Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu ei oo vielä tullu juurikaan seurattua tänään... Ja olen muuten kehittelemässä yhtä juttua tuohon tapahtumien raportointiin... Palailen aiheeseen myöhemmin.
29.09.2006 13:26
Olikohan se eilisessä extrassa misä joku psykologi selitti tehtävän tarkoitusta , mutta ei tuo mua vakuuttanut kyllä. Viikkotehtävänä aivan onneton ja päivätehtävätkin oli mitä oli. Ehdottomasti olisi pitänyt olla tuon torstaiepisodin jälkeen jokin toiminnallisempi tehtävä että asukkaat olisivat saaneet muuta ajateltavaa...
29.09.2006 13:12
Niin kuin kuuluu ja hyvin onkin saanut kommentteja siellä =)
29.09.2006 00:44
Tämä on sallittu linkki koska ei käsittääkseni ole minkään tekijänoikeuden loukkausta näyttää sitä netissä... Big Brother leikkeet ovat sitä.
Ja aiheeseen tämä nyt liittyi aika kaukaisesti mutta varmaan asiayhteys palstan hoitamiseeni ja tämän videon välillä jossain määrin aukesi katsojille. Semmonen haaveri kyllä sattui että piti laittaa yleiset palstalle mutta meni epähuomiossa tänne.. Kun oli molemmat palstat tuossa auki... Semmosta sattuu..
29.09.2006 00:33
Kun kovasti mainostetaan että nyt tulee jotain sellaista mitä ei ole ennen nähty, niin vielä ajattelisin että ei liittyisi uusiin asukkaisiin ollenkaan... Kun ei se mikään ennennäkemätön juttu ole että tulee uusia asukkaita. en ole keksinyt kyllä että mikä se yllätys voisi olla.
29.09.2006 00:21
Kun näkee jo tutuksi tulleen nimimerkin kirjoituksen tietää jo vähän mitä odottaa.. eli suunnilleen ketä kannattaa ja minkä tasoisia juttuja on... siis sellaista jatkuvuutta jutuissa.
28.09.2006 23:51
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000019672002#22000000019672002
28.09.2006 22:39
Ihan kauniisti ajateltu Kaarlolta. Mutta tää on taas tätä että pitää vaan itselleen toivoa. No vielä pahempi olisi ollut se että olisi saanut valita jonkun porukasta mukaan palkintoa saamaan... Peliä taas.
28.09.2006 22:29
ehdottomasti juu.. tuota peräänkuulutin jo ennen koko kauden alkamista mutta harva on uskaltanut noin avoimesti itseään laittaa peliin.. Onhan se kauheata kirjoitella anonyymillä nickillä?
Rekatulla nimimerkillä kirjoittava on tietysti vähän herkempi maali kaikenlaisille törkyviesteille kuten olen minä ainakin ollut huomaavinani esim kaki-tuulettimen tapauksessa.
28.09.2006 22:25
Ylläpito valvoo kaikkia palstoja ja piipahtelee täällä kun sattuu ehtimään.. Minä olen kun ehdin.. Muina aikoina sitten homma repeää helposti ja se tuntuu epäreilulta ja tempovalta linjalta kun joskus saa (pystyy) laittamaan vapaasti viestejä ja joskus sitten viesti poistuukin heti.
28.09.2006 22:22
Jotkut ovat ihmeen paljon itseensä kun HÄNEN viestinsä poistetaan ja siitä nousee sitten aivan kauhea haloo ja palsta alkaa vastaavasti täyttymään poistojen ihmetyksillä ja niiden ihmetysten poistojen ihmetyksillä. Esimerkkinä nyt vaikka yksi joka vieläkin valittaa siitä että viime vuonna poistin hänen yhden viestin hätäisesti!
28.09.2006 22:18
pitää mennä asioille.. autokin katsastaa ja silleen.. palaillaan sitten illemmalla taas =)
28.09.2006 14:34
Viestien lajittelu laahaa aika paljon perässä.. Eilen tuli bb palstoille yli 7000 viestiä ja takuulla yli puolet jollain tapaa käsitteli Sorellaa.
28.09.2006 14:32
jos olisit laittanut linkin tarkoittamaasi viestiin.
28.09.2006 14:20
Mutta Eniro ei ole ollut halukas toistaiseksi tekemän muutoksia keskusteluiden softaan. kehitysehdotuksiini vastasivat että ei toteutettavissa.. Kompromissina oli tämä palstajako joka ei oikeen toimi...
28.09.2006 14:18
On tosiaan kyllä niin että ei aikuisen tarvitse olla koko valveillaoloaikaansa (ja nukkumisaikaansakin?) niin että siinä ei olisi mitään sellaista mitä lapsi ei voisi nähdä saati tehdä
28.09.2006 14:10
Millainen on se roolimalli jota Sorella nyt on antanut?
Lapsen kuvakulmasta varmasti tapahtumat ja sen seuraukset ovat erinäköisiä kuin aikuisen. Jos nyt oletetaan että joku Sorella oppilaista on lähetyksiä katsellut, ja melko varmasti onkin, koska uskon että Sorella on pidetty luokanopettaja, niin vanhemmilla on myös iso rooli siinä miten he lapselle asiaa selventävät. Vastuuta pitää myös olla siinä mitä he antavat lastensa katsoa televisiosta; Myöhäinen lähetysaika ei ole sattumaa.
Minun mielestä aikuinen näkökulma on se että porukalla on pidetty hauskaa ja Sorella on käytöksellään hakenut hyväksyntää ja yhteyttä porukkaan. Hän hassutteli kaikkien kanssa eikä sitä silloin illalla juuri minään pidetty... Mielestäni Sorellan käytös vapautti porukkaa ja muutkin uskalsivat ottaa rennommin. Tiiviit suudelmat Mikan kanssa olivat sitten jo pidemmälle menoa, mutta edelleen kyse oli kahdesta vapaasta ihmisestä.
On huomattavaaa että kaikesta huolimatta Sorellalla ei ollut tarkoitus mennä sen pidemmälle.. Hän oli ehkä naivi siinä että meni Mikan kanssa nukkumaan, mutta muistetaan nyt että hän ei edes riisuuntunut.
Ja roolimallia on ollut siinäkin miten tämä kaikki on sitten vaikuttanut häneen ja muihin. Tapahtumilla on seurauksia ja aina ne eivät ole omissa käsissä sen jälkeen. Sorella olisi voinut toimillaan vaikuttaa siihen että tätä ruljanssia ei olisi tullut, mutta ei se hänen vikansa ole.
28.09.2006 13:55
Voi olla että jos on joku viesti poistettu niin sitten ylläpidon toimesta. Koitetaan nyt kaikesta huolimatta pitää linja asiallisena...
28.09.2006 13:32
mutta tuulimyllyjä vastaan taistelua tämä on.
28.09.2006 13:18
Minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa linkityksiin eikä Suomi24:n tiedotuksiin.
28.09.2006 13:16
19 / 61