Aika huvittavaa kun palstan miehet aina vinoilevat siitä että ikääntyminen on naisille niin kova pala, jne. Mutta näyttää se olevan monille miehillekin. Sain taas eilen illalla kokea sen, kun olin tyttökaverin kanssa viihteellä. Mua piiritti melkein koko illan yksi keski-ikäinen ukko, joka oli varmaan 20 vuotta mua vanhempi, ellei jopa enemmän. Lopulta se kysyi treffeille ja sanoin että ei. Ukko alkoi vänkäämään, että miksi ei? Sanoin sitten rehellisesti ja suoraan, että meillä on liian iso ikäero ja olen enemmän kiinnostunut oman ikäisistäni. Ukko hermostui ja alkoi jankuttamaan, että hän on mies parhaassa iässä. Vastasin sille, että en ole samaa mieltä ja se suuttui niin että kaatoi juomat pöydälle. Onneksi kuitenkin häipyi sen jälkeen. Taas osoitus siitä, että keski-ikäiset äijät luulevat liikoja itsestään.
Keski-ikäiset ukot osaavat
88
1145
Vastaukset
- on mies parhaassa
iässään. Ei ole enää mikään räkänokka vaan komea ja karismaattinen vanhempi mies. Esim. Ronn Moss on lähes kuusikymppinen mies ja jos käyt katsomassa hänen facebook profiiliaan, niin siellä nuoret tytöt kehuva kilpaa hänen ulkonäköään ja nimenomaan ulkonäköä, ei kuuluisuutta tai rahaa.
20 vuotiatia naisia ei kiinnosta 20 vuotiaat miehet, koska he ovat vielä poikasia, sen sijaan 40 vuotias alkaa jo olemaan mies.- dflkgdll
Toisaalta, moniko keski-ikäinen mies on Ron Moss?
- katse peiliin äijä
Älä puhu Ron Mossista ja suomalaisesta keski-ikäisestä miehestä samassa lauseessa, ero on kuin yöllä ja päivällä :D
Jos suominainen saisi hitusenkaan siitä itseluottamuksesta ja itsekritiikin puutteesta mitä suomimiehellä on, nämä palstat pursuaisivat apn kaltaisia juttuja miehen suusta voivoteltuna. - Niinpä niin...
dflkgdll kirjoitti:
Toisaalta, moniko keski-ikäinen mies on Ron Moss?
Ja oliskohan niin, että Ron Mossissa todellisuudessa kiinnostaa muut tekijät kuin se komeus (varakkuus, julkisuus, tms)? Tottakai nuori nainen setämiestä komeaksi kutsuu, jotta rahapesälle pääsisi.
- djgglk
katse peiliin äijä kirjoitti:
Älä puhu Ron Mossista ja suomalaisesta keski-ikäisestä miehestä samassa lauseessa, ero on kuin yöllä ja päivällä :D
Jos suominainen saisi hitusenkaan siitä itseluottamuksesta ja itsekritiikin puutteesta mitä suomimiehellä on, nämä palstat pursuaisivat apn kaltaisia juttuja miehen suusta voivoteltuna.Vähäinen itsekritiikki on parinmuodostuksessa tärkeää. Ei miehet tulis koskaan iskemään naisia, jos ne ajattelis jatkuvasti, että "en mä varmaan kelpaa, miten mä voisin?"
- Heh heh heh...
20 vuotiatia naisia ei kiinnosta 20 vuotiaat miehet, koska he ovat vielä poikasia, sen sijaan 40 vuotias alkaa jo olemaan mies.
Niinhän se ap-kirjottajan kuvailema mieskin luuli, mutta olipahan väärässä. Kuten olet sinäkin. - 19+16
Jos suominainen saisi hitusenkaan siitä itseluottamuksesta ja itsekritiikin puutteesta mitä suomimiehellä on, nämä palstat pursuaisivat apn kaltaisia juttuja miehen suusta voivoteltuna."Jos suominainen saisi hitusenkaan siitä itseluottamuksesta ja itsekritiikin puutteesta mitä suomimiehellä on"
Samat vanhemmat. Suominaisella on täsmälleen sama itsekritiikin puute. Biologisista syistä se vain tulee esiin eri tavalla. Mies saalistaa, nainen leikkii prinsessaa ja katsoo nokkaansa myöten. Mies on ostaja, joka vakuuttelee omaa statusarvoaan, nainen myyjä, joka tietää tavaransa arvon.
"nämä palstat pursuaisivat apn kaltaisia juttuja miehen suusta voivoteltuna. "
Ja kuinka ollakkaan nämä palstat on täynnä näitä juttuja, miesten suusta voivoteltuna. Kun naiset luulevat olevansa kaikessa niin paljon parempia, ettei tavallisen näköinen suomalainen mies saa vaimoa, kun mikä tahansa musta pakolainen saa naisen kuin naisen sormia napsauttamalla, koska ihonväri tai ulkomaalaisuus tuo jotain kummaa lisäarvoa, jota ilman ei suominaiselle kelpaa. - pirun sosiaalistajat
djgglk kirjoitti:
Vähäinen itsekritiikki on parinmuodostuksessa tärkeää. Ei miehet tulis koskaan iskemään naisia, jos ne ajattelis jatkuvasti, että "en mä varmaan kelpaa, miten mä voisin?"
Kyllä silti on aiheellista hieman verrata omaa ikäänsä sen toisen osapuolen ikään. Kyllä minustakin 3-kymppisenä naisena 2-kymppiset miehet on keskimäärin paremman näköisiä kuin oman ikäiset, mutta silti kynnys lähestyä sen ikäistä miestä olisi itselleni korkea ikäeron ja itsekritiikin vuoksi.
- kj76njh
djgglk kirjoitti:
Vähäinen itsekritiikki on parinmuodostuksessa tärkeää. Ei miehet tulis koskaan iskemään naisia, jos ne ajattelis jatkuvasti, että "en mä varmaan kelpaa, miten mä voisin?"
Pitää paikkansa, mutta ehkä kannattais harkita kaksi kertaa ja vilkaista peiliin monta kertaa, ennen kuin yrittää oman lapsensa ikäisiä iskeä. Koskee niin miehiä kuin naisiakin.
- kyllääääääääää
Heh heh heh... kirjoitti:
20 vuotiatia naisia ei kiinnosta 20 vuotiaat miehet, koska he ovat vielä poikasia, sen sijaan 40 vuotias alkaa jo olemaan mies.
Niinhän se ap-kirjottajan kuvailema mieskin luuli, mutta olipahan väärässä. Kuten olet sinäkin.Kyllä tämä asia tosiaankin on näin ja nimenomaan leimallisesti meidän kulttuurissamme. kaksikymppiset naiset meillä ihan järjestäänkin pitävät jo kolmikymppisiäkin miehiä itselleen aivan liian vanhoina.
- awsdgererh
pirun sosiaalistajat kirjoitti:
Kyllä silti on aiheellista hieman verrata omaa ikäänsä sen toisen osapuolen ikään. Kyllä minustakin 3-kymppisenä naisena 2-kymppiset miehet on keskimäärin paremman näköisiä kuin oman ikäiset, mutta silti kynnys lähestyä sen ikäistä miestä olisi itselleni korkea ikäeron ja itsekritiikin vuoksi.
laihoja finninaamoja ne vielä ovat. Kyllä yli 30 vuotiaat miehet ovat huomattavasti paremman näköisiä. Puhumattakaan 40 vuotiaista.
Esim. Hunkseissa ei ole yhtään 20 vuotiasta räkänokkaa vaan hekin ovat kaikki yli kolmekymppisiä. - esimerkiksi ovat
kyllääääääääää kirjoitti:
Kyllä tämä asia tosiaankin on näin ja nimenomaan leimallisesti meidän kulttuurissamme. kaksikymppiset naiset meillä ihan järjestäänkin pitävät jo kolmikymppisiäkin miehiä itselleen aivan liian vanhoina.
yli kolmekymppisä ja kyllä on aina talo täynnä 18 vuotiata tyttöjä heidän esitystään katsomassa.
- pirun sosiaalistajat
awsdgererh kirjoitti:
laihoja finninaamoja ne vielä ovat. Kyllä yli 30 vuotiaat miehet ovat huomattavasti paremman näköisiä. Puhumattakaan 40 vuotiaista.
Esim. Hunkseissa ei ole yhtään 20 vuotiasta räkänokkaa vaan hekin ovat kaikki yli kolmekymppisiä.Hunksien miehet eivät vastaa käsitystäni hyvännäköisistä. Eivätkä kaikki nuoren miehet ole laihoja finninaamoja, varsinkin treenaavilla on jo kivasti lihasmassaa kiinnittävät 3-kymppisiä enemmän huomiota ulkonäköönsä.
Mutta pitäydyn siis ikäisissäni, ihan mukavan näköisiä miehiä sieltäkin löytyy ja lähempänä "omaa tasoani" ovat. :) - , että
Niinpä niin... kirjoitti:
Ja oliskohan niin, että Ron Mossissa todellisuudessa kiinnostaa muut tekijät kuin se komeus (varakkuus, julkisuus, tms)? Tottakai nuori nainen setämiestä komeaksi kutsuu, jotta rahapesälle pääsisi.
nuoret naiset kehuvat nimenomaan hänen ulkonäköään, ei rahojaan. Ja miten muka esim, suomalainen nuori nainen pääsisi hänen rahoistaan nauttimaan? Ei mitenkään? Eli kyllä ne kehut ovat ihan vilpittömiä.
En toki väitä, että suomalainen juoppo on sama kuin Ronn Moss, mutta väitän, että miehellä on täydet mahdollisuudet olla komea vielä vanhanakin, toisin kuin naisilla. - .
esimerkiksi ovat kirjoitti:
yli kolmekymppisä ja kyllä on aina talo täynnä 18 vuotiata tyttöjä heidän esitystään katsomassa.
22-vuotias hunks-tanssija, eikä yksikään hunks ole pappaiässä. Heidän ammattinsa ei ole ikuinen ja uskon että hunkseilta löytyy enemmän itsekritiikkiä kuin taviskaljamahoilta.
- vinkkinä vaan
, että kirjoitti:
nuoret naiset kehuvat nimenomaan hänen ulkonäköään, ei rahojaan. Ja miten muka esim, suomalainen nuori nainen pääsisi hänen rahoistaan nauttimaan? Ei mitenkään? Eli kyllä ne kehut ovat ihan vilpittömiä.
En toki väitä, että suomalainen juoppo on sama kuin Ronn Moss, mutta väitän, että miehellä on täydet mahdollisuudet olla komea vielä vanhanakin, toisin kuin naisilla.mutta muille kysymys: oletteko koskaan katsellut suomalaista, arkista katukuvaa tai käyneet ruuhka-aikaan marketissa, missä ne jumalaisen komeat keski-ikäiset miehet luuraa ja ne Ronn Moss-kopiot? Vataus, ei missään, niitä ei ole. Jos on niin 1/10000 saattaa olla komea.
- 15+11
19+16 kirjoitti:
"Jos suominainen saisi hitusenkaan siitä itseluottamuksesta ja itsekritiikin puutteesta mitä suomimiehellä on"
Samat vanhemmat. Suominaisella on täsmälleen sama itsekritiikin puute. Biologisista syistä se vain tulee esiin eri tavalla. Mies saalistaa, nainen leikkii prinsessaa ja katsoo nokkaansa myöten. Mies on ostaja, joka vakuuttelee omaa statusarvoaan, nainen myyjä, joka tietää tavaransa arvon.
"nämä palstat pursuaisivat apn kaltaisia juttuja miehen suusta voivoteltuna. "
Ja kuinka ollakkaan nämä palstat on täynnä näitä juttuja, miesten suusta voivoteltuna. Kun naiset luulevat olevansa kaikessa niin paljon parempia, ettei tavallisen näköinen suomalainen mies saa vaimoa, kun mikä tahansa musta pakolainen saa naisen kuin naisen sormia napsauttamalla, koska ihonväri tai ulkomaalaisuus tuo jotain kummaa lisäarvoa, jota ilman ei suominaiselle kelpaa.naista kuin naista. Kyllä se on edelleenkin selkeä vähemmistö naisista, joka on kiinnostunut "eksotiikasta". Suurin osa meistä haluaa ihan suomalaisen miehen.
- 22v tyttö
Hyiiiii!!! Vanhus jo!
- Yksi tarina
Kyllä silti on aiheellista hieman verrata omaa ikäänsä sen toisen osapuolen ikään.
Samaa mieltä, varsinkin jos on jo monta kymmentä vuotta ikäeroa. Joku 5 vuotta puolin ja toisin ei tunu vielä missään, kymmenen alkaa olla jo rajoilla, ollaan jo ihan eri aikakautta, ei toimi.
Minua piiritti parikymppinen kundi pari vuotta sitten, annoin pakit useasti, mutta lopulta lämpenin. Kivaa oli monta kuukautta :) ihan oikeaa seurustelua kavereiden/vanhempien tapaamisista lähtien. Lopulta se 12 vuotta oli liian paljon, minulle. En halua riistää keneltäkään villiä nuoruutta vaan haluan vakiintua. Ne festarireissut ja interrailit on niiiiiiiiiiin nähty, silti yritin roikkua festareilla kundin mukana ja hoidella työtkin siinä sivussa. Hiukan seesteisempää menoa olen jo vailla. Seksiä jään kaipaamaan, olihan se uskomattoman hyvää nuoremman miehen kanssa *huoh*
Sehän setämiehiä ottaa päähän että he joutuvat tyrkyttämään eivätkä siltikään saa.
Ikinä en ole itseäni kenellekään tyrkyttänyt, enkä vieläkään kuvittele että joka ikinen 12v nuorempi haluaa minua kipeästi, vaikka säännöllisesti nuoret miehet lähestyvätkin.
Vanhempi mies on kyllä aika itsekäs kun ei edes ajattele mitä kaikkea tyttöseltä jääkään kokematta, kaikki omanikäisten jutut ja reissut jne. Mitä ihmettä kuvittelee viisikymppinen liehitellessään alle kolemkymppistä. Edes minä en viisikymppistä miestä huolisi! Liian vanha, ei auta mikään. /- 5 vuotta on se haarukka jolla homma toimii. - miehiä on
vinkkinä vaan kirjoitti:
mutta muille kysymys: oletteko koskaan katsellut suomalaista, arkista katukuvaa tai käyneet ruuhka-aikaan marketissa, missä ne jumalaisen komeat keski-ikäiset miehet luuraa ja ne Ronn Moss-kopiot? Vataus, ei missään, niitä ei ole. Jos on niin 1/10000 saattaa olla komea.
huomattavasti enemmän, olet vain liian nirso. Ja provoja ei ole olemassakaan:)
- on poikkeus
. kirjoitti:
22-vuotias hunks-tanssija, eikä yksikään hunks ole pappaiässä. Heidän ammattinsa ei ole ikuinen ja uskon että hunkseilta löytyy enemmän itsekritiikkiä kuin taviskaljamahoilta.
, mutta muut ovat yli kolmekymppisiä, esim, Sami Sarjula 33 vuotias.
Totuus on, että mies komistuu vanhetessaan ja nainen rupsahtaa, olen jopa livenä kuullut naisten myöntävän sen. - ihmetyttää
On muuten kumma että en tunne yhtäkään pariskuntaa jossa mies olisi 10 vuotta vanhempi ja minä sentään sairaalassa töissä, kiertelen joka osastolla ja tunnen satoja naisia. Hmm..
Myönnä pois, et tunne yhtäkään pariskuntaa noin hurjalla ikäerolla ;)
No, saathan sinä minun puolestani haaveilla, ei se minun elämästä ole pois, omanikäisen haluan ja kelpuutan ainoastaan ihan sama mitä näpytät. Puhutko tuontivaimoista? Sitten ymmärrän. - t5t5t5t5t5t5
Jos suominainen saisi hitusenkaan siitä itseluottamuksesta ja itsekritiikin puutteesta mitä suomimiehellä on, nämä palstat pursuaisivat apn kaltaisia juttuja miehen suusta voivoteltuna.Ron näyttää vähän frankensteinin hirviöltä.
- :DD
Yksi tarina kirjoitti:
Kyllä silti on aiheellista hieman verrata omaa ikäänsä sen toisen osapuolen ikään.
Samaa mieltä, varsinkin jos on jo monta kymmentä vuotta ikäeroa. Joku 5 vuotta puolin ja toisin ei tunu vielä missään, kymmenen alkaa olla jo rajoilla, ollaan jo ihan eri aikakautta, ei toimi.
Minua piiritti parikymppinen kundi pari vuotta sitten, annoin pakit useasti, mutta lopulta lämpenin. Kivaa oli monta kuukautta :) ihan oikeaa seurustelua kavereiden/vanhempien tapaamisista lähtien. Lopulta se 12 vuotta oli liian paljon, minulle. En halua riistää keneltäkään villiä nuoruutta vaan haluan vakiintua. Ne festarireissut ja interrailit on niiiiiiiiiiin nähty, silti yritin roikkua festareilla kundin mukana ja hoidella työtkin siinä sivussa. Hiukan seesteisempää menoa olen jo vailla. Seksiä jään kaipaamaan, olihan se uskomattoman hyvää nuoremman miehen kanssa *huoh*
Sehän setämiehiä ottaa päähän että he joutuvat tyrkyttämään eivätkä siltikään saa.
Ikinä en ole itseäni kenellekään tyrkyttänyt, enkä vieläkään kuvittele että joka ikinen 12v nuorempi haluaa minua kipeästi, vaikka säännöllisesti nuoret miehet lähestyvätkin.
Vanhempi mies on kyllä aika itsekäs kun ei edes ajattele mitä kaikkea tyttöseltä jääkään kokematta, kaikki omanikäisten jutut ja reissut jne. Mitä ihmettä kuvittelee viisikymppinen liehitellessään alle kolemkymppistä. Edes minä en viisikymppistä miestä huolisi! Liian vanha, ei auta mikään. /- 5 vuotta on se haarukka jolla homma toimii.Hyss hyss, ei näistä saa puhua. Vain miehillä on oikeus harrastaa seksiä nuorempien kanssa ja haluta nuorempia. Yli kolmekymppinen nainen on jo ilmaa, mutta viisikymppisenä mies on vasta parhaassa iässä :DD
- tekisi melkein
ihmetyttää kirjoitti:
On muuten kumma että en tunne yhtäkään pariskuntaa jossa mies olisi 10 vuotta vanhempi ja minä sentään sairaalassa töissä, kiertelen joka osastolla ja tunnen satoja naisia. Hmm..
No, saathan sinä minun puolestani haaveilla, ei se minun elämästä ole pois, omanikäisen haluan ja kelpuutan ainoastaan ihan sama mitä näpytät. Puhutko tuontivaimoista? Sitten ymmärrän.mieli linkittää heitä facebookista, mutta sitä en halua tehdä. Myönnä itse, että varmasti tunnet monta pariskuntaa jossa mies on vanhempi. Sitäpaitsi 10 vuoden ikäero on vielä pieni. Esim. 40 vuotias mies on paremman näköinen kuin 30 vuotias nainen.
Äkkiseltäni kun mietin niin tiedän kolme pariskuntaa joissa nainen on 20 vuotias ja mies 30 vuotias. Ja lähin esimerkki on omat vanhempani, isäni on 15 vuotta äitiäni vanhempi.
Kyllä se niin on, että vanhempi mies on naisten suosiossa. Itsekin olen saanut flirttejä 15 vuotiailta teineiltä vaikka olen 28 vuotias. - omanikäistä, kiitos
tekisi melkein kirjoitti:
mieli linkittää heitä facebookista, mutta sitä en halua tehdä. Myönnä itse, että varmasti tunnet monta pariskuntaa jossa mies on vanhempi. Sitäpaitsi 10 vuoden ikäero on vielä pieni. Esim. 40 vuotias mies on paremman näköinen kuin 30 vuotias nainen.
Äkkiseltäni kun mietin niin tiedän kolme pariskuntaa joissa nainen on 20 vuotias ja mies 30 vuotias. Ja lähin esimerkki on omat vanhempani, isäni on 15 vuotta äitiäni vanhempi.
Kyllä se niin on, että vanhempi mies on naisten suosiossa. Itsekin olen saanut flirttejä 15 vuotiailta teineiltä vaikka olen 28 vuotias.Itsekin olen saanut flirttejä 15 vuotiailta teineiltä vaikka olen 28 vuotias.
Ahaa, sattuiko koulutytöt katsomaan sinuun päin ohi mennessään?
Olet pelkkä pelle ja provoamassa.
Suurimmalla osalla miehistä on oman ikäinen rakastettu kumppani, väestöliitonkin mukaan 90% pareista /- 5 vuotta ikäerolla. - omainikäistä, kiitos
on poikkeus kirjoitti:
, mutta muut ovat yli kolmekymppisiä, esim, Sami Sarjula 33 vuotias.
Totuus on, että mies komistuu vanhetessaan ja nainen rupsahtaa, olen jopa livenä kuullut naisten myöntävän sen.Komistuu vanhetessaan voi ässä tilanteessa ehkä tarkoittaa kolmekymppisiä, mutta usko pois, kyseessä eivät ole mitkään viisikymppiset miehet!
Minulle kelpaa kyllä ihan normaalisti vanheneva kumppani, en puhuisi rupsahtamisesta mitään. Hedelmä rupsahtaa, ei nainen eikä myöskään mies, molemmat vanhenevat, siitä ei pääse mihinkään. - Ms 20
>> 20 vuotiatia naisia ei kiinnosta 20 vuotiaat miehet, koska he ovat vielä poikasia, sen sijaan 40 vuotias alkaa jo olemaan mies. >>
Parikymppisia tytönhupakoita kiinnostaa NIMENOMAAN kokreintaan 25 vuotias nuorimies, ei todellakaan joku lähemmäs isän ikäinen kaljuuntuva/-nut rahjus. Oletko ihan pervo? Piiitkä Huoooh. awsdgererh kirjoitti:
Esim. Hunkseissa ei ole yhtään 20 vuotiasta räkänokkaa vaan hekin ovat kaikki yli kolmekymppisiä.Minä olen 32, ja edelleen yhtä laiha kuin 20-vuotiaana, alipainon rajalla. Finnejä saattaa yhä tulla satunnaisesti.
Toisaalta taas jotkut isot kaksimetriset satakiloiset ovat sellaisia jo yläasteiässä.
Jos harrastaa bodaamista, se on eri asia, se on tekemällä hankittua, ei se itsestään tule. Mutta ei pelkkä ikä tuo mitään muuta kuin korkeintaan turhaa ylipainoa.- jarno trolli
ihmetyttää kirjoitti:
No, saathan sinä minun puolestani haaveilla, ei se minun elämästä ole pois, omanikäisen haluan ja kelpuutan ainoastaan ihan sama mitä näpytät. Puhutko tuontivaimoista? Sitten ymmärrän.Kaksi minun hyvää kaveriani on kimpassa ja tehnyt lapsen just 10 vuotta nuoremman naisen kanssa eikä siinä ole mitään ihmeellistä kenenkään mielestä. Varmaan siksi, että se on täysin epäolennainen asia, kaikki on vaan iloisia niiden puolesta, niin kuin minäkin.
- 2-kymppinen mies
Mutta ikinä en itselleni huolisi 3-kymppistä naista, en ainakaan tässä iässä.
- Yksinäinen mummeli
tekisi melkein kirjoitti:
mieli linkittää heitä facebookista, mutta sitä en halua tehdä. Myönnä itse, että varmasti tunnet monta pariskuntaa jossa mies on vanhempi. Sitäpaitsi 10 vuoden ikäero on vielä pieni. Esim. 40 vuotias mies on paremman näköinen kuin 30 vuotias nainen.
Kyllä se niin on, että vanhempi mies on naisten suosiossa. Itsekin olen saanut flirttejä 15 vuotiailta teineiltä vaikka olen 28 vuotias.keski-ikäiset miehet niin se onkyllä totta, mutta yksi asia näiltä miehiltä jää kyllä huomaamatta. Sehän on tietysti se oman isän kaipuu ja turvallisuuden halu, mutta sen ikäiset eivät sitä itse ymmärrä. Yleensä irtiottoa vanhemmista tehdään siinä vaiheessa ja omat vanhemmat eivät tuossa iässä ole mitään.
Epäilen kuitenkin, että he olisivat halukkaita harrastamaan seksiä keski-ikäisten kanssa. Mikäli oikeasti 20 - 30 vuotta vanhemmat miehet haluaisivat jotain muuta, kuin "nuorta lihaa" olisi se jotain aivan uskomatonta. Katsoisin sen melkeimpä hyväksikäytöksi. Ei tuon ikäiset tytöt ymmärrä vielä elämästä oikeastaan mitään ja he saattavat leikkiä kovista ja provosoida miehiä menettämään hetkeksi todellisuuden tajun.
Mutta aloittaja kirjoitti mielestäni ihan asiaa. Tämän seksuaalisen vapautumisen ajan myötä on kaikki todellisuuden taju kadonnut jonnekin ja elämän tärkeimmiksi asioiksi tullut tämä aktiin pyrkiminen. Vanhemmat miehet luulevat, että heissä on jotain erikoista, kun he ovat ns. kokeneet elämää ja ehkä luulevat olevansa mastareita aktissa. En kiellä etteikö joku voisi ollakin.
Ne jotka ovat komeita tai muuten varakkaita onnistuvat varmaankin luksusta tarjoamalla saamaan nuoren naisen parisuhteeseen tai jopa avioon. Mutta heidän ajatusmaailmansa ovat aivan erilaiset. Mitäs sitten tapahtuu, kun tämä "kova kolli" vanhenee ja on 70-80 vuotias ja tämä nainen 40-50 vuotias. Siinaähän tuli omaishoitaja otettua, joka kenties hoitaa kuolemaan saakka. Tai sitten vaihtaa maisemaa siinä vaiheesssa, kun huomaa, ettei tämä olekkaan enää kivaa.
Tosi asia on se, että eri-ikäisten on todella vaikeaa ymmärtää vanhuuden tullessa toisen sairauksia ja ajatusmaailmaa, kun toinen on elämänsä kunnossa ja toinen elämänsä ehtoossa.
Minä tietenkin olen se katkera vanha ämmä, josta ei ole kiinnostuneita muut kuin 80 vuotiaat. Minulla on sen ikäinen isä, joten ei kiitos, vaikka olisi taskut pullollaan rahaa ja mettät täynnä pylväspuuta.
Entinen mieheni lähti n.50 vuotiaana nuoren naisen takia, joten ei tarvi ihmetellä tämän kirjoituksen sävyä. Käyn kuitenkin silloin tällöin viihdyttämässä itseäni näillä sivulla. Aurinkoista kevättä ja miehet huomio naisten kutuaika on maalis-huhtikuussa. Tsemppiä yritykseen, mutta pysykää kuitenkin johonkin tolkkuun hommissanne. - Keski-ikäisyys
Naisethan on kuulemma keski-ikäisiä jo nelikymppisinä, mutta näköjään miehet vasta kuuskymppisinä?
- Et varmaan
2-kymppinen mies kirjoitti:
Mutta ikinä en itselleni huolisi 3-kymppistä naista, en ainakaan tässä iässä.
Kokenut nainen pelottaa kokematonta poikaa....
- Vielä_
Keski-ikäisyys kirjoitti:
Naisethan on kuulemma keski-ikäisiä jo nelikymppisinä, mutta näköjään miehet vasta kuuskymppisinä?
Mun käsittääkseni naiset on yleensä pidempi-ikäisiä, joten eikös sen kuuluisi mennä juur toistenpäin? :D
- haha ronn
No hui...jos se kanttileuka tai sen näköinen mies tulisi iskemään minulle tulisi karmea vessahätä ja hukuttautuisin saman tien pönttöön. Ei karmeampaa otusta maa voi päällään kantaa...jos ei oteta exää huomioon :)
- 3+3=6 sixx..
viimeisin oli yliviisikymppinen työkaveri joka oli ihan tosissaan alkamassa "poikaystäväkseni" kun kuuli minun olevan sinkkuna(olen 30). Hän soitteli minulle jatkuvasti vaikka mitään työasiaa ei ollutkaan. Tein selväksi että noin vanha mies ei kiinnosta. Hän ei vaan tajunnut, äijä jatkoi sinnikkäästi pommitusta niin että työpaikan nuorille miehille hän olijovitsi,minua ei naurattanut. Uhkasin poliisiasialla(sillä ukko häiritsi jo työntekoani ja työmotivaatiotani) sitten vasta rauhoittui. Hän vaihtoi työpaikkaa, ties vaikka pomo käski, hän kun ihmetteli tyypin touhuja ja oliniistä kovin närkästynyt, vaikken niistä hänelle vielä ehtinyt kummemmin valittaa.
Ja baarissa tuota sattuu jatkuvasti. Ukot tarjoavat itseään tytöille ja tytöt nauravat paskaisesti, sitten palstalla valitetaan kun naiset ei tiedä tasoaan :D Onko minunkin tasoani muka yli viiskybänen, henkisesti häiriintynyt, sosiaalisesti kyvytön, ruma ja tyylitön mies? Jos on, antaa olla sitten.:D Paremmillekin olen pakkeja antanut.
Mieskin rupsahtaa vanhetessaan, tämä nyt on ihan normaalia ja jokainen selväpäinen sen tajuaa. Jos et ole kovin rikas tai kuuluisa viiskybänen, jätä alle nelikymppiset suosiolla rauhaan. Karismaa ei ole taviksilla, karismaa on esim. nikki sixxillä joka on aidosti nuorekas ja seksikäs vielä tänäkin päivänä, rupsahtaminen tosin hänessäkin alkanut parin viimeisen vuoden aikana näkyä. Kyseinen mies oli 30-40-vuotiaana ihan uskomaton komistus, olisi saanut ihan kenet vaan. Minutkin ;) ihan milloin vaan ;)- on monellakin
yli 50 vuotiaalla tavismiehellä. 30 vuotiaalle naiselle sopii ihan hyvin 50 vuotias mies. Tiedän itse pariskunnan, jossa mies on 60 ja nainen 34 vuotias eikä mies ole edes rikas. Myös oma isäni on äitiäni 15 vuotta vanhempi.
Sitäpaitsi kaikki vähän alle 40 vuotiaat naiset ovat rupsahtaneet jo aikoja sitten. Nainen rupsahtaa yleensä kun täyttää 25 vuotta. Että kyllä siinä tasot kohtaavat ihan hyvin jos mies on 50 vuotias ja nainen 30 vuotias. - .
on monellakin kirjoitti:
yli 50 vuotiaalla tavismiehellä. 30 vuotiaalle naiselle sopii ihan hyvin 50 vuotias mies. Tiedän itse pariskunnan, jossa mies on 60 ja nainen 34 vuotias eikä mies ole edes rikas. Myös oma isäni on äitiäni 15 vuotta vanhempi.
Sitäpaitsi kaikki vähän alle 40 vuotiaat naiset ovat rupsahtaneet jo aikoja sitten. Nainen rupsahtaa yleensä kun täyttää 25 vuotta. Että kyllä siinä tasot kohtaavat ihan hyvin jos mies on 50 vuotias ja nainen 30 vuotias.jos oikeasti pidät viiskymppistä keskiverto-suomimiestä karismaattisena tai komeana ja aikuisia naisia rumina?
Alan itse kyllä heti lesboksi jos pitäisi viisikymppisen suomimiehen kanssa harrastaa seksiä, hyi s*tana sentään!
Onneksi mulla on omanikäinen säätö meneillään ;) komea kundi, ei mikään rupsahtanut kurppakalu. - Niin sitä luullaan
on monellakin kirjoitti:
Sitäpaitsi kaikki vähän alle 40 vuotiaat naiset ovat rupsahtaneet jo aikoja sitten. Nainen rupsahtaa yleensä kun täyttää 25 vuotta. Että kyllä siinä tasot kohtaavat ihan hyvin jos mies on 50 vuotias ja nainen 30 vuotias.Siinähän se probleema onkin, että se viisikymppinen setämies ei tajua omaa rapistumistaan, vaan luulee olevansa mies parhaimmillaan ja katsoo että joku parikymmentä vuotta nuorempi nainen on juuri sopiva hänelle tasoltaan. Vika on vain siinä, että enemmistö niistä parikymmentä vuotta nuoremmista naisista ei ole samaa mieltä sen setämiehen kanssa ja siksi setäparka saa aina pakit, ellei hänellä tosiaan ole rahaa tai vaikutusvaltaa. Tai julkkistatusta, kuten Ron Mossilla. Mutta ei setäparka vieläkään tajua, vaan valittelee vaan sitä että naiset eivät tajua omaa tasoaan, kun vanha setä ei kelpaa.
- on todella komea
Niin sitä luullaan kirjoitti:
Siinähän se probleema onkin, että se viisikymppinen setämies ei tajua omaa rapistumistaan, vaan luulee olevansa mies parhaimmillaan ja katsoo että joku parikymmentä vuotta nuorempi nainen on juuri sopiva hänelle tasoltaan. Vika on vain siinä, että enemmistö niistä parikymmentä vuotta nuoremmista naisista ei ole samaa mieltä sen setämiehen kanssa ja siksi setäparka saa aina pakit, ellei hänellä tosiaan ole rahaa tai vaikutusvaltaa. Tai julkkistatusta, kuten Ron Mossilla. Mutta ei setäparka vieläkään tajua, vaan valittelee vaan sitä että naiset eivät tajua omaa tasoaan, kun vanha setä ei kelpaa.
ja karismaattinen. Bond elokuvissakin Roger Moorella oli aina itseään 20-30 vuotta nuorempi nainen.
- jslfkljls
on todella komea kirjoitti:
ja karismaattinen. Bond elokuvissakin Roger Moorella oli aina itseään 20-30 vuotta nuorempi nainen.
Joo. Myös Sean Connery ja George Clooney ovat komeita ja karismaattisia. Aivan kuin keskimääräinen suomalainen mies euromarketin parkkipaikalla!
jslfkljls kirjoitti:
Joo. Myös Sean Connery ja George Clooney ovat komeita ja karismaattisia. Aivan kuin keskimääräinen suomalainen mies euromarketin parkkipaikalla!
Milloin viimeksi tällä palstalla ollut näin hvyä kommentti, täytyy alkaa käymään useammin, saa kunnon naurut :DD
Joo, ja mieti miltä toi upea pappa näyttää joka näitä "vanha mies on karismaattinen ja kaikki nuoret naiset tahtoo yli kymmenen vuotta vanhemman miehen" suoltaa XD
Mä en kestä.
- Nuori ja kaunis
Samaa koskee keski-ikäisiä naisia ja oikeastaan kaikkia yli kolmikymppisiä, jotka on pelkästään rasittavia ja seksuaalisesti vastenmielisiä. Kyllä maailma on nuorten ja kauniiden. Muut saisivat suksia vittuun pilaamasta maisemaa.
- En Huolis!!!!!!!!!!!
Näistäkin vastauksista jokainen varmasti huomaa, että nämä vanhemmat papat kuvittelevat pienessä päässään että nuoremmat naiset olisivat kiinnostuneita heistä, EI KIITOS!!!!
En ikinä huolisi itselleni edes 5v vanhempaa miestä, kyllä sen pitää olla joko nuorempi tai samanikäinen itseni kanssa, miksi siis huolia vanha ukko kun on mahdollisuus nuorempaankin joka on samalla taajudella kanssani, enkä siis kaipaa mitään mooseksen aikaisia juttuja papoilta... :D
Minuakin on piirittänyt nuo vanhat ukot ja olen ihan suoraan tehnyt selväksi että ei kiinnosta, mutta kun ei vaan mene jakeluun, heiltä puuttuu varmaan aivolisäkkeestä joku ymmärryslohko, tyhmiäkin ovat kaiken lisäksi.- Ninni94
Mua kanz yritti yx papparainen joga oli warmaa jotai 30!!(!!). Mä olin iha et suxi pappa wittu ja wie ne Mooseksen aigaset juttuz muganaz!!!!!11
- Toisaalta...
Minuakin on piirittänyt nuo vanhat ukot ja olen ihan suoraan tehnyt selväksi että ei kiinnosta, mutta kun ei vaan mene jakeluun, heiltä puuttuu varmaan aivolisäkkeestä joku ymmärryslohko, tyhmiäkin ovat kaiken lisäksi.
Tähän ilmiöön ovat valitettavasti naisetkin osasyyllisiä, koska osa nuorista naisista on valmis kelpuuttamaan niitä vanhoja ukkoja, jos heillä on esim. paljon rahaa tai muuta statusta. Kun ne vanhat ukot näkevät tai lukevat seiska-lehdestä että joillekin heidän ikäisilleen käy flaksi, niin todellisuudentaju hämärtyy ja alkavat hekin luulla liikoja itsestään. Kaikki vanhat ukot kun eivät tajua sitä että vaan rahalla saa. - m30.
Ninni94 kirjoitti:
Mua kanz yritti yx papparainen joga oli warmaa jotai 30!!(!!). Mä olin iha et suxi pappa wittu ja wie ne Mooseksen aigaset juttuz muganaz!!!!!11
1
- 53e7uxe
Toisaalta... kirjoitti:
Minuakin on piirittänyt nuo vanhat ukot ja olen ihan suoraan tehnyt selväksi että ei kiinnosta, mutta kun ei vaan mene jakeluun, heiltä puuttuu varmaan aivolisäkkeestä joku ymmärryslohko, tyhmiäkin ovat kaiken lisäksi.
Tähän ilmiöön ovat valitettavasti naisetkin osasyyllisiä, koska osa nuorista naisista on valmis kelpuuttamaan niitä vanhoja ukkoja, jos heillä on esim. paljon rahaa tai muuta statusta. Kun ne vanhat ukot näkevät tai lukevat seiska-lehdestä että joillekin heidän ikäisilleen käy flaksi, niin todellisuudentaju hämärtyy ja alkavat hekin luulla liikoja itsestään. Kaikki vanhat ukot kun eivät tajua sitä että vaan rahalla saa."vaan rahalla saa."
- Ninni94
m30. kirjoitti:
1
Ai zäki pappa yrität?!!! Suxi zen Moozekses kanzza widuun!!
- miessshh
53e7uxe kirjoitti:
"vaan rahalla saa."
Statuksella saa kanssa!
- m30.
Ninni94 kirjoitti:
Ai zäki pappa yrität?!!! Suxi zen Moozekses kanzza widuun!!
Suxix mun kanz? Lupaan olla yhtä zöbiz kun Zustin BiiBer enkä yhtään setä!!
- sinua nuori nainen
Toisaalta... kirjoitti:
Tähän ilmiöön ovat valitettavasti naisetkin osasyyllisiä, koska osa nuorista naisista on valmis kelpuuttamaan niitä vanhoja ukkoja, jos heillä on esim. paljon rahaa tai muuta statusta. Kun ne vanhat ukot näkevät tai lukevat seiska-lehdestä että joillekin heidän ikäisilleen käy flaksi, niin todellisuudentaju hämärtyy ja alkavat hekin luulla liikoja itsestään. Kaikki vanhat ukot kun eivät tajua sitä että vaan rahalla saa., niin se tarkoittaa sitä että olet hänen tasoaan. Hyvä nyrkkisääntö on, että miehelle sopii itseään 15-20 vuotta nuorempi nainen.
sinua nuori nainen kirjoitti:
, niin se tarkoittaa sitä että olet hänen tasoaan. Hyvä nyrkkisääntö on, että miehelle sopii itseään 15-20 vuotta nuorempi nainen.
Mä ikahdun tähän näppikselle.
Mitäs jos samaan aikaan piirittää sekä kymmenen vuotta nuorempi että omanikäinen? Mitäs logiikkaa ikämiehen mielestä sitten käytetään? :DD
Näpytä lisää levottomia, mutta muista nitrot ettet läkähdy :DD Pidä taukoja välillä! - m30.
:DD kirjoitti:
Mä ikahdun tähän näppikselle.
Mitäs jos samaan aikaan piirittää sekä kymmenen vuotta nuorempi että omanikäinen? Mitäs logiikkaa ikämiehen mielestä sitten käytetään? :DD
Näpytä lisää levottomia, mutta muista nitrot ettet läkähdy :DD Pidä taukoja välillä!Miksi naisia noin paljon harmittaa se, jos joku mies saa sanotaan vaikka 5-15 -vuotta itseään nuoremman naisen? Sehän on ihan normaali ikäero vielä, ja todellakin naiset itse tällaisiin suhteisiin hakeutuvat.
- Näillä mennään
m30. kirjoitti:
Miksi naisia noin paljon harmittaa se, jos joku mies saa sanotaan vaikka 5-15 -vuotta itseään nuoremman naisen? Sehän on ihan normaali ikäero vielä, ja todellakin naiset itse tällaisiin suhteisiin hakeutuvat.
Mulle on aivan sama, vaikka naapurin ukko nais 40v nuoremman mimmin, ei liikuta minun elämääni, päinvastoin tuntuu siltä, että miehet nousevat puolustuskannalle kun naiset toteavat etteivät huoli vanhaa miestä, he eivät hyväksy sitä totuutta.
Se vaan on fakta, että suurin osa nykynaisten ikäskaala on /- 5v, ja se on mennyt myös siihen että naiset 30 valitsevat itselleen ennemmin nuoremman miehen kuin vanhemman. Miehet kun rupsahtavat ennemmin mitä naiset, eivätkä pidä itsestään huoli ulkoisesti eivätkä kylläkään sisäisesti ja mikäpä siinä kun naiset jotka ovat myös hyvässä kuisissa, saavat itseään paljonkin nuorempia miehiä.
Useimmat vanhemmat ukot kun tahtovat vain nähdä päiväunia nuoremmista naisista ja kuvittelevat uniensa toteutuvan ja sitten kun totuus kohtaa silmästä silmään, ei tajuta lopettaa vaan yritetään silti vaikka nainen tekee papasta aivan naurunalaisen. - pirun sosiaalistajat
m30. kirjoitti:
Miksi naisia noin paljon harmittaa se, jos joku mies saa sanotaan vaikka 5-15 -vuotta itseään nuoremman naisen? Sehän on ihan normaali ikäero vielä, ja todellakin naiset itse tällaisiin suhteisiin hakeutuvat.
Minua ei harmita se, jos jollain miehellä on itseään nuorempi nainen. Om heidän oma asiansa. :)
Mutta minua suututtaa se, jos itse joudun itseäni selvästi vanhemman miehen lähestymisyrityksen kohteeksi. Yksi niistä harvoista sosiaalisen elämän tilanteista, joissa käyttäydyn todella tylysti ja jopa törkeästi ilman pienintäkään pistoa omassatunnossa. - +/- 5 v minulle
m30. kirjoitti:
Se taas ärsyttää, että joku keski-ikäinen mies hehkuttaa omaa nuorekkuuttaan ja sanoo totuuksina että KAIKKI miehet komistuvat vanhetessaan ja että KAIKKI miehet saavat nuorempia naisia ja että KAIKKI nuoremmat naiset kiihottuvat vanhemmista miehistä. Se ärsyttää, kun pitkästi päälle nelikymppiset ukot liimautuvat kylkeen eivätkä tajua mitä ei tarkoittaa kun ovat niin siinä luulossa että ovat karismaattisia, nuorekkaita, komeita ja haluttavia nuoremman naisen mielestä. Se ärsyttää kuinka vanhempi mies haukkuu oman ikäistään naista rumaksi, rupsahtaneeksi ja hyödyttömäksi, eikö se vanha ukko tajua itsekin vanhenevansa ja että nuori nainenkin vanhenee. Vanheneminen on luonnollista. En näe mitään hyvää vanhoissa miehissä joilla on joku pappaiän kuume päällä ja jotka hyppäävät nuorten naisten perässä häiritsevästi. No poke auttaa tiukoissa tilanteissa ja poliisi rankemmissa.
Tylyä faktaa on että KUKAAN mies ei ole viisikymppisenä niin komea kuin oli kolmekymppisenä, eikä naisetkaan ole niin kauniita viisikymppisinä mitä olivat kolmekymppisinä. Mutta mitä sitten, se on vain pintaa. Minä ainakin kierrän pinnalliset setämiehet kaukaa. - dtjktdtj
+/- 5 v minulle kirjoitti:
Se taas ärsyttää, että joku keski-ikäinen mies hehkuttaa omaa nuorekkuuttaan ja sanoo totuuksina että KAIKKI miehet komistuvat vanhetessaan ja että KAIKKI miehet saavat nuorempia naisia ja että KAIKKI nuoremmat naiset kiihottuvat vanhemmista miehistä. Se ärsyttää, kun pitkästi päälle nelikymppiset ukot liimautuvat kylkeen eivätkä tajua mitä ei tarkoittaa kun ovat niin siinä luulossa että ovat karismaattisia, nuorekkaita, komeita ja haluttavia nuoremman naisen mielestä. Se ärsyttää kuinka vanhempi mies haukkuu oman ikäistään naista rumaksi, rupsahtaneeksi ja hyödyttömäksi, eikö se vanha ukko tajua itsekin vanhenevansa ja että nuori nainenkin vanhenee. Vanheneminen on luonnollista. En näe mitään hyvää vanhoissa miehissä joilla on joku pappaiän kuume päällä ja jotka hyppäävät nuorten naisten perässä häiritsevästi. No poke auttaa tiukoissa tilanteissa ja poliisi rankemmissa.
Tylyä faktaa on että KUKAAN mies ei ole viisikymppisenä niin komea kuin oli kolmekymppisenä, eikä naisetkaan ole niin kauniita viisikymppisinä mitä olivat kolmekymppisinä. Mutta mitä sitten, se on vain pintaa. Minä ainakin kierrän pinnalliset setämiehet kaukaa.Komps, komps :)
- ..........
dtjktdtj kirjoitti:
Komps, komps :)
Eiköhän moni setä vain hämää ja uskottelevinaan omaavansa hyvän itsekuvan ja -luottamuksen. Se liimaantuminenkin on varmaan nolaantumisen ennakolta estämistä ja peittelyä. On jo mietitty kommentitkin etukäteen, että muka nuoret tytöt tykkää varttuneista tosimiehistä. Tahallaan ärsytetään, jotta päästäisin vähän "tasoihin". Siinä vierellä halutaan varmaan notkua nuoren naisen ruumiinlämmössä mahdollisimman pitkään, olla edes vähän aikaa tekemisissä. Kaikki käy - kunnes kuppi kaatuu kumminkin nurin, kuten tuossa aikaisemmin kerrottiin. Toi rupsahtaneiden ikänaisten haukkuminenkin on vaan sitä samaa manipulaatiota. Ukot kokeilee kaiketi kepillä jäätä, että jospas löytyis sellainen nuori nainen, joka imartuu ja haluaa todistella omaa ihanuuttaan kurpan rinnalla. Ja pyh.
- 2-kymppinen mies
Minä taas en huoli itselleni vanhempaa naista.
- epätosi väite
Näillä mennään kirjoitti:
Mulle on aivan sama, vaikka naapurin ukko nais 40v nuoremman mimmin, ei liikuta minun elämääni, päinvastoin tuntuu siltä, että miehet nousevat puolustuskannalle kun naiset toteavat etteivät huoli vanhaa miestä, he eivät hyväksy sitä totuutta.
Se vaan on fakta, että suurin osa nykynaisten ikäskaala on /- 5v, ja se on mennyt myös siihen että naiset 30 valitsevat itselleen ennemmin nuoremman miehen kuin vanhemman. Miehet kun rupsahtavat ennemmin mitä naiset, eivätkä pidä itsestään huoli ulkoisesti eivätkä kylläkään sisäisesti ja mikäpä siinä kun naiset jotka ovat myös hyvässä kuisissa, saavat itseään paljonkin nuorempia miehiä.
Useimmat vanhemmat ukot kun tahtovat vain nähdä päiväunia nuoremmista naisista ja kuvittelevat uniensa toteutuvan ja sitten kun totuus kohtaa silmästä silmään, ei tajuta lopettaa vaan yritetään silti vaikka nainen tekee papasta aivan naurunalaisen."Miehet kun rupsahtavat ennemmin mitä naiset"
Ei pidä paikkaansa. - Tahtoo vaan tietää
m30. kirjoitti:
"Miksi naisia noin paljon harmittaa se, jos joku mies saa sanotaan vaikka 5-15 -vuotta itseään nuoremman naisen? Sehän on ihan normaali ikäero vielä, ja todellakin naiset itse tällaisiin suhteisiin hakeutuvat."
Jos naisella on 5-15 vuotta nuorempi jannu, niin onko sekin susta ihan normaali ikäero? - Naulan kantaan
Tahtoo vaan tietää kirjoitti:
"Miksi naisia noin paljon harmittaa se, jos joku mies saa sanotaan vaikka 5-15 -vuotta itseään nuoremman naisen? Sehän on ihan normaali ikäero vielä, ja todellakin naiset itse tällaisiin suhteisiin hakeutuvat."
Jos naisella on 5-15 vuotta nuorempi jannu, niin onko sekin susta ihan normaali ikäero?Aivan. Yhtä vihamielisesti miehetkin suhtautuvat siihen, jos heidän ikäisensä nainen seurustelee huomattavasti nuoremman miehen kanssa. On ihan omakohtaista kokemusta siitä.
- kurkut silmille
epätosi väite kirjoitti:
"Miehet kun rupsahtavat ennemmin mitä naiset"
Ei pidä paikkaansa.Pitää just paikkaansa. Moni kelmeviitonen mies alkaa ukkkontua kun tukka pakenee menneisyyttä kohti ja vatsanseutu pyöristyy. Ja kyllä ne baari-illat näkyy miehenkin naamassa.
- Avenger_
Kyllä kyllä, sain seurata ihan aitiopaikalta viikonloppuna tälläista tilannetta kun vanha pieru tulee lässyttään 25v naiselle, mulla oli siinä pöytä täys näitä naisia ja tää patu kehtas tulla siihen selittään,oikeen silmät kiilui päässä,ei helekkari et oli koomista kateltavaa. niin ja tää patu oli kyl jotain 60v.
- Yh
Vaikken ole edes kaunis enkä enää ihan nuorikaan - joskin pappoihin verrattuna kyllä - niin on "ihan vaan" mullekin tultu ehdottamaan saunareissua yllättävän pikku klähminnän kera. Kertoi ukkeli vielä hoitaneensa aiemmin vaimoaan kotona tämän kuolemaan saakka, että muuten olisi antanut itsestään kunnioitettavan kuvan, mutta sinne meni sen siliän tien, eikä palaa - ei kuva, eikä myöskään kuvatus.
- eräs mies
Esität täysin käsittämättömiä ajatuksia. On normaalia, että mies on huomattavasti vanhempi kuin nainen. Otetaan esimerkiksi vaikkapa Hugh Hefner. Mies on iältään pitkälti yli 80, ja silti hänellä riittää nuoria parikymppisiä blondeja haaremiksi saakka. Siinä on ihanne, johon tulisi pyrkiä.
- Hip hip hurraa!
Näin se on! Vähintään 30 vuotta pitää ikäeroa olla. Nuoret miehet vetäkööt käteensä ja jättäkööt nuoret naiset rauhaan, jotta vanhat papat voivat kerätä nuoret naiset haaremiinsa. Se on normaali elämäntapa.
- daa-a-a
mitä luulet, käviskö flaksi enää samanikäisen mummonkaan suhteen?
Joku playboy-typykkä on muuten laulanut,että häntä ällötti hefin kanssa sängyssä ja hef oli ymmärtänyt tämän, kaikkien onneksi hefillä ei enää vehkeet pelitä.
Aika halvalla tulee käppänän rahat nykyisen nuorikon taskuun, ei tartte ees seksiä harrastaa kunhan näyttää kainalossa edustavalta ja hefin kulissit pysyy pystyssä, niillä rahoilla voikin sitten pitää vaikka kokonaisen haaremin nuoria uroskomistuksia sekuaalisia tarpeita tyydyttämään. - Hugi tule kaapista
daa-a-a kirjoitti:
mitä luulet, käviskö flaksi enää samanikäisen mummonkaan suhteen?
Joku playboy-typykkä on muuten laulanut,että häntä ällötti hefin kanssa sängyssä ja hef oli ymmärtänyt tämän, kaikkien onneksi hefillä ei enää vehkeet pelitä.
Aika halvalla tulee käppänän rahat nykyisen nuorikon taskuun, ei tartte ees seksiä harrastaa kunhan näyttää kainalossa edustavalta ja hefin kulissit pysyy pystyssä, niillä rahoilla voikin sitten pitää vaikka kokonaisen haaremin nuoria uroskomistuksia sekuaalisia tarpeita tyydyttämään.Hollywood-juorut muuten kertovat, että Hugi Hefneri katselee erittäin mielellään gaypornoa eikä saa kuulema lerppakulliaan pystyyn ennen kuin ottaa sen viagran ja katselee vähän homopornoa ensin.
- ,.-
Hugi tule kaapista kirjoitti:
Hollywood-juorut muuten kertovat, että Hugi Hefneri katselee erittäin mielellään gaypornoa eikä saa kuulema lerppakulliaan pystyyn ennen kuin ottaa sen viagran ja katselee vähän homopornoa ensin.
tiedä sitten onko kokonaan poikiin päin. Ainakin naisihanne hänellä on barbie, sellainen harmiton tytteli, helposti hallittava, leikiteltävä.
- Hih hih hii
Julkimot on asia erikseen, jokaisella nuorempaa tahtovalla julkisuuden henkilöllä on saumaa nuorempaan, niin naisilla kuin miehilläkin ja mitä tuohon nuorempiin seurustelukumppaneihin tulee, niin aika nuoren kollin on Katri Helenakin bongaissut, vaivaiset 32v nuoremman, repikää siitä papat!! :D
- Älä liioittele
Katri-Helena voi olla mitä tahansa muuta, mutta ei pedofiili, koska se mies on jo kolmekymppinen eli ihan aikuinen ihminen. Ja eiköhän se hyväksikäyttö ole molemminpuolista sillä pariskunnalla.
- Hih hih hii
Älä liioittele kirjoitti:
Katri-Helena voi olla mitä tahansa muuta, mutta ei pedofiili, koska se mies on jo kolmekymppinen eli ihan aikuinen ihminen. Ja eiköhän se hyväksikäyttö ole molemminpuolista sillä pariskunnalla.
Kuka tässä nyt on liioitellut??? Katri-Helenalla ON 33v nuorempi mies, koska lyyli on itsekin kuitenkin jo 65v joten mistään pedofiiliasta ei todellakaan ole kyse vaan mies on jo aikuinen. Enkä nyt tiedä mistä tuon pedofiili asian kaivoit esiin???
- uffaffaffaffaa
Hih hih hii kirjoitti:
Kuka tässä nyt on liioitellut??? Katri-Helenalla ON 33v nuorempi mies, koska lyyli on itsekin kuitenkin jo 65v joten mistään pedofiiliasta ei todellakaan ole kyse vaan mies on jo aikuinen. Enkä nyt tiedä mistä tuon pedofiili asian kaivoit esiin???
Siinä välissä on varmaan ollut joku pedo-viesti, joka on poistettu.
- Michaeli*
uffaffaffaffaa kirjoitti:
Siinä välissä on varmaan ollut joku pedo-viesti, joka on poistettu.
No,katoinpa tänään Kauniita ja rohkeita ja täytyy myöntää että upean näköinen ja mahtavan näköinen se Ron Moss. Ja on siinä sarjassa muitakin todella mahtavan/upean näköisiä miehiä jotka näyttää todella hyvältä ja pukeutuminen todella hyvää. Toinen sarja missä näkyy näitä todella upean/mahtavan näköisiä herramiehiä on Tunteita ja tuoksuja sarja. Katsokaas aina aamuisin jos kerkeette joskus.
- Mies1985
Olen joskus feikannut chatissä esim.16-vuotiasta tyttöä ja sitten 20 vuotta vanhemmat miehet yrittävät epätoivoisena taivutella seksiin. "Kokeilisit edes...et varmasti pety" jne.
Osa vanhoista ukoista myös menettää kiinnostuksensa heti jos he kokevat että puolta nuorempi nainen asuu liian kaukana. Siitä tulee vähän sellainen kuva että näillä ukkeleilla on varaa heivata kaunis, nuori nainen jos nainen ei asu pääkaupunkiseudulla tms. Keskustelu siis päättyy ihan seinään. Onko tämä sitten taloudellistamista vai älyttömät kuvitelmat omasta itsestä on tulkinnanvarainen asia.
Kuitenkin yksi sukulaisnaiseni, 27v, joka on ihan nätti ja koulutettu seurustelee nelikymppisen miehen kanssa eikä tämä mies ole mikään varakas tietääkseni. Ihan tavallinen, laiha nörtähtävä mies.
Samoin yksi ehkä 22-vuotias serkkuni seurustelee yli kolmekymppisen miehen kanssa.- sitä ja tätä ehkä
Ehkä, ehkä ja ehkä sitä. Pikkuisenkun pyöristää vähän sinne ja tänne ja pistää muuutaman ehkän väliin niin saa ihan hyvän jutun aikaiseksi.
- nainen 26v
aikamoista yleistämistä ja putkinäköistä mielipidettä täällä näkee. Kaikki vanhemmat miehet eivät todella pyöri baareissa räkäkännissä iskemässä nuorempia tyttöjä p**** mielessä. Itselläni ikäeroa miehen kanssa 36v ja ihan ollaan rakkaudesta yhdessä ja yhteisiä suunnitelmia ja haaveita riittää hamaan tulevaisuuteen asti. Joskus ollaan puhuttu siitä, että mitä sitten kun hän vanhenee ja itse olen nainen parhaassa iässä; itse en ole tästä ollenkaan huolissani, rakastan miestäni ja olen valmis elämään hänen kanssaan loppuun asti.
- crocuta_crocuta
Naiset tuntuvat useimmiten, minun silmissäni, näyttävän olevan parhaimmillaan 35-45 välissä.
Minkä joku voisi luulla olevan miinusta nuorille naisille, jos mies näin ajattelee, mutta plussaahan se vaan on, jos on parempaan päin menossa miehen silmissä :P
Toi siis siinä naistyypissä, jotka panostaa vähän olemukseensa ainakin. - En kadehdi sinua
Otan osaa. Jos teillä on tosiaan ikäeroa 36 vuotta niin siinä vaiheessa kun sinä olet 40-vuotias niin ukkosi on jo lähes 80 v vanha papparainen ja joudut luultavasti omaishoitajan rooliin. Kun muut ikäisesi elävät normaalia elämää ja myös seksielämää ikäistensä tai hieman vanhempien miestensä kanssa, sinä saat olla hoitajana kenties jo dementoituneelle miehellesi. Onneksi olkoon. Nuorena sitä kuvittelee naivisti, että rakkaus voittaa kaiken, mutta vanhempana ja viisaampana huomaa, ettei se riitäkään, jos mitään muuta yhteistä ei enää ole. Mutta toisaalta itsepähän taakkasi valitset. Omapa on ongelmasi.
- nainen 26v
Hyvin todennäköistä että niin käy, mutta en osaa sitä ajatella ongelmana. Ehkä hän kuoleekin huomenna auto-onnettomuudessa tms, tai minä sairastun vakavasti ja tilanne kääntyy toisinpäin. Tai yhtä hyvin kanssani samanikäinen saattaisi sairastua ennen aikojaan tai loukkaantua/kuolla tai minä, elämästä kun ei koskaan tiedä. Itse olen nimenomaan oppinut hänen kanssaan elämään päivän kerrallaan ja nauttimaan siitä mitä on nyt, enkä turhaan kantamaan huolta tulevasta.
Mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseen, sinulla(ja monella muulla) omasi ja minulla omani.- Ongelma on omasi
Kuten jo kommentoin, niin omapa on asiasi ja itse taakkasi valitset. Ja olet toki oikeassa siinä, että eihän huomisesta päivästä voi tietää. Kommenttini nousi lähinnä siitä, että tiedän tuttavapiiristä muutaman tapauksen, että nuorí nainen on mennyt naimisiin noin 30 vuotta vanhemman miehen kanssa ja nuorempana uskonut vilpittömästi, että kyllä se rakkaus kestää kaiken. Kun he sitten keski-ikäisinä ovat joutuneet hankalan vanhuksen hoitajiksi, niin kyllä se rakkaus on hiipunut ja he ovat alkaneet kokea sen vanhan ja raihnaisen miehensä lähinnä taakkana. Usein myös seksielämä on lopahtanut, kun mies on vanhentunut tarpeeksi. Ikävintä on, että nämä kyseiset naiset ovat äärettömän kateellisia muille ikäisilleen naisille, jotka elävät täyttä elämää ikäistensä miesten kanssa ja se näkyy ja kuuluu heistä katkerana käytöksenä. Mutta toivotaan, ettei sinusta tule sellainen.
- Me
Hmm... kyllä vielä ymmärät kantapään kautta...
Jotain tuli sellainen fiilis... haluaisin suojella sut itsestäsi ja varsinkin sitä pedofiili miehestä... jep!
- and_justice_for_all
Eiköhän tuo ole aika asiatonta yleistystä?
Itse alan täyttämään ne keski-ikäisen kriteerit. En silti käyttäydy mainitsemallasi tavalla. Käyttäytyvätkö ne kaikki ikäisesi miehet täydellisesti?
Olisi yhtä hullua yleistää ikäisesi miehet kaiken tuhoaviksi kriminaaleiksi.
Jotkut ihmiset ovat fiksumpia kuin toiset ja se ei katso ikää.
Olen itse ollut suhteessa yli kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa ja myös yli kymmenen vuotta nuoremman kanssa ja molemmat suhteet toimivat.
Toisten ahdistelu on ikkään katsomatta kuvottavaa ja sitä valitettavasti tapahtuu iästä riippumatta. - Entäs vanhat
humalaiset ämmät, jotka etsivät baarissa "nuorta lihaa"
- Höpönhöpön
Ei ne mitään nuorta lihaa hae, vaan kestävempää ja jämäkämpää stondista. Vanhemmilla miehillä kun saattaa olla jo pieniä ongelmia stondiksen suhteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642