Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä yksi esimerkki samaa mallimerkintää kantavan turpoamisesta vuosien varrella:
http://www.autozine.co.uk/slideshow/cache/5774.jpg
Vasemmalla nykyajan "pikkuauto", oikealla 80-luvun oikea pikkuauto (jollainen on minullakin).
Turvallisuus tietysti on parantunut, mutta tilat varmaankaan eivät. Näyttää kuvissa siltä, että uudessa on pienempi takaluukku kuin vanhassa.
02.09.2011 21:24
Toisaalta suomi on aina ollut viherkommunistien luvattu maa. Täällä ei autoa pidetä tarpeellisena, mutta samaan aikaan autolla kuitenkin pakotetaan ajamaan kun julkista liikennettä ei oikein ole ja polkupyöräilykin on aika turvatonta maantiellä.
Eli autoilu tehdään kalliiksi, mutta samalla tehdään myös mahdottomaksi ne vaihtoehdot, ettei tarvitsisi ajaa autolla. Näin varmistuu se, että autoilusta maksetaan.
Tämä siis maaseudulla. Kaupungissa en ole asunut, mutta luulisin, ettei junien yms. aikataulujen kanssa pelaaminenkaan helppoa ole, eli käytännössä julkinen liikenne ei toimi.
01.09.2011 21:35
Juuri siksi on ajettavakin edelleen 70-80-luvun autoilla, kun niissä ei ollut silloin kaikkea tuota joutavaa paskaa jonka luettelit.
Ja kuka mitäkin "kehityksenä" pitää. Minä ajan tällä hetkellä 1970-mallisella autolla. Hyvin sillä yhä ajaa.
Ja talvella sitten 80-lukuisella, joka tarjoaa kaiken järkevän mukavuuden, muttei sitä turhaa elektroniikkapaskaa mikä nykyautoissa on.
01.09.2011 21:18
Ainakin minua juuri ihmetyttääkin homma niinpäin, että nyt, kun pienimmätkin olisivat varsin käyttökelpoisia, ne eivät enää kelpaa vaan pitää väkisin ostaa isompi statuspönkittäjä.
70-luvulla kuussatasen kaltaiset jo silloinkin vanhentuneet automallit olivat suosittuja, vaikka ne olivat varmasti aika surkeita autoja yleiskäyttöön.
Nythän ei liene edes markkinoilla 16 vuotta vanhaa pikkuautomallia. Vielä 1971 sellainen, 1955 markkinoille tullut ostettiin eniten myydyksi suomessa.
01.09.2011 21:09
Ainakin minun kohdallani omana itsenä oleminen tarkoittaa sitä, etten edes käy missään missä ihmisiä tapaisi.
Ei siis edes pääse siihen vaiheeseen että huonot luonteenpiirteet haittaisivat naiseen tutustumista, kun ei ole edes mitään tutustumistilanteita.
21.08.2011 22:33
Mitäs vikaa nuoremmissa on? Miksi mies ei saisi olla naista nuorempi?
Voi olla niinkin myös, että ne yli 30-vuotiaat miehet ovat jo menettäneet toivonsa eivätkä lähesty enää ketään kun mikään ei kuitenkaan ikinä onnistu. Nuoremmat yrittävät vielä, kun eivät ole vielä luovuttamisvaiheesa.
Sitäpaitsi mies olettaa naisen aina olevan kuitenkin varattu. Siksikään ei ehkä lähestytä.
21.08.2011 22:26
Kolmekymppinen mies on kokematon esimerkiksi siksi, että ei pyöri missään paikoissa missä ihmisiä tapaisi kun ei kiinnosta mikään ryyppääminen yms. paska.
Ja kun sitten yrittää lähestyä jotain jossain paikassa näkemäänsä naista niin tilanne ja paikka on "väärä". Siinä se.
Ei synny ihmissuhteita.
17.08.2011 04:40
Ei tarvitse olla edes "hirveän ujo", vaan se riittää, että mitkään "sosiaaliset ajanvietteet" eivät koskaan kiinnosta. Ja jos koulu-ja työelämä on mennyt puihin ja loppunut jo ennen kuin on alkanutkaan, ei sitäkään kautta ihmisiä tapaa.
Silloin ihminen jää ilman kavereita. Ja ilman kavereita ei synny parisuhteitakaan.
17.08.2011 04:35
Tuo on kaikkein järkevin periaate. Valitettavan harvinaista naisilla.
Minä en ainakaan halua lapsia.
17.08.2011 04:06
Se kieltämättä ihmetyttää, että esim. oikeastaan kaikki NSU Prinzit on pitänyt tehdä jokkisautoiksi.Ovatkohan kaikki olleet niin huonoja, vai onko kyse siitä, että ketään ei vain kiinnosta ja osia ei saa.
Samaan aikaan esim. Fiat 600:t Ja Minit ovat miljoonien hintaisina myynnissä, vaikka kyse olisi täysin paskasta projektista joka oikeastaan joutaisikin jokkikseen.
Tietysti kyse on myös siitä, että jos jotain harvinaista autoa ei harrasta koko maassa kuin esim. joku yksi ihminen, niin tietysti niille osillekaan ei tarvetta enää ole. Ja jos on vanha harrastaja, tulee todenneeksi, että kaikkea ei vain ehdi saada elämän aikana kuntoon.
Näissä asioissa täytyy vain keskittyä sen oman auton harrastamiseen. Itse en enää katsele muiden touhuja nettisivuilta. Silloin ei vituta. Myöskin se, että kun saa oman harrasteauton pitkän tauon jälkeen liikenteeseen, vähentää tarvetta arvostella muiden touhuja. Oikeasti itseä kiinnostavia autoja on aika vähän itse asiassa.
Se kyllä tietenkin on ikävää, jos peltiosia ei löydy omaan autoon. Tai muita osia, jotka ovat ehkä menneet täysin hukkaan.
07.08.2011 22:28
Olen täysin eri mieltä. Mitä isompi auto, sitä rumempi 2-ovinen malli on. Varsinkin jenkin pitäisi minun mielestäni olla ehdottomasti neliovinen. En ymmärrä noita mielipiteitä, joissa 2-ovisen arvo nostetaan taivaisiin, koska jo volvon kokoinen auto on rumempi kaksiovisena, ja varsinkin se pätee usa-autojen niihin 2-ovisiin "coupe"-malleihin, joissa ei mitään coupemaisuutta ollut. Pitkä kori vain oli tyhmän näköinen kaksiovisena.
Joku pienehkö eurooppalainenkin oli hienompi neliovisena, 2-ovisessa ei ollut aina sitä kylkilinjaa mikä neliovisessa oli.
07.08.2011 22:03
Miksiköhän minä en sitten ole seurustellut koskaan, vaikka olen 181cm, eli yli 180?
Jos se pituudesta riippuu, niin kuinkahan pitkä pitäisi olla, että joskus kerran elämässään saisi yhden kokemuksen naisesta?
Minun pituiseni ei tosin mikään pitkä enää nykyisin olekaan. Keskipituuskin taitaa joissain ikäluokissa olla jo yli 180. Minun ikäluokassani varmaan ainakin on, sen verran pieni olin koulussa muihin verrattuna.
01.08.2011 20:17
Toisaalta kiinnostus esim. autoihin voi perustua lähinnä ulkonäköön, kuten usein on. Minä pidän hyvin muotoilluista autoista. Teknisen puolen rassaaminen on sitten vähän sellaista pakkopullaa, jota joutuu vain tekemään pitääkseen vanhat kulkuneuvot liikenteessä.
Moni auto on aikanaan uutenakin markkinoitu ulkonäön avulla. Ei minua oikein tekniikka sillälailla kiinnosta, päinvastoin yksinkertaisuus on tekniikassa hyvä asia.
Toisaalta myös vaatteet kiinnostavat, nimenomaan naisen vaatteet ollessaan kauniin naisen päällä. Tietenkin se liittyy myös seksuaalisuuteen silloin eli kyse on eri jutusta kuin autojen kanssa. Vaatteet korostavat naisen vartaloa. Mutta kun on yksinäinen mies, kiinnostus vaatteisiin vesittyy. Se vaatisi sen naisen olemassaoloa.
Hyvännäköisen autonkin pitää olla muotoiltu ikäänkuin "naisellisesti", vaikka se ei seksiin liitykään.
01.08.2011 04:20
Klaus Bremer on eri henkilö kuin Kai-Lauri Bremer.
17.07.2011 05:25
Ei minusta 176/70 ole laiha, vaan varsin keskipainoinen. Itse olen 181/60.
15.07.2011 22:13
Nolla
15.07.2011 21:53
Kissoista pidän ja niitä on itselläkin.
13.07.2011 03:22
Jos sinun mielestäsi työtön on aina automaattisesti luuseri, se kertoo paljon sinun asenteestasi.
12.07.2011 03:09
En käytä mitään.
11.07.2011 22:01
Ja millähän tavalla oman sukupuolen kaverit auttavat sen kehittymiseen, miten vastakkaiseen sukupuoleen osaa suhtautua?????
Miesten kanssa puhuminen ei kehitä tippaakaan niitä sosiaalisia taitoja, joita naisten kanssa tarvitaan.
11.07.2011 21:38
58 / 100