Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Asun edelleen lähellä äitiäni siksi, koska hän ei enää pystyisi itse hoitamaan kaikkia asioitaan. Hän on poikkeuksellisen vanha kolmikymppisen äidiksi, täytti 77.
Näinkin se on joskus.
02.03.2009 20:34
http://www.mikkoalatalo.net/images/786.jpg
02.03.2009 02:56
Sinkkumies osaa itse laittaa ruokaa, tiskata ja siivota.
Minäkin laitan ruokaa, eli osaan lämmittää hernekeiton, lihapiirakan, ym. mikrossa, syön sen kertakäyttölautaselta, jota saatan käyttää toistamiseenkin kun huuhtelen sen, eli siis tiskaankin. Metallinen lusikka tai haarukkakin pitää toisinaan pestä, kun muovinen kertakäyttöinen on joskus liian pehmeä.
Lisäksi imuroin silloin tällöin, ja vien kämpästä turhaa roinaa ulos silloin, kun ei siellä mahdu enää kulkemaan, eli siivoankin.
02.03.2009 00:44
..Hallinnan menettäminen on kohtalokkaampaa kuin kaupunkinopeuksilla.
Siteerasin muuten vanhaa TM:n rengastestiä tuossa "kiilloitus" jutussa...
01.03.2009 20:56
Outoja. Minulle ainakin tärkeintä olisi naisen kosketus, siis naiset kädet, huulet, ym.....
Pelkästä pillusta puhuva voi yhtä hyvin vetääkin käteen. Ei käteenveto muutenkaan huono harrastus ole.
Se tympii, ettei saa naisen kosketusta.
28.02.2009 21:40
...että nastaton talvirengas kiillottaa tien liukkaaksi, nastat sensijaan karhentavat sen kelvolliseksi ilman nastoja ajavalle raskaammalle kalustollekin...
Eli turha on suomessa nastoja vastustaa.
28.02.2009 21:08
Hulluksi tekevät. Tai jo yksi riittää siihen.
28.02.2009 05:57
Minulle ainakin olisi tärkeämpää käsin koskettelu kuin sukupuoliyhdyntä.
Jos taas nainenkin ajattelee vain sukupuoliyhdyntää, se johtuu siitä, että kaikki yksinkertaiset ihmiset on siihen opetettu, sukupuolesta riippumatta.
28.02.2009 04:31
Järkyttävän lapsellista ja pinnallista tekstiä.
28.02.2009 00:12
Ei aikuinen ole tuollainen. Ainakin minulla on reilusti leveämmät hartiat, vaikka tässä ketjussa tarkoitettu "narukäsi" olenkin.....tosin olen treenannut niitä käsiäni, mutta en ole syönyt mömmöjä, ovatkohan kaikki narukäsiä, jotka eivät ole syöneet mömmöjä niiden kasvattamiseksi?
27.02.2009 23:48
Mitä kuvitella saattaa. Vai mitä voisi ajatella 2000-luvun autosta, joka kuluttaa bensiiniä 14 litraa 100 km/h nopeudella? Eiköhän bensakone ole jo epäonnistunut valinta tuollaiseen autoon?
Uusien autojenhan pitäisi olla "ympäristöystävällisiä"...
Vai onko se niin, että rikkailla siihen saastuttamiseenkin on etuoikeus?
Kun uudet saavat viedä bensaa noin paljon, pitäisi sitten lopettaa myös paskapuheet vanhojen autojen "saastuttavuudesta"....
24.02.2009 22:32
Jari Sillanpää on tästä klassinen esimerkki.
Luonteeltaan sulkeutuneilla heteromiehillä homma on vaikeinta.
24.02.2009 21:04
Vaan osoittaa lähinnä sen, että hänellä on lapsellinen pätemisen tarve.
Mitä rentullakin sitten tarkoitetaan...tuon käsitteenkin sisälle voi mahtua aika monenlaisia ihmisiä.
Kyllä suurin osa yksinäisistä miehistä varmaan kuitenkin on alemmista yhteiskuntaluokista...
24.02.2009 20:50
Mutta minun Äitini oli 46, kun minä synnyin.
Ja tämä tapahtui jo 70-luvulla.
23.02.2009 20:51
Seksuaalisuus ohjaa ihmistä ja tekee hänestä onnettoman. Toisilla ne hormonit eivät vain niin hyrrää, ja he ovat ehkä onnellisempia? Näin minä uskon.
Tosin, kyllä minusta pelkkä naisen seurakin voi olla mielenkiintoisempaa kuin miehen, eli voi se harmittaa ihan muutenkin kuin seksuaalisessa mielessä....
Minustakin tuo "elimestä" puhuminen on lapsellista. Minä ainakin kaipaisin ihan muuten vaan sitä läheisyyttä, koskettelua ym, eikä sitä aktia itsessään, en oikein edes ymmärrä sen homman viehätystä....minä kaipaisin naista kokonaisuutena, sekä vartaloa että henkisiä ominaisuuksia, enkä p****a.....
23.02.2009 20:12
Aika eläimen tasolla ovat. Ei järki päätä pakota.
23.02.2009 08:23
Se on ihan kiistämätöntä.
23.02.2009 08:22
Tässä ainakin yksi:
http://www.overdrive.fi/
Onhan siellä toki muitakin autoharrastajia, jotka eivät ole jenkkiharrastajia, mutta pääosa tuntuu olevan jenkkiharrastajia.
Noista elämäntapajutuista taas en osaa sanoa mitään....
23.02.2009 07:40
Haluatko piilottaa tai poistaa profiilisi?
Vaihtoehto 1: Voit piilottaa profiilisi ja halutessasi aktivoida sen uudelleen käyttöön myöhemmin. Profiilin voi ottaa uudelleen käyttöön 6 kuukauden ajan siitä, kun se on piilotettu. Tämän jälkeen profiili poistuu automaattisesti ja pysyvästi palvelusta. Piilota profiilisi. (profiili poistuu 6 kuukauden päästä)
Vaihtoehto 2: Voit poistaa profiilisi kokonaan pysyvästi. Profiilin kaikki tiedot poistuvat kerralla, eikä sitä voi enää ottaa uudelleen käyttöön. Poista profiili pysyvästi.
Rekisteröitymisestä: Itseasiassa jotkut muut sähköpostiosoiteet eivät edes toimi rekisteröitymisen yhteydessä, ainakin saunalahden kanssa tulee virheilmoitus ja rekisteröinti ei onnistu.
Paras tapa on ottaa se suomi24-osoite siinä käyttöön, ei sitä jo olemassa olevaa sähköpostiosoitetta tarvitse olla.
22.02.2009 21:38
Näin on päässyt käymään? Onkohan se neste ollut liian vesipitoista? Paljonko on ollut pakkasta?
Onkohan sinne lisätty jossain vaiheessa pelkkää vettä? Niin ei kannata tehdä, kun kolmeakymmentä lähenteleviä pakkasia kuitenkin aina jossain vaiheessa talvea tulee.
22.02.2009 21:03
86 / 100