Hei,
otsikko kertookin kysymyksen. Okei, eli olen ihastunut yhteen hirmu suloiseen poikaan, tai siis mieheen ja nyt minun pitäisi saada taktiikka, miten liikkua eteenpäin.
Olen luonnostani ystävällinen ja hymyilen paljon, olen kait ihan puoleensavetävännäköinenkin, silleen ovat sanoneet, ja kaikin puolin ihan ok. No, nyt pitäisi saada muuvi, miten lähestyä tätä herrasmiestä, joka vaikuttaa tavallaan kiinnostuneelta, mutta niin viilipytyltä, etten saa hänestä oikein mitään irti. Emme ole koskaan jutelleet, mutta olen huomannut hänen katseensa viipyilevän minussa. Eli ymmärtääkseni hän on noteerannut minut.
Ongelmani ydin on: Miten voin lähestyä tätä rauhallista, seksikästä miekkosta ilman, että vaikutan liian innokkaalta. Uskon vakaasti siihen, että mies tekee aloitteen. Olemme nähneet ohi mennen yliopiston käytävillä, ja luontevan yhteyden hakeminen on ehkä hieman hankalaa.
Miten saan kiinnitettyä miehen huomion? Millä tavalla nuori miekkonen noteeraa minut vielä enemmän ja lähtee kävelemään perään? Onko ulkonäöllä miten suuri merkitys, entä itsevarmuudella. Olen ilmeisesti myös välillä aika itsevarmankin oloinen, mutta voiko se olla turn-off?
Tällaisia tänään.
Miehet: Miten lähestyn teitä vaikuttamatta liian imelältä?
77
1770
Vastaukset
- luota siihen
että mies tekee aina aloitteen.Kaikki huonot kokemukset opettaa miehetkin välinpitämättömäksi naisen suhteen.
- Varinia
Kiitos.. niin, pitänee harkita sitäki vaihtoehtoa... En vaan haluais vaikuttaa liian kiinnostuneelta, haluaisin että mies kiinnostuu eka minusta!! Meneekö se miehet näin?
- siemen<3
Varinia kirjoitti:
Kiitos.. niin, pitänee harkita sitäki vaihtoehtoa... En vaan haluais vaikuttaa liian kiinnostuneelta, haluaisin että mies kiinnostuu eka minusta!! Meneekö se miehet näin?
ei se mene. miehethän vaan kiinnostuvat enemmän kun osoitat jotain huomiota heitä kohtaan.
- .....
"Millä tavalla nuori miekkonen noteeraa minut vielä enemmän ja lähtee kävelemään perään?"
Kiinnittäisin huomiota pakaroiden seudulle. Kiinnitä sinne vaikka vilkkuvalo tai muuta huomiota herättävää. Sellainen saa yleensä miehen seuraamaan perässä. Voit johdattaa hänet vaikka tyhjään luentosaliin, jossa sitten yhdellä eleellä riisut jakkupukusi paljastaen pitsisen seksiunelman ja käheästi huokaat "Ota minut, senkin könsikäs".- Varinia
Ihan hyvä vastaus. Kiva että jaksoit ottaa tän kirjaimellisesti. ;)
- -M-
Kuten huomaat, turhaan kyselet tällä palstalla. Kokeile tuolta "miten mies isketään".
- 352353255
Faktahan on se että aloittaja kyllä tietää itsekin miten toimia, mutta on ujo ja kaipaa jotain lisävahvistusta. Yhtä hyvin voisit jutella peilin kanssa, saisit varmasti yhtä hyviä tai parempia vastauksia. Jos taas tukea kaipaat niin juttele kavereille, jos sulla sellaisia on.
- Varinia
en hoksannu sitä. Mut ei kai siinä mitän. Mut sitä täällä ihmettelen, miksi kummassa te ihmiset olette niin ilkeitä? Kysyin yhden viattoman kysymyksen, en loukannu ketään, jne. Minkä takia ihmiset täällä niinku tikku perseessä?
- ldgdkflkö
Varinia kirjoitti:
en hoksannu sitä. Mut ei kai siinä mitän. Mut sitä täällä ihmettelen, miksi kummassa te ihmiset olette niin ilkeitä? Kysyin yhden viattoman kysymyksen, en loukannu ketään, jne. Minkä takia ihmiset täällä niinku tikku perseessä?
Täällä on aika kovat otteet ja tiukat rintamalinjat. Jos jaksat palstalla pari viikkoa, niin kaikki valuu kuin vesi hanhen selästä.
- jlkgjdlf
Jos näet käytävällä, katso silmiin ja hymyile vähän. Ei se siinä pysähdy George Clooneymaisesti ja kävele perään, mutta jos näette myöhemmin vaikka koulun kahvilassa, saattaa tulla juttelemaan. Mutta jos se on tosi ujo, mitään ei tapahdu. Koskaan.
- Mun neuvo
Yks konsti on jonkun ratkaisun pyytäminen johonkin "ongelmaan". Aluksi.
- 34q6tq4q6t
Mun neuvo kirjoitti:
Yks konsti on jonkun ratkaisun pyytäminen johonkin "ongelmaan". Aluksi.
Vaikkapa tähänä tyyliin: "Mulla on yks sellanen ongelma, ja mä haluisin että sä tulisit mun kämpille illalla auttaisit." Illalla kämpillä: "Mulla on sellanen ongelma että mä olen neitsyt/munan tarpeessa...jne."
- ATM4EVA.
Moi, mä oon Varinia. Haluisitko sä lähtee tohon kuppilaan juomaan kupposet?
"Uskon vakaasti siihen, että mies tekee aloitteen."
Mikä sinut saa tähän uskomaan? Olen minäkin noteerannut montakin naista yliopiston käytävillä, mutta en ole kuunaan lähestynyt yhtäkään. Minulla on 15-20 suosikkityttöä, joita tykkään noteerata (=tuijottaa) kirjastossa, luentosalissa, käytävillä, missä vain. Esimerkiksi ruokalassa sijoitun istumaan aina siten, että voin syödessäni noteerata jonkun kauniin tytön.
Kaikki miehet vilkuilevat naisia jatkuvasti. Kauniita naisia miehet tuijottavat. Jatkuvasti. Se, että mies on sattunut katsomaan sinua hieman pidempään ei tarkoita muuta kuin että hän pitää sinua viehättävänä. Se ei tarkoita, että hän olisi muutoin kiinnostunut tai suunnittelisi lähestyvänsä sinua. Kannattaa siis ottaa ohjat omiin käsiin. Modernina, rohkeana ja itsevarmana naisena varmasti pystyt siihen. Eipähän tarvitse ainakaan myöhemmin arvailla, että mitä se mies ajattelikaan.
Miehissä on sekin hyvä puoli, ettei miehille ole merkitystä sillä, miten lähestyt. Jos mies on sinusta kiinnostunut, hän näyttää vihreää valoa vaikka lähestyisit häntä takaa päin ja tarraisit kasseihin.- Varinia
No joo.. eikö varmasti ole merkitystä, että jos minä lähestyn ja pyydän kahveille? Eikö ne ajattele, että oon liian riippuva? Mut sulla oli hyvä vastaus. Kiitos siitä!
t. v..nut ilkeisiin ihmisiin - ATM4EVA.
Varinia kirjoitti:
No joo.. eikö varmasti ole merkitystä, että jos minä lähestyn ja pyydän kahveille? Eikö ne ajattele, että oon liian riippuva? Mut sulla oli hyvä vastaus. Kiitos siitä!
t. v..nut ilkeisiin ihmisiinjos vain olet asiallinen. Miehiä kysytään kahville tai treffeille niin harvoin, että jokainen mies on imarreltu ja hyvillään, jos sellaista tapahtuu, vaikka ei olisikaan kiinnostunut naisesta.
Minua on muuten kerran kysytty kahville sähköpostitse. Kyseessä oli ilmeisesti joku silloisen kämppäkaverini naispuolinen kaveri, joka joskus ohimennen näki minut ja onki sähköpostini tietoonsa. Ilmeisesti kämppäkaverini ei ollut kertonut hänelle että olen omituinen friikki. Ongelmallista tässä oli se, ettei minulla ollut hajuakaan kuka minua pyytää kahville, joten jouduin kieltäytymään. - No joo
Tuossa just sanoit, että mies ei välttämättä ole kiinnostunut tai aikeissa lähestyä, mutta silti seuraavassa sanot, että mies ei välitä miten aloite tehdään vaikka sitten kasseihin tarraamalla. Pieni ristiriita, vai mitä.
- Ongelmahan olisi
ATM4EVA. kirjoitti:
jos vain olet asiallinen. Miehiä kysytään kahville tai treffeille niin harvoin, että jokainen mies on imarreltu ja hyvillään, jos sellaista tapahtuu, vaikka ei olisikaan kiinnostunut naisesta.
Minua on muuten kerran kysytty kahville sähköpostitse. Kyseessä oli ilmeisesti joku silloisen kämppäkaverini naispuolinen kaveri, joka joskus ohimennen näki minut ja onki sähköpostini tietoonsa. Ilmeisesti kämppäkaverini ei ollut kertonut hänelle että olen omituinen friikki. Ongelmallista tässä oli se, ettei minulla ollut hajuakaan kuka minua pyytää kahville, joten jouduin kieltäytymään.ratkennut sillä, että olisit vastannut myöntävästi. Et näköjään halua otta itse pienintäkään riskiä?
- dkgdjl
Ongelmahan olisi kirjoitti:
ratkennut sillä, että olisit vastannut myöntävästi. Et näköjään halua otta itse pienintäkään riskiä?
Tai sillä, että olis kysynyt s-postilla kuka se tyyppi on, ja mistä tuntee.
- Love me tender.
ATM4EVA. kirjoitti:
jos vain olet asiallinen. Miehiä kysytään kahville tai treffeille niin harvoin, että jokainen mies on imarreltu ja hyvillään, jos sellaista tapahtuu, vaikka ei olisikaan kiinnostunut naisesta.
Minua on muuten kerran kysytty kahville sähköpostitse. Kyseessä oli ilmeisesti joku silloisen kämppäkaverini naispuolinen kaveri, joka joskus ohimennen näki minut ja onki sähköpostini tietoonsa. Ilmeisesti kämppäkaverini ei ollut kertonut hänelle että olen omituinen friikki. Ongelmallista tässä oli se, ettei minulla ollut hajuakaan kuka minua pyytää kahville, joten jouduin kieltäytymään.Kirje alkoi seuraavasti: "Terve! Olen 23 vuotias homoseksuaali..." Että silleen. Just mun tuuria. En tietenkään edes tuntenut kyseistä ihmistä enkä ole etsimässä miehiä, vaikka minua ei yleensä naisseurassa nähdäkään. Ei kai, koska naiset eivät halua näyttäytyä minun seurassani. Ilmeisesti tämä teki jonkun mielestä minusta varman homon. En sitten vastannut kirjeeseen ja niin tämä jäikin elämäni ainoaksi jonkun ihan oma-aloitteisesti lähettämäksi rakkauskirjeeksi.
Kerran eräs humalainen tuntematon tyyppi tuli vastaan suojatiellä ja kysyi suoraan: "Hei oleksä muuten homo?" Ilmeisesti seudulla pidetään ilmiselvänä tosiasiana, että täytyyhän minun olla homo. Odotan siis innolla seuraavaa yhteydenottoa, jos vaikka vaihtaisin joukkuetta. Homoilla on kuulemma hauskaa ihan homona. Pitäähän sitä naapureille saada jutunjuurta. PERRRRRRRRRRRRRRKELE!
- noin...
Missäs päin Suomea tämä tapahtui? :)
- Varinia
Hei miinusta antavat ääliöt, minulla on täysi oikeus kysyä mitä haluan kysyä. Minun mielestäni en kysymykselläni loukannu yhtään ketään, paitsi jotakin miestä, jolla ei ole munaa kysyä naista ulos.
Minä ainakin haluan, että miehellä on boolsseja niin paljon, että voi tulla lähestyä. Mutta sitähän te negatiiviset ette voi ymmärtää.
Olettepa surkeita!! :D- ....
vaatia toiselta jos itsekään ei ole valmis tekemään sitä. Minäkin haluaisin, että minua lähestyttäisiin mutta silti ajattelen itse tekeväni aloitteen. Siihen aloitteeseen tarvitsen myös naiselta jotain myönteistä merkkiä. Tuohon ujouteen sen verran, että mieskin voi olla ujo. Itsekin sanoit olevasi ujo niin voit asettua miehen asemaan ja miettiä miksi mies ei tee aloitetta. Jos haluaa saada on pakko antaa. Jos miehen velvollisuus on tehdä aloite niin mikä on naisen velvollisuus.
- sir_eino
No miten olisi ihan perinteinen juttelu? Menet juttelemaan sen kanssa ihan kuten kenen tahansa kanssa ja alat vähän flirttailla. Muhun toimisi. Jos te olette samassa opiskelupaikassa niin ei kai yhteisen puhuttavan löytäminen voi vaikeaa olla?
- .
"ei kai yhteisen puhuttavan löytäminen voi vaikeaa olla?"
Kyllä se voi olla kenelle tahansa naiselle tai ATM:lle. - sir_eino
No ei ihan. Annan joskus naisille pakkeja. Jopa ihan kivannäköisille ja mukaville sellaisille. En ala panna esimerkiksi naista joka oikeasti pitää minusta sen takia että pääsen tyhjentämään kassit.
Mutta noin periaatteessa. Joo. Olen mä aika varma. - eiku menox
sir_eino kirjoitti:
No ei ihan. Annan joskus naisille pakkeja. Jopa ihan kivannäköisille ja mukaville sellaisille. En ala panna esimerkiksi naista joka oikeasti pitää minusta sen takia että pääsen tyhjentämään kassit.
Mutta noin periaatteessa. Joo. Olen mä aika varma.ja taas kusettaa
- sir_eino
eiku menox kirjoitti:
ja taas kusettaa
Kuinka niin? Ketä mä nyt olen pannut joka olisi ihastunut muhun? Tietääkseni en ketään. Tämänpäiväinenkin on sitä mieltä että olen vähän liian outo vakisuhteeseen. Sänkyyn kelpaan kyllä aina välillä.
- Varinia
Miten ihmeessä tähän on laitettu miinus 777? Eihän se ole edes mahdollista. Onko nyt joku moderaattori tässä mukana, please, valvontaa palstalle!!!
- q43w62tw3aqz2
Se on tuo eATMe, sillä on tuollaisia taikakeinoja joita se on yksinäisen runkkarin yksinäisen hikisinä tunteina kehitellyt.
- ellastella
Ai sä hoksasit? ! No voi. Kuule, kuka lienetkään: tällä tavoin tämä palsta vaan toimii. Paskamöykky keskellä palstaa eivätkä AT-miehet ole haistavinaan mitään, ainakin tähän asti ovat olleet kovasti sitä mieltä, ettei täällä haise ollenkaan paska.
Ja sori, mä arvaisin, että miinustelijasi luuli sinua minun uudeksi nikikseni, vaikket ole, tai sit hän vaan muuten vaan kiukkuuntui jostain tai halusi osoittaa taikavoimiaan. - 7+16
ellastella kirjoitti:
Ai sä hoksasit? ! No voi. Kuule, kuka lienetkään: tällä tavoin tämä palsta vaan toimii. Paskamöykky keskellä palstaa eivätkä AT-miehet ole haistavinaan mitään, ainakin tähän asti ovat olleet kovasti sitä mieltä, ettei täällä haise ollenkaan paska.
Ja sori, mä arvaisin, että miinustelijasi luuli sinua minun uudeksi nikikseni, vaikket ole, tai sit hän vaan muuten vaan kiukkuuntui jostain tai halusi osoittaa taikavoimiaan.Varianalta ihan kiva aloitus vaikka ATM olenkin. Mä luulen, että syynä miinuksiin on vaan äkillinen kateuden puuska ja se meni tolla sijaistoiminnolla ohi. Siinä on saanut aikansa itsepäisesti miinuksia näpytellä, jos on välissä ip:tä vaihtanut. Ehkä kaveri tällä tavalla haluaa todistaa oman sinnikkyytensä. Se on oikeasti surullista, että se on jaksanut useamman tunnin noita miinuksia rustata.
- Varinia
7+16 kirjoitti:
Varianalta ihan kiva aloitus vaikka ATM olenkin. Mä luulen, että syynä miinuksiin on vaan äkillinen kateuden puuska ja se meni tolla sijaistoiminnolla ohi. Siinä on saanut aikansa itsepäisesti miinuksia näpytellä, jos on välissä ip:tä vaihtanut. Ehkä kaveri tällä tavalla haluaa todistaa oman sinnikkyytensä. Se on oikeasti surullista, että se on jaksanut useamman tunnin noita miinuksia rustata.
Jos joku näkee minun vuoksi vaivaa miinustaa 777. kertaa, niin sanon vaan, että ei hyvä päivää!
- ugadabugada
Varinia kirjoitti:
Jos joku näkee minun vuoksi vaivaa miinustaa 777. kertaa, niin sanon vaan, että ei hyvä päivää!
No just niin. Sitäpaitsi tämä oli ihan järkevä aloitus, toisin kuin monet muut.
- ....
Varinia kirjoitti:
pitää olla että jaksaa välittää jostain plussista ja miinuksista keskustelupalstalla?
- hymy huulet
Olen miespuolinen, ja kerron oman kokemuksen joka kerran tuli kohdalleni kun nainen ilmeisen kiinnostuneena lähestyi minua.
Opiskelu-aikana minulla oli säännöllisesti tapana käydä ruokailemassa erään yliopisto-kampuksen ruokalassa. Siellä sitten jonossa tarjotin kädessä seisoessani ennestään tuntematon nainen tuli vierelleni, hymyillen ja kiinnostuneen oloisena kysyi "Hei, mistäpäin olet" (huom. opiskelin tuolloin ulkomailla)..
Olin sitten toisen kerran samaisessa paikassa syömässä kun tämä sama nainen käveli pöytäni ohitse, ja
iloisesti hymyille ohimennen kysäisi: "moi, maistuuko hyvältä?"
Nämä tilanteet tulivat niin yllättäen, en ollut kovin sanavalmis tarttumaan tilaisuuteen, vastaukseni olivat latteita kuten: mistä olet, vastasin: "suomesta" (ja menin hämilleni). Maisuuko? "Joo, ihan hyvää" (hämilleni.)
Silti kuitenkin käsitin näiden "signaalien" olleen selvä kiinnostuksen merkki. Salaa pidin tämän naisen rohkeaa lähestymistä imartelevana ja aloin jopa hieman ajatella romanttisia ajatuksia hänestä. Tässä vaiheessa pallo oli minulla, pohdin, että lähestyisinkö vuorostani tätä naista? Suunnittelin kirjoittavani lapulle sähköpostisoitteeni ja ruokalassa antavani nopeasti sen hänelle, pyytäen häntä kahville yms.
Olin tuolloin hyvin ujo, joten tilanteesta ei kehittynyt kummempaa - en rohjennut pyytää kahville. Silti tilanne ja tämä nainen jäi "muistoihin" myönteisellä tavalla. - yliopistomies
Taidan istua kuvaukseesi aika täydellisesti, joten kuka tietää vaikka olisit ihastunut minuun :) Ainakin minua usein vastaan kävelee kivoja, silmiin katsovia ja hymyileviä tyttöjä, joiden kanssa en ole koskaan tullut jutelleeksi, ainoastaan tervehtineeksi. Siispä kuuntele tarkkaan, eiköhän tämän viestin sisältö päde aika moneen kaltaiseeni yliopistolla työskentelevään/opiskelevaan nuoreen sinkkumieheen.
Pidättäydyn tekemästä aloitteita omalla laitoksellani, koska en halua tehdä kenenkään naisen oloa tahattomasti tukalaksi siellä ei-toivotulla lähestymisellä, olen joskus tehnyt senkin virheen. Olisin kuitenkin erittäin otettu naisen aloitteesta enkä varmasti antaisi pakkeja suorilta käsin, vaan lähtisin ainakin yksille kahveille tutustumaan vähän paremmin.
Miten mua sitten vois lähestyä? Paras tapa: "Hei... oisko sulla hetki aikaa?" Johdata mies syrjemmälle ja kerro, että "mä aattelin, että ois kiva käydä joskus kahvilla sun kanssa". Anna miehen toipua hetki hämmästyksestä ja jatkaa siitä, kyllä itse ainakin tuolloin taatusti yhteystietoja pyytäisin :)
Eikä suora, tasa-arvoinen aloite näytä fiksusta miehestä yli-innokkuudelle, turha huolehtia. Oikeasti. Tsemppiä!- yliopistomies
Lisätään vielä, että itsevarmuus ei ole turn-off, vaikka pieni punastelu on ehdoton turn-on. Miehenä muistaa, miten vaikeaa vastakkaisen sukupuolen lähestyminen oli etenkin ensimmäisillä kerroilla, ja rohkeus tekee vaikutuksen ainakin itseeni.
- Varinia
Niin, kuka tietää. ;) Ehkä se oletkin sinä. :)
Kiitos vastauksesta. Haluaisin kohtaamisen tapahtuvan mahdollisimman luontevasti, en koe itseäni, vaikka muuten ehkä suupalttinakin tunnettu, kuitenkin koen olevani hieman ujo tällaisissa asioissa. - yliopistomies
Varinia kirjoitti:
Niin, kuka tietää. ;) Ehkä se oletkin sinä. :)
Kiitos vastauksesta. Haluaisin kohtaamisen tapahtuvan mahdollisimman luontevasti, en koe itseäni, vaikka muuten ehkä suupalttinakin tunnettu, kuitenkin koen olevani hieman ujo tällaisissa asioissa.Jos jäät odottelemaan luontevaa tilaisuutta, voit jäädä harmittelemaan aikaansaamattomuuttasi loppuiäksesi. Mua on kerran yliopiston käytävällä tyttö pyytänyt ulos - melkein tuntematon, oltiin juteltu aiemmin muutaman kerran - ja kyllä se musta ihan luontevaa oli, ei se ole niin iso numero kuin ujo aloitteentekijä helposti kuvittelee.
Niin, ja suostuin. Oli kivaa. Mentiin toistekin, ja aloin jo ihastua, mutta tyttö halusi lopulta olla vain kaveri. Ihan positiiviset fiilikset kuitenkin loppupeleissä jäi.
Anna mennä vaan, päätä lähestyä ens kerran kun näät, äläkä anna itses epäröidä.
Tietysti voit myös antaa enemmän tuntomerkkejä miehestä ja itsestäsi, ehkä tunnistatte (tunnistamme?) toisemme :) - Varinia
yliopistomies kirjoitti:
Jos jäät odottelemaan luontevaa tilaisuutta, voit jäädä harmittelemaan aikaansaamattomuuttasi loppuiäksesi. Mua on kerran yliopiston käytävällä tyttö pyytänyt ulos - melkein tuntematon, oltiin juteltu aiemmin muutaman kerran - ja kyllä se musta ihan luontevaa oli, ei se ole niin iso numero kuin ujo aloitteentekijä helposti kuvittelee.
Niin, ja suostuin. Oli kivaa. Mentiin toistekin, ja aloin jo ihastua, mutta tyttö halusi lopulta olla vain kaveri. Ihan positiiviset fiilikset kuitenkin loppupeleissä jäi.
Anna mennä vaan, päätä lähestyä ens kerran kun näät, äläkä anna itses epäröidä.
Tietysti voit myös antaa enemmän tuntomerkkejä miehestä ja itsestäsi, ehkä tunnistatte (tunnistamme?) toisemme :)tumma mies, pukeutuu tyylikkäästi, lukee GQ lehteä. Istuu korvanapit korvissa kuunnellen musiikkia. Näyttää ehkä maailman komeimmalta mieheltä.
- yliopistomies
Varinia kirjoitti:
tumma mies, pukeutuu tyylikkäästi, lukee GQ lehteä. Istuu korvanapit korvissa kuunnellen musiikkia. Näyttää ehkä maailman komeimmalta mieheltä.
Voi voi, en ole sitten minä :)
Mutta sama neuvo pätee. Onnea matkaan! - Varinia
yliopistomies kirjoitti:
Voi voi, en ole sitten minä :)
Mutta sama neuvo pätee. Onnea matkaan!No mut sanon sulle plussana, että olet kyllä tosi kohtelias ja se on monesti se, miten naisen saa kiinnostumaan itsestään..
Kaikkea hyvää sulle yliopistomies! - yliopistomies
Varinia kirjoitti:
No mut sanon sulle plussana, että olet kyllä tosi kohtelias ja se on monesti se, miten naisen saa kiinnostumaan itsestään..
Kaikkea hyvää sulle yliopistomies!Kiitos :) Vaikken omakohtaisesti allekirjoitakaan tuota kohteliaisuudella naisten kiinnostuksen herättämistä (tuntuu toimivan usein jopa päinvastoin).
Olisi kuitenkin kiva kuulla, miten kävi, sitten kun rohkaistut aloitteen tekemään - ja uskon kyllä, että sussa riittää rohkeutta siihen :)
- 69b579,g4
Miten tämä voi saada 760 miinusääntä? Muutaman tai muutaman kymmenen olisin ymmärtänyt, mutten tätä. Nyt on jollakin ATM-luuserilla (siis muulla kuin minulla) keittänyt reilusti yli.
- Varinia
Pöhköpää 69b579,g4:
"Miten tämä voi saada 760 miinusääntä? Muutaman tai muutaman kymmenen olisin ymmärtänyt, mutten tätä"
Höpötihällää. Eihän mun asiallinen kirjoitus tartte saada yhtään miinusta. En loukkaa siinä ketään, en ketään. Ja se on ihan asiallinen, kuten monet muutkin on todennut. Pidähän nyt vaan se leipäläpesi ummessa. - Varinia
69b579,g4, EATME oli napsutellut minulle eilen miinus 777 ääntä, joten minusta on täytynyt tykätä ainakin 17 ihmistä sen jälkeen.
Olen edellen otettu, että eATMe näkee vuokseni niin suurta vaivaa.
:P - sprudospörde
Varinia kirjoitti:
69b579,g4, EATME oli napsutellut minulle eilen miinus 777 ääntä, joten minusta on täytynyt tykätä ainakin 17 ihmistä sen jälkeen.
Olen edellen otettu, että eATMe näkee vuokseni niin suurta vaivaa.
:P"joten minusta on täytynyt tykätä ainakin 17 ihmistä sen jälkeen."
Höpsistä, testailin vain päivemmällä peukuttelun toimintalogiikkaa. - Varinia
sprudospörde kirjoitti:
"joten minusta on täytynyt tykätä ainakin 17 ihmistä sen jälkeen."
Höpsistä, testailin vain päivemmällä peukuttelun toimintalogiikkaa.No, kuitenkin tykkäsit. Mennäänkö naimisiin, treffeille edes? PLLLIIIS!
:D
Ei.tod.com
- nti etsivä
Kerrotko, Varinia, käsityksesi siitä, miksi sun aloituksessasi on lähes 800 miinusta... Aloituksen aihe ei ole mieliä kuohuttava, ei myöskään sen esitystapa, ja nimimerkkisi on ihan uusi tällä palstalla.
- Varinia
Eli ilmeisesti joku tietokone nero siellä naputtelee aina IM osoitteen uusiksi.. Huvit kullakin. Sitäpä minäkin, minusta tää on asiallinen kirjoitus ja kiitos niille asiallisille, joilta olen jo saanut hyviä kommentteja!
- nti etsivä
Varinia kirjoitti:
Eli ilmeisesti joku tietokone nero siellä naputtelee aina IM osoitteen uusiksi.. Huvit kullakin. Sitäpä minäkin, minusta tää on asiallinen kirjoitus ja kiitos niille asiallisille, joilta olen jo saanut hyviä kommentteja!
IM osoitteen...
Oletkos sä Varinia sellainen naiivi-neitsyt vai tr....
Mutta kiva nimi sulla. Tykkään. Varinia. Kaunis nimi. Mutta aika pitkä. Taidan sanoa Vannuksi vaan. - Varinia
nti etsivä kirjoitti:
IM osoitteen...
Oletkos sä Varinia sellainen naiivi-neitsyt vai tr....
Mutta kiva nimi sulla. Tykkään. Varinia. Kaunis nimi. Mutta aika pitkä. Taidan sanoa Vannuksi vaan.Naiivi neitsyt, eikös ne miehet sellaisista pidä??? :))))
Hih.
Varinia, se on kaunis nimi.
IP, niiku, IPÄLLE kerro, ettei Varinia osaa kirjoittaa.
Mä halaan sua. - kars5
Varinia kirjoitti:
varinia onko sulla kireä SE
- nti etsivä
Varinia kirjoitti:
Naiivi neitsyt, eikös ne miehet sellaisista pidä??? :))))
Hih.
Varinia, se on kaunis nimi.
IP, niiku, IPÄLLE kerro, ettei Varinia osaa kirjoittaa.
Mä halaan sua.Moi Vannu,
mä kattelen sua kiikarilla kun meet puskaan pissalle
tai mitä sit siellä teetkään.
Joo. Kerron ipälle. Kaiken.
Hali.
- 52325
Tökkää sormi mun pyllyyn ja sano "hippa".
- kielipopit
Opiskeleeko varinia todella yli opiatossa eikä kirjoita yhdys sanoja sun muuta kieli oppeja oikein?????
- Varinia
EN myönnä kirjoitusvirheitäni. En myönnä mitään teille korpeille.
TÄHÄN LOPPUU VARINIAN KIRJOITUSKESKUSTELU TÄLLÄ SUOMI24 SINKUT palstalla.
Ps. Eatme, anteeksi että arvostelin sinua niin kovin sanoin. Olin vain niin v...nut kaikkiin negatiivisiin kirjoittelijoihin.Purin sitä sinuunkin. Uskon, että syvällä sisimmässäsi haluat hyvää muille.
pps. toivon, että täällä olevat ihmiset löytäisivät puolison ja elämälleen sisältöä. Ei ole hyvä ihmisen olla yksin. - Loser...
Varinia kirjoitti:
EN myönnä kirjoitusvirheitäni. En myönnä mitään teille korpeille.
TÄHÄN LOPPUU VARINIAN KIRJOITUSKESKUSTELU TÄLLÄ SUOMI24 SINKUT palstalla.
Ps. Eatme, anteeksi että arvostelin sinua niin kovin sanoin. Olin vain niin v...nut kaikkiin negatiivisiin kirjoittelijoihin.Purin sitä sinuunkin. Uskon, että syvällä sisimmässäsi haluat hyvää muille.
pps. toivon, että täällä olevat ihmiset löytäisivät puolison ja elämälleen sisältöä. Ei ole hyvä ihmisen olla yksin.Alax olee mun kaa!!! Oon luuseri ja haluun pilluu!!! Variniaaaa!!
- Ota se äijä.
Kun itse olin yliopistossa, olin tietenkin todella fiksu ja älykäs ihminen, jonka luulisi pärjäävän naisten kanssa miten huvittaa. Valitettavasti mikään määrä älyä ei saa miestä tajuamaan naista. Älykäs mies yrittää analysoida naisia ja kehittää loogisia järjestelmiä, joilla pääsee kontaktiin naisten kanssa. Seuraavaksi hän ihmetteleekin, miksi mikään hieno aloite ei toimi ja miksi hän tajuaa naisten mahdolliset vinkit aina kymmenen vuotta liian myöhään. Virhe on yksinkertainen, mutta perustavanlaatuinen lähtöolettamaerhe. Hän olettaa ihmisten olevan loogisia ja analysoitavia olentoja, mikä ainakin naisten kanssa on täysin naurettava ajatus. Tietenkin hän yrittää vain käyttää parasta ominaisuuttaan, joka aina on palvellut häntä hyvin, mutta joutuu kuitenkin oman älynsä pettämäksi. Samaan aikaan tyhmät miehet yksinkertaisesti kävelevät naisen luo ja alkavat höpöttämään tyhmiä, välittämättä vähääkään minkälaisen vaikutelman luovat tai mitä heistä ajatellaan. Jos tämä yhden kanssa osoittautuu virheeksi, tyhmä mies menee toistamaan sen toisen naisen kanssa ja jatkaa kunnes löytää jonkun, jolla vahingossa on sopiva aika kuukaudesta. Tuloksena tyhmiä lapsia ja ero muutamassa vuodessa, mutta mitäpä siitä, kunhan päästään pöksyihin.
Älä siis oleta älykkään miehen ensinkään tajuavan sinun ns. vinkkejäsi, saati pystyvän tekemään päätöstä sen suhteen, oletko niin varma tapaus, että onnistumisen todennäköisyys ylittää riskin epäonnistumisen aiheuttamasta mielipahasta. Voit joutua odottamaan vuosia ja saada palkaksesi aloitusrepliikin, joka on kyllä uskomattoman älykäs, mutta joka muuten ei pätkääkään jaksa kiinnostaa. Säästä siis molempia ja tee itse aloite. Jos hän vaikuttaa täysin yllättyneeltä, voit olla varma siitä, ettei hän ikinä olisi oikeasti tajunnut sinun vinkkejäsi, jollei tähänkään mennessä ole huomannut. Jollei hän ole yllättynyt, hän on luultavasti helpottunut kun sinä säästit hänet VUOSIEN pähkäilyltä.
Ehkä hän on myös tavannut aikaisemmin ilkeitä tai töykeitä naisia, jotka ovat lähinnä suuttuneet hänen aloitteistaan. Ehkä hän ei enää uskalla. Jos tarkkaan katsot suomalaisten naisten käyttäytymistä, huomaat monien kohtelevan miehiä sanoinkuvaamattoman törkeästi verrattuna vaikkapa kotimaasi naisiin. Etkö ole huomannut? Tuloksena on paljon miehiä, jotka eivät yritä kaikkia naisia kaikkialla, vaan ainoastaan niitä, joiden kanssa olettavat olevan aidosti mahiksia. Monet eivät enää yritä niitäkään. Jos tämä jatkuu vielä vähän kauemmin, kohta kaikki ovat yksin ikuisesti. Älä ole yksi heistä.- Mies1985
Ovat ailahtelevaisia mutta naisiinkin pätee jonkinlaiset lainalaisuudet.
Kuitenkin minusta ei ole kovin älykästä se ettei ymmärrä naisia tai pärjää ihmissuhteissa. Älykästä on huomata se etteivät ihmissuhteet ole pelkkää matematiikkaa ja tehdä oppien oikeita ratkaisuja eikä vain lyödä päätä seinään uudelleen ja uudelleen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642