+kuolee+:)
Nyt+on+teholla+maailman+suurimman+gospel-nettisivuston+johtaja+Deon+Unthank,+joka+on+myös+äärimmäinen+rokotevastustaja.
ttps://www.sorryantivaxxer.com/post/deon-unthank-73-nashville-tn-absolutely-gospel-music-founder-anti-vaxxer-in-icu-with-covid
14.12.2021 20:45
Jeesus+kuitenkin+sanoi+opetuslapsilleen+palaavansa+silloisen+sukupolven+elinaikana.
Paavalikin+sanoo+Raamatussa+Jeesuksen+paluun+tapahtuvan+hänen+itsensä+elinaikana.
Turha+siis+odottaa+Jeesuksen+paluuta,+kun+se+piti+tapahtua+jo+silloin.
13.12.2021 23:30
Heh+heh
Äärikrisittyjä+baptisteja,+joilla+on+Suomessakin+Halpahalli-ketjunsa,+joka+ei+myy+alkoholia+mutta+aseita+kyllä.
Käytännössä+sama+usko+kuin+helluntailaisilla.
19-lapsisen+perheen+vanhin+ja+Jumala+hoitaa+ehkäisyn.
Perheen+tosiTV:llä++oli+yli+2+miljoonaa+katsojaa,+kunnes+homma+loppui+kun+asiat+alkoivat+paljastua.
10.12.2021 23:22
Hyvinkin+mahdollista,+että+jokaiseen+tarttuu+covid-virus+jossain+vaiheessa+ja+silloin+rokottamattomista+osa+kuolee,+makoilee+tehoosastolla+pitkään,+kärsii+lievemmistä+oireista++ja/tai+saa+pysyviä+vammoja.
Toinen+osa+rokottamattomista+voi+selvitä+säikähdyksellä.
09.12.2021 20:14
Raamatussa+tuo+rodullistaminen+rasistisuuksineen+on+karmeaa+ja+sitä+harrastaa+Raamatussa+ne+Jumalan+suosiossa+olevat.
Kaikki+muut+kuin+Israelin+kansat+pitäisi+Raamatun+mukaan+kiduttamalla+tuhota.
Tipaleen+rasistisuus+kohdistuu+kuitenkin+köyhiin+ja+hän+menettikin+malttinsa+siitä+kun+joku+avauksessaan+mainitsi+helluntailaisten+kuuluvan+usein+alempaan+yhteiskuntaluokkaan.
Ei+hän+sellasta+sulata,+että+joku+helluntailainen+on+köyhä,+kun+hänen+mielestään+köyhät+on+rasisteja.
09.12.2021 20:08
Tuo+oli+jo+niin+alatyylinen+vastaus,+ettei+kannata+isommin+kommentoida.
07.12.2021 19:00
Kyllä+järkevät+vastaukset+on+hyväksytty.
07.12.2021 18:59
Minä+vastailen+Joulunakin+Saviksen+viesteihin,+koska+siellä+kuitenkin+joskus+pieni+valo+pilkahtahtelee,+ja+valistus+menee+läpi.
Ehkäpä+Saviksella+vielä+joskus+välähtää+ja+saa+elää+onnellisena+ateistina+elämänsä+loppuun+saakka.
06.12.2021 00:54
Pääministeri+ei+ole+persu,+eikä+rokottamaton.
Nyt+on+kyse+persuksista,+jotka+pyörivät+paikallis-räkälöissään+ilman+rokotetta.
06.12.2021 00:48
Riitaa+syntyy,+jos+Tynkkysellä+ja+naisella+on+ollut+kiikarissa+sama+mies.
05.12.2021 23:30
Juu,+kyllä
Ja+nyt+ne+syö+koronaan+malarialääkettä,+hevosten+matolääkettä+ja+jotkut+ottavat+jopa+peräruiskeena+klooridioksidi-valkaisuainetta.
05.12.2021 23:01
Juu+ja+kyseessä+on+vielä+maailman+toiseksi+suurimman+kristillisen+median+perustaja.
Aika+heikosti+menee+antivaxxereilla,+kun++itse+johtajat+kuolevat.
Olen+itse+tehnyt+pari+päivää+sitten+asiasta+avauksen+hellari-palstalle,+kun+hän+oli+hellari.
05.12.2021 22:58
Minä+vastailen+Joulunakin+Saviksen+viesteihin,+koska+näen+hänessä+vielä+pienen+pilkahduksen+hyvyyttäkin.
Oletan+Saviksen+vielä+joskus+saavan+sen+verran+valoa,+että+ymmärtää+viestini+ja+elää+loppuelämänsä+onnellisena+ateistina.
05.12.2021 22:06
"Sen+sijaan+niin+sanotut+paremmat+ihmiset...."
Juu,+omasta+mielestään+paremmat+kuvittelevat+oman+rasistisuutensa+olevan+vastapuolen,+eli+uhrin+rasistista+käytöstä.
Sama+kuin+luulisi+velkojenkin+olevan+saamista.
Tuo+sukupuolen+määrittely+kuuluukin+olla+jokaisen+itsensä+päätettävissä,+koska+siitä+on+selkeää+tutkimustietoa.
Sukupuoli+määräytyy+aivoissa,+eikä+sitä+muut+voi+tietää+jos+on+kasvanut+vääränlaiset+sukupuolielimet.
Eihän+kaikille+kaljuillekaan+kasva+tukka,+vaikka+kuinka+sitä+haluaisivat.
05.12.2021 21:17
Juu,+tiedän
Käänsin+sen+vaan+suomen+kielelle.
05.12.2021 16:20
19 / 1222