Taas yksi TV-kristitty kuoli koronaan

Anonyymi

Kristitty hörhö saarnaaja Marcus Lamb, 64, jolla oli oma TV-ohjelma, ja joka vastusti rokotetta, kannatti rukoilua ja vaihtoehtohoitoja/-aineita, mm. Ivermectiniä ja Hydroklorokiinia joilla ei ole hyväksyntää käyttää koronaa vastaan, koska mikään ei tue sitä että ne auttaisivat.

Äijän lapset syyttävät isänsä kuolemasta 'spirituaslista hyökkäystä', mitä kettua se sitten ikinä tarkoittaakaan, lol.

21

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erinomaista.
      Jeesuksen taivaalliset sotajoukot saivat uuden sotilaan viimeiselle tuomiolle.
      😁

    • Anonyymi

      USAssa verrattiin alueita joilla Biden sai vähintään 20%-yksikköä enemmän ääniä kuin Trump, alueisiin joilla Trump sai vähintään 20%-yksikköä enemmän ääniä kuin Biden.

      Trumpin reilusti voittamilla alueilla on noin 40% enemmän koronatartuntoja ja koronakuolemia kuin Bidenin reilusti voittamilla alueilla.

      Syykin on selvä - Trumpia ylivoimaisella enemmistöllä äänestäneillä alueilla otetaan rokotteita hyvin paljon vähemmän kuin aluella joilla Biden voitti ylivoimaisesti.

      Republikaanit tappavat omia äänestäjiään rokotevalheita, koronavalheita levittämällä, lol.

      • Juu, kyllä

        Ja nyt ne syö koronaan malarialääkettä, hevosten matolääkettä ja jotkut ottavat jopa peräruiskeena klooridioksidi-valkaisuainetta.


      • Anonyymi

        Ei paha ei paha ollenkaan.
        Kiittäisin Jumalaa jos uskoisin mielen harhoihin.
        😁


      • Tässä onkin se "vitsi" joka on jäänyt huomaamatta. Nimittäin Trump hävisi eräissä osavaltioissa muutamalla tuhannella äänellä. Nyt herää kysymys, että jos Trumpin kannattajia ei olisi kuollut koronaan - koska he kielsivät taudin - niin olisiko näiden kuolleiden äänet riittäneet varmistamaan Trumpin uudelleenvalinnan?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Tässä onkin se "vitsi" joka on jäänyt huomaamatta. Nimittäin Trump hävisi eräissä osavaltioissa muutamalla tuhannella äänellä. Nyt herää kysymys, että jos Trumpin kannattajia ei olisi kuollut koronaan - koska he kielsivät taudin - niin olisiko näiden kuolleiden äänet riittäneet varmistamaan Trumpin uudelleenvalinnan?

        Eivät olisi riittäneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät olisi riittäneet.

        No sitä en tarkkaan tiedä mutta sen tiedän että korona oli tuossa vaiheessa tappanut jo enemmän amerikkalaisia kuin toinen maailmansota. Korona on tappanut tähän päivään mennessä lähes 800.000 amerikkalaista.

        Nyt jenkeistä on rokotettu reilut 59 pronsenttia. Juuri niissä osavaltiossa, joissa Trump sai enemmän ääniä, on edelleen "kärjessä" tartunta- ja kuolintilastoissa. Rebujen äänet vähenevät sitä mukaan kun korona kylvää kuolemaa.

        https://news.google.com/covid19/map?hl=fi&mid=/m/09c7w0&state=4


    • Juu ja kyseessä on vielä maailman toiseksi suurimman kristillisen median perustaja.
      Aika heikosti menee antivaxxereilla, kun itse johtajat kuolevat.

      Olen itse tehnyt pari päivää sitten asiasta avauksen hellari-palstalle, kun hän oli hellari.

    • Anonyymi

      > Kristitty hörhö saarnaaja Marcus Lamb, 64, jolla oli oma TV-ohjelma, ja joka vastusti rokotetta, kannatti rukoilua ja vaihtoehtohoitoja/-aineita, mm. Ivermectiniä ja Hydroklorokiinia joilla ei ole hyväksyntää käyttää koronaa vastaan, koska mikään ei tue sitä että ne auttaisivat.

      Uskotko sinä, etteivät myös rokotetut kuole?

      Ei ole mitään takeita siitä, että Lamb olisi elänyt yhtään pidempään rokotteilla.

      On sääli, että nykyään joutuu pelkää lääkäreitä, eikä voi luottaa siihen, että antaisivat parasta hoitoa, niin kuin esim. tämä potilas, joka joutui oikeuden kautta hakemaan hoidon.
      https://twitter.com/MillaTiuni/status/1466446380843606025

      Ei uskoisi, että lakimiehet, joita on halveksittu pitkään, ovat vähemmän pelottavia kuin lääkärit.

      • Anonyymi

        Ei muita takeita kuin yli 30 kertainen tilastollinen todennäköisyys selvitä. Sellaisella kertoimella kannattaa kyllä lyödä vetoa.

        Rokotevastaiset eivät osaa tilastomatiikkaa.

        Lääkärit antavat parasta mahdollista hoitoa, mutta eivät uskomushoitoja. Tiedätkö paljonko ivermektiiniä käyttäneitä potilaita on kuollut? Niin paljon, ettei sen hyödystä ole näyttöä. Tuokin olisi saattanut yhtä hyvin parantua ilman ivermektiiniäkin. Lääketieteessä ei yksittäisillä tapauksilla ole painoarvoa.

        Mutta kun järkeä puuttuu, vedotaan yksittäisiin tapauksiin, joiden näyttö on pyöreä nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muita takeita kuin yli 30 kertainen tilastollinen todennäköisyys selvitä. Sellaisella kertoimella kannattaa kyllä lyödä vetoa.

        Rokotevastaiset eivät osaa tilastomatiikkaa.

        Lääkärit antavat parasta mahdollista hoitoa, mutta eivät uskomushoitoja. Tiedätkö paljonko ivermektiiniä käyttäneitä potilaita on kuollut? Niin paljon, ettei sen hyödystä ole näyttöä. Tuokin olisi saattanut yhtä hyvin parantua ilman ivermektiiniäkin. Lääketieteessä ei yksittäisillä tapauksilla ole painoarvoa.

        Mutta kun järkeä puuttuu, vedotaan yksittäisiin tapauksiin, joiden näyttö on pyöreä nolla.

        > Ei muita takeita kuin yli 30 kertainen tilastollinen todennäköisyys selvitä.

        En usko.


    • Anonyymi

      Kiittäisin tuosta jumalaa,
      Jos sellainen olisi

    • Anonyymi

      Televangelista Kenneth Copeland tappaa flunssaviruksen paksusuolessaan. Pyytää srklaisia huutqmaan kanssaan Jeesuksen nimeen: "Kuole virus!"

      USAssa uskonnonvapaus on niin arvossaan että kaiken maailman huijarit voivat perustaa kirkon ja saada verovapauden. Äijä näyttää mielenvikaiselta, ja käyttäytyy sen mukaisesti, kerää tolloilta seuraajiltaan miljoonia verotta, yritti saada yksityislentokoneenkin verovapaaksi, mutta se ei sentään mennyt läpi.

      Koneen maksatti tietenkin kannattajillaan, koronalla hän muistaakseni perusteli sitä että oma lentokone pitää saada.

      Katsokaa juutuupista lyhyt parin minuutin video, löytyy haulla:

      "Televangelist kills flu virus."

      Ihan pimeetä touhua. Pöpilään joutaisi tuo mies. Ei tarvi olla psykiatri että sen tajuaa.

      • No vaikuttaa ihan siltä, että jos olisi täältä härmästä, niin varmaan kirjoittelisi tälle palstalle...


      • Anonyymi

        Rahoittiko seurakunta riittävän suuren tuubin kloriitin ruskuttamiseksi hänen munkin reikäänsä?
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahoittiko seurakunta riittävän suuren tuubin kloriitin ruskuttamiseksi hänen munkin reikäänsä?
        😁

        Ohi munkkirei'än.
        😁


      • Anonyymi

        Tansanian presdentin mukaan Tansaniasta poistetti korona rukoilemalla. Maasta ei enää tullut lainkaan ilmoituksia tartunnoista tai koronakuolemista...kunnes kyseinen presidentti kuoli koronaan.

        Tämän taudin tiimoilta uskovaiset ovat kunnostautuneet sekopäisyydellään poikkeuksellisella tavalla. Eivät toki kaikki. Tunnen varsin hyvin helluntailaisen kaverin, jolle rokotteiden ottaminen oli itsestään selvää. Mutta ne äärihörhöt ovat pahimmillaan tapattaneet itsensä lisäksi monta muuta. Jokin roti pitäisi saada uskonvapaudellekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tansanian presdentin mukaan Tansaniasta poistetti korona rukoilemalla. Maasta ei enää tullut lainkaan ilmoituksia tartunnoista tai koronakuolemista...kunnes kyseinen presidentti kuoli koronaan.

        Tämän taudin tiimoilta uskovaiset ovat kunnostautuneet sekopäisyydellään poikkeuksellisella tavalla. Eivät toki kaikki. Tunnen varsin hyvin helluntailaisen kaverin, jolle rokotteiden ottaminen oli itsestään selvää. Mutta ne äärihörhöt ovat pahimmillaan tapattaneet itsensä lisäksi monta muuta. Jokin roti pitäisi saada uskonvapaudellekin.

        Suomessa lakipykälät suojelevat uskontoja.
        Sorge


    • No enpä nyt lähtisi iloitsemaan tuonkaan kuolemasta mutta sellainen ihminen joka ehdoin tahdoin jakaa väärä tietoa ja jopa hulluja salaliitto teorioita niin ehkä joutaakin mennä ja olisi mielestäni vielä vastuussa niistä monista joita vetää mukanaan. Kun ihan varmasti tiedetään tässä vaiheessa ainakin se, että rokotteet pelastavat vähintään vakavalta taudilta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jumalasi rankaisi häntä?
        😁


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe