Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä se niin taitaa olla. Luonteen ongelmat taitavat pitkälti olla synnynnäisiä. Kun ajattelee sitäkin, että toiset ovat sosiaalisia ja ulospäin suuntautuneita jo aivan lapsena. Ne toiset jotka eivät ole, eivät usein ole aikuisenakaan sitä.
Aikuinen on loppujen lopuksi iso lapsi. Pohjimmiltaan ihmisessä on varmaan aina ne samat ominaisuudet ja ongelmat.
18.02.2011 21:58
Kyllä suurin kulu autossa on bensakustannukset. Jos bonuksia on, ei tavallinen liikennevakuutuskaan paljoa maksa vuoden bensoihin verrattuna.
Vaikeaa olisi löytää auto, joka on museorekisteriin kelpaavassa kunnossa. Halpa sellainen auto ei yleensä ole. Ainakaan minun mittapuullani. Kyllä sen museoauton ostohinnassa maksaa jo monet tavalliset liikennevakuutukset.
17.02.2011 00:04
Naiset eivät jää maalle vaan muuttavat kaupunkiin. Miesten suurempi lukumäärä nuoremmissa ikäluokissa korostuu nimenomaan maalla.
Alun perin maalta olevat naiset alkavat olemaan kaupunkilaismiesten kanssa sinne muutettuaan. Maaseudun miehet jäävät kotiseudulleen ja unohdetaan.
Tietysti kyse on siitä, että naisten töitä ei ole maalla, mutta tämäkin kertoo siitä, miten kaupunkikeskeistä kaikki yhteiskunnassa on.
16.02.2011 23:35
Minä olen maalla asuva raitis 32-vuotias, masennuksen vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä oleva täysin kokematon mies. Naisasioiden suhteen ei varmaan tarvitse juuri mitään toiveita enää elätellä.
Eipä paljon muitakaan ihmiskontakteja ole, lähinnä oma perhe. Äiti ja sisarukset. Toisaalta en kyllä miespuolisia kavereita sen enempää tarvitsekaan kuin mitä nyt on. Naisen tarvitsisin. Veljet riittävät miespuolisiksi kavereiksi.
Eipä sitä jaksamisesta paljon ole kyse, vituttaa päivästä toiseen. Mutta jotenkin sitä on raahustettava.
16.02.2011 21:19
Ei kai niitä välttämättä ole, jos nimenomaan haluat eronneen, eikä kokematonta. Siinä taas viesti, josta käy ilmi se, että kokematon mies ei ole naisen mielestä ihminen. Jos sopivaa eronnutta miestä ei löydy, silloin "sopivaa miestä ei ole"....
"miten sellaisen kanssa voisi yhteistä elämää aloitella jos mies ei ole minkäänlaisessa suhteessa vielä nelikymppisenäkään ollut?"
Tuo on paskapuhetta. Perustelet itsellesi sitä, että eronnut mies on parempi kuin kokematon. Jos nimenomaan haluat rähisevän juopon, niissä eronneissa niitä kyllä varmaan piisaa.
Raittius on merkittävä syy kokemattomuuteen. Mutta silloinhan raitis mies ei kelpaa, kun hän on kokematon...
Minä en ymmärrä sitä, miten se eronnut mies muka "osaa" jotain sellaista mitä kokematon ei? Parisuhteen toimiminen ei ole kiinni vain miehen ihmissuhdekokemuksesta, vaan myös naisen itsensä luonteesta. Mutta naisessahan ei tietenkään ikinä mitään vikaa ole.
16.02.2011 21:10
Jos edes sisävalo tai rääkkä eivät toimi, silloin virta ei kulje akulta. Voi korjautua akunnapojen ja kenkien puhdistuksellakin. Jos taas virtalukolta ei kulje virta, sitten voi olla isompi vika.
Voihan akkukaapeli tosin katketa tai irrotakin, riippuen siitä, missä kunnossa ovat.
15.02.2011 05:18
Niin se on. Elämässä ei oikein ole mitään muuta tavoitetta kuin se naisen saaminen. Ja jos se pitää todeta toivottomaksi, on oikeastaan sama vaikka menisi narun jatkoksi.
Sekään ei varsinaisesti auta, jos on niin kuin minulla, että perintötekijätkin ovat sellaiset, että minusta ei oikeastaan olisi voinut tullakaan muunlaista kuin heikkohermoinen.
14.02.2011 19:27
No joo, kyllähän se niin taitaa olla, että nainen on mieluummin yksin kuin liian epäsosiaalisen miehen kanssa...
Nytkin se on huomattavissa netin treffipalstoilla. Siellä on naisia, joita heti pitäisi osata miellyttää ensimmäisestä viestistä lähtien, "olla jotain yhteistä". Muuten kirjoittelu loppuu. Naisen mielestä ei ole mitään yhteistä, vaikka mies näkisikin olevan jotain yhteistä. Käsitykset siitä mikä asia on riittävän iso "yhteiseksi asiaksi", eroavat. Silti heidän profiilinsa pysyy siellä, eli eipä taida olla olemassakaan sitä miestä, minkä he oikeastaan haluaisivat.
Eihän näitä asioita kyllä kovin matemaattisesti pysty ajattelemaan, muuta kuin ehkä niiden kohdalla, jotka sitoutuvat jo nuorena johonkin yhteen ja ovat pysyvästi poissa "markkinoilta". Mutta aina tuo matemaattinen totuus tekee asian hiljaiselle miehelle vielä epäedullisemmaksi.
13.02.2011 20:44
Tässä yksi 70-luvulla syntynyt täysin kokematon. Nettiin en ole kirjoittanut 10 vuotta sitten mitään, kun olen käyttänyt nettiäkin vasta runsaat 5 vuotta, aika vanhana vasta aloitin senkin.
Minä en usko, että tilanteeni muuttuu koskaan. Suurin syy minun mielestäni löytyy tilastoista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomi#V.C3.A4est.C3.B6n_ik.C3.A4-_ja_sukupuolijakauma
"Ikäryhmässä 20-54 vuotiaat on miehiä 43 200 henkilöä eli 3,6 % enemmän kuin naisia"
Tuo kertoo sen, että eipä tarvitse edes ajatella löytävänsä ketään. Jos naisia olisi enemmän kuin miehiä, silloin jollekin heistä ehkä pitäisi kelvata joku minunlaisenikin. Mutta nyt kun miehiä on enemmän, kenenkään naisen ei tarvitse koskaan edes vilkaistakaan tällaista miestä, kun joku sopivampi löytyy aina. Kyse ei ole hyvyydestä, vaan sopivuudesta. Minä en sovi naisille, koska he ovat erilaisia ihmisiä kuin minä. Minä olen niitä hiljaisia erakkotyyppejä, jotka eivät käy koskaan "missään". Olen raitis, enkä ole muutenkaan käynyt kertaakaan elämässäni ravintolassa. Enkä aiokaan käydä. Muutenkin asun pienellä paikkakunnalla.
En toisaalta tiedä, haluaisinkokaan varsinaista parisuhdetta, en oikein jaksa olla muutenkaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä. Mutta jotain seksin tapaista pitäisi saada, edes joskus sen verran että edes tietäisi mitä se on. Se tarve on aina olemassa.
13.02.2011 04:20
Miksi pitää ajaa mutkaan liian lujaa?
11.02.2011 20:58
15 vuotta sitten tapahtui seuraava juttu: Meillä oli 2 uroskissaa. Eräänä aamuna niiden seurassa oli naaraskissa, joka myöhemmin osoittautui olevan kotoisin 3 km päässä olevasta talosta.
Oli tullut meille kollien seurassa. Tietysti ne kollit varmaan sen kävivät ensin "hakemassa" kotoaan, mutta kyllä tuo voidaan tulkita siksikin, että naaras "juoksi urosten perässä".
Mutta kissat ovat kissoja. Ne eivät muutenkaan paljon nirsoile vastakkaisen sukupuolen edustajien suhteen....
10.02.2011 05:25
Minä olen 32, ja edelleen yhtä laiha kuin 20-vuotiaana, alipainon rajalla. Finnejä saattaa yhä tulla satunnaisesti.
Toisaalta taas jotkut isot kaksimetriset satakiloiset ovat sellaisia jo yläasteiässä.
Jos harrastaa bodaamista, se on eri asia, se on tekemällä hankittua, ei se itsestään tule. Mutta ei pelkkä ikä tuo mitään muuta kuin korkeintaan turhaa ylipainoa.
09.02.2011 21:11
Ylhäällä Triumph Toledo.
Alhaalla taitaisi olla Mazda 626 Coupe.
08.02.2011 06:23
Minä yritän kyllä yhä olla hamaan tulevaisuuteen asti sitä mieltä, että en ikinä osta edes katalysaattoriautoa.
Haittana on tietysti se, että kaasutinautoja joutuu keräämään varastoon tulevaisuutta varten, mutta ei myöskään huvita ruveta opettelemaan nykyautojen tekniikkaa ja korjaamista. Kun ei yhtään kiinnosta. En halua sellaista autoa, jonka toiminnasta en ymmärrä sitäkään vähää mitä vanhemmista ymmärtää.
Jos liikenteen pitäisi olla mahdollisimman päästötöntä, mikseivät tee yhteiskuntaa sitten sellaiseksi, ettei kaikkien tarvitsisi omistaa autoa? Olisi pitänyt pitää joukkoliikenne toimivana, myös syrjäseudulla. Minä mielelläni ajaisin pääasiassa vain polkupyörällä. Mutta se ei onnistu, olosuhteiden vuoksi oma auto on pakko olla. Ja se tulee näillä näkymin olemaan kaasutinmoottorinen niin pitkälle tulevaisuuteen kuin vain ikinä voi ajatella.
Ja sähköauto on humpuukia. Sähköavusteisia polkupyöriä ja sähkömopoja on jo. Sille asteelle sähkömoottorin käytännöllisyys ajoneuvoissa myös tulee jäämään.
05.02.2011 00:03
0, mies, 32.
04.02.2011 04:03
Eikös naimisissa olevan ihmisen pitäisi käyttää sormusta? Vai oletetaanko, ettei ketään saisi koskaan yrittää lähestyä, sormuksetontakaan? Pitääkö miehen olettaa, että nainen on aina varattu, ei kannata lähestyä? Vaikka niinhän se on kyllä, nainen on aina varattu, ilman sormustakin.
Jos vaimosi käyttäisi sormusta, sitä naimisissa olemista ei tarvitsisi mitenkään "tuoda esiin". Kun noin hyvä tunnusmerkki on asialle keksitty....
Minä en kannata sormusten yms. rihkaman käyttöä koristemielessä, mutta varattuna olemisen merkkinä sitä kyllä pitäisi käyttää. Se pitää loitolla ainakin sellaiset, jotka eivät halua varattua yrittää. Jos taas sormus on epämukava käyttää, minusta se epämukavuus on kärsittävä jos kerran on naimisiin mennyt.
30.01.2011 19:16
Huomasin että olet nainen. Jos olisit mies, elämästäsi tod.näk. puuttuisi yksi asia: se parisuhde.
Miehille kelpaa kyllä nainen, joka ei käy töissä. Päinvastoin se ei sitten olekaan niin.
Minäkään en ole töissä eikä ole koulutusta. Olen myöskin jo eläkkeellä masennuksen vuoksi.
Tosin eroan kyllä sinusta siinä, että olen raitis, en käy ravintoloissa, eikä minulla ole ystäviäkään. En tosin paljon ihmisistä piittaakaan.
Tiedän olevani yhteiskunnan rasite. Mutta toisaalta, joudun maksamaan "helposta" elämästäni myös sen hinnan, ettei minun tarvitse ajatellakaan kelpaavani koskaan parisuhteeseen. Se taas aiheuttaa sen, etten paljon jaksa ajatellakaan tekeväni tämän yhteiskunnan hyväksi mitään. Oikeastaan ajattelen vähän niinkin, että parisuhteessa elävät henkisesti hyvinvoivat ihmiset saavatkin elättää työnteollaan minun kaltaiseni yksinäisen. Heillä on kuitenkin jotain, mitä minä en koskaan saavuta. Ja heitä on selvästi enemmän kuin minun kaltaisiani, joten ei se heille liian kalliiksi tule.
Sekin, että sellainen työ mitä "tyhmä" ihminen osaisi, sitä ei ole enää nykyään, se ei tuottaisi eikä siitä makseta mitään, sille ei yksilö voi mitään. Minusta sekin on siis väärin, jos esim. "tyhmää", mitään osaamatonta ihmistä syyllistetään siitä että hän ei hyödytä yhteiskuntaa. Minkäs sillekään voi, jos esim. on vain ilmaista työtä muttei palkanmaksajaa? Kyllähän sitä aina itseään ilmaiseksi voi rääkätä. Mutta rahaakin on jostain saatava, ja siksi on oltava yhteiskunnan elättinä.
Kaikki eivät voi olla tuottavia ihmisiä. Ihmisiä on liikaa jotta asia voisi olla niin.
29.01.2011 04:35
Etkö saanut antibiootteja leikkauksen jälkeisinä päivinä kissalle annettavaksi? Täälläpäin saa. Riippuukohan sitten eläinlääkäristä.
Minun kokemukseni mukaan ei tule mitään ongelmia. Hyvin paranee, vaikkei sen haavan päällä olisi mitään.
28.01.2011 18:55
Eikös jätefirmalta voi roskalavan vuokrata? Sehän sitten kuljetetaan sisältöineen sinne minne kuuluukin.
28.01.2011 04:31
Jos on tarpeeksi kulunut avain, se lähtee pois virtalukosta aina, moottorin käydessäkin.
28.01.2011 04:02
64 / 100