Joulu galluppi !!

Miten vietät Joulu ?

Niinkuin pakanat etelä lomamatkan irstailuissa ?

Vai niinkuin Jumalan Pyhät Pyhittämässä Jeesuksen Syntymäpäivä ??

29

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      viettääkö aloittaja oman joulunsa täällä turhia aloituksia tekemällä ?

      • Anonyymi

        Hänelle on suuri ilo pilkata ja häväistä kristittyjä.

        Kovasti häntä kiinnostaa kristittyjen mahdolliset synnit ja irstailut ja aina kyselee niistä.


      • Kysy Rakas Jumalalta !


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Kysy Rakas Jumalalta !

        Eli et itse tiedä mitä teet jouluna, vaan sen tietää sinun mielikuvitus jumalasi? Onko sinulla muitakin mielenterveydellisiä ongelmia?


    • Anonyymi

      Raamatun ohjeiden mukaan valmistan jouluruuat ja koristelen raamatullisen kuusen, ehkä poikaporukassa ilman naisia.

      • Hienoa !! Rakas !!!! Pyhä Raamatun mukaisesti on Hyvä Elää !!!!


    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä. Meillä vietetään tavan mukaan pakanallinen joulu eli aattona koristellaan kuusi, käydään saunassa, syödään jouluruokia, availlaan lahjapaketteja, siemaillaan glögiä lautapelejä pelaillen. Syntihekumoinnit jätetään niille, joita sellainen kiihottaa.

      • Ole siunattu Rakas !!

        Siunattu Joulu teille !!!!


    • Anonyymi

      Perhe käy aamupalalla jouluaattona, puuroa ja kinkkua. Sen mahdollisuus hartauteen, toiset menevät kirkkoon toiset kotiin.
      Loppujoulu yksin. Mässäily ei ole juttuni, joulusyömiset mutta kohtuudella. Lenkkeilyä, musiikkia, tv:stä ohjelmat, mm. jumalanpalvelukset mukana veisaten. Ei hassumpaa elämää. Ehkä muutama puhelinsoitto.

      • Ole siunattu Rakas ! Myös tänä Jouluna ja rukoilen että saat kokea jotain erityistä tänä Jouluna !!


    • Minä vastailen Joulunakin Saviksen viesteihin, koska näen hänessä vielä pienen pilkahduksen hyvyyttäkin.
      Oletan Saviksen vielä joskus saavan sen verran valoa, että ymmärtää viestini ja elää loppuelämänsä onnellisena ateistina.

      • Niin Rakas Peku !!

        Minulla on erityinen Rakkaus ateistit kohtaan koska minulla oli ateistivanhempia jotka kertoi ettei ole Jumala eikä saatana olemassa. Minä rukoilen sinun puolesta Rakas Peku.

        Kiitos että näin Joulun kunniaksi kirjoitit näin ystävällisellä sävyillä. Se on aina kunnioitettava. Sanoi Rakas Vaimoni joka istuu tuossa vierellä.

        Voi kun kaikki kirjoittaisi noin kaunisti ja rakkaudellisesti miten kaunis paikka täällä olis elää !


    • Anonyymi

      En kummallakaan tavalla.

      • Anonyymi

        "eesuksen syntmäpäivä Juhla on mahtava !!!!!"

        Näin varmasti jos joku vaan tietäisi koska se on voisi siihen osallistuakin tutkijat ovat arvelleet jotakin alkusyksyn aikaa lehtimajajuhlan ajankohtaa jne ...

        Joulu saa meillä ainakin olla se alkuperäinen jota vietettiin jo ennen koko kristinuskoa .
        Joulua ei saa pilata millään uskontojen pimeydellä vaan se on meillä ainakin valon juhla johon kuuluu meillä pakanalliset joulutontut pukki lasten ilo ja rempseät joululaulut nauru täpötäydet ruokapöydät jossa keskellä perinteinen joulukinkku sekä tietysti lahjat jotka saavat lapset riemuihinsa ja siinä samalla sitten aikuisetkin myötäelävät sitä aitoa antamisen ja saamisen iloa.

        Minä en jouluani pilaa itkuvirsillä ja kiitosvirsillä palvomassa joitain olemattomia jossain kolkossa kirkossa puupenkeissä ja kiroamassa pakanoita jotka syövät sikaa joka uskovaisen palvonnan kohteen mielestä on saastaista eläintä.

        Uskovaiset voisivat siirtää taruolentojensa synttärit muihin ajankohtiin koska heidän joulunviettonsa on jouluisesti aatellen täysin vierasta kulttuuria meidän omaan perinteiseen joulukulttuuriin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "eesuksen syntmäpäivä Juhla on mahtava !!!!!"

        Näin varmasti jos joku vaan tietäisi koska se on voisi siihen osallistuakin tutkijat ovat arvelleet jotakin alkusyksyn aikaa lehtimajajuhlan ajankohtaa jne ...

        Joulu saa meillä ainakin olla se alkuperäinen jota vietettiin jo ennen koko kristinuskoa .
        Joulua ei saa pilata millään uskontojen pimeydellä vaan se on meillä ainakin valon juhla johon kuuluu meillä pakanalliset joulutontut pukki lasten ilo ja rempseät joululaulut nauru täpötäydet ruokapöydät jossa keskellä perinteinen joulukinkku sekä tietysti lahjat jotka saavat lapset riemuihinsa ja siinä samalla sitten aikuisetkin myötäelävät sitä aitoa antamisen ja saamisen iloa.

        Minä en jouluani pilaa itkuvirsillä ja kiitosvirsillä palvomassa joitain olemattomia jossain kolkossa kirkossa puupenkeissä ja kiroamassa pakanoita jotka syövät sikaa joka uskovaisen palvonnan kohteen mielestä on saastaista eläintä.

        Uskovaiset voisivat siirtää taruolentojensa synttärit muihin ajankohtiin koska heidän joulunviettonsa on jouluisesti aatellen täysin vierasta kulttuuria meidän omaan perinteiseen joulukulttuuriin.

        Jahas rakas taruolentojista opettaja on valmis siirtämään Jeesuksen ja Vapahtajan syntymäpäivä lehtimajajuhlan aika syksyllä.
        Nojoopas jotain. Oletko opettamassa meitä Uskovat tuolla pohjalla ?? Niinkuin kirjoitat >>>
        Uskovaiset voisivat siirtää taruolentojensa synttärit muihin ajankohtiin koska heidän joulunviettonsa on jouluisesti aatellen täysin vierasta kulttuuria meidän omaan perinteiseen joulukulttuuriin.<<<


    • Anonyymi

      Rakas puolisoni pääsee tulemaan työmatkaltaan juuri aattoaamuksi takaisin kotiin.

      Ensin nautimme ihanaa uunissa valmistettua riisipuroa kanelin, sokerin ja suklaakastikkeen kera. Sen jälkeen saunaan ja kylpyyn. Joulukirkon sijaan vietämme sen ajan sängyssä nauttien hellästi toisistamme ja anaaliseksistä. Puolen päivään aikaan kuuntelemme joulurauhan julistuksen.

      Levättyämme nautimme vegaanisen joulupäivällisen. Päälle kahvit ja lasin hienostunutta konjakkia. Ja suklaata. Paljon suklaata.

      Sitten takaisin sänkyyn hellimään ja rakastelemaan toisiamme. Emmekä nouse sieltä ennen kuin joulu on ohitse Tapaninpäivän jälkeen.

      Joulun odotus on ihanaa aikaa. Tunnen kuinka se kihelmöi mukavasti kiveksissäni kun ajattelen tulevaa joulua.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta 😍❤️

        Hyvää Joulua sinne!


    • Anonyymi

      Juhlan nimi on joulu eli valon juhla ei sinun mielikuvituskaverisi syntymäjuhla 😠

      • Anonyymi

        "Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden"
        Jes: 9: 1


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden"
        Jes: 9: 1

        Aivan näin rakas Anonyymi !!!

        Ja maa oli pimeä ja Valo tuli.

        Pimein aika Joulun aika !!!

        Sentakia syntyi maailman Valo juuri Joulun aikana ja toi Valon ja pelastus .

        2 Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä.
        3 Ja Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus". Ja valkeus tuli.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Aivan näin rakas Anonyymi !!!

        Ja maa oli pimeä ja Valo tuli.

        Pimein aika Joulun aika !!!

        Sentakia syntyi maailman Valo juuri Joulun aikana ja toi Valon ja pelastus .

        2 Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä.
        3 Ja Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus". Ja valkeus tuli.

        Onko joulu glögit jo tullut nautittua kun kaikki on niin rakkaita? Titityy tyyliin capsitkin löytyy, oletko samalla hoito-osastolta päässyt karkuun tai jopa lomalle ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko joulu glögit jo tullut nautittua kun kaikki on niin rakkaita? Titityy tyyliin capsitkin löytyy, oletko samalla hoito-osastolta päässyt karkuun tai jopa lomalle ?

        Rakas Anonyymi...
        Ei tulis juoda alkoholia siitä tulee irstas menoa..
        Etkö tienyt että löytyy alkoholitonta glöggiä ??
        Et tiedä mistä todellinen Rakkaus löytyy millä rakastaa vihollinen . Katsos se ei ole rakkaus jos pökkit jonkun perseseen. Vaan >>




        Roomalaiskirje 5



        5 mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.


    • Anonyymi

      Onpa rajoitetusti vaihtoehtoja tarjolla.

    • Anonyymi

      Kaikki uskonnollisuus pitäisi kitkeä pois joulusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe